Scuderia Ferrari

Svaki aktualni F1 vozač i momčad zaslužuju ovdje svoju temu.

Post 17.12.2019., 20:40 Re: Scuderia Ferrari

Sarma
Donator
Donator
User avatar
Poruke: 2083
Registriran: 14.04.2017., 19:26
Navija za: Ferrari
Pogledaj profil
Mogli bi, u donaciju za portal :mrgreen:
Znaš i sam da kod Ferrarija ništa ne iznenađuje :prcnjau:
A jebemu pa nisu baš toliko mutavi, dva dana manje testiranja je nekih cca. 300 krugova, puno to znači, a moramo nabijati kilometre :D
#essereFerrari 🔴
#KeepFightingMichael

Post 17.12.2019., 21:48 Re: Scuderia Ferrari

Frantic
Donator
Donator
User avatar
Poruke: 9664
Registriran: 16.06.2015., 21:46
Navija za: Ferrari
Lokacija: Tuzla
Pogledaj profil
Vidjećemo šta će uraditi.... :kokice:
A donacija će biti i ovako
"Ako želite pobijediti na utrci, onda morate prvi proći ciljem" :kockastazastava:

Post 18.12.2019., 00:28 Re: Scuderia Ferrari

Ferrari
Formula 1
Formula 1
User avatar
Poruke: 6443
Registriran: 21.05.2015., 16:23
Navija za: Ferrari, Seb,Ricci
Pogledaj profil
Har Kl wrote:
17.12.2019., 08:51
Ferrari wrote:
16.12.2019., 22:18
Har Kl wrote:
16.12.2019., 16:46


Ja mislio AMuS trola, GPS ... folovi golovi ... :prcnjau:
PRVOG TESTA...ne i drugog.

I to nije bilo daleko od istine uopće. Mercedes je došao sa novim bolidom na drugom testu i bio vidljivo već tada skoro jednak u kvali krugu, a u simulacijama je bio bolji od Ferrarija sa dobrom marginom. Također su bili puno brži u trećem sektoru od Ferrarija (kako to...eto...) da bi se sve ovo ispostavilo kao čista istina na kraju...+ što je Mercedes bio pouzdaniji (još nešto što se potvrdilo kroz sezonu)

Ferrari je očito mislio da skrivaju više od Mercedesa (naivno) i nisu na vrijeme prepoznali mane bolida tj. mislili su da će ga optimizirati kako budu išle utrke. Na kraju su nakon 3-4 utrke shvatili da je koncept u potpunosti kriv i obustavili su cijeli daljnji razvoj bolida i radili skroz novi program.
Ma i mislio sam na prvi test. AMuS je izmjerio da je prednost Ferrarija bila 0.7 sec koliko se sjećam. Nije to neka razlika s obzirom da se radilo o predviđanju.
Nakon drugog su čini mi se rekli da je prednost 0.2 sec.

Sad ozbiljno ...
Da li je moguće da vam je novi ovjes davao toliku prednost, a morali ste ga skinuti nakon prvog testa, jer se polomio na Vettelovom bolidu? I generalno sam stekao osjećaj da vam je ovjes ove sezone kao od stakla. Pogotovo u zadnjim utrkama sezone, kad ste čini mi se opet nešto kombinovali sa ovjesom?
A ko će ga znati...bilo je raznih glasina i što sve ne. Svakako se na usporenim gifovima mogla vidjeti razlika između prvog i drugog testa u ovjesima tj. koliko se bolid naginje na kočenju (ono o čemu je Binotto govorio, a i vozači) i da je imao drugačiji balans.

Sad da li je felga pukla zbog ovjesa ili je ovjes jednostavno pukao samo od sebe pa su ga morali napustiti...e to nikada nećemo znati. Vidjet ćemo u drugog mjesecu kako to izgleda sve.
We fight together. We win together. We lose together. Forza Ferrari
Image Image

Post 18.12.2019., 14:32 Re: Scuderia Ferrari

wapi
Premium donator
Premium donator
User avatar
Poruke: 420
Registriran: 15.04.2017., 16:41
Navija za: Ferrari
Lokacija: Zagreb
Pogledaj profil
Frantic wrote:
17.12.2019., 19:56
Sarma wrote:
17.12.2019., 19:35
Ništa nije sigurno, a pogotovo nije trollanje :P

https://m.speedweek.com/formel1/news/15 ... -Bahn.html

Budemo vidjeli, to bi bilo vrhunski i mnogo korisno, pogotovo ako dođu sa dvije različite verzije, znači prvi test - prva verzija i pouzdanost, drugi test - druga verzija, nešto slično poput Mercedesa ove sezone...

