Lovro Andraka

Prije 2 tjedana, 14 komentara

Driver’s Eye kamere koje u TV prijenosu daju pogled iz perspektive vozača ove će sezone biti dostupne svim vozačima zahvaljujući suradnji F1 i talijanske kompanije Racing Force Group. Radi se o mikro kamerama promjera 8 mm koje teže samo 1.43 grama.

Komentiraj

14 komentara

  1. Ne da će biti dostupne, bit će obavezne. Nije da je to vozačima baš neki super gušt pa će im dozvolit. Nametnut će im. Sljedeća faza. kamera će dobiti mikrofon…. pa ćemo u prijenosu slušati beepove kad netko ispred napravi glupost…. Možda da im ugrade trubu u bolid.



    3

    0
    • Nije mi jasno zašto takav negativni komentar.
      Mislim da već imaju 5 kamera na bolidu tako da jedna više ne čini razliku (naročito ako im ne smeta u vožnji)
      A što se tiče psovki uživo – necenzurirana radio komunikacija se čuje u realnom vremenu ako gledaš prijenos on board kamere sa bolida. Tako da i tu nema neke promjene.

      Pokazalo se u praksi da ljudi vole gledati utrku iz perspektive vozača pa ne vidim zašto to ne omogućiti (ako ne smeta vozačima)



      10

      0
      • Zato što je tekućica formulirana kao da vozači jedva čekaju i eto sad će svima biti dostupne.

        Ove kamere bi mogle snimati i kad vozač ne stisne gumb za radio, dakle dok beštima sebi u bradu.


        0

        0
        • All drivers, regardless of helmet manufacturer, will be able to use the driver’s eye camera starting this coming season, whereas previously it was just available to drivers who wore Bell Helmets.

          Prije je ograničenje bilo tko je proizvođač kacige a sada kamera može ići na bilo koju kacigu.

          Nisam našao vijest koja kaže da će svi morati nositi kameru.


          0

          0
        • zadnji dostupni tehnički pravilnik za 2023. (issue 4):

          8.17.1. All cars must be equipped with seven positions in which cameras or camera housings can
          be fitted at all times throughout the Competition. Referring to Drawing 2 of Appendix 2, all
          cars must carry
          a. a camera in positions 4, and 5.
          b. a camera or camera housing in positions 1, 2 (both sides) and 3.
          c. A camera fitted in the driver’s helmet and pointing forward.

          8.17.3 With the exception of the position in the driver’s helmet, camera housings, when used, must
          be fitted in the same location as cameras, and satisfy all the relevant regulations. They must
          be identical in size, shape, and mass to the camera in lieu of which they are fitted, and must
          be supplied by the relevant Competitor. Details concerning the shape and mass of all camera
          housings may be found in the Appendix to the Technical and Sporting Regulations.
          Any decision as to whether a camera or camera housing is fitted in those positions will be by
          agreement between the relevant Competitor and the Commercial Rights Holder.
          If a Competitor is not required to fit a camera in the helmet of one of its drivers, ballast
          equivalent in mass to that of the components removed must be securely fitted in the cockpit.

          kako ja shvaćam iz citiranog određene kamere ne moraju imat – što se odredi u dogovoru s libertyem, ali kamera u kacigi ne spada u te određene već je svi moraju imat.



          2

          0
        • If a Competitor is not required to fit a camera in the helmet of one of its drivers, ballast
          equivalent in mass to that of the components removed must be securely fitted in the cockpit.

          Ovaj dio govori da ne mora imati u kacigi, ali nije pitanje izbora jer se koristi “required” dakle netko drugi odlučuje, a ne momčad/vozač.


          0

          0
        • jemaš pravo wapi, ne čitam svoje. :)
          a opet sam zbunjen jer na jednom mjestu piše must, a na drugom if is not required.


          0

          0
  2. Max Verstappen 1
    vlado Pretplatnik Prikaži

    pov je uzasan. tj. nije pov. Ali bolje nego nista. Vjerovatno zbog sada bolesnih mjera ili ti interesa o sigurnosti par grama kamere na moze biti spakovanao gdje bi trebalo biti.


    0

    2
    • Sebastian Vettel
      Pastor Prikaži

      A gdje bi to trebalo biti? Na sred vizira? Pa da smeta vozaču… I ja sam nešto kontao, zar nebi bolje bilo da je na sredini, malo iznad vozačevih očiju. Ali kad pogledam snimak ove trenutne, to bi bilo previsoko, i snimala bi uglavnom halo. Da nema Halo-a, to bi bila idealna pozicija. Ovako je malo sa strane, ali u visini vozačevih očiju. A na snimku se ne primjeti da nije centrirana. Kada vozač gleda u volan, izgleda kao da je na sredini. Van (na površini) kacige isto nebi valjalo, jer bi se prljao objektiv. Ovako je zaštićena ispod vizira, a vozač svakako skida one slojeve sa vizira kada se isprljaju.


      0

      0
  3. Carlos Sainz 55
    Tudum Donator Prikaži

    Bezveze su mi ove kamere. Em što ništa ne vidiš od pustih vibracija em što jako loše prenose dojam brzine. Kad gledam imam osjećaj kao da u golfu dvici kruže stazom.



    1

    0

Novo na forumu

Otvori forum

Puls podržavaju

Mjesečni pretplatnici:


Naši zadnji donatori:

Doniraj

Molim?!

Bok , internet se promijenio. Sadržaj, vrijeme, znanje i rad uložen u portal koštaju i bez vaše pomoći - ove zajednice više ne bi bilo.

Ako cijeniš što radimo svaki dan već 8 godina, podrži nas tako da postaneš pretplatnik ili doniraš iznos po volji.

Kolumne

Red Five

Oktanski koktel // Ante Maras

Brojevi u F1 od samih početaka su označavali samo redni poredak vozača i momčadi te su mnoge momčadi godinama imale iste brojeve, osim broja 1 koji je označavao aktualnoga prvaka (osim u sezonama 1993 i 1994 kad su prvaci otišli u mirovinu) Od 1996 broj na bolidu označava položaj u poretku sezonu prije, a od 2014 vozači biraju broj koji će nositi do kraja F1 karijere kao znak raspoznavanja te svaki broj kojeg su vozači odabrali ima...

Što bi bilo kad bi bilo… 3. dio

Oktanski koktel // Ante Maras

Prije gotovo 3 godine napisao sam 2 članka koji su prikazali nekakve drugačije ishode nekih od najpoznatijih događaja u povijesti najdražeg nam sporta koji su pokazali koliko bi drugačija bila F1 tijekom svoga postojanja do dana današnjeg U ovome posljednjem nastavku ću se više bazirati na određene događaje u Formuli 1 u posljednjih 30 godina, točnije neću zadirati toliko u prošlost, iako F1 prije 30 godina lagano ulazi u daleku...

Što je novo u novoj sezoni

Kontra mraku, kontra G-sili // Ante Vetma

S obzirom na to da smo se u ovo vrijeme prošle godine pripremali za najveću promjenu tehničkog pravilnika u zadnjih 30 godina - lako bi bilo zaključiti da nas od ožujka čeka "još malo ovog istog" Međutim, to je prilično daleko od stvarnog stanja Čekaju nas nova vozačka imena, rošade među ekipama, promjene šefova ekipa, promjene u kalendaru i određena "usavršavanja" tehničkog, financijskog i sportskog...

Još kolumni