Znači, ovako.
Prije nego sam počeo raditi kod trenutnog poslodavca (privatna firma, nije bilo oglasa, došao na preporuku njegovog - poslodavčevog brata, sa kojim sam radio u jednoj firmi ranije), vodili smo razgovor u 4 oka, bla, bla, bla,...., i došli do to dijela kad smo se trebali dogovoriti oko visine plate.
Ja čovjeku rekao da nisam tu zbog "xxs" plate (neka sića), a naravno ne očekujem ni "XXXL" platu (nešto megalomansko). Čovjek je meni, prije nego mi je rekao cifru (sa kojom sam bio zadovoljan i koja je bila u skladu sa mojim nekim očekivanjima, a opet sve u skladu sa mojom stručnom spremom, mojim znanjem i sposobnostima, a znao je za mene ko sama i kakav sam radnik - preko brata, jel), rekao nešto što mi je ostalo urezano u sjećanje i čega svi mi treba da se pridržavamo. Nije izmislio nikakvu toplu, nego jednostavno, ja do tada (ima tome skoro 13-ak godina) nisam o tome razmišljao.
Na moju opasku o visini plate između "xxs" i "XXXL" iznosa, rekao mi je:
"Cijeni sebe, cijenit će te i drugi".
Čemu uvod.
Na stranu loša organizacija, šlamperaj, loša kontrola, slab inžinjerski dio posla (u smislu početnog bolida i razvoja tokom sezone) odnosno nedostatak znanja, očajne strategije i potezi u trkama, zatim neka unutrašnja previranja (hint - Binotto i njegov dolazak na funkciju CEO), pa i određen nedostatak sreće u nekim momentima, itd, itd,...., njima nedostaje upravo ono što je meni moj poslodavac rekao onomad.
Pa oni ne cijene (ne poštuju) sami sebe, a usta im puna nekakvog ponosa. Kako onda očekuju da ih cijene (da ih poštuju, na kraju krajeva da ih se "boje") drugi?
Od nekadašnjeg statusa "ustati, pa reći Ferrari", postali su toliki beskičmenjaci da to nisu istine.
Vodstvo, suci, druge ekipe (po potrebi) se mokre po njima i guze ih kako stignu i umiju.
A oni kao da se samo saginju i govore "Još, još....."
Bilo je rezultatske suše i dok je Stari bio živ, zadnja vozačka za njegovog života je bila 1979., zadnja konstruktorska je bila 1983., Stari umro 1988., ali bez obzira na to nije se moglo zayebavati sa Ferrarijem.
Navodno je na nekom sastanku u vezi motora, između F1 glavonja i Starog, neko upalio Ferrari 637 (Ferrarijev bolid za Indycar, napravljen 1986., koji je službeno i predstavljen i testiran od strane Bobbya Rahala i Alboreta, ali nikad nije službeno uzeo učešća, a planiran je bio za takmičenje 1987.), a prozor od kancelarije je bio otvoren.
Time im je Stari jasno poslao poruku da se ne zajebavaju i da uvaže njegove stavove, inače će napustiti F1 i otići se takmičiti u Indycaru.
Moguće je da je ovo mitomanija, ne znam...., možda bi @dmj mogao nešto više reći o tome.
I nevezano za činjenicu da je Ferrari nekoliko godina nakon njegove smrti upao u najveću dubiozu ikad (1992.-1993.) i da se na titulu(e) čekalo nekih 13-14 godina nakon tog famoznog sastanka, Stari im je jasno "pokazao" zube.
OK, danas su druga vremena, Stari je mrtav 35 godina, ali vidjeli smo kako sa Todtom i Brawnom nije bilo zajebancije (berilij, Silverstone 1998., Malezija 1999., gume 2003.,....), iako su im dohakali sa gumama za 2005., a MS-a iskreno, niko živ nije mogao "oprati" za ono što je uradio u Jerezu 1997. Nije bilo zajebancije ni unutar ekipe (Austrija 2002., Rubens pusti ga i gotovo, vjerujem da su mu očitali doooobru bukvicu nakon trke, jer je naredbu dobio u 50 i nekom krugu, a propustio Michaela 200m prije zastavice u 77. ili koliko već krugova ima VN Austrije).
Ovi danas (ne samo danas, zadnjih 15 godina), pa to je skup nesposobnih beskičmenjaka.
Šta me ponukalo da napišem ovo?
Haasov protest nakon jučerašnje trke.
Pa jbte, jedan "mali" Haas je jučer uložio protest na rezultate trke, u cilju osugiranja podija, toliko željenog i iščekivanog za Hulka, i dobijanja +9 bodova, u odnosu na ono što je dobio, tj. što su dobili.
Iako su bili svjesni da nema od toga ništa, ljudi su opet uložili protest.
A ovi iz Ferrarija (uz takođe malu vjerovatnoću da im protest upali) opet šute k`o zadnje 3.14čke i ništa ne poduzimaju, bez obzira na vapaje njihovog vozača na team radio (a imali su puno više osnova za protest od Haasa).
Nije poenta u 12 bodova za Sainza, tj. za ekipu, najvjerovatnije će završiti kao 4. u poretku i da su dobili tih 12 bodova (što znači da ih slijeduje ista suma novca na kraju, kao i isto vremena u tunelu, kao i bez tih 12 bodova), nije poenta ni u tome što Haasu tih 9 bodova puno više znače nego Ferrariju 12, već je poenta u STAVU, da se pokaže da imaju muda (da nisu ostali bez muda) i de se ne mogu tako zayebavati sa Ferrarijem.
Mislio sam da će se sa Fredom to promijeniti, ali eto, fino su me demantovali jučer.
Ne bi me iznenadilo da su Carlosu na one vapaje na TR na kraju odgovorili sa "Copy, we are checking"
I ne, ovo nisu frustracije, ne bi rekao da su čak i neke "podsvjesne". Previše ja imam godina, previsok IQ, previše obaveza i briga na svojoj grbači, previše nekih puno bitnijih životnih situacija u zadnjih par godina (npr. nekoliko smrtnih slučajeva u familiji), da bi imao frustracije (ili ned`o Bog, komplexe

) zbog F1. Možda je npr. Jos Verstappen imao neke komplexe, pa mu ih sad sin uspješno liječi, ali ja nisam taj tip. Frustracija (u vezi F1), ako je i bilo (mada bi ja to prije nazvao kratkotrajnim nervozama, koje se dese i dan danas, zadnja nervoza je bila kad sam stavio ovaj potpis ispod), izliječene su davno, prije nekih 22 i po godine.
Prilično sam ravnodušan, samo mi malo nadošlo, kao prije par godina kada sam napisao onaj veliki komentar za Vettela, a i raspoložen sam za piskaranje, jer sam ostavio i dva poduža komentara na vijesti o Sainzu i kazni.