Sad kad su oba testiranja skratili za dan, nadam se da će staviti OBA vozača sve dane da voze, a ne jedan dan Seb, jedan Leclerc...
`Oćemol` bacit` kakvu okladu, da li će se sjetiti da postoji i ta mogućnost? :chill: :mrgreen:
Ali što bi time dobili, osim potrebu da gube vrijeme na promjenu sjedala. Samo jedan bolid smije testirati.

Post 18.12.2019., 14:44 Re: Scuderia Ferrari

CrashOverride
Premium donator
Premium donator
User avatar
Poruke: 3581
Registriran: 06.07.2016., 08:14
Navija za: Ferrari
Lokacija: AlfaQuadrant
Pogledaj profil
@wapi
To se zamjeni kroz pauzu za rucak, nista nitko ne bi gubio..
A dobitak ne vidi samo onaj koji ne zeli vidit.. Siguno bi se odradila veca kilometraza sa oba vozaca u svakom danu..
Image

Post 18.12.2019., 15:01 Re: Scuderia Ferrari

wapi
Premium donator
Premium donator
User avatar
Poruke: 420
Registriran: 15.04.2017., 16:41
Navija za: Ferrari
Lokacija: Zagreb
Pogledaj profil
CrashOverride wrote:
18.12.2019., 14:44
@wapi
To se zamjeni kroz pauzu za rucak, nista nitko ne bi gubio..
A dobitak ne vidi samo onaj koji ne zeli vidit.. Siguno bi se odradila veca kilometraza sa oba vozaca u svakom danu..
Osim mehaničara - svoju pauzu za ručak.
Nije im to prvo testiranje u životu, pa je za očekivati da imaju razloge zašto rade na jedan ili drugi način...

Post 18.12.2019., 15:06 Re: Scuderia Ferrari

CrashOverride
Premium donator
Premium donator
User avatar
Poruke: 3581
Registriran: 06.07.2016., 08:14
Navija za: Ferrari
Lokacija: AlfaQuadrant
Pogledaj profil
Koliko ih tocno mora ostat da zamjene sjedalo i kakav je to tocno problem glede rucka, mogu otic poslije..
Obzirom da je Ferrari u pitanju, razlog je vjerojatno sto hoce da svi zajedno idu na rucak , da netko ne bi uvrijedio..
Gledajci sta Mercedes radi, obzirom na tesko samaranje grida, za zakljuciti je da je njihov sistem bolji..
Image

Post 18.12.2019., 15:43 Re: Scuderia Ferrari

Frantic
Donator
Donator
User avatar
Poruke: 9664
Registriran: 16.06.2015., 21:46
Navija za: Ferrari
Lokacija: Tuzla
Pogledaj profil
CrashOverride wrote:
18.12.2019., 15:06
Koliko ih tocno mora ostat da zamjene sjedalo i kakav je to tocno problem glede rucka, mogu otic poslije..
Obzirom da je Ferrari u pitanju, razlog je vjerojatno sto hoce da svi zajedno idu na rucak , da netko ne bi uvrijedio..
Gledajci sta Mercedes radi, obzirom na tesko samaranje grida, za zakljuciti je da je njihov sistem bolji..
Ahahahaha, oplakah :rofl: :rofl: :klanjam:

Sad ozbiljno.
Neka ti mehaničari pojedu nešto prije ili poslije promjene sjedala.
A mogu vala i prije i poslije (ako se umore od promjene sjedala). :mrgreen:
Povrh toga, mislim da dva vozača mogu spucat više km u toku jednog dana, nego jedan vozač (ako ne bude kvarova, ili ako jedan ne ispadne idiot pa ne izleti ili se zabije u zid).
A kako mogu odraditi više km, samim time mogu dati i više povratnih informacija....
"Ako želite pobijediti na utrci, onda morate prvi proći ciljem" :kockastazastava:

Post 18.12.2019., 18:05 Re: Scuderia Ferrari

CrashOverride
Premium donator
Premium donator
User avatar
Poruke: 3581
Registriran: 06.07.2016., 08:14
Navija za: Ferrari
Lokacija: AlfaQuadrant
Pogledaj profil
@Frantic
A gle, posto ne zaposljavaju batlere..

Stvarno ne vidim niti jedan plus u tome da jedan vozac vozi cijeli dan..
Kvarove i zabijanja u zid naravno ne uzimamo u obzir, to se moze desit svakome..
Image

Post 22.12.2019., 23:01 Re: Scuderia Ferrari

Testarossa
Karting
Karting
User avatar
Poruke: 68
Registriran: 23.06.2018., 20:49
Navija za: Ferrari
Pogledaj profil
Nove glasine iz Maranela.

Bolid za narednu godinu se naziva Projekat 671.

Navodno ce Ferari uvesti treci hidraulički element na prednjem ovjesu, sto bi dovelo do potpuno drugacijeg odaziva nakon izlaska iz zavoja.

