Formula E vijesti
- Alen13ASC
- Formula 1
- Postovi: 1947
- S nama veÄ: 10 god 3 mj
- Navija za: Fernando Alonso
- Kontakt:
Tema predviÄena za pisanje Formula E vijesti.
Napomena : Morate navesti izvor vijesti u vidu pasteiranja linka ispod teksta.
Napomena : Morate navesti izvor vijesti u vidu pasteiranja linka ispod teksta.

- Alen13ASC
- Formula 1
- Postovi: 1947
- S nama veÄ: 10 god 3 mj
- Navija za: Fernando Alonso
- Kontakt:
Schaeffler Äe zajedno s udi Sport ABTom razvijati pogonsku jedinicu i mijenjaÄ uoÄi druge sezone.MoguÄe je da Äe momÄad promijenuti ime u skladu s novonastalom promijenom.
______
Andretti momÄad je najavila da Äe samostalno razvijati pogonsku jedinicu koju Äe koristiti u drugoj sezoni,najavili su da Äe ju testirati veÄ za mijesec dana.
______
Andretti momÄad je najavila da Äe samostalno razvijati pogonsku jedinicu koju Äe koristiti u drugoj sezoni,najavili su da Äe ju testirati veÄ za mijesec dana.

- Explorer
- F1puls suradnik
- Postovi: 2506
- S nama veÄ: 10 god 4 mj
- Navija za: Vettel
- Kontakt:
Zanimljivi se planovi kuju za sljedeÄu sezonu. Å ta misliÅ” Alene tko bi mogao isplivati?
U razumnu srcu mudrost poÄiva, a Å”to je u bezumnom, to se i pokaže.
- Alen13ASC
- Formula 1
- Postovi: 1947
- S nama veÄ: 10 god 3 mj
- Navija za: Fernando Alonso
- Kontakt:
TeÅ”ko pitanje Exploreru,par konstruktora se istiÄu ali ne bih nikoga posebno istakao.
Imamo 8 konstruktora slijedeÄe sezone:
- ABT Sportsline
- Andretti
- Mahindra
- Motomatica
- NEXTEV TCR
- Renault Sport
- Venturi Automobiles
- Virgin Racing Engineering
Venturi,Renault,ABT te NEXTEV TCR veÄ planiraju zanimljive koncepte i mislim da bi oni mogli biti jaki.
ABT ima velikih iskustava s elektriÄnim autima,takoÄer i Renault.Oni imaju poveÄe znanje koje Äe im pomoÄi u pravljenju Å”to bolje PJ.
Venturi kompanija drži brzinski rekord u kategoriji elektriÄnih vozila,dakle i oni imaju korisnog iskustva.Nedavno su najavili da za drugu sezonu planiraju vrlo snažnu PJ.Živo me interesuje kakve Äe preformanse imati.
NEXTEV TCR koji je preuzeo China Racing uoÄi ePri Monaka planira twin-elektromotor sa zasebnim invertorima (pretvaraÄi jednosmerne elektriÄne enegrije u naizmeniÄnu) te jednim mijenjaÄem.PriliÄno radikalan koncept koji bi mogao biti pobedonosan i Å”ampionski ali isto tako bi mogao biti katastrofalan,svakako vredno pažnje.
Mahindra je joÅ” jedna kompanija koja ima iskustva s elektriÄnim automobilima tako da i oni imaju vrednog iskustva.
Motomatica(Trulli) ,Virgin i Andretti su mi nepoznanica Å”to se tiÄe nekih predviÄanja.
Vrlo je uzbudljiva FE,sve se polako zakuvava za drugu sezonu koja Äe postati prva prava sezona puna konstruktora koji se natjeÄu sa svojim maÅ”inama.
Imamo 8 konstruktora slijedeÄe sezone:
- ABT Sportsline
- Andretti
- Mahindra
- Motomatica
- NEXTEV TCR
- Renault Sport
- Venturi Automobiles
- Virgin Racing Engineering
Venturi,Renault,ABT te NEXTEV TCR veÄ planiraju zanimljive koncepte i mislim da bi oni mogli biti jaki.
ABT ima velikih iskustava s elektriÄnim autima,takoÄer i Renault.Oni imaju poveÄe znanje koje Äe im pomoÄi u pravljenju Å”to bolje PJ.
Venturi kompanija drži brzinski rekord u kategoriji elektriÄnih vozila,dakle i oni imaju korisnog iskustva.Nedavno su najavili da za drugu sezonu planiraju vrlo snažnu PJ.Živo me interesuje kakve Äe preformanse imati.
NEXTEV TCR koji je preuzeo China Racing uoÄi ePri Monaka planira twin-elektromotor sa zasebnim invertorima (pretvaraÄi jednosmerne elektriÄne enegrije u naizmeniÄnu) te jednim mijenjaÄem.PriliÄno radikalan koncept koji bi mogao biti pobedonosan i Å”ampionski ali isto tako bi mogao biti katastrofalan,svakako vredno pažnje.
Mahindra je joÅ” jedna kompanija koja ima iskustva s elektriÄnim automobilima tako da i oni imaju vrednog iskustva.
Motomatica(Trulli) ,Virgin i Andretti su mi nepoznanica Å”to se tiÄe nekih predviÄanja.
Vrlo je uzbudljiva FE,sve se polako zakuvava za drugu sezonu koja Äe postati prva prava sezona puna konstruktora koji se natjeÄu sa svojim maÅ”inama.

