Scuderia Ferrari

🏎️ Svaki aktualni F1 vozač i momčad zaslužuju ovdje svoju temu.

Post

vlado Verified
Avatar
Formula 1
Formula 1
Postovi: 1513
S nama već: 10 god 3 mj
Zanimljivo. Nisam tako gledao Maxa i RB, do sada.
No!

Post

Frantic
Avatar
Formula 1
Formula 1
Postovi: 18191
S nama već: 10 god
Navija za: Ferrari
Lokacija: Tuzla
Niti je Max počeo odmah osvajati titule sa RBom (prva puna sezona mu je bila 2017., titulu je osvojio 2021.), niti je MS odmah počeo osvajati titule sa Ferrarijem (počeo je 1996., titula - vozačka - je osvojena 2000.).
Gradilo se i jedno i drugo.
RB - Max, pa Honda (prvo u TRu, pa onda u RB), Newey je bio tu, polako, liječenje dječijih bolesti (i kod motora, i kod Maxa), dizanje forme i titula(e).
Ferrari - slično, MS, pa Brawn i Byrne, liječenje dječijih bolesti (Will i Mcl su bili bolji vidno 3 godine), dizanje forme i titula(e).
Yeah, it's on purpose!

Jedan je Leclerc!! :gandalf:
► Prikaži “Spoiler”

Post

vlado Verified
Avatar
Formula 1
Formula 1
Postovi: 1513
S nama već: 10 god 3 mj
Tako je. A obojica su imali pobjede u sezoni od dolaska u ekipe. Jedino, Ferrari je prvo uzeo momcadsku titulu na pocetku dominacije dok RB vozacku.
No!

Post

Unwoken European
Avatar
Karting
Karting
Postovi: 163
S nama već: 2 god 10 mj
Navija za: Scuderia Ferrari
Lokacija: BBŽ
Ali razlika je da je MS već imao 2 naslova i dosta teških borbi prije nego je stupio nogom u Ferrari.

Post

Iceman
Avatar
Formula 1
Formula 1
Postovi: 2458
S nama već: 10 god 4 mj
Navija za: Ferrari, KR7
Jos jedna stvar koja mi je prosla kroz misli je da je Ferrari bio relativno ok u Azerbajdzanu. 4 tjedna pauze je bilo dovoljno za brojne sate u simulatoru i pripremu utrke. Nesto sto je MS imao sa Ferrarijem/Barichellom na Fioranu.
Op dođe Miami sa samo tjedan dana pauze i oni izgledaju kao nategljani tovar.
I sto da covjek vise kaze...
Pa nema tu vozaca koji ce ovu hrđu pokrenuti. Pa imali smo Alonsa, Vettela itd i ispao sipak

Post

vlado Verified
Avatar
Formula 1
Formula 1
Postovi: 1513
S nama već: 10 god 3 mj
Ja mislim da su to vozaci od kojih je Ferrari trebao napraviti prvacima. MS je bio tamo da od Ferrarija napravi prvaka.

Pogledajte samo stav Leclerca na presicama. Sve "depresivan, unistava ga ferrari, jadan vozac"

Umjesto da stisne zube i konacno se pocne ponasati kao lider a ne kao da je na grupnoj terapiji. On je po meni najveci problem. Nije sposoban podici ekipu.
No!

Post

Frantic
Avatar
Formula 1
Formula 1
Postovi: 18191
S nama već: 10 god
Navija za: Ferrari
Lokacija: Tuzla
Da je njima Bog'dom Čarli najveći problem.....
Yeah, it's on purpose!

Jedan je Leclerc!! :gandalf:
► Prikaži “Spoiler”

Post

senna66 Verified
Avatar
Formula 1
Formula 1
Postovi: 7778
S nama već: 10 god 1 mj
Navija za: Ferrari
Ma je sad će on podizat cijelu ekipu koja nije valjala ni za vrijeme Vettela i Alonsa.
Što da čovjek radi? Da im plješće ?

Dajte molim vas. Pa toliko toga u Ferrariju ne valja....
slika

Post

vlado Verified
Avatar
Formula 1
Formula 1
Postovi: 1513
S nama već: 10 god 3 mj
Upravo tako.

Ferrari je tipično toksično radno mjesto.
U kojem toliko toga ne valja i većina se izvlači na to. Treba izaći iz tog mentaliteta. Charls ima tu šansu ali ne vidim da posjeduje znanje ili to nešto sto npr MS je imao. Malo surovije, ne ostavlja mi dojam posebno pametne osobe.

Ferrari praktično nema sanse dok god taj mentalitet dominira.
I on ne plješće njima. Nije on navijač. On je zaposlenik.

Šta kažu za RB. Na svakom nivou ekipe postoji natjecanje. Natječu se zaposleni. Nije ni čudo da su ovako uspješni. Najpoželjnija ekipa za bilo koga na gridu.

