Stranica: 46/145.
Re: Mercedes
Postano: 17.08.2019., 14:55
Postao Ferrari
Heh...zato ja govorim.
Ferrari NE SMIJE izgubiti i ovu bitku. Nek se upucaju, ako ovo prođe.
Re: Mercedes
Postano: 17.08.2019., 17:56
Postao LH44
Jesu manga ti iz Mercedesa, kakva organizacija, uvijek korak ispred u apsolutno svemu jbte

Re: Mercedes
Postano: 17.08.2019., 23:23
Postao Dani
Najbolje bi bilo ferrariju pitati mercedes kakva će biti pravila za motore. Onak , prek veze. Ipak ovi sve znaju unaprijed.
Re: Mercedes
Postano: 18.08.2019., 00:46
Postao Har Kl
Previše se ljudi lože na italijanske medije i njihove insajdere u Mercedesu.
1. Ukoliko je Mercedes našao taj boost, ja vam garantujem da bi motorsport.it i PGTech to zadnji otkrili.
2. Opcija zamrzavanja razvoja motora, nije neki novitet u F1. Ferrari bi, s obzirom na prednost koju imao, bio samo na dobitku. Vjerojatno će i pristati. Ovo više liči na unaprijed razrađeno kukanje Ferrarijevaca, nego na neku ozbiljnu zabrinutost. Ok, ostaje ta famozna potrošnja, ali na tom polju mogu raditi cijelu godinu. I koja je garancija da kad Ferrari starta motor da opet neće biti snažniji od Mercedesovog? Zašto bi oni prestali razvijati svoj motor?
3. U ovoj fazi i sa ovakvim pravilnikom, naći neku rupu koja ti daje boost od 100 bhp je bajka za malu djecu.
4. Ipak, želim mu iz srca da je u pravu (PGTech), jer to bi onda značilo da teoretičari zavjera nisu bili u pravu. Nije Mercedes kupio 6 prvenstava, već 26
Što se mene tiče, ukoliko ekipe dogovore, nemam ništa protiv. Troškovi bi bili srezani znatno. Uz stabilan pravilnik, sigurno bi došlo do izjednačenja ekipa.
Re: Mercedes
Postano: 18.08.2019., 07:57
Postao Pastor
A Ferrari ima trenutno jači motor jer je to Toto rekao...
Re: Mercedes
Postano: 18.08.2019., 08:57
Postao Ferrari
Har Kl je napisao/la: 18.08.2019., 00:46
Previše se ljudi lože na italijanske medije i njihove insajdere u Mercedesu.
1. Ukoliko je Mercedes našao taj boost, ja vam garantujem da bi motorsport.it i PGTech to zadnji otkrili.
Zato Britanski i određeni Njemački mediji su valjda relevantniji iz nekog razloga? Tko je uopće počeo priču o tome da Ferrari ima "najjači motor" nego prvo britanski pa onda njemački mediji?
Koje oni insajdere imaju i zašto bi oni znali o Ferrariju, a talijanski ne znaju o Mercedesu?
Uostalom ja još uvijek čekam konfirmaciju da Ferrari uistinu ima najjači motor...jer to se trenutno ne vidi. Pogotovo u utrci.
Razlika je jedino u konceptu koji Ferrari ima tj. bolid koji je napravljen za drag strip staze.
Re: Mercedes
Postano: 18.08.2019., 10:13
Postao Har Kl
Zanemari medije...
Ne znam na koje to određene medije misliš.
Nisam generalno pisao za mjerodavnost, već na njihove insajderske informacije iz Mercedesa.
Njihove insajderske informacije iz Ferrarija pažljivo saslušam.
Ne sjećam se kad su zadnji put pogodili nešto što se dešava u Mercedesu. Evo čak i zadnja informacija o odlasku Aldo Costa iz Mercedesa izgleda da nije tačna. Niko više to ne spominje.
Ti hoćeš da vjeruješ, vjeruj ...
Ferrari ima veći rake od Mercedesovog. Zaista ne znam kako si zaključio da je Ferrarijev bolid napravljen za drag strip.
Nedostaje vam downforce, to jeste činjenica. Spomenuo si u drugoj temi da trošite više goriva, to mi također ima smisla, bez obzira iz kojeg izvora došlo.
