VN Kanade (Circuit Gilles Villeneuve) 7.-9. lipnja 2019.

📰 Trenutno aktualne vijesti u svijetu Formule 1.

Post

avetma
Avatar
Administrator
Administrator
Postovi: 5730
S nama već: 10 god 4 mj
Lokacija: Zagreb
Kontakt:
Har Kl je napisao/la: 13.06.2019., 00:27 Ali da li će iko od navijača Ferrarija (poniznih i onih manje poniznih) ustati pa reći:
Stanite ljudi, o čemu pričamo,? Da je Vettel bio fokusiran u utrci 70 umjesto 69 krugova, u Maranello bi otišao kao pravi pobjednik!
Opet o fokusu... Pošteno bi bilo reći - da je Ferrari bio brži bolid od Mercedesa onda bi Vettel Hamiltona držao na 5 sekundi distance cijelu utrku i ne bi bilo nikakvog pritiska, kao što Lewis i Bottas rade kad su ispred. Ovako, kad je Mercedes brži od Ferrarija - svaka greška može biti kobna. S druge strane, Hamilton je napravio seriju pogrešaka (kao na puno utrka dosad), ali greške u bržem bolidu se lako praštaju i zaborave.

Priča se da Lewis još dan danas kruži stazom pokušavajući odraditi ovaj zavoj kako treba:


Takvi komentari o fokusu su gledanje situacije vrlo niskom rezolucijom, a ako krenemo tim putem onda sve spiralno brzo ide u trash.

Post

zekohonda Verified
Avatar
Formula 1
Formula 1
Postovi: 7154
S nama već: 10 god 3 mj
Navija za: sve powered by honda
Lokacija: dubrovnik
Sarma je napisao/la: 13.06.2019., 10:15 Ferrari povukao žalbu jer su šanse minimalne, kažu kazna je skladu propisa/pravila...


https://amp.motorsport-magazin.com/form ... ssion=true
a jada. :rofl:
The FIA will take all necessary action to protect the sport and its role and reputation as regulator of the FIA Formula One World Championship.

Post

Vettel-Ferrari
Avatar
Formula 1
Formula 1
Postovi: 6170
S nama već: 10 god
Navija za: Vettel, Sainz, Ferrari
Sarma je napisao/la: 13.06.2019., 10:15 Ferrari povukao žalbu jer su šanse minimalne, kažu kazna je skladu propisa/pravila...


https://amp.motorsport-magazin.com/form ... ssion=true
Bitno je da su oni okačili "pobjedničke" zastave i time ostali zadovoljni. Neš ti pobjede :chill:

Post

Har Kl
Formula 1
Formula 1
Postovi: 4105
S nama već: 7 god 11 mj
Navija za: Mercedes
avetma je napisao/la: 13.06.2019., 10:16
Har Kl je napisao/la: 13.06.2019., 00:27 Ali da li će iko od navijača Ferrarija (poniznih i onih manje poniznih) ustati pa reći:
Stanite ljudi, o čemu pričamo,? Da je Vettel bio fokusiran u utrci 70 umjesto 69 krugova, u Maranello bi otišao kao pravi pobjednik!
Opet o fokusu... Pošteno bi bilo reći - da je Ferrari bio brži bolid od Mercedesa onda bi Vettel Hamiltona držao na 5 sekundi distance cijelu utrku i ne bi bilo nikakvog pritiska, kao što Lewis i Bottas rade kad su ispred. Ovako, kad je Mercedes brži od Ferrarija - svaka greška može biti kobna. S druge strane, Hamilton je napravio seriju pogrešaka (kao na puno utrka dosad), ali greške u bržem bolidu se lako praštaju i zaborave.

Priča se da Lewis još dan danas kruži stazom pokušavajući odraditi ovaj zavoj kako treba:


Takvi komentari o fokusu su gledanje situacije vrlo niskom rezolucijom, a ako krenemo tim putem onda sve spiralno brzo ide u trash.
Ne ne, pošteno bi bilo reći da je Mercedes bio brži od Ferrarija, ali samo u drugom stintu.
Pošteno bi bilo reći da je Mercedes bio marginalno brži u drugom stintu. Nedovoljno brži da čak ijednom stavi Vettela pod pravi pritisak.
Nije pošteno reći ovo:
ali greške u bržem bolidu se lako praštaju i zaborave

jer Hamilton je vozio u Monte Carlo bar 1 sec sporiji bolid i bio pod puno većim pritiskom, ali nije nijednom pukao.