- Explorer
- F1puls suradnik
- Postovi: 2506
- S nama veÄ: 10 god 4 mj
- Navija za: Vettel
- Kontakt:
I ja imam dojam da bi sljedeÄa sezona mogla biti jako zanimljiva, iako ni ova nije loÅ”a.
Stvarno zanimljivi koncepti, nekako me najviÅ”e zanima NEXTEV TCR-ov, priliÄno je radikalan i treba imati muda za napraviti tako neÅ”to. Hehe, svi planiraju neke velike nadogradnje koje Äe im dati mnogo snage, baÅ” me zanima tko Äe postati Mercedes u Formuli E
Btw. ubacili smo tvoje nove zastavice, hvala
Stvarno zanimljivi koncepti, nekako me najviÅ”e zanima NEXTEV TCR-ov, priliÄno je radikalan i treba imati muda za napraviti tako neÅ”to. Hehe, svi planiraju neke velike nadogradnje koje Äe im dati mnogo snage, baÅ” me zanima tko Äe postati Mercedes u Formuli E

Btw. ubacili smo tvoje nove zastavice, hvala

U razumnu srcu mudrost poÄiva, a Å”to je u bezumnom, to se i pokaže.
- croatic f1
- F1puls suradnik
- Postovi: 6034
- S nama veÄ: 10 god 3 mj
- Navija za: najstarijeg i najmlaÄeg
- Lokacija: ZapreÅ”iÄ
Simona de Silvestro debitirat Äe na londonskom e-prixu za Andretti
http://fiaformulae.com/en/news/2015/jun ... eprix.aspx
To neÄe biti jedina vozaÄka promjena za London; Amlin i Trulli morat Äe potražiti zamjene za svoje vozaÄe Da Costu i Liuzzija koji imaju druge obaveze tog vikenda.
http://fiaformulae.com/en/news/2015/jun ... eprix.aspx
To neÄe biti jedina vozaÄka promjena za London; Amlin i Trulli morat Äe potražiti zamjene za svoje vozaÄe Da Costu i Liuzzija koji imaju druge obaveze tog vikenda.
- croatic f1
- F1puls suradnik
- Postovi: 6034
- S nama veÄ: 10 god 3 mj
- Navija za: najstarijeg i najmlaÄeg
- Lokacija: ZapreÅ”iÄ
Amlin potvrdio zamjenu za Da Costu - Sakon Yamamoto
http://fiaformulae.com/en/news/2015/jun ... ondon.aspx
Sakon je trenutno vodeÄi u FanBoostu, uz njega su trenutno u top 3 Piquet i Di Grassi
http://fiaformulae.com/en/news/2015/jun ... boost.aspx
Piquet je potpisao dugoroÄni ugovor za NEXTEV TCR
http://fiaformulae.com/en/news/2015/jun ... v-tcr.aspx
JoÅ” jedna vozaÄka promjena dogodit Äe se u Londonu: Oliver Turvey vozit Äe za NEXTEV TCR
http://www.motorsport.com/formula-e/new ... -in-london
http://fiaformulae.com/en/news/2015/jun ... ondon.aspx
Sakon je trenutno vodeÄi u FanBoostu, uz njega su trenutno u top 3 Piquet i Di Grassi
http://fiaformulae.com/en/news/2015/jun ... boost.aspx
Piquet je potpisao dugoroÄni ugovor za NEXTEV TCR
http://fiaformulae.com/en/news/2015/jun ... v-tcr.aspx
JoÅ” jedna vozaÄka promjena dogodit Äe se u Londonu: Oliver Turvey vozit Äe za NEXTEV TCR
