Scuderia Ferrari
- Ferrari Maniac
- Formula 1
- Postovi: 3162
- S nama već: 10 god 1 mj
- Navija za: Scuderia Ferrari
- Lokacija: Zagreb
Prve nadogradnje na motoru će navodno doći u Barceloni - elektronika i sagorijevanje novog Shellovog goriva kako bi se izvukao maksimum.
http://www.motorsport.com/f1/news/ferra ... 83969/?s=1
http://www.motorsport.com/f1/news/ferra ... 83969/?s=1
Sisu (fin.)
- Iceman
- Formula 1
- Postovi: 2460
- S nama već: 10 god 4 mj
- Navija za: Ferrari, KR7
Što reći....
Treba radit, raditi i raditi.... Iskreno očekivao sam mrvicu bolji Ferrari na ulasku u 2016. Da tu su, ali jesu li stvarno? Na svakom polju, na svakoj sitnici, momčad Mercedesa je bolja u odnosu na Ferrari. Čak bih sada rekao da i bolje čuvaju gume. Nadam se samo da će do Španjolske stvarno biti tu....
Treba radit, raditi i raditi.... Iskreno očekivao sam mrvicu bolji Ferrari na ulasku u 2016. Da tu su, ali jesu li stvarno? Na svakom polju, na svakoj sitnici, momčad Mercedesa je bolja u odnosu na Ferrari. Čak bih sada rekao da i bolje čuvaju gume. Nadam se samo da će do Španjolske stvarno biti tu....
- Ferrari
- Formula 1
- Postovi: 8145
- S nama već: 10 god 1 mj
- Navija za: Ferrari, Seb, Max, Lec
Rosberg danas nije pobjegao...zapravo od starta na kojemu je imao 14 sec prednosti ispred Kimija to se svelo na prosjek od 6.5 sec u utrci...to je vrlo blizu.Iceman je napisao/la:Što reći....
Treba radit, raditi i raditi.... Iskreno očekivao sam mrvicu bolji Ferrari na ulasku u 2016. Da tu su, ali jesu li stvarno? Na svakom polju, na svakoj sitnici, momčad Mercedesa je bolja u odnosu na Ferrari. Čak bih sada rekao da i bolje čuvaju gume. Nadam se samo da će do Španjolske stvarno biti tu....
We fight together. We win together. We lose together. Forza Ferrari



- Slavenowsky
- Formula 1
- Postovi: 2554
- S nama već: 10 god 4 mj
- Navija za: Ferrari
- Lokacija: ŠveCka
Pa sta bi ti druze!? Ovo ie ogroman napredak Ferrarija, s obzirom na mogucnosti koje dobijaju (tokeni), ovakav napredak je itekako velik. Nepouzdanost motora dolazi upravo od boosta, sto je i za ocekivat. Tek je 2 utrka, prostora ima za napredak, malo ce tim biti u debalansu zbog Allisona, no stvari ce doci na svoje do Spanije. Danas bi se Kimi mozda i borio za pobjedu da nije imao ocajan start, bolid ganje dobro sluzio, ko zna kako bi se zavrsilo i da je Vettel tu bio itd. Mercedes je i dalje favorit za titulu, no razlika Ferrarija ove i prosle godine je u plusu, treba jos dodat da je i Mercedes radio i unapredjivao se, no opet nisu vise onako dominantni kao u 2014, naravno mislim prema Ferrariju.
🏎 1961, 1964, 1975, 1976, 1977, 1979, 1982, 1983, 1999, 2000, 2001, 2002, 2003, 2004, 2007, 2008...
- Explorer
- F1puls suradnik
- Postovi: 2507
- S nama već: 10 god 5 mj
- Navija za: Vettel
- Kontakt:
Vettel bi se danas sigurno borio za pobjedu, uvjeren sam u to.
I ne, Ferrari uopće nije razočarao na otvaranju sezone. Da je bilo malo više sportske sreće, vjerujem da bi Vettel uzeo obje pobjede, naravno, tijesno.
Pa samo se sjetimo šta je bilo na VN Bahreina 2014. Ferrari se vuče u utrci, svi ih prestižu, Montezemolo potpuno poludio na tim, Domenicali dobio nogu u guzicu itd. Treba biti malo skroman, ne može se za dvije godine napraviti nešto ogromno kad kraj sebe imati tako dominantan Mercedes, koji je prije svih znao pravila.
I ne, Ferrari uopće nije razočarao na otvaranju sezone. Da je bilo malo više sportske sreće, vjerujem da bi Vettel uzeo obje pobjede, naravno, tijesno.