Ja nisam rekao da je ovo jedna od boljih Hamiltonovih utrka u karijeri. Recimo da je zaslužio ocjenu između 8 i 9.
Te greške su rezultat nemoći da prestigne Ferrari na pravcu koji se nalazi nakon hairpin.
Prolazio glatko ili ne, opet nije mogao stići Vettela ni sa otvorenim DRS. A pokušavao je na razne načine.
Ne znam kako ti gledaš na utrke, ali što se mene tiče može Hamilton i 70 puta u utrci napraviti istu tu grešku, one su puno manjeg značaja od jedne greške koja vozača dovede do gubitka pozicije.

Pošteno bi bilo i reći, da vozači kalibra Vettela ne bi sebi smjeli dozvoljavati tako često pucanje pod pritiskom. Npr. ja još danas pamtim njegovu vožnju na VN Australije 2018. To je fokus koji se očekuje od 4x WDC.

Post

avetma
Avatar
Administrator
Administrator
Postovi: 5730
S nama već: 10 god 4 mj
Lokacija: Zagreb
Kontakt:
Har Kl je napisao/la: 13.06.2019., 10:54 Ne znam kako ti gledaš na utrke, ali što se mene tiče može Hamilton i 70 puta u utrci napraviti istu tu grešku, one su puno manjeg značaja od jedne greške koja vozača dovede do gubitka pozicije.

Pošteno bi bilo i reći, da vozači kalibra Vettela ne bi sebi smjeli dozvoljavati tako često pucanje pod pritiskom. Npr. ja još danas pamtim njegovu vožnju na VN Australije 2018. To je fokus koji se očekuje od 4x WDC.
Pa gledam tako da necu jednog vozača prozvati za jednu grešku dok za 10 grešaka (i to na istom mjestu) drugog vozača kažem sve ok jer nije izgubio poziciju. Neću prozvati nikog od njih, jer mi dok tipkamo uz kavicu napravimo pet pravopisnih grešaka, tako da mi je prilično blesavo nekoga pod takvim adrenalinom prozvati za jednu grešku kojom nije izgubio poziciju na stazi.

Pod pritiskom pucaju svi koji voze na limitu. Nije tu Vettel iznimka, samo što je on jedini koji gura Mercedese zadnjih par godina.

Post

Har Kl
Formula 1
Formula 1
Postovi: 4105
S nama već: 7 god 11 mj
Navija za: Mercedes
avetma je napisao/la: 13.06.2019., 10:59
Har Kl je napisao/la: 13.06.2019., 10:54 Ne znam kako ti gledaš na utrke, ali što se mene tiče može Hamilton i 70 puta u utrci napraviti istu tu grešku, one su puno manjeg značaja od jedne greške koja vozača dovede do gubitka pozicije.

Pošteno bi bilo i reći, da vozači kalibra Vettela ne bi sebi smjeli dozvoljavati tako često pucanje pod pritiskom. Npr. ja još danas pamtim njegovu vožnju na VN Australije 2018. To je fokus koji se očekuje od 4x WDC.
Pa gledam tako da necu jednog vozača prozvati za jednu grešku dok za 10 grešaka (i to na istom mjestu) drugog vozača kažem sve ok jer nije izgubio poziciju. Neću prozvati nikog od njih, jer mi dok tipkamo uz kavicu napravimo pet pravopisnih grešaka, tako da mi je prilično blesavo nekoga pod takvim adrenalinom prozvati za jednu grešku kojom nije izgubio poziciju na stazi.

Pod pritiskom pucaju svi koji voze na limitu. Nije tu Vettel iznimka, samo što je on jedini koji gura Mercedese zadnjih par godina.
1. Težine grešaka bi morale biti dimenzionirajuće, a ne samo uzimati broj grešaka. I ne treba pretjerivati govoriti da je bilo 10 kad ih je bilo bar duplo manje.
2. Ne prozivam ja vozača, prozvao sam vas navijače, koji dižete galamu na sve, a nećete da priznate da je vaš vozač bio taj koji sve zakuhao svojim izlijetanjem.
3. Pod pritiskom pucaju svi, ali ima jedna caka. Učestalog pucanja je jako važna. Neko popusti jednom u pet godina, a neko popusti svako malo.

