Nakon neugodnosti na VN Austrije, kada je na Ferrariju Sebastiana Vettela eksplodirala guma pri velikoj brzini, Pirelli je preporučio momčadima koliko bi krugova najviše smjeli odvoziti na nekoj komponenti. Zanimljivo je da preporuka za tvrde gume sadrži dva kruga manje od srednje tvrdih. Navodni razlog je pojačano ljuštenje guma.
https://twitter.com/virtualstatman/status/751843950756003840
Dakle, možemo vidjeti da se Pirelli osigurao te da će biti teško izvedivo utrku odvoziti s jednim zaustavljanjem, odnosno s mekanih guma prijeći na tvrde i odvoziti 30 i nešto krugova. Preporučena strategija je dva stinta na mekanim gumama, te onda do kraja utrke na srednje tvrdima.
Preostalo vam je 0 reakcija za dodijeliti. 😥 Ova funkcija je dostupna za naše donatore i pretplatnike.
Morate biti logirani za komentiranje.
Formula 1 je najbrže rastući sport na planetu, a Pulsmedia najaktivniji hrvatski sportski portal.
Kontaktiraj nasSve fotografije vlasništvo su ekipa Formule 1 ili Pirelli media centra.
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Još malo pa će počet kazne ako se ne pridržavaš nekih ovakvih brojeva i odlučiš riskirat pa ostat jedan, a kamoli dva kruga više na stazi :)
A i logika sa trajanjem komponenti im je – prva liga…
https://cdn.meme.am/instances/500x/55163268.jpg
0
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Force India je na FP2 eksperimentirala s Hardom, izgleda da ce oni pokusati s tom komponentom. Vidjet cemo kako ce im ici
0
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
oni su jedini uzeli po 3 seta harda. čisto sumnjam da će nešto profitirat.
0
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Pirelli je preporucio. No to ne znaci da FI mozda nece svjesno riskirati.
0
0