Stranica: 43/479.
Re: Scuderia Ferrari
Postano: 26.02.2016., 21:14
Postao josip123
Fap, ti ocito ne vidis svoje reakcije na forumu. Ovaj tvoj komentar je cista isfrustriranost, provokacija, ili nesto trece. Tako da ne trebas govorit kako te odmah napadamo zbog tvojih komentara. I imamo to pravo kad provociras. Je li te itko upitao misljenje u vezi teme koju je Hatt naceo, u vezi Merca i Ferrarija. Nije. Zato preskoci i suti i ne trolaj.
Znam da svi mogu pisat gdje hoce i kad hoce, ali da pisu kojekakve gluposti, ne mogu. I nije ni cudo sto stalno dobivas opomene, kad stalno trolas... Svi tvoji argumenti su na razini djeteta u osnovnoj skoli. Ono kao, moj tata je bolji od tvog tate, i tako te slicne gluposti.
Zato, ako vidis da te neka vijest u vezi Ferrarija dira u srce, pusti, preskoci i zaboravi na to. Samo nemoj provocirat. Toliko od mene

Re: Scuderia Ferrari
Postano: 26.02.2016., 21:17
Postao fap
Isto i za tebe vazi ako ti smeta ti ne citaj i ne obracaj paznju
Re: Scuderia Ferrari
Postano: 26.02.2016., 21:25
Postao avetma
@fap: Ako budeš sudjelovao u još jednoj ovakvoj trolerskoj raspravi baniran si. Nebitno jesi li ti izazvao tu raspravu ili si uvučen u nju, svejedno ćeš dobiti ban.
Molim natrag na temu.
Re: Scuderia Ferrari
Postano: 27.02.2016., 09:28
Postao senja
Za ovoga što ima problema sa kontanjem nekih stvari, Ferrari nije (barem po ovome vidljivom) uveo ništa inovativno. Kao što je rečeno u Scrabsovom tekstu, bolid je sad sličniji ostalim. Ali je riječ o tome da je Ferrari dosta izmjenjen u odnosu na prošlu godinu. S time je i logično da trebaju više vremena da to sve istestiraju. Za razliku od Mercedesa koji je evolucija prošlogodišnjeg (praktiički isti), tako da njima nije problem nabijati krugove. Za usporedbu pogledaj ko je drugi po broju krugova - Sauber, sa prošlogodišnjim (provjerenim) bolidom. Treći Toro Rosso, isto prošlogodišnji bolid sa nekim dijelovima ovogodišnjeg - izjava iz njihovih redova. Na drugom testu dolazi novi bolid. ovaj put obojen kako treba
Što se tiče TR aerodinamike. Bili su odmah iza Red Bulla. I tu negdje sa Mercedesom. Nikad nećemo tačno znati, zbog velikog deficita motora. Ali više puta su izjavljivali i sami, a i drugi stručnjaci, da na nekim dijelovima (gdje je bitna aerodinamika, naravno) pariraju Mercedesu. Šta bi tek bilo da su imali i Mercedesov motor...
Re: Scuderia Ferrari
Postano: 27.02.2016., 13:35
Postao gidra
Nisam veliki fan ovih "stručnih" analiza pojedinih samo nazvanih "stručnjaka" ali opet moramo respektirati njihovo viđenje jer ipak pohađaju testiranja i utrke na licu mjesta. Kada govorimo o Ferrariju očigledno je da ovo prvo testiranje launch-verzije proteklo uštimavanjem set-up nove pushrod komponente, koleraciji zračnog tunela sa podacima sa staze, analiziranje guma i ponašanje motora (temperatura,pouzdanost,mapiranje) u uvjetima utrke i kvalifikacija.
Dakle, nismo vidjeli niti jednu novu aero komponentu(osim nazubljenog zadnje krilca)

,iako je na SF16-H sve novo osim blown wheel nut sistema.
Realno je očekivati kao što smo i pročitali od raznih analitičara da će Ferrari donijeti na drugi test u Barceloni:
-novi/stari nos s S ductom
-novo prednje krilo
-modificirane usmjerivače zraka ispod nosa
...
Što je ono još bilo?
edit: Stoga nemojmo davati još prognoze, niti poslije drugog testa jer i dalje nećemo znati niti količinu goriva niti dali se stiskalo do kraja.
Re: Scuderia Ferrari
Postano: 27.02.2016., 13:56
Postao Ferrari
Ma nitko nije vozio sa više od 60-70% na testovima.