Pa samo se sjetimo šta je bilo na VN Bahreina 2014. Ferrari se vuče u utrci, svi ih prestižu, Montezemolo potpuno poludio na tim, Domenicali dobio nogu u guzicu itd. Treba biti malo skroman, ne može se za dvije godine napraviti nešto ogromno kad kraj sebe imati tako dominantan Mercedes, koji je prije svih znao pravila.
U razumnu srcu mudrost počiva, a što je u bezumnom, to se i pokaže.
- Ferrari
- Formula 1
- Postovi: 8145
- S nama već: 10 god 1 mj
- Navija za: Ferrari, Seb, Max, Lec
Ja sam iznimno zadovoljan sa brzinom. Jednostavno Merc nema dominaciju više. To se vidi i po customer momčadima koji Williams i FI redovno prestižu.
Nedostaje pouzdanosti, ali to bi se trebalo rješiti to Barcelone po svemu sudeći. To nam je i Ferrari kazao da će biti malo teži početak prvih nekoliko utrka, ali i takvi su vraški blizu. Ne zaboravimo da Merc ima full spec auto.
Nedostaje pouzdanosti, ali to bi se trebalo rješiti to Barcelone po svemu sudeći. To nam je i Ferrari kazao da će biti malo teži početak prvih nekoliko utrka, ali i takvi su vraški blizu. Ne zaboravimo da Merc ima full spec auto.
We fight together. We win together. We lose together. Forza Ferrari



- Mr.Spaceguy Verified
- Formula 1
- Postovi: 4551
- S nama već: 10 god 3 mj
- Navija za: Fernando Alonso
Ne zaboravimo da je Rosberg kontrolirao utrku. Mogao je i brže još je Hamilton gubio sekundu po krugu zbog oštećenja.
- Iceman
- Formula 1
- Postovi: 2460
- S nama već: 10 god 4 mj
- Navija za: Ferrari, KR7
Ma sve 5 ekipa, ali na ovom paketu se radilo dobar dio prošle godine. Pa ako se S-duct pojavio prošle sezone, nije mi jasno zašto ga još nema na Ferrarijevom bolidu!?!!? Također ova nepouzdanost je hebeno iritantna. Pa jbt nije ni startao utrku....
Uz svo poštovanje prema Vettelu ali mislim da ne bi dobio utrke. Da je u Australiji bio na medium gumama Rosberg bi ga pojeo jer bio ovaj doživio cliff. U Bahreinu se točno vidjelo da Rosberg samo održava razmak ( to su potvrdili i u prijenosu, info iz Mercovog boksa).
Uz svo poštovanje prema Vettelu ali mislim da ne bi dobio utrke. Da je u Australiji bio na medium gumama Rosberg bi ga pojeo jer bio ovaj doživio cliff. U Bahreinu se točno vidjelo da Rosberg samo održava razmak ( to su potvrdili i u prijenosu, info iz Mercovog boksa).
- Lady
- GP3
- Postovi: 826
- S nama već: 10 god 4 mj
Polako....
Nemojte zaboravit da je ovaj isti Ferrari bio živi očaj 2014! Naravno da su morali dosta riskirat da bi postigli ovo šta su danas, zato i imaju problema sa nepouzdanošću, ali kako se kaže : ''lakše brz bolid napravit pouzdan, nego pouzdan ali spor napravit brzim....''
Danas su Mercedes i Ferrari apsolutno liga za sebe. Ostali im ni prismrdit ne mogu......
Nemojte zaboravit da je ovaj isti Ferrari bio živi očaj 2014! Naravno da su morali dosta riskirat da bi postigli ovo šta su danas, zato i imaju problema sa nepouzdanošću, ali kako se kaže : ''lakše brz bolid napravit pouzdan, nego pouzdan ali spor napravit brzim....''
Danas su Mercedes i Ferrari apsolutno liga za sebe. Ostali im ni prismrdit ne mogu......

- Slavenowsky
- Formula 1
- Postovi: 2554
- S nama već: 10 god 4 mj
- Navija za: Ferrari
- Lokacija: ŠveCka
U Australiji Vettel je bio na pogresnim gumama u pogresno vrijeme. Niko nije naslutio SC na stazi, no nakon toga taktika je morala biti drugacija. Danas je Hamilton izjavio da je ocekivao mozda neki SC, sto naravno odmah mijenja taktiku svih timova, no to ide svakako u korist Mercedesu.
Kimi ie danas gulio motor, cak su mu sugerisali da stisce da sustize Rosberga, to je dobra stvar.
Iz Ferrarija javljaju da nije problem sa motorom, kao i sa turbom, vec nesto sasvim drugo, sto je u jednu ruku dobro, motor nije stradao, samo naravno deficit je izgubljena jedna utrka, no dobro je da se ovakve stvari desavaju na startu sezone, ima jos 19 utrka do kraja, do tad ce biti svega, samo malo strpljenja.