http://www.motorsport.com/formula-e/new ... -in-london
- Alen13ASC
- Formula 1
- Postovi: 1947
- S nama veÄ: 10 god 3 mj
- Navija za: Fernando Alonso
- Kontakt:
Za manje od nedelju dana Äemo doznati ko Äe postati Å”ampioni inaguralne sezone u obe kategorije uoÄi duplog ePri Londona.
Ovo su sveže slike iz zraka s Battersea Parka:


Ovo su sveže slike iz zraka s Battersea Parka:



- croatic f1
- F1puls suradnik
- Postovi: 6034
- S nama veÄ: 10 god 3 mj
- Navija za: najstarijeg i najmlaÄeg
- Lokacija: ZapreÅ”iÄ
VeÄ Äetvrta vozaÄka promjena za London: Fabio Leimer vozit Äe za Virgin umjesto Alguersuarija
http://www.motorsport.com/formula-e/new ... -at-virgin
Ova promjena nije posljednja jer joÅ” uvijek Äekamo Trullijevu zamjenu za Liuzzija koji ima druge obaveze ovog vikenda.
http://www.motorsport.com/formula-e/new ... -at-virgin
Ova promjena nije posljednja jer joÅ” uvijek Äekamo Trullijevu zamjenu za Liuzzija koji ima druge obaveze ovog vikenda.
- Alen13ASC
- Formula 1
- Postovi: 1947
- S nama veÄ: 10 god 3 mj
- Navija za: Fernando Alonso
- Kontakt:
PotvrÄeno,u drugoj sezoni izgubiÄemo trku u Monacu dok Äe dva grada debitovati.
Link.
Monaco neÄe imati ePri trku jer raspored F1,GP2,GP3,Porsche Supercup i Historijskog F1 takmiÄenja je vremenski taman dovoljan za zatvaranje javnih cesta tako da je organizovanje sledeÄe trke nemoguÄe.
Kao Å”to je bilo reÄeno,dva grada Äe organizovati svoju prvu ePri utrku i to je sada potvrÄeno.Pribojavao sam se da Äe Punta Del Este i Long Beach (nakon puno traÄeva koji dolaze sa pouzdanih izvora) izgubiti trku ali na koncu oni ostaju u sledeÄoj sezoni.
Kako sada stvari stoje,Mexico City i Paris bi trebali doÄi u drugoj sezoni.U treÄoj Montreal i Honk Kong dok Å vicarska,Brusseles,Copenhagen,Zaragoza,Oslo,India,Singapur,Australija,Kazakstan,Dubai,Rim,New York pa i San Francisco trebaju priÄekati.
Link.
Monaco neÄe imati ePri trku jer raspored F1,GP2,GP3,Porsche Supercup i Historijskog F1 takmiÄenja je vremenski taman dovoljan za zatvaranje javnih cesta tako da je organizovanje sledeÄe trke nemoguÄe.
Kao Å”to je bilo reÄeno,dva grada Äe organizovati svoju prvu ePri utrku i to je sada potvrÄeno.Pribojavao sam se da Äe Punta Del Este i Long Beach (nakon puno traÄeva koji dolaze sa pouzdanih izvora) izgubiti trku ali na koncu oni ostaju u sledeÄoj sezoni.
Kako sada stvari stoje,Mexico City i Paris bi trebali doÄi u drugoj sezoni.U treÄoj Montreal i Honk Kong dok Å vicarska,Brusseles,Copenhagen,Zaragoza,Oslo,India,Singapur,Australija,Kazakstan,Dubai,Rim,New York pa i San Francisco trebaju priÄekati.

