Profil

Novo na forumu

Otvori forum

Puls podržavaju

Mjesečni pretplatnici:


Naši zadnji donatori:

Doniraj

Molim?!

Bok , internet se promijenio. Sadržaj, vrijeme, znanje i rad uložen u portal koštaju i bez vaše pomoći - ove zajednice više ne bi bilo.

Ako cijeniš što radimo svaki dan već 8 godina, podrži nas tako da postaneš pretplatnik ili doniraš iznos po volji.

Poredak vozača

#VozačBodoviΔΔ
1. Max Verstappen 454
2. Charles Leclerc 308 -146
3. Sergio Pérez 305 -3
4. George Russell 275 -30
5. Carlos Sainz 246 -29
6. Lewis Hamilton 240 -6
7. Lando Norris 122 -118
8. Esteban Ocon 92 -30
9. Fernando Alonso 81 -11
10. Valtteri Bottas 49 -32
11. Daniel Ricciardo 37 -12
12. Sebastian Vettel 37 =
13. Kevin Magnussen 25 -12
14. Pierre Gasly 23 -2
15. Lance Stroll 18 -5
16. Mick Schumacher 12 -6
17. Yuki Tsunoda 12 =
18. Guanyu Zhou 6 -6
19. Alexander Albon 4 -2
20. Nicholas Latifi 2 -2
21. Nyck de Vries 2 =
22. Nico Hülkenberg 0 -2

Poredak konstruktora

#EkipaBodoviΔΔ
1. Red Bull 759
2. Ferrari 554 -205
3. Mercedes 515 -39
4. Alpine F1 Team 173 -342
5. McLaren 159 -14
6. Alfa Romeo 55 -104
7. Aston Martin 55 =
8. Haas F1 Team 37 -18
9. AlphaTauri 35 -2
10. Williams 8 -27

Kolumne

Meksiko: Radio komunikacija Verstappen-Red Bull

Radio transkript // Ante Vetma

Last car is now approaching the back of the grid Gianpiero LambiaseCar behind - Hamilton, Checo P3 Mode 10, Max, mode 10 When you can - display 8 Gap behind 13s Bias offset if you need it Gap 14s You are two tenths stronger in the final sector DRS is active Gap 16s Keep on top of the surface management, Max Gap 14s Okay, mode 6, and gap behind 13s Keep us updated on the tools requirements as well,...

Inventura: Vrhovi arhitekture timova

Radio transkript // Pulsmedia portal

Ukoliko ostavimo po strani vozače, ljudi koji su najizloženiji svjetlu pozornice jesu šefovi momčadi, osim ako se ne zovete Adrian Newey Osobe koje se nalaze na toj poziciji su različitih karaktera, načina pristupa stvarima i reakcijama u javnosti, ali jedna crta koja stvara konekciju između svih njih jeste liderska osobina Iako se stalno priča o liderima i razvoju liderskih karakteristika, u današnjem svijetu zapravo kronično...

Predobro da bi bilo dozvoljeno

Oktanski koktel // Ante Maras

Formula 1 se često smatra vrhuncem motosporta, poligonom za razvoj novih tehnologija koje prije ili kasnije pronađu put do cestovnih automobila, stoga i ne čudi da u potrazi za tom desetinkom prednosti mnogi inženjeri traže rupe u pravilniku te razmišljaju izvan okvira, što im nerijetko uspije, nekad toliko dobro da FIA i/ili druge momčadi moraju intervenirati kako prvenstvo ne bi izgubilo zanimljivost S druge strane, nekad rješenja ne...

Još kolumni