Bivši Ferrarijev šef za medije Alberto Antonini: “Kad je došao u Ferrari Vettel je iritirao neke ljude u Maranellu, govorio im je stalno kako su se stvari radile u Red Bullu.”
Preostalo vam je 0 reakcija za dodijeliti. 😥 Ova funkcija je dostupna za naše donatore i pretplatnike.
Morate biti logirani za komentiranje.
Formula 1 je najbrže rastući sport na planetu, a Pulsmedia najaktivniji hrvatski sportski portal.
Kontaktiraj nasSve fotografije vlasništvo su ekipa Formule 1 ili Pirelli media centra.
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Naravno, Seb je pokušao pozitivne stvari dovest u Ferrari da im pomognu oni su to odbili ocito…
25
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Očito im je govorio za neke stvari koje su red bullu donjele 4 uzastopna naslova.. Al ga ovi nisu slušali nego samo po svome kao i dan danas. Nažalost. Kako stvari stoje još će jedno vrijeme kimi biti posljednji prvak u maranellu.
34
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
I da ironija bude veća, Kimi je postao prvak u godini i eri kad je Ferrari činio sve da prvak bude Massa.
23
1
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Dobra ideja za kolumnu “Nesretni Ferrari sa osvojenim sretnim naslovom 2007”
15
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Deca deca, ne ide to tako.
Da bi bio najbolji ne smiješ kopirati, nego pronaći svoj način.
Kako se stvari rade u jednoj firmi, a kako u drugoj nije nužno dobro ili loše, do neki načina i procedura se došlo kroz desetljeća, u nekim od tih desetljeća je Ferrari recimo bio uspješniji od RBa. Pa sad ne možeš reć da je RB way bolji od Ferrari way, jer nije sve u načinu i proceduri, nešto je iu ljudima. Recimo Hanna vs Inaki. Ili Horner + Marko + Newey vs Binotto + nitko (jer ja sam najpametniji).
0
1
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Mislim da se Japanci a pogotovo Kinezi ne bi složili sa tobom.
0
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Ma da, sad je Vettel kriv što je radio sa grupom nesposobnih idiota. U ovakvim scenama se uvijek sjetim filma Rush i one scene kada pokojni Niki završava test na Fioranu i govori onom, vjerovatno glavnom mehaničaru “It’s a shitbox…”. Neke stvari se nisu izgleda promijenile, čak šta više postale su gore…
21
1
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Je. Takav shitbox da je osvojio 2, a samo zbog nesreće nije i treći naslov.
3
4
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Ali taj bolid je dorađen po Laudinim željama. Ne vjerujem da bi ovaj izvorni bio tako uspješan.
7
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Pa tome služi testiranje, pogotovo u ta vremena kad nije bilo kompjutera. Jasno da su ga doradili, ali treba znati čuti što ti vozač govori i to primjeniti…..
Vrlo je popularno seruckat po Ferrariju, ali unatoč otpadanju kablova sa svjeća i kvaru jebenog potenciometra to je i dalje vrhunski inžinjering jer razlika među svima njima je 4 minute na udaljenosti Zagreb Split.
4
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Ne jedna, nego dvije nagrade 👍
0
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
To je jednostavno ukrstavanje filozofija. Ferrari nikako ne moze biti RBR, kao I RBR biti Ferrari. Ferrari je vise tradicionalan, etican, koji gleda na ugled I slicno. RBR je revolucionaran, kompanija koja zasniva na sponzorstvu I zabavi, tako da je razumljiva razilka.
Vettel je htio napraviti ili razbiti tu tvrdokornu atmosferu, ali tesko da mozes to uraditi timu koji je star 70 godina, sto bi se reklo “starog konja je tesko uciti jahati”. Imaju svoje principe I u smrt idu sa njima idu, sto je meni neshvatljivo.
Evo admin socijalnih mreza je napravio revolucuciju, Ferrari je poceo da bude komercijalan, sada ako mene neko pita, izgleda mi sve “cringe “, jer upravo sam navikao na takav “suh” Ferrari, ali da pozdravljam otopljavanje upecenosti, to itekako.
Ferrari je I dalje ukocen u administraciji, drze se neke filozofije koja NIKAKO ne donose rezultate. LDM je jednom prelomio, pa 1996 doveo prave ljude, koje je na kraju 2006 opet rastjerao.
Ferrari ima takav odbor, da vazda neko nesto opstruira, to je bukvalno industrijska ekipa, koja nema fleksibilnost kao RBR, jer RBR nakon F1 (ako se ugase) I dalje ce biti to sto jesu, dok Ferrari je usko povezan sa F1, tako da nema tog Hornera, Woffa, Sadhgurua koji moze sta promjeniti, ako se upravni odbor ne promjeni, tj taj pozlaceni cod ne promjeni.
7
4
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Nitko nije etičan.
0
1
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Ferrari se drži tematike kako je bilo u doba druga Tita, ovaj druga Enze. I neće se odmaknuti od ustaljene prakse. Nemaju ideju kako biti bolji jer njihovi djelatnici često nemaju iskustva drugih timova nasuprot svim engleskim firmama gdje zaposlenici svakih par sezona mijenjaju poslodavca i obogaćuju svoje novo okruženje novim informacijama i know how sustavima.
13
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Po meni, navijaču RBR-a od njihovih najranijih dana, najveća Vettelova greška u karijeri je odlazak u Ferrari. Medjutim, znajući što Ferrari znači za većinu ljudi u svijetu automobilizma, s te strane je ta odluka, na moju žalost, potpuno razumljiva. Da ne spominjemo ulogu Michaela Schumachera kao mentora i uzora Sebu. No, da malo i “opravdam” Ferrari, često se olako preskače činjenica da je Vettel bio u Ferrariju taman u trenutku kad se (ne slučajno!), izrodila definitivno najveća dominacija u povijesti ovog sporta. Jedan fantastično organiziran Red Bull je, s jednako fantastičnim vozačem, nakon (pre)duuugo vremena na jedvite jade uspio pobijediti Mercedes. Kao navijač Red Bulla (i Vettela) sklon sam vjerovati da niti ta kombinacija ne bi mogla ništa napraviti protiv Mercedesa u godinama njihove dominacije. Što, naravno, ne umanjuje sve Ferarije probleme od kojih se mnogi vuku i dan danas.
Sve u svemu, za sagledavanje “kontinuiteta neuspjeha” u Ferrariju treba imati na umu i snagu konkurencije. Na veliku žalost cijelog sporta, godine prevelike dominacije Mercedesa koštale su i Ferrari frustracija. Utoliko više što za mnoge navijače crvenih vlada neka nepisana agenda da je sve ispod prvog mjesta gubitak. Mislim, mogu to shvatiti, ali u prevelikoj mjeri i ta činjenica gubi, tj. mijenja smisao. To se sad ne odnosi na ovogodišnje (epic) failove Ferrarijevog pit walla, nego u kontekstu šireg kritiziranja tima ako nije najbolji.
10
2
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Vettel je rođen iste godine kada i ja. A znam koliko meni znači Ferrari i kako gledam na Ferrari.
2
0