Zato je i jedan Mercedes sa jednim PU prošao dužine za 10 utrka jer su samo testirali gume, konstantu vremena, grip...kao i većina ekipa.
4-5 utrka PU izdrži u sezoni jer se vozi totalno drugačijim tempom.
Re: Scuderia Ferrari
Postano: 27.02.2016., 14:43
Postao Slavenowsky
Treba isto znati, bolid koji je napravljen za titulu, on ce je i osvojit, mislim logika ziva, no sta se dalje desava, svaka nadogradnja na tom bolidu je minimalna, ali ocigledno dovoljna da se poprave neke "supljine", opet logicki zasto bi se ista vise radilo radikalno i pitanje da li se moze jos nesto bolje uraditi!?
Drugi koji zele da se nose sa tim pobjednickim bolidom, moraju ici radikalno ili da kopiraju isto. No to kopiranje nije tipicno - "kinesko", vec ocigledno istestirano - isprovjereno da radi, tesko je tokom sezone napraviti bolid koji ce odmah napast titulu, taj se bolid radi godinama i svi su prosli jedan dug period stvaranja istog.
Mercedes koliko god izgleda estetski utegnut (savrsen), no RBR je pokazao svima zube na stazama koje iziskuju bolji downforce (Madjarska, Singapur, Monako itd). Onda se jasno daje na znanje i to laicki da je Mercedes vise brz, nego sto je aerodinamicki savrsen paket, kao sto je recimo RBR.
Ptice na grani znaju da su motori kljucni u novoj eri i da su mnogi (Ferrari, Renault, kasnije Honda) zaribali na tom polju i dominacija Mercedesa nije za neko cudo!
Ferrari je u svojoj eri pobjedjivao aerodinamikom, jer Honda, kao BMW su vazili za najace motore u F1, spominjala se jacina od 1000 ks-a, kasnije i RBR je pobjedjivao pomocu aerodinamike, Renault nije vazio kao jedan super brz motor, vidjeli smo ostale ekipe kako su se patile izmedju ostalog Williams.
Dakle zakljicak je slijedeci, motor je taj koji ce dirigovat pravo stanje u sampionatu, bez sumnje i dalje je tu Mercedes br.1 no Ferrari se poceo opasno priblizavat Mercedesu!
Godina 2014 i 2015 su kao nebo i zemlja kad je u pitanju Ferrari, 2015 se pokazala jako dobrom i obecavajucom, no motor je bio taj koji je vukao konce, te naravno neke prepravke aerodinamike.
Eh sad Ferrari je jos vise caprkao po motoru, pa su kasnije promjenili filozofiju kad je u pitanju aerodinamika, dakle koliko god nisu bili inovativni, sasvim sigurno da imaju ljude koji bi mogli isprobat "Newey" metodu na bolidu koja se pokazala mozda mnogo bolja od Mercedes-ove! Slozio bi se sa gore komentarima, sta da je RBR imao jak Renault? Mislim da bi se Mercedes dobro napatio za titulu, a ne onako se lagano vozao po stazi, al šbbkbb.
I ovaj bolid Ferrarija je opet drugaciji od ostalih, Ferrari se u Singapuru pojavio sa cudnim "rezbarijama" po side podsima, pa su kasnije svi implementirali isto, dakle ideje su skupe, pa se moraju krasti
Naravno da je rano davat bilo kakve jake prognoze, no ovakav pristup mora donjet vise - bolje, ove godine ako uzmu 5 pobjeda na konju su, pa Kimi 2003 je pobjedio samo jednom, a borio se za titulu, dakle bitna je konstantnost u bodovima, nadam se da ce je biti kao i prosle godine.
Sve u svemu ovaj bolid ima potencijala, sa sigurnoscu najvise od svih da malo napati Mercedes, a Mercedes ce i dalje biti favorit za titulu i to je svima jasno.