Post

avetma
Avatar
Administrator
Administrator
Postovi: 5730
S nama već: 10 god 4 mj
Lokacija: Zagreb
Kontakt:
Har Kl je napisao/la: 13.06.2019., 11:24 1. Težine grešaka bi morale biti dimenzionirajuće, a ne samo uzimati broj grešaka. I ne treba pretjerivati govoriti da je bilo 10 kad ih je bilo bar duplo manje.
2. Ne prozivam ja vozača, prozvao sam vas navijače, koji dižete galamu na sve, a nećete da priznate da je vaš vozač bio taj koji sve zakuhao svojim izlijetanjem.
3. Pod pritiskom pucaju svi, ali ima jedna caka. Učestalog pucanja je jako važna. Neko popusti jednom u pet godina, a neko popusti svako malo.
1. A jel ih dimenzioniras prema posljedicama ili prema težini neovisno o posljedici i zašto?
2. Zakuhao... Interesantno. Jesi tako u njemačkoj 2018. tvrdio da je Ferrari zakuhao izlijetanje kad su Vettela držali 11 krugova iza Kimija bez potrebe? Ili u tom slučaju gledaš konačan ishod odnosno izlijetanje? U Kanadi je zakuhao Vettel a posljedica je takva kakva jest zbog njega, a u Njemačkoj je zakuhao Ferrari, ali posljedica je opet takva kakva jest zbog Vettela. Ne može oboje. :)
3. To što Lewis vozi najmoćniji bolid ikad nema nikakve veze s tim, Vettel je baš počeo u tom razdoblju pucati pod pritiskom? Recimo, kad Brundle na njegovu Kanadu 2011. kaže "napokon vidimo da je i on čovjek" - to nema veze? S druge strane, kako to da je Lewis 2011. bio više u dodiru s Massom nego s Nicole Scherzinger? Kako to da je on tih godina radio više sranja nego Verstappen prošle četiri godine? To nema baš nikakve veze što je on onda tražio od bolida više nego što može pružiti, isto kao Vettel zadnjih godina? Opet - ne možemo birati jednu teoriju kad nam paše, a drugu kad nam ona malo bolje paše.

Post

Slavenowsky
Avatar
Formula 1
Formula 1
Postovi: 2554
S nama već: 10 god 3 mj
Navija za: Ferrari
Lokacija: ŠveCka
Ja ne znam šta sam to toliko frapantno izjavio da se nađete uvrijeđenim? I pišete dramatične komentare!?

Da jeste licemjerno je da tuzis nekog, a pri tome se praviš "princeza" i pričaš o nekakvom "respektu"!!! Ne bi ovo bilo toliko kritično da Mercedes nije imao sličnih situacija iz kojih se je fino provlačio.

Hamilton čitavu utrku nije imao pravu šansu za napad, kasnije je dobio poklon, a kaže da nisu željeli ovako da pobjede? Pa imao je i više nego dovoljno vremena da ipak uzme pobjedu, ali dobio je direktivu ostani iza!

Ali neka, nek su vam oči gladne, vratiti će se to kad - tad.
👤 1952, 1953, 1956, 1958, 1961, 1964, 1975, 1977, 1979, 2000, 2001, 2002, 2003, 2004, 2007...
🏎 1961, 1964, 1975, 1976, 1977, 1979, 1982, 1983, 1999, 2000, 2001, 2002, 2003, 2004, 2007, 2008...

Post

Har Kl
Formula 1
Formula 1
Postovi: 4105
S nama već: 7 god 11 mj
Navija za: Mercedes
1. Ne nužno prema posljedicama. Češće prema iskustvu preko 20 godina aktivnog gledanja F1. Naime, nekad vozači IMO svjesno biraju drugačije putanje. Nekad nisu uspijeli, zajedno sa svojim timom, pogoditi idealan setup. Nekad tip guma i tako ... Nekad vozač svjesno vozi bliže limitu, zato jer ima zona izljetanja, dok u Monte Carlu to radi na drugačiji način. Neko to vidi, a neko samo sjedi i broji.
2. Nisam tvrdio da je Ferrari zakuhao izljetanje, već suprotno. Vettel je bio za volanom. U tom slučaju je Vettel bio sam svoj majstor. Istu analogiju možemo prenijeti na Hamiltona u Kini 2007. Interesanto da pobornik takvih objašnjenja nikad nije napisao da je i Hamiltona znala ekipa zeznuti.
Svaka ekipa pogriješi, ljudi su nisu roboti. Tražiti izgovor za svoje greške, zato što je neko drugi pogriješio je bezveze. Naravno ovo je sve IMO.
Ali evo drugi primjer, Monako ove godine. Ekipa ga je zeznula, ali on nije nijednom pogriješio, a treba biti iskren pa reći da je puno teža situacija bila od Kanade ili Njemačke.
Nije to oboje kako ti navodiš. Vozač je taj koji vozi i upravlja bolidom. Taman da vozi na ćelavim gumama treba da se prilagodi tome.
3. Ferrari je imao brži bolid prošle sezone na većini staza, pa je opet rezultat bio isti.
Tačno je da Lewis vozi najmoćniji bolid. Najbolji vozači su kad tad završavali kod najboljih timova. Nije bitno kakav bolid voziš, već kako ga voziš.
Naravno da nije isto kad neko je iza tebe pa te ganja na svakom mogućem zavoju. Zato i ima razlika između vozača koji su extra klasa i oni koji su klasa.
Haj me podsjeti majke ti koliko je to incidenata ima Hamilton u 2011, a koliko Verstappen do sada, čisto da vidim odakle izvlačiš tu logiku?
Znam ja vrlo dobro kakav je bio Vettel vozač 2010-2014. Znam i kakav je bio Hamilton 2011.
Ali znam da niti jedan on njih nisu ni sjena od tih vozača iz tog perioda.

