Ispočetka stvarno ima dobar elektro bit, i sve je dobro izaranžirano, i to sve traje dok ženski vokal neprogovori.. onda dobiva notu njemačko-ruske 'densare'
I još jedna totalna nelogičnost.. fakat nisam skužio što liku radi gitara u ruci, jer ovo što on svira na njoj je jedan žgoljavi sempl, nikako zvuk gitare.. no zato su stražnji bamperi plesaćica pravi melem za dušu.
Re: Formula E Paddock (general)
Postano: 28.02.2015., 18:41
Postao croatic f1
Kao prvo, ne mogu vjerovati da je netko tko nije Alen otvorio prvu temu u FE pdf-u
Kao drugo, potpis na Hattov osvrt na himnu, u početku ne zvuči loše, ali onda počinje zvučati loše, sva sreća da su tu plesačice koje bar poprave vizualni doživljaj (jedva sam čekao da upotrijebim ove smajliće )
Re: Formula E Paddock (general)
Postano: 01.03.2015., 21:28
Postao Alen13ASC
croatic f1 je napisao/la:Kao prvo, ne mogu vjerovati da je netko tko nije Alen otvorio prvu temu u FE pdf-u
Iskreno,bojao sam se otvorati podforume na F1Puls.com.
Ako pogledaš koliko malo ljudi prati FE na GP1 onda imaš opravdanog razloga za moju bojazan.
Ovako,neka foruaši F1Puls.com otvaraju teme kako im šta zatreba....
.....ili neka ih ja otvorim pa dalje ih vi "punite" sadržajem.Bilo bi mi iznimno stresno da održavam F1Puls i GP1 FE forume zajedno,Držaću se GP1 pa kasnije shodno sa prilikama ću poneke stvari kačiti vamo.
Re: Formula E Paddock (general)
Postano: 14.03.2015., 14:20
Postao luka vz
Re: Formula E Paddock (general)
Postano: 09.05.2015., 16:11
Postao croatic f1
Upravo je počela utrka u Monacu, ali samo utrkivanje nije dugo trajalo, krš i lom na startu, Vergne, Abt, Senna, Duval i još mnogi oštetili su bolid, neki će nastaviti s drugim bolidom, ali nije realno očekivati da će stići do kraja utrke s tim bolidom.LINK za live stream na službenoj stranici.
Sebastien Buemi bez prevelikih problema uzeo je pobjedu u Monacu te time postao prvi dvostruki pobjednik u Formuli E, dakle ništa od izjednačavanja s F1 2012. Drugi je završio Lucas di Grassi koji je ovime zadržao vodstvo u ukupnom poretku. Posljednje mjesto na postolju uzeo je pobjednik iz Long Beacha, Nelson Piquet Jr.
sjajan tekst jamesa allena o tome kako je formula E osigurala VN Londona prije F1
Iako je to velika Bernieva želja
Re: Formula E Paddock (general)
Postano: 27.06.2015., 16:50
Postao Ferrari1345
Richard Branson (Bivši vlasnik Virgin Racinga) ocekuje da ce Fe prestici F1 po gledanosti do 2020
I think four or five years from now you'll find Formula E overtaking Formula 1 in terms of number of people [viewing] and more and more, as time goes on, clean energy businesses are going to power ahead of other businesses
There's still going to be room for Formula 1 for a few more years but I would say there will come a time when Formula E will overtake it.
With Formula E, you can still hear the roar of the cars from the tarmac as they come through a corner, but at least you can have a conversation and a drink when you're watching which you can't do with Formula 1
Frantic je napisao/la: 13.04.2020., 19:45
Ja bi im uveo da mogu da rokaju energiju kako i koliko hoće (naravno, opet sve u nekim granicama), a da moraju da idu na dopunjavanje.
Samo, to bi iziskivalo neke "ultra-brze" (čitaj vrlo jake i efikasne) punjače, tipa da napune bateriju sa 1/2 kapaciteta za 10-12 sekundi
Kao što je nekad bilo sa doljevanjem goriva.
