Predlog muzike za slušanje uz čitanje uvodne teme.
Ovog trkačkog vikenda FE će napraviti nove stranice historije, utrkivaće se po prvi puta na permanentnoj stazi. Mada ako uzmemo za obzir da je ePri Meksika delomično vožena na permanentnom djelu GP staze, ovo je nešto posve drukčije. Iako će mnogi otvarajući temu a prethodno ne znajući za nedavne vijesti pomisliti da se radi o nekadašnjoj F1 uličnoj pisti na doku u gradu Valensiji, FE ipak ćese voziti na pisti koja je ne tako daleko od grada, staza pod imenom Ricardo Tormo.
Ricardo Tormo je izuzetno poznat MotoGP fanovima koji uglavnom sudjeluje u finalu sezone, F1 je kao i FE koristila stazu za službena testiranja a nasuprot F1, FE će po prvi put koristiti pistu za utrke. Idemo u treći uzastopni dabl heder, Monaco koji dolazi kasnije će prekinuti taj niz kojeg je započeo Berlin lane zbog organizacionog kaosa nebili se šesta sezona ipak zavšila.
Elem, Ricardo Tormo konfiguracija za FE utrke će koristiti posve novu trasu, gde je zavoj 8 mnogo pre originalne šikane koja se koristi za potrebe testiranja i na mjestu je gdje ranije seče taj djeo staze prema dugom levom zavoju. Sada zavoj 8 je jedna duga leva okuka koja se odma nadovezuje na V zavoj odnosno zavoj broj 9. Zavoj nakon toga je uslovno rečeno lakat zavoj koji je vrlo zeznut ako vozač doda "gas" malo jače. Šikana koja služi kao poslednji kompleks zavoja na stazi je pozajmljena sa konfiguracije staze sa testiranja ali je pomerena skroz do ulaza u pitlejn što je po meni dobra odluka. Napadački mod je smešten u zavoju broj 8.
Odradio sam kompletnu analizu staze u mom F1c testnom centru sa u mnogome poboljšanim Gen2 bolidom u odnosu na prvu inkarnaciju te uz hipertest na 8 različitih staza gde imam 0.7s+- u odnosu na zbilju te najbolje vreme na ovoj konfiguraciji staze mi je bilo 1:21.300. Očekujte takva vremena tjekom trkaćeg vikenda.
Bez obzira na sve nedaće, Bird je na vrhu uz naravno kolegu Evansa koji je tik uz njega. Koliko stvari stoje borbe ćese ljute voditi između vozača Jaguara i Mercedesa. Wehrlein i Frijns u senci obavljaju odlične vožnje za sada.
Jaguar pokazuje očit napredak te potpisivanje Birda je bio odličan posao, lane je Evans "vukao" momčad a sada dva jaka vozača drže Jaguar na vrhu. Mercedes unatoč velikim problemima je blizu njih, Techeetah nije baš tako blizu ali još ima puno utrka da se vozi. Svi momčadi su do sada osvajali poene što je dobra stvar. NIO 333 je uz Dragon lepo napredovao.
Dobro je što se utrka održava na mjestu na kojem su moguće bliske borbe a da se ne završi u zidu, permanentna staza će nam dati malo bolje utrkivanje bez "kolateralnih šteta" zbog loših vožnji.
Za Rim dugoročna prognoza je bila točna, a kako sada stvari stoje u oba dana utrkivanja će biti kiše ako je vjerovati prognozi. Ne želim da vas obradujem bez nekog pokrića, suzdržićemo se do subote.
Re: E-Prix Valencije 2021. (24. i 25. travnja)
Postano: 19.04.2021., 20:31
Postao Alen13ASC
Prevideo sam zavoj broj 6 koji je drukčije konfiguracije, takođe FE bi trebala kao i F1 uvesti pravila bele linije.
Sve to sam uneo u moj testni centar, posle vožnje najbolje vreme je bilo 1:24.010 što je tri sekunde sporije od malopređašnjeg.