Post

LH44
Avatar
Formula 1
Formula 1
Postovi: 4505
S nama već: 6 god 7 mj
Navija za: McLaren, HAM, RIC, NOR
Lokacija: Woking

Slavenowsky je napisao/la:Ja ne znam šta sam to toliko frapantno izjavio da se nađete uvrijeđenim? I pišete dramatične komentare!?

Da jeste licemjerno je da tuzis nekog, a pri tome se praviš "princeza" i pričaš o nekakvom "respektu"!!! Ne bi ovo bilo toliko kritično da Mercedes nije imao sličnih situacija iz kojih se je fino provlačio.

Hamilton čitavu utrku nije imao pravu šansu za napad, kasnije je dobio poklon, a kaže da nisu željeli ovako da pobjede? Pa imao je i više nego dovoljno vremena da ipak uzme pobjedu, ali dobio je direktivu ostani iza!

Ali neka, nek su vam oči gladne, vratiti će se to kad - tad.
Ako je sporan incident nije licemjerno ga prijaviti, o čemu ti pričaš, jesi ti vidio uopšte koliko je blizu bilo da Vettel zalijepi Lewisa u zid, šta to ti kao šef momčadi ne bi prijavio sudijama da je tvoj bolid doveden u opasnost? Ali to je tebi ludilo mozga, pa me ni ne čudi kako si složio 'moralnu' priču zajedno sa ovim na kraju. Po tvome bi najbolje bilo da su Hamilton i Mercedes popustili 5 sekundi i predali pobjedu, ali u F1 si da daš sve od sebe i pobjediš ili izgubiš, ne da ispadaš fin i dobrica, dok drugi pobjeđuje.

Ne pravi se fin.

O šansi za preticanje je glupo pričati kada je Ferrari bio brži od hairpina do prve krivine, jedina mjesta gdje imaš neke šanse preticati u 2 podjednaka bolida, ok Mercedes je na Hard bio bolji, ali očigledno ne toliko bolji, jer bi barem nekako uspio se približiti Vettelu na tom pravcu da barem ima neku polušansu za preticanje, ovako mu nije bio blizu ni za neki ulet iz daleka.

Aaa ove priče da se štima i popušta Mercedesu ja ne kupujem.

Sent from my ATU-L21 using Tapatalk

slikaslika

Post

Maxi09
Karting
Karting
Postovi: 157
S nama već: 8 god 2 mj
Navija za: Red Bull
Har Kl je napisao/la: 13.06.2019., 10:54
ali greške u bržem bolidu se lako praštaju i zaborave

jer Hamilton je vozio u Monte Carlo bar 1 sec sporiji bolid i bio pod puno većim pritiskom, ali nije nijednom pukao.
Nemoj mješati kruške i jabuke, bolid nije bio sporiji nego je on morao čuvati gume pa je zato "ispalo" da ima sporiji bolid.
I kada uzmemo u obzir da je ovdje Vettel morao voziti konstantno najbrža vremena koja je mogao, dok je Hamilton mogao parkirati bolid na 2/3 staze u Monacu.
Da je Vettel odvozio bez greške ovu utrku i završio na prvom mjestu bi meni bila neusporedivo bolja vožnja od Hamiltonove u Monacu.

Post

Dani Verified
Avatar
Formula 1
Formula 1
Postovi: 2322
S nama već: 9 god 11 mj
Navija za: Hamilton, Leclerc, Ricci
Čini se da je ferrari odustao od žalbe.
slika

Post

Ferrari
Avatar
Formula 1
Formula 1
Postovi: 8143
S nama već: 10 god
Navija za: Ferrari, Seb, Max, Lec
Seb je rekao da je vozio na limitu cijelu utrku...tako da nije baš da je kontrolirao ritam utrke kako je njemu pasalo, već je pritiskao svaki krug.
U Monacu možeš raditi što želiš sa ritmom...Ham je vozio 2 sekunde od pravog ritma jer je jednostavno mogao, a bolid cijelu utrku nije bio ni blizu limita.