Dobro, nekada za pola rezervoara nije trebalo 10-12 sekundi, već prije 7-8, ali nije strašna razlika.
Da ne oftopičarimo po Dizajniranju staza, premjestit ću nas u ovu davno zaboravljenu temu
Kažem, nešto u tom stilu se i planira, bilo je priče uvođenju već na Gen3 bolidu ako se ne varam, međutim, sad je tek upitno kad će se odlučiti za takvu promjenu - prvo su odlučili produžiti "životni vijek" Gen2 bolida na četiri sezone, tj. do 2021./22., zatim su planirali uvesti one modifikacije od iduće sezone, ali su one zbog trenutne krize ipak odgođene za 2021./22. S obzirom na to da se u FE maksimalno trude minimalizirati troškove, vrlo vjerojatno će bilo kakav novi bolid biti odgođen za još par godina, a o bolidu s poprilično skupom i velikom inovacijom poput ove za brzo punjenje da i ne pričam.
Edit: Posebno zanimljiv zadnji post prije mojeg
Re: Formula E Paddock (general)
Postano: 13.04.2021., 20:53
Postao Alen13ASC
Testirao sam onu verziju Valencije u mom testnom centru, najbolje vreme 1:25.768.
Inače, prošle subote uradio sam nešto što je jako bitno za moje buduće FE projekte. Sad kako sam batalio F1 u nekom smislu imam vremena za FE pa stoga rešio sam problom Gen2 bolida u smislu fizike bolida i zvuka a istovremeno sa time korealaciju između FE Gen3+f1c testni centar/stvarni svet.
Gen2 bolid sam tek u petak skinuo i proveo ceo dan na koeralaciji i ništa značajno nisam postigao da bi u subotu rešio sve probleme. Konačna vremena su 0.7+- u odnosu na stvarni svet a u pitanju je full power mode.
Staze na kojima sam testirao: 2021 Rim, 2020 Santjago, 2019 Sanya i 2021 Diraja.
Re: Formula E Paddock (general)
Postano: 14.04.2021., 19:52
Postao Alen13ASC
Nove staze na kojim sa odvozio i ostvario kalibraciju u odnosu na stvarni svet: Berlin 2020, Berlin 2020 obrnut smjer, Berlin 2020 nova trasa i Bern. Dakle 8 pista sveukupno, lepa cifra.
Osećam se kao malo dete, po prvi put od 2014 i Gen1 imam neke podatke koji me oduševljavaju. Dakle shodno tome mogu raditi eksluzive za F1PulsMediju i naravno moj YT nalog kada recimo debituje nova staza. U samo pola sata od čitanja vesti mogu da imam prve rezultate testa.
Još jednom, ovo je moja inspiracija za moj F1c testni centar▼
Re: Formula E Paddock (general)
Postano: 14.04.2021., 21:10
Postao Alen13ASC
Nisam dodao, ako imate predlog da testiram neku stazu koju ste vi dizajnirali rado ću testirati.
Pravila u tezama:
- Maksimlna duljina je 3.5km
- Maksimalna duljina pravaca je optimalno 600m, dok recimo flat out sekcije mogu i do 900m (koji je rekord sa Rima u kojem startna "ravnina" je bila toliko dugačka)
- Pitlejn može biti odvojen od starnog pravca
Re: Formula E Paddock (general)
Postano: 15.04.2021., 21:21
Postao Alen13ASC
Posle dobre pripreme uspeo sam testirati E-Pri Valencije 2021 trasu, kao što sam ranije napisao onaj dugi levi zavoj pre ukosnice je prava poslastica. Takođe bi dodao da šikana je postavljena tako da ne upropaštava tjek staze.
Testna sesija s Gen2▼
Vremena krugova:
1. 1:29.511- out lap
2. 1:21.733
3. 1:21.300- najbolje vreme
4. 1:24.188- in lap