Daniil Kvjat
Postano: 10.12.2016., 16:54
[ link do slike ]
Puno ime: Daniil Vjačeslavovič Kvjat
Rođen: 26. travnja 1994., Ufa, Rusija
Nacionalnost: Rus
Momčad: Toro Rosso
Broj: 26
Broj utrka: 59 (57 startova)
Debi: VN Australije 2014.
Pobjede: 0
Postolja: 2
Bodovi: 128
Pole positioni: 0
Najbrži krugovi: 1
Dosad vozio za: Toro Rosso (2014., Španjolska 2016.-danas), Red Bull (2015.-Rusija 2016.)
F1baza
Daniil Vjačeslavovič Kvjat rođen je 26. travnja 1994. u Ufi u Rusiji. Karijeru u formulama počinje 2010. u Formuli BMW gdje je sezonu završio na desetom mjestu. Nastupio je i u Formuli Renault UK Winter Series gdje je u šest utrka sakupio 109 bodova, što mu je bilo dovoljno za četvrto mjesto ukupnom poretku. 2011. osvaja drugo mjesto u ukupnom poretku u Formuli Renault 2.0 NEC, dok u Eurocup Formula Renault 2.0 i Formuli Renault UK Finals Series završava treći. 2012. osvaja naslov u Formuli Renault 2.0 Alps i drugo mjesto u Eurocup Formuli Renault 2.0. Nakon naslova u FR 2.0 Alps, 2013. osvaja naslov i u GP3 seriji.
Red Bull je pružao Rusu podršku kroz juniorske serije pa je tako i došao do prilike u F1. 2013. je bio Toro Rossov test vozač, a u listopadu te godine je potvrđen kao njihov vozač za 2014. Već na debiju u Australiji srušio je jedan rekord - sa 19 godina, 10 mjeseci i 18 dana završio je utrku kao 9. i time postao najmlađi osvajač bodova u povijesti, rekord kojeg je Max Verstappen srušio godinu kasnije u Maleziji za preko 2 godine. Kvjat je sezonu završio 15. sa 8 bodova iz 5 utrka u kojima je bio u bodovima, 14 bodova manje od momčadskog kolege Vergnea. Unatoč tome, on je bio taj koji je promoviran u Red Bull na mjesto Sebastiana Vettela za 2015.
Prva sezona u Red Bullu nije prošla nimalo loše za Kvjata - u Mađarskoj je drugim mjestom osvojio svoj prvi podij, a u ukupnom je poretku za 3 boda nadmašio vrlo respektabilnog momčadskog kolegu, Daniela Ricciarda. U 2016. je Kvjat ušao isto kao i 2015., u Australiji ponovo nije uspio startati. U Bahreinu je završio 7., a zatim je u Kini osvojio sjajno 3. mjesto kojeg je obilježio verbalni sukob između njega i Vettela nakon utrke zbog incidenta na startu gdje je Vettel okrivio Kvjata za njegov kontakt s Raikkonenom. U Rusiji je uslijedio totalni kaos, Kvjat je na startu nakon 2 uzastopna kontakta iz utrke izbacio Vettela te završio utrku na 15. mjestu. No užas za Kvjata dogodio se nakon utrke kad je Red Bull odlučio degradirati Rusa u Toro Rosso i promovirati Maxa Verstappena. Red Bull je ionako očajnički htio Verstappena u prvoj momčadi, a 2 kontroverzne Kvjatove utrke bile su sjajna prilika da to učine.
Kvjat nakon toga nije uspio postići ništa senzacionalno, novi timski kolega Sainz bio je daleko bolji od njega. Činilo se da je ovo kraj priče za Kvjata, bar što se Red Bulla tiče, ali na kraju je ipak dobio ugovor za 2017. Vidjet ćemo kakav će biti u novoj sezoni, hoće li iskoristiti priliku koju mu je Toro Rosso pružio i u kojem smjeru će njegova F1 karijera otići. Šanse da ponovo dođe u Red Bull su realno nikakve, no pokaže li se iduće sezonu u dobrom svjetlu, možda se ukaže neki novi put za napredak u F1 karijeri za Rusa.