Kimi ie danas gulio motor, cak su mu sugerisali da stisce da sustize Rosberga, to je dobra stvar.
Iz Ferrarija javljaju da nije problem sa motorom, kao i sa turbom, vec nesto sasvim drugo, sto je u jednu ruku dobro, motor nije stradao, samo naravno deficit je izgubljena jedna utrka, no dobro je da se ovakve stvari desavaju na startu sezone, ima jos 19 utrka do kraja, do tad ce biti svega, samo malo strpljenja.
🏎 1961, 1964, 1975, 1976, 1977, 1979, 1982, 1983, 1999, 2000, 2001, 2002, 2003, 2004, 2007, 2008...
- Mr.Spaceguy Verified
- Formula 1
- Postovi: 4551
- S nama već: 10 god 3 mj
- Navija za: Fernando Alonso
- hattrick
- Formula 1
- Postovi: 3913
- S nama već: 10 god 4 mj
- Navija za: Vettel
- Lokacija: Topusko
- Kontakt:
Mislim da je 90% mašine uništeno..
Problem u strganom injektoru vetnila.. vjerovatno veći kuršlus. Ide cijeli AMuS-ov tekst sa google prijevodom:
Ferrari under pressure: motor is a problem case
Sebastian Vettel did not even come up to the start. Already in the formation lap the Ferrari engine blew up. It is the second defect after Kimi Raikkonen's turbocharger damage in Melbourne. Ferrari paid for the aggressive development work.
Now Sebastian Vettel has also experienced that. A damage in the formation lap. As in 1996 Michael Schumacher at Magny-Cours went to Vettel's Ferrari up before starting the engine.
The final analysis is still pending, but Ferrari has already circled the cause of damage. It should be like a part of the injection nozzle into the cylinder. Vettel has now already 35 points behind the championship leader Nico Rosberg. "And he will lose 90 percent of this engine," team boss Maurizio Arrivabene said grimly.
It is the second loss in the engine environment. With Kimi Raikkonen in Melbourne turbocharger blew. Ferrari has the gap to Mercedes shortened, but paid a high price for it. Especially on the engine side. The new Ferrari V6 Turbo to be a bomb. There are rumors that he has to take 8/10 of lap time from the previous year. If he works.
Finger slipped off the clutch lever
Everything about this engine is knitted at the limit. Mercedes forcing his challenger so. Even Ferrari struggles to drive with maximum boost and thereby save even electric power.
In qualifying Ferrari had restarted released full power. "We wanted to see how far we can drive Mercedes thus cornered," admitted Arrivabene. At the end, the difference to the silver arrows was still half a second.
In the race, the residue is likely to be lower. Kimi Räikkönen's poor start prevented a true comparison. The 2007 World Champion slid his finger from the clutch lever and found himself after a round number 5 again. "When I finally was in second place, Rosberg had quite a straight edge," lamented Raikkonen.
That was in Round 7. As the residue of the Finns was the Leader 11.8 seconds. At the finish it was 10.2 seconds. Meanwhile, Raikkonen had herangerobbt up to 4.5 seconds. The reason was that Ferrari Raikkonen brought twice before Rosberg to pit. "The undercut on this route is 2 to 3 seconds value", calculated before Mercedes team boss Toto Wolff.
Again De-Rating at Ferrari
His counterpart at Ferrari is trying beautiful attributed the race. "Kimi's problem at the start and the initial phase in traffic has made the difference to Mercedes. He was of the lap times our competitors and is a great race down."
Rosberg replied: "I'm not a full lap of the race went after the first round, it was enough to reach the boss.." How much the two-time winner this season has gone from the gas, he would not say. "Otherwise, we would betray Ferrari, what we really can."
On the other hand warns Rosberg: "Ferrari has not yet shown what they can really We must remain vigilant.." The Mercedes-spies have again monitors the Ferrari engine data during the race. They looked the same as in Melbourne.
Ferrari drove exclusively in so-called De-rating mode . That is, either power from the engine or electric power is applied. From half of the line, the red cars placed not in top speed. Obviously Ferrari can retrieve only on individual laps in practice full power.
[ link do slike ]
...nažalost, ovo mi je bio ton 2000 jubilarnon posta. [ link do slike ]

Problem u strganom injektoru vetnila.. vjerovatno veći kuršlus. Ide cijeli AMuS-ov tekst sa google prijevodom:
Ferrari under pressure: motor is a problem case
Sebastian Vettel did not even come up to the start. Already in the formation lap the Ferrari engine blew up. It is the second defect after Kimi Raikkonen's turbocharger damage in Melbourne. Ferrari paid for the aggressive development work.
