Stranica: 1/9.

VN Singapura 20.09.-22.09.2024.

Postano: 18.09.2024., 13:53
Postao Frantic
slika

slika

slika

slika

slika
slika
Ostala je modifikacija od prošle godine kada je staza skraćena na 4940m, a povećan broj krugova sa 61 na 62.
S tim što je dodana i četvrta DRS zona od zavoja 14 do zavoja 16.

Udaljenost do prvog zavoja: 301 m
Rekord kruga: 1:30.984 Carlos Sainz (2023, Q3)

slika

slika
slika

Satnica

Petak:
FP1 - 11:30
FP2 - 15:00

Subota:
FP3 - 11:30
Q - 15:00

Nedjelja:
R - 14:00

Re: VN Singapura 20.09.-22.09.2024.

Postano: 18.09.2024., 19:04
Postao Osella
Staza na kojoj je Antonio Giovinazzi 2019. nekoliko krugova bio u vodstvu. :mrgreen:

Uglavnom, nadam se još jednom dobrom vikendu Ferrarija.

Re: VN Singapura 20.09.-22.09.2024.

Postano: 19.09.2024., 08:15
Postao zelot
Kod Singapura ako nista drugo barem imamo 2h utrkivanja a i utrke su u biti uvijek zanimljive, uvijek nesto bude tako da ce bit to ok.

Dodana je i 4. DRS zona i bit ce izmedju 14. i 16. zavoja a imamo jednu izmedju 13. i 14. takodjer tako da skoro svaki komad ravnice ce biti DRS zona pa cemo vidjet sto ce nam to donjeti :)

Takodjer imam neki osjecaj da ce netko od vodecih kiksati i ostati bez bodova, a najvise me vuce na Landa da ce nesto zasrat :)

Re: VN Singapura 20.09.-22.09.2024.

Postano: 19.09.2024., 15:25
Postao Sarma
#AMuS

Red Bull & Ferrari not happy with the McLaren rear wing.

Perez: "It’s clear that it’s out of the regulation. It’s an illegal car. But it seems like, it is allowed. I'm very surprised."

Leclerc: "From what I’ve heard, it’s controversial to say the least."

Re: VN Singapura 20.09.-22.09.2024.

Postano: 19.09.2024., 15:39
Postao blown diffuser
Sarma je napisao/la: 19.09.2024., 15:25
#AMuS

Red Bull & Ferrari not happy with the McLaren rear wing.

Perez: "It’s clear that it’s out of the regulation. It’s an illegal car. But it seems like, it is allowed. I'm very surprised."

Leclerc: "From what I’ve heard, it’s controversial to say the least."
Kad se RB krilo savijalo 2021 onda je to bio vrhunski inženjering, kad konkurencija pronađe rupu u pravilu onda je to varanje i ilegalno. Smiješni su limenčari kad voda ne ide na njihov mlin.

Re: VN Singapura 20.09.-22.09.2024.

Postano: 19.09.2024., 15:49
Postao blown diffuser
DRS flap prekriven u Singapuru. :mrgreen: https://twitter.com/AlbertFabrega/status/1836671513304690979

Re: VN Singapura 20.09.-22.09.2024.

Postano: 19.09.2024., 15:55
Postao Grah0
Kriju novog sponzora

Re: VN Singapura 20.09.-22.09.2024.

Postano: 19.09.2024., 15:57
Postao Sarma
blown diffuser je napisao/la: 19.09.2024., 15:39
Sarma je napisao/la: 19.09.2024., 15:25
#AMuS

Red Bull & Ferrari not happy with the McLaren rear wing.

Perez: "It’s clear that it’s out of the regulation. It’s an illegal car. But it seems like, it is allowed. I'm very surprised."

Leclerc: "From what I’ve heard, it’s controversial to say the least."
Kad se RB krilo savijalo 2021 onda je to bio vrhunski inženjering, kad konkurencija pronađe rupu u pravilu onda je to varanje i ilegalno. Smiješni su limenčari kad voda ne ide na njihov mlin.
Perezove riječi su grube.
Red Bull je 2021. bio prisiljen da to promijeni, isto kao i Aston Martin prošle godine...

Re: VN Singapura 20.09.-22.09.2024.

Postano: 19.09.2024., 16:05
Postao Grah0
Perez je u najmanju ruku papak.
Prošli vikend se žalio na Landa kako ga usporava, a zaboravlja Abu Dhabi 2021.

Re: VN Singapura 20.09.-22.09.2024.

