Po prvi put ove godine vidjet ćemo hrabar potez izbacivanja jednog seta guma u potpunosti. Naime, Haas i Renault su odlučili sve karte baciti na soft i ultrasoft komponentu, a srednju opciju, odnosno supersoft – uopće nisu odabrali.
Mercedes je u Monaku bio odličan na neočekivano izdržljivom ultrasoftu, a sličnu taktiku mogli bi isprobati i u Kanadi, obzirom da su uzeli samo 2 supersoft, a 8 ultrasoft guma.
Ferrari i Red Bull će biti na strategiji sličnoj Mercedesovoj, iako su uzeli jedan set ultrasofta manje nego Njemačka ekipa.
Preostalo vam je 0 reakcija za dodijeliti. 😥 Ova funkcija je dostupna za naše donatore i pretplatnike.
Morate biti logirani za komentiranje.
Formula 1 je najbrže rastući sport na planetu, a Pulsmedia najaktivniji hrvatski sportski portal.
Kontaktiraj nasSve fotografije vlasništvo su ekipa Formule 1 ili Pirelli media centra.
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Pa kak i nebi kad ultrasoft traje 14826 krugova!
0
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Kakve su to fore od toliko setova pa dovoljno 3 seta ultrasofta jedan za treninge jedan za kvale i jedan za utrku a da se ispostuju pravila nek uzmu i jedan set supersofta ili softa
0
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
US u Kanadi bi trebao trajati manje (možda opet ne onoliko malo koliko bi trebalo) nego u Monaku, zbog same konfiguracije staze, tj. većih brzina i 3-4 snažna kočenja koje imamo u jednom krugu.
0
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Tipicna trkaca staza, koja iziskuje visoko opterecenje motora, kocnica i na kraju guma. Ovdje ce se gume trosit ko halva.
0
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Moramo uzeti u obzir da je u Monaku bio hladniji asfalt zbog kiše i da je to išlo u korist očuvanju guma. Pravi test za US tek slijedi i zbog onog što je rekao kolega Frantic, ali i temperature staze koja bi trebala biti puno veća (naravno, u slučaju sunčanog vremena).
0
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Da, zaboravih dodati i faktor sunca/temperature, ukoliko bude tako vrijeme u Kanadi.
0
0