Ono što nisi i nećeš sa spomeneš je to, da Mercedes ni sa otvorenim DRS-om nije mogao čak ni zaprijetiti Ferrariji u Kanadi. Valjda se bar slažeš da DRS poništava drag? Ili ćeš me pokušati ubijediti da Ferrari bez DRS-a opet ima manji drag od Mercedesa sa otvorenim DRS?
Uglavnom, pokušao sam izbjeći raspravu oko toga čiji je agregat snažniji, jer mi to nije ni bitno. Mislim da je čak i PGTech je složio da je Ferrarijev motor jači.
Izjavio si da se Ferrari mora boriti protiv zamrzavanja razvoja motora (i ovo treba uzeti kao insajdersku informaciju).
Ja se ne slažem s tim, mislim da će Ferrari izgubiti tu bitku ne samo od Mercedesa, već i od Honde. Bolje bi im bilo da zamrznu sve i prebace fokus na nove formulu motora.
Re: Mercedes
Postano: 18.08.2019., 11:35
Postao Dani
Pazi da Talijani imaju insajdere u mercedesu, ne bi toliko zaostajali u razvoju.
@pastor vjerujem da si samo sarkastičan jer gps podaci potvrđuju te tvrdnje. Pa i sami šefovi ekipa.
Red Bull’s aerodynamic guru Adrian Newey claims in the report his team are baffled by Ferrari’s consistent power, while Horner has cheekily suggested Ferrari may be gaining an advantage through their fuel source.
Re: Mercedes
Postano: 18.08.2019., 11:42
Postao Dani
The Ferrari engine problem was fixed and it was able to use more aggressive modes than had even been seen in qualifying in Melbourne. In the highest of these modes it had a measurable power advantage over Mercedes, GPS revealing it to be powering out of the corners harder and remaining faster all the way down the straight as the ersK kept deploying for longer.
Re: Mercedes
Postano: 18.08.2019., 12:14
Postao F12000
Čekaj kakav je to citat, od prije 5 mjeseci?
Re: Mercedes
Postano: 18.08.2019., 13:03
Postao Ferrari
Har Kl je napisao/la: 18.08.2019., 10:13
Zanemari medije...
Ne znam na koje to određene medije misliš.
Nisam generalno pisao za mjerodavnost, već na njihove insajderske informacije iz Mercedesa.
Njihove insajderske informacije iz Ferrarija pažljivo saslušam.
Ne sjećam se kad su zadnji put pogodili nešto što se dešava u Mercedesu. Evo čak i zadnja informacija o odlasku Aldo Costa iz Mercedesa izgleda da nije tačna. Niko više to ne spominje.
Ti hoćeš da vjeruješ, vjeruj ...
Ferrari ima veći rake od Mercedesovog. Zaista ne znam kako si zaključio da je Ferrarijev bolid napravljen za drag strip.
Nedostaje vam downforce, to jeste činjenica. Spomenuo si u drugoj temi da trošite više goriva, to mi također ima smisla, bez obzira iz kojeg izvora došlo.
Ono što nisi i nećeš sa spomeneš je to, da Mercedes ni sa otvorenim DRS-om nije mogao čak ni zaprijetiti Ferrariji u Kanadi. Valjda se bar slažeš da DRS poništava drag? Ili ćeš me pokušati ubijediti da Ferrari bez DRS-a opet ima manji drag od Mercedesa sa otvorenim DRS?
Uglavnom, pokušao sam izbjeći raspravu oko toga čiji je agregat snažniji, jer mi to nije ni bitno. Mislim da je čak i PGTech je složio da je Ferrarijev motor jači.
Izjavio si da se Ferrari mora boriti protiv zamrzavanja razvoja motora (i ovo treba uzeti kao insajdersku informaciju).
Ja se ne slažem s tim, mislim da će Ferrari izgubiti tu bitku ne samo od Mercedesa, već i od Honde. Bolje bi im bilo da zamrznu sve i prebace fokus na nove formulu motora.
Ma dobro to o Aldo Costi je bila izmišljotina...ja sam to samo prenio jer eto bio je bombastičan naslov i tekst pa sam stavio.
Nisam zapravo u to vjerovao, a ne vjerujem da bi čovjek otišao iz Mercedesa i možda uprskao svoju karijeru vraćanjem u Ferrari i potencijalnim neuspjehom.