- Alen13ASC
- Formula 1
- Postovi: 1947
- S nama veÄ: 10 god 3 mj
- Navija za: Fernando Alonso
- Kontakt:
Heidfeld : "OseÄao sam se kao Alain Prost kada sam gurao bolid u garažu".To su reÄi Nicka nakon razoÄaravajuÄe poslednje trke sezone u kojoj je morao parkirati bolid na ulazu u pitlejn,gurati ga pa kasnije uz pomoÄ redara doÅ”ao do garaže te nastaviti trkanje s preuranjenim pitstopom.No baterija nije izdržala pa ga je to primoralo na odustajanje.
Senna : "Buemijeva preagresivna vožnja na poslednjoj trci je neprihvatljiva"
Link.
NextEV TCR je uÅ”ao u pregovore s Giedom Van Der Gardeom.Možda Giedo debitira u sledeÄoj sezoni snjima.
Link.
Venturi je testirao svoju PJ koju Äe koristiti sledeÄe sezone!Ove nedelje biÄe petodnevno predsezonsko testiranje u kojem Äe uÄestvovati sledeÄi timovi : Venturi,Abt,NextEV TCR,Mahindra i Virgin.
Venturi Äe napraviti PJ uz pomoÄ Hewlanda stim da Venturijevi inženjeri stvaraju dizajn a Hewland to proizvodi.Kažu da je PJ odliÄna i da su napravili odliÄan posao Å”to se tiÄe spreÄavanja pregrejavanja komponenti.
Link.
Senna : "Buemijeva preagresivna vožnja na poslednjoj trci je neprihvatljiva"
Link.
NextEV TCR je uÅ”ao u pregovore s Giedom Van Der Gardeom.Možda Giedo debitira u sledeÄoj sezoni snjima.
Link.
Venturi je testirao svoju PJ koju Äe koristiti sledeÄe sezone!Ove nedelje biÄe petodnevno predsezonsko testiranje u kojem Äe uÄestvovati sledeÄi timovi : Venturi,Abt,NextEV TCR,Mahindra i Virgin.
Venturi Äe napraviti PJ uz pomoÄ Hewlanda stim da Venturijevi inženjeri stvaraju dizajn a Hewland to proizvodi.Kažu da je PJ odliÄna i da su napravili odliÄan posao Å”to se tiÄe spreÄavanja pregrejavanja komponenti.
Link.