Now Sebastian Vettel has also experienced that. A damage in the formation lap. As in 1996 Michael Schumacher at Magny-Cours went to Vettel's Ferrari up before starting the engine.
The final analysis is still pending, but Ferrari has already circled the cause of damage. It should be like a part of the injection nozzle into the cylinder. Vettel has now already 35 points behind the championship leader Nico Rosberg. "And he will lose 90 percent of this engine," team boss Maurizio Arrivabene said grimly.
It is the second loss in the engine environment. With Kimi Raikkonen in Melbourne turbocharger blew. Ferrari has the gap to Mercedes shortened, but paid a high price for it. Especially on the engine side. The new Ferrari V6 Turbo to be a bomb. There are rumors that he has to take 8/10 of lap time from the previous year. If he works.
Finger slipped off the clutch lever
Everything about this engine is knitted at the limit. Mercedes forcing his challenger so. Even Ferrari struggles to drive with maximum boost and thereby save even electric power.
In qualifying Ferrari had restarted released full power. "We wanted to see how far we can drive Mercedes thus cornered," admitted Arrivabene. At the end, the difference to the silver arrows was still half a second.
In the race, the residue is likely to be lower. Kimi Räikkönen's poor start prevented a true comparison. The 2007 World Champion slid his finger from the clutch lever and found himself after a round number 5 again. "When I finally was in second place, Rosberg had quite a straight edge," lamented Raikkonen.
That was in Round 7. As the residue of the Finns was the Leader 11.8 seconds. At the finish it was 10.2 seconds. Meanwhile, Raikkonen had herangerobbt up to 4.5 seconds. The reason was that Ferrari Raikkonen brought twice before Rosberg to pit. "The undercut on this route is 2 to 3 seconds value", calculated before Mercedes team boss Toto Wolff.
Again De-Rating at Ferrari
His counterpart at Ferrari is trying beautiful attributed the race. "Kimi's problem at the start and the initial phase in traffic has made the difference to Mercedes. He was of the lap times our competitors and is a great race down."
Rosberg replied: "I'm not a full lap of the race went after the first round, it was enough to reach the boss.." How much the two-time winner this season has gone from the gas, he would not say. "Otherwise, we would betray Ferrari, what we really can."
On the other hand warns Rosberg: "Ferrari has not yet shown what they can really We must remain vigilant.." The Mercedes-spies have again monitors the Ferrari engine data during the race. They looked the same as in Melbourne.
Ferrari drove exclusively in so-called De-rating mode . That is, either power from the engine or electric power is applied. From half of the line, the red cars placed not in top speed. Obviously Ferrari can retrieve only on individual laps in practice full power.
[ link do slike ]
...nažalost, ovo mi je bio ton 2000 jubilarnon posta. [ link do slike ]
Bolje pet do dvanaest nego ni jednu poslje jedan. 

- Ferrari Maniac
- Formula 1
- Postovi: 3162
- S nama već: 10 god 1 mj
- Navija za: Scuderia Ferrari
- Lokacija: Zagreb
Mene ne smeta toliko, važno znati da oni još nisu na maksimumu, a imam povjerenja da će srediti pouzdanost.
Najviše mi se dopao Mauriziov stav (hvala na onom njegovom intervjuu hatt) da smatra da utrka nije bila uspješna iako je Kimi završio 2. između dva Mercedesa. Isto tako i Vettelovo razočaranje. To mi daje nade da ne odustaju i da su skromni te da će napraviti sve što mogu što prije mogu da potpuno zaprijete Mercu.
Najviše mi se dopao Mauriziov stav (hvala na onom njegovom intervjuu hatt) da smatra da utrka nije bila uspješna iako je Kimi završio 2. između dva Mercedesa. Isto tako i Vettelovo razočaranje. To mi daje nade da ne odustaju i da su skromni te da će napraviti sve što mogu što prije mogu da potpuno zaprijete Mercu.
Sisu (fin.)
- Ferrari
- Formula 1
- Postovi: 8145
- S nama već: 10 god 1 mj
- Navija za: Ferrari, Seb, Max, Lec
Kako bilo da bilo to se mora pod hitno srediti...nemaš baš ni neke koristi od toga da imaš brzinu, a da strepiš kada će vrisnuti motor...
Bolje da vrijedno skupljaju bodove u prvih 5 utrka dok ne dođe upgrade u Barceloni nego da vrisnu PU-ovi.
Brzinu sigurno imaju.
Bolje da vrijedno skupljaju bodove u prvih 5 utrka dok ne dođe upgrade u Barceloni nego da vrisnu PU-ovi.
Brzinu sigurno imaju.
We fight together. We win together. We lose together. Forza Ferrari



- senna66 Verified
- Formula 1
- Postovi: 7780
- S nama već: 10 god 2 mj
- Navija za: Ferrari
