
Tjedan dana nakon elitnog prvenstva na četiri kotača kreće i ono na dva: utrkama u Kataru započet će nova, 76. sezona MotoGP-a.
Pecco Bagnaia lovi treću uzastopnu titulu na Ducatiju koji i dalje izgleda uvjerljivo bolje od svih. Srećom, na svih osam Ducatija sjede potencijalno opasni vozači i trebala bi nas čekati nova velika borba za titulu, nadajmo se i bolja nego lani - ističu se Martin na GP24, Bez na GP23, a najviše od svih, naravno, šesterostruki prvak Marc Marquez koji će prvi put u MotoGP karijeri voziti nešto osim Honde, odnosno godinu dana star Ducati na kojem ga svi jedva čekamo vidjeti i sa zanimanjem pratimo koliko dobar može biti.
Aprilia i KTM i dalje se čine najbližima, ali ne dovoljno da ugroze Ducati, dok su Honda i Yamaha na dnu hranidbenog lanca. U izjednačavanju proizvođača trebao bi pomoći povratak sustava koncesija prema kojem će upravo Japanci imati najviše privilegija. Ukratko, sustav dijeli proizvođače na četiri razreda temeljem postotka osvojenih bodova u prošloj sezoni koji će se polovicom sezone adaptirati, a razredi se razlikuju po broju dozvoljenih setova guma za testiranja, privatnih testiranja, wildcardova, motora po sezoni te njihovog razvoja i aerodinamičkih nadogradnji. Ducati je A razred, u B nije nitko, C su KTM i Aprilia, a D su Honda i Yamaha.
Opširnije o sustavu
Di Giannantonio je jedini od šestorice vozača koji su mijenjali ekipu koji nije promijenio i proizvođača (Gresini > VR46), dok su osim spomenutog MM93 proizvođače promijenili Morbidelli koji se nažalost ozlijedio prije testova i tek će na FP1 voziti prve krugove na GP24 (Yamaha > Pramac Ducati), Zarco (Pramac > LCR Honda), Marini (VR46 > Honda) i Rins (LCR > Yamaha).
Jedini debitant na gridu je 19-godišnji Pedro Acosta iliti Ajkula sa ljudskim likom, aktualni Moto2 i bivši Moto3 prvak koji će voziti KTM za GasGas Tech3. Od njega se očekuje da postane nova velika zvijezda MotoGP-a, a potencijal je pokazao vrlo solidnim vremenima na testiranjima.
Među ekipama je novost američki Trackhouse Racing koji je zamijenio RNF u ulozi Aprilijinog satelita, a za šefa ekipe doveden je Davide Brivio.

Sezona je trebala imati rekordna 22 vikenda, no Argentina je otkazana, a i Kazahstan koji bi trebao biti osma runda prvenstva je opet pod upitnikom. Iako je nova mađarska staza, Balaton Park, navedena kao rezervna lokacija, ne očekuje se da će zaista uskočiti u kalendar ako dođe do otkazivanja Kazahstana. U kalendar se nakon godine izbivanja vratio Aragon. Kao i prošle sezone, svakog vikenda voze se sprint i glavna utrka.

Raspored vikenda u Kataru (puni raspored):
Subota
Q1 - 12:40-12:55
Q2 - 13:05-13:20
Sprint - 17:00
Nedjelja
Utrka - 18:00