Ferrari ima veći rake od Mercedesovog. Zaista ne znam kako si zaključio da je Ferrarijev bolid napravljen za drag strip.
Rake nema veze s brzinom na pravcu...skroz drugačiji su koncepti. Ferrari ima low drag concept bolida pa zato i leti na ravnicama i ima ponekad 5-6 km/h prednosti u odnosu na Mercedes koji je opet skroz drugačiji i koji je već od prošle godine bacao fokus na brzinu u zavojima i nešto sporijim bolidom na ravnici, dok je Ferrari prošle godine počeo ići u ovom trenutnom smjeru.
Ono što nisi i nećeš sa spomeneš je to, da Mercedes ni sa otvorenim DRS-om nije mogao čak ni zaprijetiti Ferrariji u Kanadi. Valjda se bar slažeš da DRS poništava drag? Ili ćeš me pokušati ubijediti da Ferrari bez DRS-a opet ima manji drag od Mercedesa sa otvorenim DRS?
Pod prvo, Ferrari je imao novi motor u Kanadi dok je Mercedes još uvijek bio na starom motoru...novi je tek došao u Francuskoj, dok je Ferrari požurivao svoju nadogradnju da smanji zaostatak.
Pod drugo, Mercedes je sa otvorenim DRS-om logično bio brži 10-ak km/h od Ferrarija, ali problem je taj što se Hamilton nije mogao dovoljno približiti u haripinu i na izlasku iz iste, dok je Vettel stalno čuvao bateriju koju bi ispucao na pravcu da bi se obranio od DRS-a.
Tako da nije bilo baš kako se predstavlja + opet kažem Mercedes ima bolju pouzdanost i bolju potrošnju goriva...u toj spomenutoj Kanadi Vettel je jedva završio utrku sa valjda parama goriva u spremniku dok je Mercedes koji je CIJELU utrku vozio u visokom modu i nije trebao štedjeti gorivo (Hamilton nije dobio nikakvu uputu niti se po telemetriji vidi da je štedio) na kraju utrke imao još 3 kg goriva ili nekakva 2 kruga goriva extra u spremniku...a to je bio PU1 protiv Ferrarijevog PU2.
Meni je to totalni mit da je Ferrari nešto toliko dominantan u tom dijelu...eventualno u kvalama malo više izvučemo dok je u utrci ipak vidljivo da ne može Ferrari održati to na istoj razini dok Mercedes sa manje goriva odradi utrku i opet spomenuta bolja pouzdanost.
Uostalom ja opet kažem, da je Ferrarijev motor toliko bolji onda bi se vidjelo i na Haas-u i Alfi...ali se ne vidi. Ironično Renault je u zadnje vrijeme na vrhu speed trapova...
Moja poanta je da svakako motori trebaju biti slobodni u razvoju, jer pod opravdanjem "troškova" možemo onda i zamrznuti šasije na barem dvije godine? Znači Ferrari mora voziti sa SF90 dvije sezone jer jebiga - troškovi.
Onda će netko doći i kazati: "Ali @Ferrari...šasija donosi veliku razliku i bilo bi loše kada bi netko zaglavio sa lošijim konceptom ili šasijom na dvije sezone"...pa to isto možemo kazati i za motor.
Motor je vrlo važan i ako možeš kao Mercedes primjerice odraditi utrku sa 90-ak kg goriva umjesto 105 kg goriva to ti je 3 desetinke po krugu samo u težini. Čiste performanse i vrijeme na štoperici.
Pogotovo mi je smiješno, ako je ovo gore istina da oni rade na motoru za 2020 (logično svi rade) u koji su možda uložili puno više love od drugih i onda počnu predlagati zamrzavanje motora...onako sasvim slučajno. Daj.
Ljigavo...i to pod nekom krinkom "kontrole troškova". Smijeh.
Re: Mercedes
Postano: 18.08.2019., 13:06
Postao Ferrari
Izjavio si da se Ferrari mora boriti protiv zamrzavanja razvoja motora (i ovo treba uzeti kao insajdersku informaciju).