- Alen13ASC
- Formula 1
- Postovi: 1947
- S nama veÄ: 10 god 3 mj
- Navija za: Fernando Alonso
- Kontakt:
Ovo je staro viÅ”e od mesec dana ali sadrži kljuÄne podatke u vezi Formula E kalendara za drugu sezonu.
Link.
Dakle,kako stvari stoje kalendar bi trebao izgledati ovako:
2015.
1. ePri Pekinga - Listopad
2. ePri Putrahaje - Studeni
3. ePri Punta Del Este - Prosinac
2016.
4. ePri Buenos Airesa - SijeÄanj
5. ePri Meksika - VeljaÄa
6. ePri Majamija - Ožujak
7. ePri Long Beacha - Ožujak
8. ePri Pariza - Travanj
9. ePri Berlina - Svibanj
10. e Pri Londona - Lipanj
Agag je ranije rekao kako Äe London opet imati duplu trku u drugoj sezoni a žarko želi joÅ” jednu duplu trku pa hoÄe uÄi u pregovore s organizatorima ePri Berlina jer lokacija te staze potpuno odgovara za pravljenje duple trke jer uopÅ”te ne smeta graÄanima.
Link.
Dakle,kako stvari stoje kalendar bi trebao izgledati ovako:
2015.
1. ePri Pekinga - Listopad
2. ePri Putrahaje - Studeni
3. ePri Punta Del Este - Prosinac
2016.
4. ePri Buenos Airesa - SijeÄanj
5. ePri Meksika - VeljaÄa
6. ePri Majamija - Ožujak
7. ePri Long Beacha - Ožujak
8. ePri Pariza - Travanj
9. ePri Berlina - Svibanj
10. e Pri Londona - Lipanj
Agag je ranije rekao kako Äe London opet imati duplu trku u drugoj sezoni a žarko želi joÅ” jednu duplu trku pa hoÄe uÄi u pregovore s organizatorima ePri Berlina jer lokacija te staze potpuno odgovara za pravljenje duple trke jer uopÅ”te ne smeta graÄanima.

- Alen13ASC
- Formula 1
- Postovi: 1947
- S nama veÄ: 10 god 3 mj
- Navija za: Fernando Alonso
- Kontakt:
Oppa,Brussels je na korak do pravljenja svojeg ePrija.Možda Äe biti spremni za drugu sezonu a staza Äe biti locirana oko Autonomus sklupture (baÅ” onako kako sam ja zamiÅ”ljao pre pola godine).TakoÄer,Å vicarski grad Lausanne takoÄer hoÄe ugostiti ePri u sledeÄoj sezoni.
Link.
Link.

- Alen13ASC
- Formula 1
- Postovi: 1947
- S nama veÄ: 10 god 3 mj
- Navija za: Fernando Alonso
- Kontakt:
Organizatori staze Imola hoÄe ugostiti ePri trku veÄ u drugoj sezoni!!!Äak su predstavili stazu:
[ link do slike ]
Predstavnici Imole su uoÄi ePri Londona imali opsežne razgovore s Alejandrom Agagom (FE CEO).Wow.
Link.
[ link do slike ]
Predstavnici Imole su uoÄi ePri Londona imali opsežne razgovore s Alejandrom Agagom (FE CEO).Wow.
Link.