Uostalom imali smo probleme sa gorivom, koje je bilo kritično...gotovo cijelu utrku smo vozili u Engine 1 postavci motora koja troši najviše goriva i daje najviše snage...tek je 12-ak krugova vozio u FS2 modu (fuel save mode), a inženjer Adami je bio u strahu da nećemo završiti utrku sa dovoljno goriva...

Zato je bila ona poruka kada je Vettel pitao da li su brojke točne na volanu (gorivo) i Adami je rekao da jesu te da mora "poduzeti akcije"...ilitiga štediti gdje god može dok je u Engine 1 i Overtake modu na ravnicama.
Bilo je u najmanju ruku kritično sa gorivom, no taj clanak cu staviti kasnije kada uhvatim vremena u Ferrari temi.
We fight together. We win together. We lose together. Forza Ferrari
slika slika

Post

smr201
Formula 4
Formula 4
Postovi: 393
S nama već: 8 god 2 mj
Slavenowsky je napisao/la: 13.06.2019., 12:29
Hamilton čitavu utrku nije imao pravu šansu za napad, kasnije je dobio poklon, a kaže da nisu željeli ovako da pobjede? Pa imao je i više nego dovoljno vremena da ipak uzme pobjedu, ali dobio je direktivu ostani iza!

Ali neka, nek su vam oči gladne, vratiti će se to kad - tad.
Koju si ti utrku gledao? Nakon kazne bilo je više nego očito da Ham pokušava napasti na stazi da ne pobijedi zbog kazne. Plus Toto je izjavio nakon utrke da su mu dali direktivu da ostane iza, ali da ju je Ham ignorirao i pokušavao napasti. No ovako brz Ferrari na ravnom ne bi mogao preći još 100 krugova bez teške greške Seba u hairpinu.

Post

Pastor
Avatar
Formula 1
Formula 1
Postovi: 3812
S nama već: 7 god 2 mj
Navija za: Seb
Sarma je napisao/la: 13.06.2019., 10:15 Ferrari povukao žalbu jer su šanse minimalne, kažu kazna je skladu propisa/pravila...


https://amp.motorsport-magazin.com/form ... ssion=true
Izgleda da je to i plan. Ima drugi način, još nije gotovo...
https://www.f1-bih.com/ferrari-mozda-up ... Beq4ZBR5F4

Post

LH44
Avatar
Formula 1
Formula 1
Postovi: 4505
S nama već: 6 god 7 mj
Navija za: McLaren, HAM, RIC, NOR
Lokacija: Woking
Rob Smedley, Ted Kravitz i Jolyon Palmer se slažu sa kaznom.



Sent from my ATU-L21 using Tapatalk

slikaslika

Post

Pastor
Avatar
Formula 1
Formula 1
Postovi: 3812
S nama već: 7 god 2 mj
Navija za: Seb
Klub navijača Hamiltona se slaže sa kaznom za Vettela. Baš me je to iznenadilo...

Post

LH44
Avatar
Formula 1
Formula 1
Postovi: 4505
S nama već: 6 god 7 mj
Navija za: McLaren, HAM, RIC, NOR
Lokacija: Woking
Pastor je napisao/la:Klub navijača Hamiltona se slaže sa kaznom za Vettela. Baš me je to iznenadilo...
Otkad je Smedley u tom klubu?

Sent from my ATU-L21 using Tapatalk

slikaslika

Post

gjoko-mkd
Avatar
Formula 2
Formula 2
Postovi: 1078
S nama već: 9 god 3 mj
Navija za: Ferrari
LH44 je napisao/la: 14.06.2019., 16:27
Pastor je napisao/la:Klub navijača Hamiltona se slaže sa kaznom za Vettela. Baš me je to iznenadilo...
Otkad je Smedley u tom klubu?

Sent from my ATU-L21 using Tapatalk
U taj klub ulaze i bivši radnici u ferariju...kao on, Alison... :gandalf:

Post

F12000
Avatar
Formula 1
Formula 1
Postovi: 2967
S nama već: 7 god 1 mj
Navija za: Ferrari, Leclerc
Klub navijača Hamiltona se slaže sa kaznom za Vettela, Klub navijača Vettela se ne slaže sa kaznom :shock:
slika
Odgovori
👀 Registriraj se Prijavi se ⚡