Bas mi je zao Ferrarija.
No!

Post

Mr.Spaceguy Verified
Avatar
Formula 1
Formula 1
Postovi: 4543
S nama već: 10 god 2 mj
Navija za: Fernando Alonso
Trenutnom Ferrariju nebi pomogli Lauda, Schumacher, Kimi, Alonso i Vettel zajedno. Korijen problema se nalazi u upravi.

Pogledajte samo Alpine i kako je jedan čovjek(Rossi) u stanju unazaditi ekipu. A uostalom donedavno je Montezemolo bio Ferrarijev Rossi a sad su došli neki drugi igrači na vidjelo.

Post

Unwoken European
Avatar
Karting
Karting
Postovi: 163
S nama već: 2 god 10 mj
Navija za: Scuderia Ferrari
Lokacija: BBŽ
Ferrari je dizao Todt pa je došao Schumacher nakon par godina i doveo je sa sobom veliku ekipu stručnjaka. I onda je ta ekipa trebala nekoliko godina da sve stavi na svoje mjesto.

Post

nelinjo
Formula 2
Formula 2
Postovi: 1049
S nama već: 7 god 3 mj
Navija za: Ferrari
Charles radi ono što najbolje zna! Neka mu daju bolid za pobjede, dobice ih... Ferrari jednostavno nije ekipa za prvaka i to je to! Na žalost po Charesa i ostale koji su bili tu i koji će biti...

Vidjecemo ta famozna unaprijedjenja koliko će donijeti ili oduzeti... sa njima nikad ne znaš!
Bivši navijač Juventusa, a ubrzo i Ferrarija!

Post

Frantic
Avatar
Formula 1
Formula 1
Postovi: 18191
S nama već: 10 god
Navija za: Ferrari
Lokacija: Tuzla
Ne može se porediti situacija kada je MS došao u Ferrari (i proveo vrijeme tamo) sa ovom sada, kad je Lec tamo.
Onomad, Ferrari je dodirnuo dno (1992.-1993.). I tada je Ferrari bio u 10-godišnjoj (a što se tiče vozačkih naslova, i dužoj), apstinenciji. Tu prestaju sličnosti. Dolazi Todt i počinje stvaranje jake ekipe. Dolazi 2-struki aktuelni prvak, koji se dokazao u prethodne dvije godine, protiv (manje-više) realno boljih bolida Williamsa, godinu poslije za njim, dolaze 2 vrhunska stručnjaka (Ross i Rory) iz iste ekipe, a danas, izgleda da nikom ne pada na pamet da dođe u Maranello, pogotovo ako je iz "anglo-saksonskog" područja. Takođe, vrlo bitne stvari su bile te da je tada na čelu Ferrarija bio LDM (imao je on mana, ali imam osjećaj da je izmislio svemir za Elkanna i Vignu), zatim da su bili politički jaki (najjači), a proteklih 10 godina se FIA, Benz, RB...., 3.14išaju po njima (dobro, Benz se 3.14šao, manje-više, po svima). I nešto, što većini promiče, a to je da nema više bejsnomučnog testiranja do iznemoglosti. Sve veće štucovanje testiranja koreliralo sa padom prvo Williamsa (velikim, od kojeg se ni dan danas nisu oporavili), a potom i Ferrarija i Mclarena (ne tolikim, kao kod Williamsa, ali dovoljnim da 15-16 godina ne mogu uzeti titulu). Dakle, radi se o, tri, do tada, najveće ekipe.
Danas, imam osjećaj da je Ferrari zadovoljan prodajom auta (što bi rekli, "prodaju se sama", tako da bi i moja malenkost mogla biti CEO tamo), a u F1 se zadovoljavaju sa 100 i kusur milja koje dobiju, bez obzira bili prvaci ili zadnji u poretku (a budget je cca. 150).
Da li će Fred šta promijeniti, pogurati to naprijed, vidjećemo
Vozači (bez obzira na Čarlijeve povremene izlete sa staze i Karlitov, generalno, slabiji race tempo) NISU problem.
Što reče Mr.Space, njima trenutno ne bi pomogli svi ovi navedeni velikani, koji zajedno imaju 17 titula.
Problem je uprava, organizacija, tehničko osoblje....
Yeah, it's on purpose!

Jedan je Leclerc!! :gandalf:
► Prikaži “Spoiler”

Post

senna66 Verified
Avatar
Formula 1
Formula 1
Postovi: 7778
S nama već: 10 god 1 mj
Navija za: Ferrari
Ja kao navijač Ferrarija bi bio najsretniji na svijetu kada bi problem bio samo u vozaču.... :zubo:

Kao što su rekli gore, uprava, organizacija, tehničko osoblje.
Što da Leclerc napravi, a da njegovi inženjeri i šefovi odjednom dođu na razinu RB-a. Pa nije čovjek kriv što uprava ne vidi probleme, što mu inženjeri nisu ni do koljena RB-u, AM-u i Mercedesu.
Ferrari je tek možda 4. ekipa po sposobnosti i znanju.
Nema tog Schumachera koji bi preporodio ekipu koja je limitirana, daleko iza top momčadi.