Ovo je video te moje sesije▼
Re: E-Prix Valencije 2021. (24. i 25. travnja)
Postano: 23.04.2021., 10:43
Postao Alen13ASC
NIO 333 kažnjen s 25.000 eura zbog ne prijavljivanja slučaja zaraze Covid-19 na vreme▼
https://twitter.com/Teo_Gaud/status/1385508981926473728
Re: E-Prix Valencije 2021. (24. i 25. travnja)
Postano: 23.04.2021., 18:08
Postao Alen13ASC
FE će koristiti tehnologiju sa višestukim kamerama širom staze da bi nadgledali sečenje staze. Dakle pravilo bele linije će biti najstrože implementirano. Spremite se za tone poruka tokom prenosa sa izbrisanim vremenima krugova
Automated camera system to police Formula E track limits - The Race
The FIA will use an automated alert system via cameras to control track limits on several corners when Formula E uses a full permanent circuit for the first time at Valencia this weekend.
The system was trialled at the pre-season test last November at the same venue and will be used specifically for Turns 1, 2, 6 and 12 to ensure the 24-car field does not optimise racing lines by using run-off areas on the specially adapted track.
The white line will be the limits at these corners, which have flat kerbs that are permanently fixed predominantly for motorcycle use.
The Race understands that four wheels over the line will result in a lap time deletion and multiple infractions will incur an initial warning throughout the sessions.
Should drivers persistently cross the line with all four wheels then a five minute ‘sin-bin’ type penalty will be issued. A similar process was used in the test last year with multiple drivers having to sit out parts of the open test sessions.
In the races, drivers will be reported to stewards if they go beyond a three-strike policy in crossing the lines with all four wheels. Action will then be taken via expected time penalties if more transgressions are consistently made on the 2.09-mile track.
Audi’s Rene Rast told The Race that he believes the policing of the track limit boundaries will be a much more difficult prospect to address accurately due to the “anticipated long train of cars that is expected to slipstream around the circuit to save energy”.
“Obviously it’s very difficult, especially in the race, to monitor because if you’re in a train of 20 cars, how can you judge on one centimetre, who’s out and who’s in the track limit?” said Rast.
“It’s going to be very difficult in the race. At least qualifying should be easier because there [will be] four or five cars [in a train], which you [can] monitor this easily, but the race is going to be very difficult to really take the right actions.”
Speaking to The Race before the drivers’ briefing, Envision Virgin Racing’s Nick Cassidy called for clarity and consistency in the rulings.
“For me, I think it needs to be clear in terms of what the penalty is, and how many chances you get, and then if they’re going to be hard, to be hard to everyone,” he said.
“Just so it’s consistent. If we all know that’s the case beforehand, then that’s fine.”
Cassidy generally praised the temporary chicane which has been erected to break-up the main straight in an effort to create a genuine braking zone on the new configuration.
“To be honest, it’s pretty tight but it adds an extra feature which they had to do somehow,” he said.
“Obviously it’s not ideal but I really think that they had no choice. So it’s one of the few options that they could do and so it’s not a bad job.”
Re: E-Prix Valencije 2021. (24. i 25. travnja)
Postano: 23.04.2021., 18:36
Postao Alen13ASC
Određene su kvalifikacione grupe za sutrašnje kvale▼
https://twitter.com/FIAFormulaE/status/1385564337373335553
Re: E-Prix Valencije 2021. (24. i 25. travnja)
Postano: 24.04.2021., 13:18
Postao Alen13ASC
Nisam stigao ništa upratiti od obaveza, Mercedesi opet odlični. Vandoorne na polu, de Vries p3. Čestitke Stoffelu, konačno njegova vozačka kvaliteta dolazi na videlo. Aktuelni prvak, Antonio je P2.
Elem, ovo su rezultati svih treninga i kvala▼
Prvi trening
Drugi trening
Kvalifikacije
Utrka je u 15:04.
Re: E-Prix Valencije 2021. (24. i 25. travnja)
Postano: 24.04.2021., 14:04
Postao Alen13ASC
Vandoorne diskvalifikovan nakon kvala▼
N° / Driver:5 / Stoffel Vandoorne
CompetitorMercedes-EQ Formula E
TeamTime (fact):12:18
Session:Qualifying-Superpole
Fact:Use of tyre without appropriate identification.Offence:Breach of Article 3.2 of the Technical Regulations, Bulletin 1 of the Valencia E-Prix andArticles 25.3 and 25.6 of 2020/2021 FIA Formula E World Championship SportingRegulationsDecision:Cancellation of all Qualifying and Superpole TimesReason:The number of the tyre mounted on the car (03709739) is not corresponding with any ofthe ones declared in the Technical Passport.The Competitor is reminded that, in accordance with Article 12.3.4 of the FIA International Sporting Code andArticle 16.3 of the 2020/2021 FIA Formula E World Championship Sporting Regulations, the above penalty is notsusceptible to appeal.