- Explorer
- F1puls suradnik
- Postovi: 2506
- S nama veÄ: 10 god 4 mj
- Navija za: Vettel
- Kontakt:
Uuuu to bi bilo odliÄno, jedna dobra priprema za Formulu 1 za 2017. godinu. i za podizanje popularnosti Formule E.
Alene, Å”to misliÅ” koliko bi Formula E trebala biti brža sljedeÄe godine? Jer ovo Å”to sad imamo je ipak malo presporo.
Alene, Å”to misliÅ” koliko bi Formula E trebala biti brža sljedeÄe godine? Jer ovo Å”to sad imamo je ipak malo presporo.
U razumnu srcu mudrost poÄiva, a Å”to je u bezumnom, to se i pokaže.
- Alen13ASC
- Formula 1
- Postovi: 1947
- S nama veÄ: 10 god 3 mj
- Navija za: Fernando Alonso
- Kontakt:
Jest da je to odliÄno,ali ja se protivim Imoli.Predstavljena staza je prejednostavna i nelegalna kao prvo.Startno ciljni pravac je 380m duži od dozvoljenog i tamo treba Å”ikana usred ravnine.Kad se to sredi onda je legalna staza.Pravilo nalaže da ravnine ne smeju biti duže od 600m.
Bolje bi bilo Agagu da Ŕto pre angažuje Rim za stazu nego da se dogovara s Imolom.
Sve to stoji,to da je fantastiÄno imati Imolu u FE ali ja se protivim skraÄivanju staze.Izgleda niko ne svata pa ni sam Agag da skraÄivanje originalnih permanentnih staza pravi od FE ono Å”to je Vettel rekao "sirasto takmiÄenje".U vrlo ružnom reÄniku bi se to kazalo "FE poseduje bitch od bolida koji nemogu imati trke na recimo Imoli ili Monaku".Sve to jer ljudi su željni konparacije F1 i FE bolida i vole praviti PR koji Å”teti FE i to oborava rejting takmiÄenja.Zato ne treba uopÅ”te poticati takve rasprave.
Formula E treba 10 godina razvitka i revolucije da bih mogla uopÅ”te doÄi na permanentne staze,tj. da stoji rame uz rame F1 pa i mlaÄanim serijama.Dok se preformanse bolida ne poprave FE mora imati kalendar saÄinjen od uliÄnih pista ili pista koje nijedno drugo takmiÄenje nema,pa to je bit FE,unikatnost i utrkivanje na uliÄnim pistama Å”to bliže centru grada aka. "dovedimo trkanje k ljudima"
Ex,nažalost sledeÄe sezone bolidi neÄe biti brži od onoga Å”to smo dosad videli.Pravila koji se tiÄu preformansi bolid aostaju ista i za spomenutu sezonu.Možda Äe bolidi neznatno biti brži (otprilike 0.5-1 sekundu) jer su timovi upoznati s pistama pa mogu lakÅ”e naÄi setap a možda konstruktori naprave bolje PJ negoli Mclaren-eMotor s invertorima i Hewland-menjaÄ (koji su pravli sklopove PJ za sve timove u prvoj sezoni).
Tek u treÄoj sezoni bolidi Äe biti jaÄi za 50kW (u prvoj i drugoj bolidi imaju 200kW-268 konjskih snaga,u treÄoj s 250kW to je 335 konjskih snaga) a baterija Äe biti veÄa za 4kW Äasova (u 1. i 2. sezoni bolidi imaju 28 kW Äasova).
Uopstalom evo tabele razvitka bolida u pet sezona:
[ link do slike ]
Sezona 5 je vrlo zanimljiva jer Äe imati pogone na sva 4. kotaÄa (dodatni elektomotor Äe biti smeÅ”ten spreda i pogoniÄe prednje kotaÄe),PJ Äe biti jaÄine 300kW -402 konjskih snaga a baterija kapaciteta 40kW Äasova.Spominje se pokretni aero paket koji Äe na kraju najverovatnije biti DRS,to bi vozaÄi koristili možda na ravnini za sticanje boljih preformansi (nedaj bože da on bude povezan s FanBoostom).