Pa oni od 2014. niti jednom nisu shvaćali vlastiti bolid. Više su ga unazadili tijekom sezone nego poboljšali.
A na utrkama isto vidimo da ljudi jednostavno ne znaju odraditi svoj posao, pa niti školski.

I ono najgore. NITKO ne želi u Ferrari. Da Alonso i Vettel nisu imali naslove prije Ferrarija bili bi danas na glasu kao najveći gubitnici u povijesti F1. Leclerc je na dobrom putu da to postane ako ne promijeni momčad.

Ferrari treba totalnu promjenu ekipe i jedan jako dugi proces da bi postao pobjednička momčad. A pod hitno moraju i glavnu violinu uvjeriti da će tako i biti. Jer ode li Leclerc Ferrari će totalno potonuti.
slika

Post

Ibarac00
GP3
GP3
Postovi: 889
S nama već: 7 god 8 mj
Navija za: Sergio Perez, FI, SF.
Lokacija: Split
Problem Ferrarija je što ih je Schumacher i Totd lansirao u zvijezde i stvorio mit o moći, prestižu, naslovima. A Ferrari do tada nije po ničemu bolja i zvjezdanija ekipa od Williamsa ili Mclarena. A točne te dvije ekipe se pate kao nitko trenutno na gridu. Ferrari je svake godine imao okej rezultate, top 3, top 2. Tako da ovo je sve realnost a ne neki podbačaj.

Ovdje je jedino pitanje zapravo zašto je bolid sporiji od lani, zašto troši gume, zašto je nepredvidljiv. Ti ljudi trebaju odgovarati. Meni su vozači okej. Jedan je rubni materijal za prvaka, drugi odličan drugi vozač. Mislim da prvake ne mogu dovesti. Tako da ovo što imaju je odlično. Sada graditi bazu s novim šefom i slagati kockice u vidu bolida i balansa, taktike i lanca odgovornosti. Titula će već doći, možda ne sada, za dvije, pet, deset godina. Ali navijači moraju biti zadovoljni s ovim što imaju, zato jer je realno Ferkan već neko dugo vrijeme top 2-3 momčadi

Post

Frantic
Avatar
Formula 1
Formula 1
Postovi: 18191
S nama već: 10 god
Navija za: Ferrari
Lokacija: Tuzla
Ne mogu biti zadovoljni (barem ja ne mogu). :gandalf:
Da je Ferrari 3-4-5 godina top 2 do top 5 ekipa, pa da osvoji 1-2 titule, pa neka opet bude 3-4-5 godina top 2 do top 5 ekipa, pa opet 2 titule, itd...., ne bi bio nezadovoljan (mislim, ne mora dominirati 5-6-7 godina u vidu dvostrukih titula).
Ali brate, 16 godina bez vozačke titule (dobro, bilo je i 21 godinu) je puno.
Međutim, ni to nije najveći problem.
Najveći problem je što se ne vidi napredak, što se konstantno ponavljaju, praktično, jedne te iste greške. Godinama.
Ako i bude napretka, vrlo brzo ga zaseru/potaru.

BTW, Leclerc nije rubni materijal za prvaka, već je pravi/čisti materijal za prvaka.
Yeah, it's on purpose!

Jedan je Leclerc!! :gandalf:
► Prikaži “Spoiler”

Post

Grah0 Verified
Avatar
Formula 1
Formula 1
Postovi: 1743
S nama već: 9 god 9 mj
Navija za: KMag, Seb
Lokacija: 48.196667, 16.380861

senna66 je napisao/la:Pa nije čovjek kriv što uprava ne vidi probleme, što mu inženjeri nisu ni do koljena RB-u, AM-u i Mercedesu.
Ja iskreno mislim da inženjeri nisu problem, problem je sam vrh momčadi i vrh Ferkana koji kao što reče @Frantic se izgleda zadovoljava sa prodajom auta i milionima od F1.

Post

PhillSF
Karting
Karting
Postovi: 65
S nama već: 7 god 2 mj
Navija za: Ferrari
Kolika je šansa da će najavljivane nadogradnje za Imolu biti pun pogodak? Trenutno to mi je jedina nada za zanimljivije prvenstvo...
Navodno su donjeli novu podnicu u Miami, a u Imoli bi trebali donjeti ostatak tog paketa (navodno, zadnji ovjes, sidepodi).