Re: E-Prix Valencije 2021. (24. i 25. travnja)
Postano: 24.04.2021., 15:52
Postao Wehrlein94
ekipa,drugi put ponjet punjače i rezerve baterije... koja pušiona je ova utrka bila lol
Re: E-Prix Valencije 2021. (24. i 25. travnja)
Postano: 24.04.2021., 16:12
Postao Alen13ASC
Wow, koji spektakl
Vandoorne +22 mesta u odnosu na start
FE sad ima svoju VN San Marina 1985
Re: E-Prix Valencije 2021. (24. i 25. travnja)
Postano: 24.04.2021., 16:15
Postao Alen13ASC
Snimka zadnjeg kruga▼
Re: E-Prix Valencije 2021. (24. i 25. travnja)
Postano: 24.04.2021., 16:41
Postao Alen13ASC
Za sada ovako stoje stvari▼
Zbog prekoračenja energije pod istragom su DAC, LYN, BIR, TUR i BLO.
Zbog pogrešnog načina korišćenja Napadačkog Moda VAN je pod istragom (mislim da je uzeo pri samom kraju i da nije ga celog iskoristio)
Zbog ne korišćenja Napadačkog Moda obavezna dva puta DIG je pod istragom.
Ovo su provizionalni rezultati:
VAN bi mogao pasti zbog kazne ako ju dobije na P6, CAS bi dobio zadnje msto na podiju. DIG bi zadržao P10 i poslendnji poen. Dalje; DAC, LYN i BIR bi bili diskvalifikovani što bi proguralo DIG, DEN i VER za tri mesta gore...
Re: E-Prix Valencije 2021. (24. i 25. travnja)
Postano: 24.04.2021., 17:11
Postao Wehrlein94
ova utrka je bila totalni kaos i antireklama za Formulu E... a pustite ih da se utrkuju a ne da štede bateriju... ovo nije utrkivanje realno
Re: E-Prix Valencije 2021. (24. i 25. travnja)
Postano: 24.04.2021., 17:23
Postao Alen13ASC
Djelomice si u pravu. Ali smatram da je FE sve u vezi uz blisko utrkivanje i štednje energije. Dakle momčadi su napravile kaos a ne FE. Vidi pod Mercedes i recimo Dragona s Mulerom. Da Kosta je radio sve potpuno suprotno od pametnog utrkivanja, nepotrebno je u nekim momentima prebrzo vozio kad je bio debelo ispred drugog.
Ovo su novi nalazi istraga:
- LOT dobio 2 kaznena poena zbog onog kaosa u T8, za sad ukupno ima 4.
- VAN dobio 2 kaznena poena zbog udesa sa MUL, za sad ukupno ima 4.
- DIG je doio trive tru koja je konvertovana u 30 sekundi kazne zbog ne upotrebljavanja drugog napadačkog moda
Re: E-Prix Valencije 2021. (24. i 25. travnja)
Postano: 24.04.2021., 17:33
Postao Alen13ASC
Provizionalni rezultati koji pokazuju da su zbog prekoračenja energije ROW i SIM diskvalifikovani.
Re: E-Prix Valencije 2021. (24. i 25. travnja)
Postano: 24.04.2021., 18:45
Postao Alen13ASC
Nove odluke:
- VAN dobio 10 sekundi kazne zbog ne iskorišćenja celog Napadačkog Moda (zadržava treće mjesto)
- DAC, LYN i BIR diskvalifikovani sa utrke,dakle pored ROW i SIM ukupno 5 vozača je diskvalifikovano.