U F1c sam prepravio moj FE bolid za petu sezonu i dobio sam zanimljive podatke i oseÄaje.Bolid jima vrlo snažnu trakciju na izlasku iz zavoja,ogromno podupravljanje koje vrlo smeta a nedostatak prijanjanja nadomeÅ”tava pogon na sva Äetri kotaÄa.Taj bolid je vrlo interesantan za vožnju i takvo neÅ”to nikada ranije nisam vozio.
Test sam odradio na Putrahaji i vreme je bilo skoro 10 sekundi bolje nego s bolidom iz prve sezone.10 sekundi nije mala stvar.
Bolje bi bilo Agagu da Ŕto pre angažuje Rim za stazu nego da se dogovara s Imolom.
Sve to stoji,to da je fantastiÄno imati Imolu u FE ali ja se protivim skraÄivanju staze.Izgleda niko ne svata pa ni sam Agag da skraÄivanje originalnih permanentnih staza pravi od FE ono Å”to je Vettel rekao "sirasto takmiÄenje".U vrlo ružnom reÄniku bi se to kazalo "FE poseduje bitch od bolida koji nemogu imati trke na recimo Imoli ili Monaku".Sve to jer ljudi su željni konparacije F1 i FE bolida i vole praviti PR koji Å”teti FE i to oborava rejting takmiÄenja.Zato ne treba uopÅ”te poticati takve rasprave.
Formula E treba 10 godina razvitka i revolucije da bih mogla uopÅ”te doÄi na permanentne staze,tj. da stoji rame uz rame F1 pa i mlaÄanim serijama.Dok se preformanse bolida ne poprave FE mora imati kalendar saÄinjen od uliÄnih pista ili pista koje nijedno drugo takmiÄenje nema,pa to je bit FE,unikatnost i utrkivanje na uliÄnim pistama Å”to bliže centru grada aka. "dovedimo trkanje k ljudima"
Ex,nažalost sledeÄe sezone bolidi neÄe biti brži od onoga Å”to smo dosad videli.Pravila koji se tiÄu preformansi bolid aostaju ista i za spomenutu sezonu.Možda Äe bolidi neznatno biti brži (otprilike 0.5-1 sekundu) jer su timovi upoznati s pistama pa mogu lakÅ”e naÄi setap a možda konstruktori naprave bolje PJ negoli Mclaren-eMotor s invertorima i Hewland-menjaÄ (koji su pravli sklopove PJ za sve timove u prvoj sezoni).
Tek u treÄoj sezoni bolidi Äe biti jaÄi za 50kW (u prvoj i drugoj bolidi imaju 200kW-268 konjskih snaga,u treÄoj s 250kW to je 335 konjskih snaga) a baterija Äe biti veÄa za 4kW Äasova (u 1. i 2. sezoni bolidi imaju 28 kW Äasova).
Uopstalom evo tabele razvitka bolida u pet sezona:
[ link do slike ]
Sezona 5 je vrlo zanimljiva jer Äe imati pogone na sva 4. kotaÄa (dodatni elektomotor Äe biti smeÅ”ten spreda i pogoniÄe prednje kotaÄe),PJ Äe biti jaÄine 300kW -402 konjskih snaga a baterija kapaciteta 40kW Äasova.Spominje se pokretni aero paket koji Äe na kraju najverovatnije biti DRS,to bi vozaÄi koristili možda na ravnini za sticanje boljih preformansi (nedaj bože da on bude povezan s FanBoostom).
U F1c sam prepravio moj FE bolid za petu sezonu i dobio sam zanimljive podatke i oseÄaje.Bolid jima vrlo snažnu trakciju na izlasku iz zavoja,ogromno podupravljanje koje vrlo smeta a nedostatak prijanjanja nadomeÅ”tava pogon na sva Äetri kotaÄa.Taj bolid je vrlo interesantan za vožnju i takvo neÅ”to nikada ranije nisam vozio.
Test sam odradio na Putrahaji i vreme je bilo skoro 10 sekundi bolje nego s bolidom iz prve sezone.10 sekundi nije mala stvar.