Ja se ne slažem s tim, mislim da će Ferrari izgubiti tu bitku ne samo od Mercedesa, već i od Honde
Odluka treba biti jednoglasna od svih proizvođača motora, inače piši propalo. Ne može samo npr. Renault i Mercedes glasati ZA i da to prođe...niti Renault, Honda i Mercedes. Svi moraju glasati ZA oko takve odluke.
Re: Mercedes
Postano: 18.08.2019., 13:53
Postao Har Kl
Tipkam mobitelom pa neću quotati već ću pratiti tvoje pasuse. Nadam se da ćeš uspjeti sve pohvatati.
Informaciju o prelasku AC sam uzeo sa rezervom, ali pošto je povezano sa prelaskom u Ferrari, povjerovao sam. Nije ni bitno, to je pokazatelj da se takve informacije ne mogu uzimati kao fakat. Tako i ova informacija o nekom super boost-u.
Rake nema veze sa brzinom, ali ima veze sa drag-om. Ostali dio OK.
Što se tiče Kanade, pa valjda je i u Kanadi Hamilton bio lakši sa manje goriva. Znači DRS+lakši bolid i opet mu nije uspio ni zaprijetiti? Pazi ne govorim o preticanju, već o pravoj prilici za napad.
Slažem se za pouzdanost i trošenje goriva.
Slažem se da je mit da ste dominantni, ali kad na jednom pravcu ostvarite prednost preko pola sekunde, to sigurno nije zbog low drag-a.
A da ubacimo Williams u priču pa da onda vidimo kako ko stoji sa motorom? Ne pričamo o Alfi i Haas-u.
Ostale argumente poštujem. Čak i cijenim. Idemo se boriti do zadnjeg
Samo nemoj opet da povezujemo trač sa činjenicama. To da je Mercedes pripremio žestok boost pa sad inicira zamrzavanje je poprilično nategnuta informacija. Niti znamo nešto o boost-u, niti znamo ko je predlagač.
Čitao sam na techical.net prije nekog vremena kako Mercedes priprema nešto novo. Nisam prenosio jer nisam ni imao vremena da to pročitam detaljno (prevedeno nisam razumio 100% o čemu se radi). Koliko je tu istine, ja ne znam.
Ali pripremaju i Honda i Ferrari također nešto. Tako da treba sačekati rezultate pa onda komentarisati.
Naravno da odluka mora biti jednoglasna. Ustvari i ako bude tri protiv Ferrarija, a Ferrari ne uvede VETO to ti je isto kao da je jednoglasna odluka

Re: Mercedes
Postano: 18.08.2019., 16:46
Postao senna66
Re: Mercedes
Postano: 18.08.2019., 20:10
Postao Sarma
Cijeli Intervju:
https://www.gazzetta.it/Formula-1/15-08 ... 2462.shtml
Kaže da su i Hamiltona pitali Bottas ili Ocon, imaju ponude za oba vozača, čitao sam da Ocon ima ponudu Haasa ako Bottas ostane u Mercedesu, znači Ocon bi uletio umjesto Grosjeana...
Re: Mercedes
Postano: 21.08.2019., 12:02
Postao Ferrari
Har Kl je napisao/la: 18.08.2019., 13:53
Tipkam mobitelom pa neću quotati već ću pratiti tvoje pasuse. Nadam se da ćeš uspjeti sve pohvatati.
Informaciju o prelasku AC sam uzeo sa rezervom, ali pošto je povezano sa prelaskom u Ferrari, povjerovao sam. Nije ni bitno, to je pokazatelj da se takve informacije ne mogu uzimati kao fakat. Tako i ova informacija o nekom super boost-u.
Rake nema veze sa brzinom, ali ima veze sa drag-om. Ostali dio OK.
Što se tiče Kanade, pa valjda je i u Kanadi Hamilton bio lakši sa manje goriva. Znači DRS+lakši bolid i opet mu nije uspio ni zaprijetiti? Pazi ne govorim o preticanju, već o pravoj prilici za napad.
Slažem se za pouzdanost i trošenje goriva.
Slažem se da je mit da ste dominantni, ali kad na jednom pravcu ostvarite prednost preko pola sekunde, to sigurno nije zbog low drag-a.
A da ubacimo Williams u priču pa da onda vidimo kako ko stoji sa motorom? Ne pričamo o Alfi i Haas-u.
