Smislio sam ovu temu budući da ne bismo mogli zamisliti naš omiljeni sport bez ove djelatnosti . Svi ti natpisi pa i boje koje krase te moćne zvjerke imaju svoju svrhu . Nažalost većini ekipa na gridu upravo ovaj segment donosi preživljavanje u ovom financijski okrutnom sportu.
Dakle tema je posvećena aktualnim brendovima koje trenutno viđamo na gridu i onima koje smo pomalo zaboravili.
Mislim da bi prije svega bilo dobro upoznati se s marketinškom strategijom Formule 1: https://bohatala.com/the-formula-1-marketing-strategy/
Marketing i brendiranje kroz F1
-
alen-sisul
- Karting
- Postovi: 14
- S nama već: 8 god 4 mj
teško je ne započeti ovu temu da se ne sjetimo zelenog plakata sa crvenom zvijezdom i prepoznatljivim sloganom When You Drive, Never Drink ili po naški kad piješ ne vozi. Naravno Heineken je vidio priliku ugrabiti dio pozornosti kroz oktanski cirkus 2016 kada je Ecllestone s njima potpisao sponzorstvo vrijedno 150 milijuna funti. Recimo još da je pivovara osnovana 1873. godine u Amsterdamu te danas posluje u više od 192 zemlje
https://en.wikipedia.org/wiki/Heineken

https://en.wikipedia.org/wiki/Heineken
