U F1 se nije proslavio (Shadow, Ensign, ATS, Theodore, March), ali je u enduranceu sa "Silk Cat Tom Walkinshaw Racing Jaguarom" pobijedio na Le Mansu 1988., dok je dvije godine poslije bio drugi, a 1996. sa Mariom Andrettijem i Dereckom Warwickom bio treći u klasi, sa Courage-Porscheom.
Na današnji dan su se vozile, meni, vrlo značajne trke. Ponajviše zbog razloga što su na njima pobijedila moja dva miljenika.
Dakle, 02.06.1991. na stazi u Montrealu pobjeđuje Nelson Piquet, što mu je bila i zadnja pobjeda u karijeri. Pobijedio je više sretno nego spretno, startajući kao 8., nakon pomora favorita. Završio je ispred Stefana Modene i Patresea (koji je startao sa PPa). Mansell je ostvario FL, ali je zaostao čitav krug, dok su Senna, Prost, Moreno, Berger i Alesi (svi startali ispred Piqueta), odustali, a ni Ptrese ni Mansell nisu bili pošteđeni problema. Modeni je to bio drugi i posljednji podijum u karijeri, Patreseu 20. Ekipi benttona je to bila 5 pobjeda i 25. podijum. Mansell je na stratu prešao Patresea i vodio 69 od 70 krugova. Patresea su zadesili problemi s mjenjačem, dok je Mansell stao (Mjenjač/elektronika/nestalo goriva/slučajno ugasio bolid.....) nakon hairpina.
[youtube]https://www.youtube.com/watch?v=EMmEwMQ4ckQ[/youtube]
Bila je to zadnja trka za Stefana Johanssona.
Kao i prvi bodovi za ekipu Jordana.
Zadnja pobjeda za Pirelli, sve do 2011. godine. Takođe, do zadnje trke 1997., sve naredne pobjede su bile sa Goodyear gumama.
Piquetova pobjeda je bila 7 uzastopna za Brazilce (2 zadnje trke iz sezone 1990. je pobijedio Piquet, a prve 4 u sezoni 1991. Senna, pa u Kandi opet Piquet).
Mansellu je pošlo za rukom nešto što nije nikad nikome. Odustao je u zadnjem krugu i ispustio pobjedu, nakon što je vodio sve prethodne krugove u trci.
Pet godina poslije, na stazi u Catalunyi, rapsodija MSa po kišom natopljenoj stazi.

To mu je bila 20. pobjeda i prva za volanom Ferrarija (ali kakva). jedna od najboljih vožnji na kiši ikada. Hillu PP nije puno pomogla (vrtio se kao malo dijete dok nije lupio o zid), a Alesi i Villeneuve (završili kao drugi i treći), su bili lak zalogaj za MSa (koji je naravno, postavio i FL), koji je užasno startao i izgubio čak 5 mjesta na startu, ali je do kraja prvog kruga već skino dvojicu, dok je nakon 12 krugova već bio na prvom mjestu. nabio je skoro minutu prednosti, a onda usporio i završio laganih 45 sec ispred Alesija. Njegov najbrži krug je bio 2,2sec drugog najbržeg kruga (Barichello, dok je od najbržeg Alesijevog i Villeneuevog kruga bio bolji za 3, odnosno 3,2 sekunde. Taj FL je bio 125. za Ferrari. Diniz je dovukao Ligiera na 6. mjesto, što su mu bili prvi bodovi, a on je bio zadnji klasificirani, sa čak 2 kruga zaostatka, svi ostali su odlustali). Poredak - MS, Alesi, JV, HHF, Mika, Diniz.
Video ima na članku na naslovnoj, pa nema potrebe nešto dodatno stavljati