Ostale argumente poštujem. Čak i cijenim. Idemo se boriti do zadnjeg
Samo nemoj opet da povezujemo trač sa činjenicama. To da je Mercedes pripremio žestok boost pa sad inicira zamrzavanje je poprilično nategnuta informacija. Niti znamo nešto o boost-u, niti znamo ko je predlagač.
Čitao sam na techical.net prije nekog vremena kako Mercedes priprema nešto novo. Nisam prenosio jer nisam ni imao vremena da to pročitam detaljno (prevedeno nisam razumio 100% o čemu se radi). Koliko je tu istine, ja ne znam.
Ali pripremaju i Honda i Ferrari također nešto. Tako da treba sačekati rezultate pa onda komentarisati.
Naravno da odluka mora biti jednoglasna. Ustvari i ako bude tri protiv Ferrarija, a Ferrari ne uvede VETO to ti je isto kao da je jednoglasna odluka
Malo ti kasnim s ovim odgovorom jer jednostavno nisam imao vremena. Jbg.
Što se tiče Kanade, pa valjda je i u Kanadi Hamilton bio lakši sa manje goriva. Znači DRS+lakši bolid i opet mu nije uspio ni zaprijetiti? Pazi ne govorim o preticanju, već o pravoj prilici za napad.
Pa kažem ti i zašto...realno Mercedes je imao 4-5 desetinki na Ferrarija u utrci u tom drugom stintu...Vettel je pokušao izgubiti što je moguće manje vremena kroz prvi i drugi sektor i onda ispucati svu bateriju na ravnici...kroz prva dva sektora spašavaj glavu...zato je i imao onaj jedan manji izlet jer je bolid doslovno bio na limitu (a i preko)...to je bila UŽASNO teška utrka, što se kasnije i vidjelo na reakciji Seba poslije utrke. Pa stavio sam i onaj transkript team radija tj. komunikacije između inženjera i Seba...bilo je kritično da li će bolid stići do kraja sa gorivom.
Da je Hamilton prošao Vettela, bez problema bi se odvojio na jedno 5-6 sekundi i kontrolirao u čistom zraku. Onako je radio one lock-upove u hairpinu i nije se nikad dovoljno približio da bi ga baš prešao na ravnici.
A da ubacimo Williams u priču pa da onda vidimo kako ko stoji sa motorom? Ne pričamo o Alfi i Haas-u.
Što se tiče Williamsa, oni moraju voziti sa jako velikim stražnjim krilom da bi bolid bio stabilan...zato su među najsporijima na ravnicama, čak i sa Mercedesovim motorom. To je zbilja do Williamsa, a ne do Mercedesa. To su i ovi priznali.
To da je Mercedes pripremio žestok boost pa sad inicira zamrzavanje je poprilično nategnuta informacija. Niti znamo nešto o boost-u, niti znamo ko je predlagač.
Evo da ne lažem i da ne ispada da je određeni info iz Italije nepouzdan...direktni citat od Wolffa:
“I am happy to see that for Formula 1 because a strong Honda is good for Formula 1 and good for the competition and in the end, if there is a fourth power unit supplier that has a competitive edge then there is generally positives for all of us.
“It also shows us that we have got to reinvent ourselves in a way and I see this as a really positive challenge.”
https://www.crash.net/f1/news/927547/1/ ... ine-battle
Zašto kažem da je Mercedesov motor i dalje po meni SVEUKUPNO bolji je to da su proteklih godina JAKO radili na učinkovitosti, što je iznimno bitno.
Primjer je gore Kanada kao što sam već naveo, ali i još dosta utrka u prošlosti.
Evo i još jedan citat sa F1Analisitecnica u članku o motorima:
We have already written it several times: CVs are not the problem for the Scuderia. But an electric part of the Power Unit is not up to scratch, due to cooling problems which, among other things, have not allowed the use of the advanced control unit so far. In qualifying little is heard, thanks to a battery already fully charged at the beginning of the lap, and in fact according to a competing Team there would be about fifteen CVs of advantage (on average 3 tenths of a second) on the first pursuer, Mercedes (then Honda and Renault, rather close ). While in the race it is an enormous problem that has an important impact on the endothermic part. Pushing this part more of the driving unit means obviously putting the consumption in crisis.The Maranello engineers worked on the efficiency of the V6 to alleviate the effects of a not-so-high-performance hybrid part . But they do not expect miracles. We are very close to the limit of development, Italian V6 (but we will see later also the German brother) speaking.