Dakle pokušaću sumirati rezultate▼
1. De Vries (48 minuta i 20 sekundi) - imao 5 mesta kazne zbog onog u Rimu
2. Mueller (+13 sekundi) - drive thru kazna odrađena tjekom utrke
3. Vandoorne (+34 sekunde) - 5+10=15 s kazne (5 sekundi nadodato odma posle utrke, 10 sekundi kasnije)
4. Cassidy (+36 sekunde)
5. Rast (+51 sekunda)
6. Frijns (+52 sekunde)
7. Di Grassi (+2 minute i 41 sekunde) - 30 s kazne
8. Dennis (+3 minute i 7 sekundi)
9. Vergne (+4 minute i 19 sekundi)
10. Turvey (nije klasifikovan)
11. Blomqvist (nije klasifikovan)
12. Nato (nije klasifikovan)
13. Mortara (nije klasifikovan)
14. Wehrlein (nije klasifikovan)
15. Lotterer (nije klasifikovan)
16. Evans (nije klasifikovan)
17. Sette Camara (nije klasifikovan)
18. Guenther (nije klasifikovan)
19. Buemi (nije klasifikovan)
20. Da Costa (diskvalifikovan)
21. Lynn (diskvalifikovan)
22. Bird (diskvalifikovan)
23. Rowland (diskvalifikovan)
24. SIms (diskvalifikovan)
Re: E-Prix Valencije 2021. (24. i 25. travnja)
Postano: 24.04.2021., 20:24
Postao Alen13ASC
Konačno je izdata konačna klasifikacija utrke▼
E sad idemo malo dublje u analizu, ono što je Vergne uradio u zadnjem krugu je bizarno. Skoro 6 minuta jedan krug!!!
Dennis sa krugom od skoro 5 minuta osigurao svoje prve poene
Re: E-Prix Valencije 2021. (24. i 25. travnja)
Postano: 24.04.2021., 22:05
Postao croatic f1
Hvala ti Alene na novom odličnom uvodu i ubacivanju rasporeda
Moram reći da je za promjenu sjajno vidjeti FE bolide na pravoj stazi, ovo izgleda kao prirodno stanište trkaćih bolida, a ne one gradske stazice koje inače koriste, iako onaj zavoj 8 (mislim da je taj broj, uglavnom onaj gdje je Buemi završio utrku) i zadnja šikana izgledaju baš odvratno.
This didn't age well nakon svih ovih SC-ova
Dobro je što se utrka održava na mjestu na kojem su moguće bliske borbe a da se ne završi u zidu, permanentna staza će nam dati malo bolje utrkivanje bez "kolateralnih šteta" zbog loših vožnji.
E sad što se tiče utrke... Ne znam što točno misliti, ali čak su se djelomično složiti s FIA-jom da je ovo da Costina, odnosno Techeetina greška. Oduzimanje energije zbog FCY/SC-a je standardna i u tom je trenutku momčad trebala izračunati da neće preživjeti ako će morati voziti još dva kruga. Da Costa je stvarno rano odlučio potegnuti, da je čekao do zadnjeg zavoja, ne bi bilo nikakvih problema i čudi me da momčad to nije primijetila.
S druge strane, postoji dio u pravilniku koji kaže:
The Race Director has the discretion to cancel this energy subtraction if deemed necessary.
Mogli su i oni prepoznati da će biti na knap većini vozača, ali nažalost forsiraju štednju energije i teško je očekivati od njih da će poništiti takvo nešto kako bi dobili flat-out utrku do kraja, radije otvore prostor ovakvom fijasku
Re: E-Prix Valencije 2021. (24. i 25. travnja)
Postano: 25.04.2021., 08:47
Postao Pastor
Ovi se svakom utrkom sve više seru u sport.
Kakvo je hvaljenje Vandoorna, lik bio na začelju, i onda svi muku muče sa energijom. I to ne zato što su bili agresivni, nego su pametnjakovići odlučili da im oduzmu previše energije zbog SC-ova. Prava staza bi bila plus, da je nisu usrali sa ovim nenormalnim zidovima po stazi, da prave umjetne krivine...
Re: E-Prix Valencije 2021. (24. i 25. travnja)
Postano: 25.04.2021., 11:37
Postao Alen13ASC
Croatic, hvala na lepim rečima. Danas opet neke obaveze a sad ću upaliti roštilj
Elem, rezultati trećeg treninga▼
Reza kvala, Dennis prvi pol!
Lotterer ima tri mesta kazne ako se ne varam...
Re: E-Prix Valencije 2021. (24. i 25. travnja)
Postano: 25.04.2021., 14:55
Postao Wehrlein94
Jake Dennis u BMW-u pobjedio na drugoj utrci u Valenciji...