- Alen13ASC
- Formula 1
- Postovi: 1947
- S nama veÄ: 10 god 3 mj
- Navija za: Fernando Alonso
- Kontakt:
Malo sam istraživao...
Formula E bolid iz pete sezone imaÄe sliÄne prefomanse kao Nissanov prototip ZEOD RC koji je debitovao na 24h Lemana 2014.Eto vam reference za usporeÄivanje
Formula E bolid iz pete sezone imaÄe sliÄne prefomanse kao Nissanov prototip ZEOD RC koji je debitovao na 24h Lemana 2014.Eto vam reference za usporeÄivanje


- Alen13ASC
- Formula 1
- Postovi: 1947
- S nama veÄ: 10 god 3 mj
- Navija za: Fernando Alonso
- Kontakt:
Jako me je zaintrigirala Imola pa sam krenuo s projektom testiranja staze u F1c.PoÅ”to sam otkrio da originalna predstavljena staza nije legalna odluÄio sam je prepraviti tako da bude legalna.
Ovo je legalna FE Imola staza:

Najbolje vreme sam napravio u trajanju od 1:11.262 i imam miÅ”ljenje da je ova staza dosadna i ima vrlo predvidljiv "flow".UopÅ”te nema adrenalina tokom vožnje osim u Å”ikanama.UopÅ”te mi se ne sviÄa.
Sad joŔ viŔe podupirem Rim nego Imolu.
Ovo je legalna FE Imola staza:

Najbolje vreme sam napravio u trajanju od 1:11.262 i imam miÅ”ljenje da je ova staza dosadna i ima vrlo predvidljiv "flow".UopÅ”te nema adrenalina tokom vožnje osim u Å”ikanama.UopÅ”te mi se ne sviÄa.
Sad joŔ viŔe podupirem Rim nego Imolu.

- luka vz
- F1puls suradnik
- Postovi: 258
- S nama veÄ: 10 god 3 mj
- Navija za: McLaren
Samo me zanima zaŔto eminentni ljudi iz svijeta F1 imaju potrebu "blago popljuvati" projekt formule e.
U pripremanju Älanka koji Äe uskoro biti objavljen na stranici - citao sam i naveo izjavu Christiana Hornera iz Red Bulla-
On, naime, misli da je FE sastavljena od ljudi koji nisu bili dovoljno dobri u F1 i da je natjecanje cudno i po njemu, ocito, pomalo smijesno.
Hocu reci - da su toliko sigurni u superiornost i nedodirljivost F1 - cemu potreba za napadima i podcjenjivanjem.
Mozda im smeta alternativno natjecanje, a možda se i sami boje da me izgube jedan dio sponzora i fanova.
Odlijev novca sada ili u buducnosti svakog brine...
Ovaj sport je tek u povojima i trebaju mu godine da dosegne puni potencijal.
Sent from my iPhone using Tapatalk
U pripremanju Älanka koji Äe uskoro biti objavljen na stranici - citao sam i naveo izjavu Christiana Hornera iz Red Bulla-
On, naime, misli da je FE sastavljena od ljudi koji nisu bili dovoljno dobri u F1 i da je natjecanje cudno i po njemu, ocito, pomalo smijesno.
Hocu reci - da su toliko sigurni u superiornost i nedodirljivost F1 - cemu potreba za napadima i podcjenjivanjem.
Mozda im smeta alternativno natjecanje, a možda se i sami boje da me izgube jedan dio sponzora i fanova.
Odlijev novca sada ili u buducnosti svakog brine...
Ovaj sport je tek u povojima i trebaju mu godine da dosegne puni potencijal.
Sent from my iPhone using Tapatalk
- Alen13ASC
- Formula 1
- Postovi: 1947
- S nama veÄ: 10 god 3 mj
- Navija za: Fernando Alonso
- Kontakt:
Pljuvaju zato Å”to FE puno bolje ide s negoli njima.NaÄu svaku dlaku u jajetu samo da opljuvaju sliÄno kao Å”to mala deca rade.Neverovatna glupost...
Pariz predstavio FE stazu za ePri trku koja Äese održati 4. meseca 2016. godine!!!Tu vest je objavio websajt L'Equipe.
Staza je dugaÄka 1.8km i ima 13 krivina.PriliÄno neinspirativni dizajn ali naÄe se pokoja dobra krivina..
[ link do slike ]
Danas uveÄe Äu je provozati u F1c..
Pariz predstavio FE stazu za ePri trku koja Äese održati 4. meseca 2016. godine!!!Tu vest je objavio websajt L'Equipe.
Staza je dugaÄka 1.8km i ima 13 krivina.PriliÄno neinspirativni dizajn ali naÄe se pokoja dobra krivina..
[ link do slike ]
Danas uveÄe Äu je provozati u F1c..
