Vettel iritirao Ferrari

Ante Vetma

Prije 2 godina 1 min 16 komentara

Bivši Ferrarijev šef za medije Alberto Antonini: “Kad je došao u Ferrari Vettel je iritirao neke ljude u Maranellu, govorio im je stalno kako su se stvari radile u Red Bullu.”


Odgovor

16 komentara

  1. Red Bull
    Deathbone5 Prikaži

    Naravno, Seb je pokušao pozitivne stvari dovest u Ferrari da im pomognu oni su to odbili ocito…



    25
    25

    0
  2. Ferrari
    karlo_b Prikaži

    Očito im je govorio za neke stvari koje su red bullu donjele 4 uzastopna naslova.. Al ga ovi nisu slušali nego samo po svome kao i dan danas. Nažalost. Kako stvari stoje još će jedno vrijeme kimi biti posljednji prvak u maranellu.



    34
    34

    0
  3. Nelson Piquet
    graho Donator Prikaži

    Ma da, sad je Vettel kriv što je radio sa grupom nesposobnih idiota. U ovakvim scenama se uvijek sjetim filma Rush i one scene kada pokojni Niki završava test na Fioranu i govori onom, vjerovatno glavnom mehaničaru “It’s a shitbox…”. Neke stvari se nisu izgleda promijenile, čak šta više postale su gore…



    21
    20

    1
  4. Michael Schumacher
    Slavenowsky Donator Prikaži

    To je jednostavno ukrstavanje filozofija. Ferrari nikako ne moze biti RBR, kao I RBR biti Ferrari. Ferrari je vise tradicionalan, etican, koji gleda na ugled I slicno. RBR je revolucionaran, kompanija koja zasniva na sponzorstvu I zabavi, tako da je razumljiva razilka.

    Vettel je htio napraviti ili razbiti tu tvrdokornu atmosferu, ali tesko da mozes to uraditi timu koji je star 70 godina, sto bi se reklo “starog konja je tesko uciti jahati”. Imaju svoje principe I u smrt idu sa njima idu, sto je meni neshvatljivo.

    Evo admin socijalnih mreza je napravio revolucuciju, Ferrari je poceo da bude komercijalan, sada ako mene neko pita, izgleda mi sve “cringe “, jer upravo sam navikao na takav “suh” Ferrari, ali da pozdravljam otopljavanje upecenosti, to itekako.

    Ferrari je I dalje ukocen u administraciji, drze se neke filozofije koja NIKAKO ne donose rezultate. LDM je jednom prelomio, pa 1996 doveo prave ljude, koje je na kraju 2006 opet rastjerao.

    Ferrari ima takav odbor, da vazda neko nesto opstruira, to je bukvalno industrijska ekipa, koja nema fleksibilnost kao RBR, jer RBR nakon F1 (ako se ugase) I dalje ce biti to sto jesu, dok Ferrari je usko povezan sa F1, tako da nema tog Hornera, Woffa, Sadhgurua koji moze sta promjeniti, ako se upravni odbor ne promjeni, tj taj pozlaceni cod ne promjeni.



    7
    3

    4
  5. Flavio Briatore
    Unwoken European Prikaži

    Ferrari se drži tematike kako je bilo u doba druga Tita, ovaj druga Enze. I neće se odmaknuti od ustaljene prakse. Nemaju ideju kako biti bolji jer njihovi djelatnici često nemaju iskustva drugih timova nasuprot svim engleskim firmama gdje zaposlenici svakih par sezona mijenjaju poslodavca i obogaćuju svoje novo okruženje novim informacijama i know how sustavima.



    13
    13

    0
  6. Red Bull
    grga Prikaži

    Po meni, navijaču RBR-a od njihovih najranijih dana, najveća Vettelova greška u karijeri je odlazak u Ferrari. Medjutim, znajući što Ferrari znači za većinu ljudi u svijetu automobilizma, s te strane je ta odluka, na moju žalost, potpuno razumljiva. Da ne spominjemo ulogu Michaela Schumachera kao mentora i uzora Sebu. No, da malo i “opravdam” Ferrari, često se olako preskače činjenica da je Vettel bio u Ferrariju taman u trenutku kad se (ne slučajno!), izrodila definitivno najveća dominacija u povijesti ovog sporta. Jedan fantastično organiziran Red Bull je, s jednako fantastičnim vozačem, nakon (pre)duuugo vremena na jedvite jade uspio pobijediti Mercedes. Kao navijač Red Bulla (i Vettela) sklon sam vjerovati da niti ta kombinacija ne bi mogla ništa napraviti protiv Mercedesa u godinama njihove dominacije. Što, naravno, ne umanjuje sve Ferarije probleme od kojih se mnogi vuku i dan danas.
    Sve u svemu, za sagledavanje “kontinuiteta neuspjeha” u Ferrariju treba imati na umu i snagu konkurencije. Na veliku žalost cijelog sporta, godine prevelike dominacije Mercedesa koštale su i Ferrari frustracija. Utoliko više što za mnoge navijače crvenih vlada neka nepisana agenda da je sve ispod prvog mjesta gubitak. Mislim, mogu to shvatiti, ali u prevelikoj mjeri i ta činjenica gubi, tj. mijenja smisao. To se sad ne odnosi na ovogodišnje (epic) failove Ferrarijevog pit walla, nego u kontekstu šireg kritiziranja tima ako nije najbolji.



    10
    8

    2

Stvaramo uspomene zajedno!

Formula 1 je najbrže rastući sport na planetu, a Pulsmedia najaktivniji hrvatski sportski portal.

Kontaktiraj nas

Medijska prava

Sve fotografije vlasništvo su ekipa Formule 1 ili Pirelli media centra.

© Pulsmedia, guramo od 2015.