Re: Scuderia Ferrari
Postano: 27.02.2016., 15:30
Postao fap
Jedno pitanje za one koji kazu da timovi nisu vozili punom snagom .Negde sam u vasim komentarima procitao da su vremena sa testiranja tu negde oko pol pozicije od prosle godine ako gresim ispravite me pa me onda interesuje kako to timovi nisu vozili pod punim gasom ok mozda ne bas pod punim ali svakako ako su vremena dobra znaci da su morali ipak da forsiraju jer ovosezonski motori nisu jaci od proslogodisnjih za 50 pposto
Ako je ovo trolanje onda se izvinjavam i ignorisite moje pitanje
Re: Scuderia Ferrari
Postano: 27.02.2016., 16:28
Postao Kush
nije trolanje, vozili su punom snagom neki kada su postavljali vremena, tj svi koji su mogli su u određenom momentu stisli da vide gdje su - moraju to, ali svatko na različitim gumama, sa nepoznatom količinom goriva, itd. pa se ne može točno suditi, jer svatko razvija po svom programu, ekipa je pričala o mercovim krugovima, ili TR-ovim, nebitno, seb je sigurno išao najbrže što je tada mogao, jer se utrkivao sa ricom, ali poanta je da su, tko god bio, u tom režimu napravili manje od 1% krugova (ovisno o krugovima - kod merca je to još puno manje u %), i zato govore o tome, uostalom ni trke se više na voze punom snagom, osim manjeg dijela, a taj je trend započeo još prije nekoliko godina, kada su počeli ograničavati motore po sezoni..
Re: Scuderia Ferrari
Postano: 27.02.2016., 16:54
Postao fap
Ok ali koliko ima strucnjaka koji hvale Ferrarijev novi boid isto toliko na stranim sajtovima hvali i Mercedesove kilometre i izdrzljivost ,pocev od vozaca drugih momcadi pa do kao sto reko onih koji se bave F1.Poenta je da svakako nije mala stvar napraviti onolike kilometre a sta vise vredi videcemo kad pocne sezona
Mada da dodam i RB je na pocetku 2014 imao manjak kilometra na testovima pa je kasnije bio drugi tim po snazi u sampionatu ,kao sto reko videcemo kad pocne sezona
Re: Scuderia Ferrari
Postano: 27.02.2016., 18:00
Postao Slavenowsky
Maximum krugova koje Merc napravi u jednom stintu je 10! Onda ode u box stavi suhi led na hladnjake, vozaci procitaju analize krugova, podese setup i izadju, pa obidju jos 10-15, pa opet u box! S obzirom da testiranja traju 9h za taj period 120-150 krugova je nista! Fap treba da shvatis da se za utrku bolid pripremi samo jednom, tacnije podesi setup, natoci gorivom isto, a ono najvaznije ko je 'najbrzi' taj pobjedjuje, a taj koji je najbrzi on stisce bolid nekad i do max granica. Da Mercedes u sat i 30 min napravi 70 krugova, pa opet izadju odrade 70 krugova u cugu, ja bi im se klanjao, a ovo sto rade mogu svi da rade. U ovaj kos ne treba stavljat McLaren jer oni imaju problema sa motorom, ali Ferrari sasvim sigurno moze isto krugova napravit kao i Mercedes.
No ako se gleda ta kilometraza zasto onda Manor ne pravi kamaru krugova? FI? Williams? Istina jeste da su ova zadnja 2 isli nekad preko 100 krugova, no opet rijetko!
Bog te pit'o sta rade oni i zbog cega?! Ako testiraju izdrzljivost bolida, onda mogu s ovom metodom do Mjeseca otici i nazad bez problema, no Merc ima neke svoje razloge, mozda vozaci zele vise kilometara u novom bolidu, kako bi se bolje prilagodili njemu - opet ko zna...
Treba da shvatis da svaki tim ima razne programe testiranja, nekom treba 160 krugova, nekom 70, zavisi sta se testira, a da se testira izdrzljivost motora to nikako, ovi motori su kao svaki drugi motor, dobro ga cuvaj, odrzavaj - pazi, tad moze i da te sluzi.
A sto se tice te price kako hvale Ferrari, niko ne hvali Ferrari, vec hvale Ferrarijev novi pristup, koji moze donijeti mnogo vise nego onaj prijasnji, ovaj bolid moze i da bude promasaj, to niko ne moze porec, ali ako nastave odrzavat onaku konstantu u bodovima i jos pri tome dodati mali boost, onda je to odlicno za njih, al da bi to uradili potreban im je upravo ovakav bolod kojeg sad imaju.
I jos za kraj, vremena nisu nikakva referenca, oni za jedan leteci krug mogu oborit rekord staze, al u tom bolidu moze biti kap goriva i koja kila dole od vozaca!
Dakle testovi ne mogu nista da pokazu, barem nama na oko, to timovi najbolje znaju, tek 20 marta ces vidjet pravu snagu svih timova, pa mozda neces ni tad!?