Osim toga bolid bi treba imati novi nos, koji ce dobiti plašt. Takodje, arhitektura glave motora ce biti izmjenjena kao i ispusne komore i kontrolne elektronske jedinice zajedno sa softverom, sto bi trebalo dovesti do brzeg punjenja baterije i veceg broja rezima rada motora.

Izvor: La Gazetta

Post 22.12.2019., 23:03 Re: Scuderia Ferrari

gjoko-mkd
GP3
GP3
User avatar
Poruke: 594
Registriran: 01.03.2016., 01:09
Navija za: Ferrari
Pogledaj profil

Post 23.12.2019., 00:33 Re: Scuderia Ferrari

Ferrari
Formula 1
Formula 1
User avatar
Poruke: 6443
Registriran: 21.05.2015., 16:23
Navija za: Ferrari, Seb,Ricci
Pogledaj profil
Kunem se ova Gazzetta SVAKE godine objavi isti članak sa sličnim fotografijama.

Znači 2016:
Ferrari supersexy, Mercedes style for the World Championship
https://www.gazzetta.it/Formula-1/16-02 ... 6164.shtml

Image

2017:
Formula 1, the Ferrari to come? Narrow sides and sharp muzzle
https://www.gazzetta.it/Formula-1/31-12 ... 9073.shtml

Image

2018 Motorsport.it i Gazzetta
Ferrari: the 669 has the third element of the hydraulic suspension
https://it.motorsport.com/f1/news/ferra ... 2/1574309/

I sad opet i ove godine... :facepalm:

Uvijek isti "rumorsi" tj. obilježja: "Novi motor od 1000 konja", "Njuška u stilu Mercedesa", "Novi ovjes sa trećim hidrauličkim elementom", "Odlični rezultati u CFD-u i zračnom tunelu" itd...

Samo je nekoliko pouzdanih izvora iz Italije koji su obično vrlo, vrlo točni. Gazzetta je tabloid i oni često prodaju priče o bolidu, vozačima, upravi i slično samo radi klikova.
We fight together. We win together. We lose together. Forza Ferrari
Image Image

Post 05.01.2020., 18:05 Re: Scuderia Ferrari

zekohonda
Donator
Donator
User avatar
Poruke: 4636
Registriran: 25.02.2015., 08:32
Navija za: sve powered by honda
Lokacija: dubrovnik
Pogledaj profil
rossi o f1 planovima s ferrarijem, onomad.
https://www.grandprix247.com/2020/01/05 ... ogp-to-f1/
drink in peace

Post 16.01.2020., 16:41 Re: Scuderia Ferrari

Ferrari
Formula 1
Formula 1
User avatar
Poruke: 6443
Registriran: 21.05.2015., 16:23
Navija za: Ferrari, Seb,Ricci
Pogledaj profil
Malo rumorsa kojima se može vjerovati, a i da malo oživimo sve ovo mjesec prije testiranja!

