Iako nije vozio F1 trku, ipak bi pomenuo da je 07.05.1991. rođen Daniel Juncadella, F3 prvak iz 2012. godine, bivši vozač DTM, a trenutno vozi Blancpain seriju. Tokom 2014. 3 puta bio treći vozač u ekipi Force indije.
Na današnji dan je voženo čak 5 trka.
1967. se vozilo u Kneževini. Pobijedio je Hulme, ispred G.Hilla i Amona. To je prva pobjeda Hulmea u karijeri. Njegov timski kolega (i šef) Brabham je startao sa PPa (10. u karijeri), ali je odustao nakon samo kruga. Clark je postavio FL, ali je i on takođe odustao. Baxuz Amon se prvi put popeo na podijum, dok je Johnny Servoz-Gavin vozio svoju prvu trku. Richie Ginther je zadnji puta bio na nekom GP vikendu, ali se nije kvalifikovao za trku. Lorenzo Bandini je također vozio svoju zadnju trku, zbog nesreće koju je doživio u 82. krugu, zbog koje je 3 nakon toga podlegao ozljedama. O tome nešto više i opširnije 10.05. Sama nesreća (na žalost) je doprinijela promjenama koje su uticale na povećanje sigurnosti u F1 trkama. Ekipi Lotusa je to bio 40 podijum, dok je debi nastup imala ekipa Matre, kao i Ford-Cosworth motor (ali ne DFV, koji se pojavio malo kasnije, već redni 4-cilindraš). To je bio ujedno i zadnji postavljeni FL za neki bolid pogonjen Climaxovim motorom. Bilo je to i zadnji puta da se VN Monaca vozila 100 krugova.
11 godina poslije, isto mjesto. Pobjeda Depaillera, ispred Lude i Schecktera. Lauda je uspio postaviti FL, dok Reutemann nije uspio profitirati startom sa PPa. Francuzu je to bila i prva pobjeda. Lauda i Scheckter su donijeli Brabhamu i Wolfu, 80. i 10. podijum (respektivno), a bila je to i 150. trka za bolide Mclarena. Jabouille je sa 10. mjestom ostvario prvi finiš za Renaultove bolide, pionire turbo tehnologije u F1.
11 godina poslije, isto mjesto

. 1-2 pobjeda Mclarena (Senna, Prost), ispred Modene u Brabhamu (zaostao za čitav krug, svi ostali za 2 ili više krugova). Senna naravno startao sa PPa, Prost postavio FL. Bila je to prva od pet uzastopnih pobjeda senne u Kneževeni (a druga po redu). Modena se prvi puta u karijeri popeo na podijum (to je uradio još samo jednom), a to su mu ujedno bili i prvi bodovi, ali na žaost taj podijum je bio zadnji za ekipu Brabhama. Bio je to i 50 FL za ekipu Mclarena. Senna i Prost su proveli čitavu trku na prvom, odnosno drugom mjestu. Na trci smo vidjeli samo jedan ferrari jer su odlučili da povrijeđenog Bergera ne mijenja niko. Bilo je tu zanimljivih situacija, npr. u hairpinu su se sudarili De Cesaris i Piquet pa su galamili i psovali jedan drugom iz bolida, stvorila se velika gužva, Prost je tu izgubio 20 sekundi, a kasnije dodatno vrijeme obilazeći Arnouxa za čitav krug, a Arnouxove izgovore zašto je bio toliko spor, James Hunt je u prenosu opisao kao "Bullshit".
Opet 11 godina poslije, ali ovaj put Catalunya.Opet 1-2 za Mclaren (Mika - DC), ispred Rubensa. Ms koji je startao sa PPa završio daleko iza zbog problema u boxu i probušene gume (tj. nenadane promjene guma). Hakkinenu je to bila 15. pobjeda i 40. podijum u karijeri, ujedno 125. pobjeda za Mclaren, te 30. pobjeda za Mercedesov motor. Nakon trke je bilo malo trzavica na relaciji Michsel-Ralf zbog duela na stazi, pa se tat Rolf umiješao da izgladi situaciju između sinova.
07.05.2006. vožena je VN Evrope, na Ringu. Poredak na podiju je bio MS, Alonso, Massa. MS je postavio i FL, a Fernando nije iskoristio PP koji je imao. Montagnyu je to bio debi nastup, Massi prvi podijum, Alonsu 10. PP, MSu 70. FL, Ralfu 150. start, Ferraiju 185. pobjeda, a Mclarenu 600. start. Prva četvorica (sa Kimijem) su završili unutar 5 sekundi.