[ link do slike ]
Puno ime: Daniil Vjačeslavovič Kvjat
Rođen: 26. travnja 1994., Ufa, Rusija
Nacionalnost: Rus
Momčad: Toro Rosso
Broj: 26
Broj utrka: 59 (57 startova)
Debi: VN Australije 2014.
Pobjede: 0
Postolja: 2
Bodovi: 128
Pole positioni: 0
Najbrži krugovi: 1
Dosad vozio za: Toro Rosso (2014., Španjolska 2016.-danas), Red Bull (2015.-Rusija 2016.)
F1baza
Daniil Vjačeslavovič Kvjat rođen je 26. travnja 1994. u Ufi u Rusiji. Karijeru u formulama počinje 2010. u Formuli BMW gdje je sezonu završio na desetom mjestu. Nastupio je i u Formuli Renault UK Winter Series gdje je u šest utrka sakupio 109 bodova, što mu je bilo dovoljno za četvrto mjesto ukupnom poretku. 2011. osvaja drugo mjesto u ukupnom poretku u Formuli Renault 2.0 NEC, dok u Eurocup Formula Renault 2.0 i Formuli Renault UK Finals Series završava treći. 2012. osvaja naslov u Formuli Renault 2.0 Alps i drugo mjesto u Eurocup Formuli Renault 2.0. Nakon naslova u FR 2.0 Alps, 2013. osvaja naslov i u GP3 seriji.
Red Bull je pružao Rusu podršku kroz juniorske serije pa je tako i došao do prilike u F1. 2013. je bio Toro Rossov test vozač, a u listopadu te godine je potvrđen kao njihov vozač za 2014. Već na debiju u Australiji srušio je jedan rekord - sa 19 godina, 10 mjeseci i 18 dana završio je utrku kao 9. i time postao najmlađi osvajač bodova u povijesti, rekord kojeg je Max Verstappen srušio godinu kasnije u Maleziji za preko 2 godine. Kvjat je sezonu završio 15. sa 8 bodova iz 5 utrka u kojima je bio u bodovima, 14 bodova manje od momčadskog kolege Vergnea. Unatoč tome, on je bio taj koji je promoviran u Red Bull na mjesto Sebastiana Vettela za 2015.
Prva sezona u Red Bullu nije prošla nimalo loše za Kvjata - u Mađarskoj je drugim mjestom osvojio svoj prvi podij, a u ukupnom je poretku za 3 boda nadmašio vrlo respektabilnog momčadskog kolegu, Daniela Ricciarda. U 2016. je Kvjat ušao isto kao i 2015., u Australiji ponovo nije uspio startati. U Bahreinu je završio 7., a zatim je u Kini osvojio sjajno 3. mjesto kojeg je obilježio verbalni sukob između njega i Vettela nakon utrke zbog incidenta na startu gdje je Vettel okrivio Kvjata za njegov kontakt s Raikkonenom. U Rusiji je uslijedio totalni kaos, Kvjat je na startu nakon 2 uzastopna kontakta iz utrke izbacio Vettela te završio utrku na 15. mjestu. No užas za Kvjata dogodio se nakon utrke kad je Red Bull odlučio degradirati Rusa u Toro Rosso i promovirati Maxa Verstappena. Red Bull je ionako očajnički htio Verstappena u prvoj momčadi, a 2 kontroverzne Kvjatove utrke bile su sjajna prilika da to učine.
Kvjat nakon toga nije uspio postići ništa senzacionalno, novi timski kolega Sainz bio je daleko bolji od njega. Činilo se da je ovo kraj priče za Kvjata, bar što se Red Bulla tiče, ali na kraju je ipak dobio ugovor za 2017. Vidjet ćemo kakav će biti u novoj sezoni, hoće li iskoristiti priliku koju mu je Toro Rosso pružio i u kojem smjeru će njegova F1 karijera otići. Šanse da ponovo dođe u Red Bull su realno nikakve, no pokaže li se iduće sezonu u dobrom svjetlu, možda se ukaže neki novi put za napredak u F1 karijeri za Rusa.
[ link do slike ]