Re: Scuderia Ferrari
Postano: 27.02.2016., 18:10
Postao Kush
@fap
pa svi stručnjaci i "stručnjaci" (strastveni amateri, ništa negativno) govore manje više isto, hvale ferrarijev auto totalno i opravdano, ali što se tiče prvenstva, svrstavaju ga u domenu mogućeg, ali sa ogradama, jer govore i to za mercedes, kilometražu i prednost koju je ranije imao i stavljaju ga opravdano kao velikog favorita, naravno ni tu ne mogu biti sigurni - tako da si u pravu, vidjet ćemo..
jedino gdje si fulao ili krivo sročio je ovo na početku, da stručnjaci hvale ferrari - u smislu da je on favorit.
možda si mislio na navijače, pusti navijače, nisu nikada previše objektivni, premda je ovdje superobjektivno, kako je drugdje, navijači smiju pričati što god hoće dok su u granicama kulture ponašanja, vidjet ćemo - ja bih osobno volio da ferrari bude podjednak s mercom, jer mislim da bi u tom slučaju seb uzeo bar vozačku titulu za ferrari, ali sam svjestan mercedesove prednosti, kao i toga da sam vidio ne jednom iznenađenja u formuli - pa se vraćam na onu tvoju - vidjet ćemo!
__________
@Slavenowsky je vidim rekao slično što i ja svojim riječima
Re: Scuderia Ferrari
Postano: 27.02.2016., 22:04
Postao Dani
Nadam se da bi se mogao i RB uključiti. Samo kada bi taj TAG Heuer proradio. Zadnji puta smo imali 3 bolida sa mogučnošću osvajanja naslova, davne 2003.
Re: Scuderia Ferrari
Postano: 27.02.2016., 22:10
Postao Lady
imali smo o 2010......
Re: Scuderia Ferrari
Postano: 28.02.2016., 00:24
Postao Dani
O da. Zaboravio sam tu godinu. Znači skoro svakih 7 godina .
Re: Scuderia Ferrari
Postano: 28.02.2016., 01:03
Postao Ferrari
A 2012.?
Re: Scuderia Ferrari
Postano: 28.02.2016., 01:27
Postao Kush
@Dani - teško ove godine, možda i proradi TAG Heuer, ali bojim se da će to ako i bude, biti prekasno da se bore za naslov, a i navedena dva tima - dosta je to nategnuto, ako ćemo skroz realno, pa ako se i to desi trebamo bit sretni kao mala djeca - IMO
Re: Scuderia Ferrari
Postano: 29.02.2016., 22:25
Postao reso20
Observations from todays F1analisitecnica :
- Speed is there, but reliability is not
- Car looks better on track then SF15T and very neutral, but still not as good as Mercedes
- Vettel and Kimi couldn't take line as tight as Mercedes drivers because it appears that front of the car is still not good enough
- Two reasons for that, front suspension setup and amount of downforce at the rear of the car because of much bigger space in coke bottle area and shorter nose. It means car is not aero balanced since rear gets more downforce, and front end doesn't follow.
- Can be fixed through the suspension, new front wing (since this one probably doesn't deliver enough DF on front) and skinnier RW (for now I guess)
- Vettel did his lap with 50kh of fuel and wasn't running 100%. PU didn't run 100% (thats why Vmax wasn't as good) in any practice session, still has some reliability problems but they will run it next week 100%
- Tires getting into right temperature faster then with SF15T
- Tires suffer from blistering which is odd given low track temps (merc has graining as well)
- According to their info, current gap would be around 4 tenths
- From what they have been said, from here to Australia no major PU changes unless some big reliability problems appear
- Felipe Massa says they couldnt follow Ferrari, especially in fast corners
Re: Scuderia Ferrari
Postano: 29.02.2016., 22:29
Postao Ferrari Maniac
Zvuči relativno dobro, pogotovo zato jer se ovi problemi mogu riješiti do Australije ili su ih možda već riješili. Mene jedino brine ovo s grainingom guma.
Edit: Sky je rekao da je razlika u race pace-u između 1 i 2 desetinke što i ne zvuči uopće loše, dapače bio bih zadovoljan i kada bi se pokazalo nešto između ove dvije prognoze.
Re: Scuderia Ferrari
Postano: 29.02.2016., 22:36
Postao hattrick
Budemo vidjeli. Baza je dobra, no balans se treba još uštimat, to se vidi i iz snimki.. vjerujem da će se sa time dobiti još brzine, pogotovo kroz zavoje. Nekako mi se čini da današnji Ferrari zbog agresivnijeg aera jednostavno neće onako dobro čuvati gume, no to je nešto na što su valjda bili spremni.
Budemo vidjeli kako će sezona teći. Ja na početku ne očekujem čuda.