Postano: 19.09.2024., 16:12
Postao blown diffuser
Sarma je napisao/la: 19.09.2024., 15:57

Perezove riječi su grube.
Red Bull je 2021. bio prisiljen da to promijeni, isto kao i Aston Martin prošle godine...
Kod McLarena krilo prolazi testove dok miruje, to je velika razlika u odnosu na Red Bull 2021. Savijaju se sva krila svih ekipa kod nekih više kod nekih manje, to što je McL otkrio da može malo otvoriti drs kad je krilo skroz opterećeno je siva zona, niti je dozvoljeno niti je zabranjeno (nema niti jedan članak u pravilima koji govori da se drs nebi smio malo otvoriti ako vozač nije stisnuo drs tipku). Red Bullu je 2021 dozvoljeno da nakon što je otkriveno savijanje krila to isto krilo koriste na 3 utrke i tek onda promijene krilo.

For the next three races though in Monaco, Azerbaijan and Turkey, Red Bull’s design can remain on the car while the Milton Keynes team develops a replacement part.

Za sljedeće tri utrke u Monaku, Azerbajdžanu i Turskoj, Red Bullov dizajn može ostati na bolidu dok tim iz Milton Keynesa razvija zamjenski dio.

https://www.motorsportmagazine.com/arti ... directive/

Re: VN Singapura 20.09.-22.09.2024.

Postano: 20.09.2024., 11:04
Postao Grah0

Re: VN Singapura 20.09.-22.09.2024.

Postano: 20.09.2024., 11:22
Postao monkeyseat
Zaglavio stražnji lijevi kotač na Piastrijevom bolidu :-)
Već ga 15 minuta pokušavaju skinut. Možda da svrate do Ferrarijevog boxa po pomoć kao Mečka za Valterov.

Re: VN Singapura 20.09.-22.09.2024.

Postano: 20.09.2024., 11:46
Postao zekohonda
uspili su ga otkačit.

Re: VN Singapura 20.09.-22.09.2024.

Postano: 20.09.2024., 13:17
Postao Sarma
Breaking: After a successfull Red Bull complaint with the FIA, McLaren has to modify its low downforce rear wing. Bending of the flap edges on the straights will not be allowed, even if the wing passes the static deflection tests.

https://www.auto-motor-und-sport.de/for ... en-verbot/

Re: VN Singapura 20.09.-22.09.2024.

Postano: 20.09.2024., 13:25
Postao Sarma
EDIT: u članku piše - Savijanje preklopa na rubovima nije u skladu s pravilima. Prednost do dvije desetinke...
Zanimljivo...
Ukrali su nam pobjedu :prcnjau:

Re: VN Singapura 20.09.-22.09.2024.

Postano: 20.09.2024., 13:36
Postao zekohonda
sad kad nema više low downforce staza. :mrgreen:

Re: VN Singapura 20.09.-22.09.2024.

Postano: 20.09.2024., 14:09
Postao Sarma
zekohonda je napisao/la: 20.09.2024., 13:36 sad kad nema više low downforce staza. :mrgreen:
Koristili bi ga sigurno u Las Vegasu, možda i Meksiko, a bilo je korišteno u nekim prethodnim utrkama...

Re: VN Singapura 20.09.-22.09.2024.

Postano: 20.09.2024., 14:14
Postao zekohonda
las vegas možda.
u meksiku je max. high downforce!

Re: VN Singapura 20.09.-22.09.2024.

Postano: 20.09.2024., 15:01
Postao Sarma
Vasseur says recent discussions regarding the McLaren front wing was an understandable point that was open to debate, but he feels the rear wing regulations are clear to all.

“I think there is a kind of confusion between what happened with the front wing and the rear wing,” Vasseur said. “The front wing, we all agree that it could be a gray area because the first paragraph of the TD is saying you can’t design part of the car with the intention of the deformation. Intention is difficult to manage.

“The rear wing story is completely different, because in the article you also have a maximum deflection, and this is black or white. It’s not gray, or dark gray, or light gray. It’s black and black. And for me it’s clear.”

Re: VN Singapura 20.09.-22.09.2024.

Postano: 20.09.2024., 15:04
Postao blown diffuser
Sarma je napisao/la: 20.09.2024., 13:25 EDIT: u članku piše - Savijanje preklopa na rubovima nije u skladu s pravilima. Prednost do dvije desetinke...
Zanimljivo...
Ukrali su nam pobjedu :prcnjau:
Zamisli ukralo pobjedu :mrgreen: , a RB savijanjem osvojio prvenstvo 2021. :cool:
McL kažu da će prepraviti krilo za nadolazeće low-downforce utrke, iako krilo prolazi sve testove.
edit: Izgleda da "mali" drs može ostati, vidjet ćemo.