Has Fred reassured you about things?
Charles: "Yes, I think he has been open with what he wants to achieve & the way he wants to achieve it. And this gives me the confidence probably more than ever. I'm confident for the future."
Rumors are linking you with Mercedes. Have you had talks?
Charles: "No, not yet. Not for the moment. So for now, I am fully focused on the project I am today: which is Ferrari. As I said, I fully trust and I'm confident for the future, then we'll see."
Avenue you would like to explore?
Charles: "Again, I'm fully committed to Ferrari. And I love Ferrari. It's always been a dream for me to be in this team. And my main priority is to win the world championship with the team. So no, it's not something in my mind."
Scuderia Ferrari
- Sarma Verified
- Formula 1
- Postovi: 4700
- S nama već: 8 god 2 mj
- Navija za: Ferrari
- avetma
- Administrator
- Postovi: 5730
- S nama već: 10 god 4 mj
- Lokacija: Zagreb
- Kontakt:
Upravo... Izgleda kao fanfic neke tinejdžerke.
- Unwoken European
- Karting
- Postovi: 163
- S nama već: 2 god 10 mj
- Navija za: Scuderia Ferrari
- Lokacija: BBŽ
Nisam do kraja zadovoljan. Nadao sam se 3. i 4. pozicijom za Ferrari. Ove godine se borit protiv Mercedesa i Aston Martina. Treba još puno žganaca pojesti do drugog mjesta u poretku konstruktora.
-
nelinjo
- Formula 2
- Postovi: 1049
- S nama već: 7 god 3 mj
- Navija za: Ferrari
Ono što je moglo da se desi Leclercu i Ferrariju su dva 3ca mjesta u Bahrainunu i ovdje... nismo vidjeli u Australiji taj tempo Ferrarija o kojem su pricali u Charlesovim rukama zbog odustajanja... sve u svemu dečko je iskoristio ono što imaju... možda je Carlos pravi pokazatelj gdje je automobil objektivno... da vidimo te nadogradnje i da li će dati napredak. Ono što Ferrariju treba svi znamo... 3, 4 desetinke po krugu čistog tempa, plus cuvanje guma. Ja se nadam da će nadogradnjama riješiti deficit i da ćemo u buducim trkama gledati prave borbe za pobjede, one koje svi išcekujemo od početka sezone... sreca je što je završena tek treća trka... 

Bivši navijač Juventusa, a ubrzo i Ferrarija!
- CrashOverride Verified
- Formula 1
- Postovi: 9686
- S nama već: 8 god 11 mj
- Navija za: Ferrari
- Lokacija: AlfaQuadrant
Auto je objektivno tamo gdje ga stavi brzi vozac u ekipi a ne tamo gdje ga ostavi sporiji.nelinjo je napisao/la: 01.05.2023., 06:09 možda je Carlos pravi pokazatelj gdje je automobil objektivno...
Fino Alla Fine
- Unwoken European
- Karting
- Postovi: 163
- S nama već: 2 god 10 mj
- Navija za: Scuderia Ferrari
- Lokacija: BBŽ
Mislim da se slažem s playstation liscem. Nije da super vozač izvlači 120% automobila već super vozač je najbliže da izvuče 100% bolida, dok onaj slabiji i izvlači možda 90%.
Meni je više zanimljiva problematika drugih vozača u formuli 1. S jedne strane se isti stalno guraju da budu brži, a oni brzi sekundarni vozači nisu dobri timski igrači jer imaju veće ambicije. Ispada da je naći drugog vozača teže nego naći novog super talenta. Treba ti netko tko može voziti odmah iza prvog vozača i po potrebi mu čuvati leđa, a s druge strane ne smije imati ambicije da se natječe s prvim vozačem. Perez i Bottas su se pokazali veoma dobrim drugim vozačima. Ferrari nije imao sreće na tom polju dugi niz godina.
Meni je više zanimljiva problematika drugih vozača u formuli 1. S jedne strane se isti stalno guraju da budu brži, a oni brzi sekundarni vozači nisu dobri timski igrači jer imaju veće ambicije. Ispada da je naći drugog vozača teže nego naći novog super talenta. Treba ti netko tko može voziti odmah iza prvog vozača i po potrebi mu čuvati leđa, a s druge strane ne smije imati ambicije da se natječe s prvim vozačem. Perez i Bottas su se pokazali veoma dobrim drugim vozačima. Ferrari nije imao sreće na tom polju dugi niz godina.
- CrashOverride Verified
- Formula 1
- Postovi: 9686
- S nama već: 8 god 11 mj
- Navija za: Ferrari
- Lokacija: AlfaQuadrant
Unwoken European je napisao/la: 01.05.2023., 10:20 već super vozač je najbliže da izvuče 100% bolida, dok onaj slabiji i izvlači možda 90%.

Pa da, problematika broja 2 je pristuna kod Ferrarija a najvise zvog samog Ferrarija.
Mora se imat broj 2 ali treba se maksimalizirat rezultat dok se kod Ferrarija cesto jedan od vozaca baca pod bus, nekad namjerno nekad jer su jednostavno mutavi.
Nemaju ni dobre i pravovremene odluke vodjenja utrka i onda je sasvim ocekivana nervoza vozaca pa kasnije i cijelog tima.
No da ne filozofiram jer njima pomoci nema, odoh pivu otvorit i po prvi puta zapalit novi grill.
Fino Alla Fine
- Iceman
- Formula 1
- Postovi: 2458
- S nama već: 10 god 4 mj
- Navija za: Ferrari, KR7
Ja cu se uvijek zalagati za dva podjednaka vozaca.
Naravno jedan ce uvijek biti brzi od drugoga, ali po meni sporiji ne bi smio biti sporiji od 0.1-0.2 sekunde po krugu.
Inace sam branio Sainza, ali voznje su mu poprilicno lose ove sezone.
Naravno jedan ce uvijek biti brzi od drugoga, ali po meni sporiji ne bi smio biti sporiji od 0.1-0.2 sekunde po krugu.
Inace sam branio Sainza, ali voznje su mu poprilicno lose ove sezone.
- Unwoken European
- Karting
- Postovi: 163
- S nama već: 2 god 10 mj
- Navija za: Scuderia Ferrari
- Lokacija: BBŽ
Problem podjednako brzih vozača je situacija kada se busaju u prsa baš protiv timskog kolege. Zamisli da si glavni čovjek tima, a okreće ti se želudac svaki puta kada su ti timski kolege jedan pored drugoga. Primjerice Ocon i Stroll su znali lagano puštati ljude koje nisu trebali, a onda s momčadskim kolegom na nož i pod cijenu sudara.