U slučaju da to bude još jedan fijasko u nizu polažem sve nade da će Perez barem malo donjeti napetosti u borbu za prvaka.

Post

CrashOverride Verified
Avatar
Formula 1
Formula 1
Postovi: 9686
S nama već: 8 god 11 mj
Navija za: Ferrari
Lokacija: AlfaQuadrant
PhillSF je napisao/la: 11.05.2023., 12:44 Kolika je šansa da će najavljivane nadogradnje za Imolu biti pun pogodak?
Ako nam je povijest magistra vitae onda su male :kokice:
Fino Alla Fine

Post

F12000
Avatar
Formula 1
Formula 1
Postovi: 2967
S nama već: 7 god 1 mj
Navija za: Ferrari, Leclerc
Frantic je napisao/la: 09.05.2023., 07:40 Ne može se porediti situacija kada je MS došao u Ferrari (i proveo vrijeme tamo) sa ovom sada, kad je Lec tamo.
Onomad, Ferrari je dodirnuo dno (1992.-1993.). I tada je Ferrari bio u 10-godišnjoj (a što se tiče vozačkih naslova, i dužoj), apstinenciji. Tu prestaju sličnosti. Dolazi Todt i počinje stvaranje jake ekipe. Dolazi 2-struki aktuelni prvak, koji se dokazao u prethodne dvije godine, protiv (manje-više) realno boljih bolida Williamsa, godinu poslije za njim, dolaze 2 vrhunska stručnjaka (Ross i Rory) iz iste ekipe, a danas, izgleda da nikom ne pada na pamet da dođe u Maranello, pogotovo ako je iz "anglo-saksonskog" područja. Takođe, vrlo bitne stvari su bile te da je tada na čelu Ferrarija bio LDM (imao je on mana, ali imam osjećaj da je izmislio svemir za Elkanna i Vignu), zatim da su bili politički jaki (najjači), a proteklih 10 godina se FIA, Benz, RB...., 3.14išaju po njima (dobro, Benz se 3.14šao, manje-više, po svima). I nešto, što većini promiče, a to je da nema više bejsnomučnog testiranja do iznemoglosti. Sve veće štucovanje testiranja koreliralo sa padom prvo Williamsa (velikim, od kojeg se ni dan danas nisu oporavili), a potom i Ferrarija i Mclarena (ne tolikim, kao kod Williamsa, ali dovoljnim da 15-16 godina ne mogu uzeti titulu). Dakle, radi se o, tri, do tada, najveće ekipe.
Danas, imam osjećaj da je Ferrari zadovoljan prodajom auta (što bi rekli, "prodaju se sama", tako da bi i moja malenkost mogla biti CEO tamo), a u F1 se zadovoljavaju sa 100 i kusur milja koje dobiju, bez obzira bili prvaci ili zadnji u poretku (a budget je cca. 150).
Da li će Fred šta promijeniti, pogurati to naprijed, vidjećemo
Vozači (bez obzira na Čarlijeve povremene izlete sa staze i Karlitov, generalno, slabiji race tempo) NISU problem.
Što reče Mr.Space, njima trenutno ne bi pomogli svi ovi navedeni velikani, koji zajedno imaju 17 titula.
Problem je uprava, organizacija, tehničko osoblje....
Nadovezujući se na ovaj post, moram dodati još jednu bitnu perspektivu koju je bitno zauzeti ako se žele shvatiti problemi Ferrarija u zadnjih 16 godina i razlog za ovoliki post, a koju moju posvjedočiti kao netko tko živi tu i tko je praktički cijeli život navezan na Italiju.
A to je općenito ekonomsko-društveno stanje u Italiji koja je tek sjena one moćne industrijske zemlje koje je ona bila poglavito 80ih, ali i 90ih godina 20. stoljeća. Za usporedbu možete uzeti samo snagu Serije A iz 90ih.
E, onda dolaze 2000ite i kobna kriza 2008. koje je pogodila cijeli svijet, međutim kvaka sa slučajem Italije je bila ta što se oni za razliku od većine drugih europskih zemalja nikad nisu adekvatno oporavili od te krize te su trajno izgubili korak sa konkurentnošću jedne Njemačke, čak i Francuske, a o standardu kakve imaju zapadnije zemlje da i ne govorim. Općenito poduzetnička klima nije idealna, a nezaposlenost je velika osobito među mladima. U takvom okruženju, koji se očituje i u političkim preturbacijama u zemlji i nepostojanju stabilne vlasti, visoke korupcije, ogromnim javnim dugom i jugom koji zapravo ima više sličnosti s recimo Albanijom (bez uvrede ikome) nego sa nekom Engleskom, teško je očekivati i neke uspjehe na području delikatnog sporta kao što je motobilizam.
slika
Odgovori
👀 Registriraj se Prijavi se ⚡