F1, as Ferrari 2020 will be: more agile and less "thirsty". What do we know a month before the debut
The presentation of the new Ferrari is a month away, the car will be presented in Maranello and will move the first kilometers to Barcelona on February 18 as part of a "filming day", one of those days allowed by the regulation to carry out promotional shots but which in reality they are also used for small tests. In fact, twenty-four hours later, always at Montmelò, the collective tests of Formula 1 start with Charles Leclerc and Sebastian Vettel taking turns at the wheel. And there you will begin to understand where this machine designed on the previous line (SF90) can go, but with interventions aimed at correcting its defects and limits. Reliability and lack of downforce were the main problems. For now let's call it "671" with the name of the project, for the final one we have to wait. Matt red paint confirmed.
Front, modified suspension (više - manje isti ovjes kao i 2019)
In the last year before a major regulatory change, revolutions cannot be expected. The new Ferrari will be a clear evolution of the SF90, born with much more aerodynamic load to make the tires work well. Especially in the race, where the ability to repeat the performances obtained in qualifying was lacking. The front end tip will not undergo major changes in concept but will continue to be of the type used at the end of last season. As well as the front suspension which can still count on changes mainly in the kinematics. It seems that the path of the third fully hydraulic element like Mercedes and RBR has not been worked out. The third element should continue to be rather traditional even with hydraulic control as in the 2019 season.
Shorter side inlets
As for the front wing, the concept of "outwash" will continue to be exploited (pushing the air outside the front wheels) even if a more charged external area will be chosen to try to make the most of the Pirelli tires that we remember will be equal in terms of compound and construction to those used in the past season. This will allow Ferrari to unload a heavily loaded area, aerodynamically speaking, on the SF90 or the bargeboard area. The central part of the car should resume some concepts seen on the Red Bull RB15. The cooling inlet of the radiators will remain positioned at the top, as well as in the last three single-seaters of the Italian team, to be able to obtain an important flaring of the lower part of the belly, essential for generating a "downwash" effect that serves to improve the car rear performance. The sides will be shorter with a "Coca Cola" area that is always very tight.
Shorter wheelbase
At the rear, a lot of work has been done on the car floor which will have to manage a rake structure that is still quite strong to try to significantly increase the aerodynamic load in the rear area of ​​the car. Rear instability that put the four-time world champion, Sebastian Vettel, in difficulty for much of last season, who instead prefers a very precise car in that area. On the contrary, a more "unstable" rear end helps Charles Leclerc's driving style. The Monegasque driver is in fact very skilled at putting the car as straight as possible before the apex of the curve and therefore does not mind the oversteer at the rear. Going back to the Ferrari 2020, the wheelbase (the distance between the front and rear wheels) should be slightly shorter than that of the SF90, following the concept brought to the track with the SF71H and especially with the SF70H. Consequently, the rake angle will be slightly increased to maintain certain levels of the rear height of the car.
Engine: not just performance
The aim is to maintain the lead in this area, improve significantly in the fuel consumption area and prepare developments capable of matching the latest developments of the Honda power unit which has made great progress. The 2020 engine has been revised in architecture, in particular, the turbo V6 will use new pistons while on the hybrid part interventions have been made to increase energy recovery. Ferrari 2020, by design choice, will lose maximum speed on the straights to gain cornering. For this maximum concentration on reliability, which took away very heavy points last year, and on fuel consumption that limited the performance of the SF90 in the race. The tests at the benches were intensified, as were the control procedures,
https://www.corriere.it/sport/formula-1 ... pale.shtml
We fight together. We win together. We lose together. Forza Ferrari
Image Image

Post 16.01.2020., 18:37 Re: Scuderia Ferrari

gjoko-mkd
GP3
GP3
User avatar
Poruke: 594
Registriran: 01.03.2016., 01:09
Navija za: Ferrari
Pogledaj profil
Neki kažu da kod fearija nije isti bolid na drugom testom iz 2019 godine posle puknuće guma Fetela u krivinu 3. Priča je da je do tada ferari vozio radikalniji prednji ovjes, ali eksplozija guma je naterala inženjere da se vrate na standardni ovjes sa klasičnim pružinom

jednostavno kočenje i ulazak u krivinu bile su na rangu slabijih bolida. Bolid nije mogao uneti dovoljno brzine, t.j. nije imao stabilnosti pri skretanju na početku krivine

Post 18.01.2020., 21:42 Re: Scuderia Ferrari

pero iz bukurešta
Formula 2
Formula 2
User avatar
Poruke: 1369
Registriran: 08.05.2015., 12:07
Navija za: Ferrari
Pogledaj profil
:chill: :prcnjau:

Image

Post 18.01.2020., 22:30 Re: Scuderia Ferrari

Sarma
Donator
Donator
User avatar
Poruke: 2083
Registriran: 14.04.2017., 19:26
Navija za: Ferrari
Pogledaj profil
Meeh, nažalost ništa od takvog nosa, preedobar je :thumbs:
Evo još koja slika, da je bar takav :aww:

Image

Image
#essereFerrari 🔴
#KeepFightingMichael

Post 18.01.2020., 23:50 Re: Scuderia Ferrari

Ferrari
Formula 1
Formula 1
User avatar
Poruke: 6443
Registriran: 21.05.2015., 16:23
Navija za: Ferrari, Seb,Ricci
Pogledaj profil
Ovo je livreja kakvu bi koristila Prema u F3 i F2 :prcnjau:

Image

Uostalom ne želim više vidjeti točkicu bijele boje na zadnjem kraju tj. poklopcu motora. To je ukleto u startu.
Odma se može pisati -100 bodova od Australije.
We fight together. We win together. We lose together. Forza Ferrari
Image Image

Post 19.01.2020., 14:34 Re: Scuderia Ferrari

F12000
Formula 2
Formula 2
User avatar
Poruke: 1339
Registriran: 15.05.2018., 23:39
Navija za: Ferrari,Benetton, Leclerc
Lokacija: Dalmacija
Pogledaj profil
Ne volim ni ja previše bijele, iako je i dalje više preferiram od crne.
ImageImageImage

Post 19.01.2020., 15:21 Re: Scuderia Ferrari

Multi 21
Formula 2
Formula 2
User avatar
Poruke: 1283
Registriran: 07.07.2017., 18:38
Navija za: Ferrari, Max, Leclerc
Pogledaj profil
Neka bude 100% crvena :trep:
"If everything seems under control, you're not going fast enough." Mario Andretti

Odgovor