https://www.f1analisitecnica.com/2019/0 ... honda.html
Na linku ima još dosta zanimljivosti i detalja o trenutnim motorima, pa ko želi neka pogleda (google translate na engleski je preporuka, ne na domaći jezik zbog padeža)
Re: Mercedes
Postano: 21.08.2019., 15:41
Postao Har Kl
Ma nema veze. Za ozbiljnu repliku nikad nije kasno
Prije nego ti odgovorim, ja smatram da Ferrarijev motor je jači. Govorimo naravno o max. mogućem outputu koje agregat može dati na dinamometru. To što oni zbog razno raznih razloga ne mogu u utrci uvijek izvući maximum, ne znači da su i slabiji. Nije ni Mercedes mogao izvući maximum u Bahreinu i Austriji, opet iz nekih svojih razloga.
Ali da ne budem cjepidlaka mogu se složiti sa tobom da je sveukupno Mercedesov motor bolji, jer 10 kg goriva manje na startu znači puno. U drugom dijelu utrke Ferrari ima problem sa aero konceptom koji im teško održava temperature guma u radnim okvirima (ali to nije do motora)
Pouzdanost motora je također na strani Mercedesa.
Ali ostaje činjenica da je najjači motor negdje drugo i ta prednost se vidi na
svim power stazama i u kvalifikacijama.
Da vam je aero koncept drugačiji sve bi te priče pale u vodu.
Što se tiče Kanade, ja ne vjerujem da je Ferrari prije utrke mogao znati da će se utrka odvijati tako kako se odvijala. Takve postavke ERS-a, koliko ja znam, nije moguće promijeniti u toku utrke. Možda su napravili posebnu mapu samo za to, ali nekako mi nategnuto to zvuči.
Razliku u drugom stintu treba tražiti u menadžmentu tvrđih guma.
Što se tiče Williamsa, opet dolazimo do drugačijeg aero koncepta, koji nam daje sliku da je Mercedesov motor najsporiji na gridu. Naravno da je do Williamsa. I naravno da to nema veze sa ukupnom snagom agregata.
Što se tiče Wolfa, nije rekao ništa ni blizu da imaju neki super boost već spreman. Rekao je da moraju promijeniti pristup bla bla bla. Uglavnom nema ništa što bi potvrdilo onu insajdersku informaciju. Međutim rekao sam ti već, da sam čitao da Mercedes nešto priprema drugačije, tj došli su do saznanja da je ovaj razvoj ICE došao do svog limita. Nešto mućkaju drugačije, navodno su napravili testni motor sa jednim cilindrom i da su zadovoljni rezultatima. Opet ovo su sve neke špekulacije, ali to me vraća na onu izjavu koju sam ti već rekao ...
Bolje je za Ferrari da se zamrzne razvoj motora, dok još imaju prednost. ERS uvijek mogu popravljati i napredovati. Ne samo da će ih preteći Mercedes, već to očekujem i od Honde.
I još nešto, što se tiče Wolfa, vrijeme da ustanovimo da li su ove njegove proračunate izjave tačne ili trolerske. Imam osjećaj da se uzimaju kao sa švedskog stola, ovo hoću ovo neću.
Taj dio iz F1Analisitecnica u stvari i govori nešto slično. OK oni su izračunali da je Ferrari malo slabiji od Mercedesa, AMuS je izračunao da je malo jači. Ja nešto više vjerujem AMuS-u i njihovim tumačenjima.
Re: Mercedes
Postano: 28.08.2019., 08:51
Postao Har Kl
Toto Wolf: "We Need to Keep Raising the Bar"
https://www.mercedesamgf1.com/en/merced ... -bar-toto/
Brixworth nije bio zatvoren tokom ljetne pauze.
Do sada sam mislio da svi pogoni moraju biti zatvoreni kad je pauza.
Re: Mercedes
Postano: 28.08.2019., 09:32
Postao zekohonda
Re: Mercedes
Postano: 28.08.2019., 09:50
Postao Har Kl
Hvala @zekohonda
