Treba isto znati, bolid koji je napravljen za titulu, on ce je i osvojit, mislim logika ziva, no sta se dalje desava, svaka nadogradnja na tom bolidu je minimalna, ali ocigledno dovoljna da se poprave neke "supljine", opet logicki zasto bi se ista vise radilo radikalno i pitanje da li se moze jos nesto bolje uraditi!?
Drugi koji zele da se nose sa tim pobjednickim bolidom, moraju ici radikalno ili da kopiraju isto. No to kopiranje nije tipicno - "kinesko", vec ocigledno istestirano - isprovjereno da radi, tesko je tokom sezone napraviti bolid koji ce odmah napast titulu, taj se bolid radi godinama i svi su prosli jedan dug period stvaranja istog.
Mercedes koliko god izgleda estetski utegnut (savrsen), no RBR je pokazao svima zube na stazama koje iziskuju bolji downforce (Madjarska, Singapur, Monako itd). Onda se jasno daje na znanje i to laicki da je Mercedes vise brz, nego sto je aerodinamicki savrsen paket, kao sto je recimo RBR.
Ptice na grani znaju da su motori kljucni u novoj eri i da su mnogi (Ferrari, Renault, kasnije Honda) zaribali na tom polju i dominacija Mercedesa nije za neko cudo!
Ferrari je u svojoj eri pobjedjivao aerodinamikom, jer Honda, kao BMW su vazili za najace motore u F1, spominjala se jacina od 1000 ks-a, kasnije i RBR je pobjedjivao pomocu aerodinamike, Renault nije vazio kao jedan super brz motor, vidjeli smo ostale ekipe kako su se patile izmedju ostalog Williams.
Dakle zakljicak je slijedeci, motor je taj koji ce dirigovat pravo stanje u sampionatu, bez sumnje i dalje je tu Mercedes br.1 no Ferrari se poceo opasno priblizavat Mercedesu!
Godina 2014 i 2015 su kao nebo i zemlja kad je u pitanju Ferrari, 2015 se pokazala jako dobrom i obecavajucom, no motor je bio taj koji je vukao konce, te naravno neke prepravke aerodinamike.
Eh sad Ferrari je jos vise caprkao po motoru, pa su kasnije promjenili filozofiju kad je u pitanju aerodinamika, dakle koliko god nisu bili inovativni, sasvim sigurno da imaju ljude koji bi mogli isprobat "Newey" metodu na bolidu koja se pokazala mozda mnogo bolja od Mercedes-ove! Slozio bi se sa gore komentarima, sta da je RBR imao jak Renault? Mislim da bi se Mercedes dobro napatio za titulu, a ne onako se lagano vozao po stazi, al šbbkbb.
I ovaj bolid Ferrarija je opet drugaciji od ostalih, Ferrari se u Singapuru pojavio sa cudnim "rezbarijama" po side podsima, pa su kasnije svi implementirali isto, dakle ideje su skupe, pa se moraju krasti
Naravno da je rano davat bilo kakve jake prognoze, no ovakav pristup mora donjet vise - bolje, ove godine ako uzmu 5 pobjeda na konju su, pa Kimi 2003 je pobjedio samo jednom, a borio se za titulu, dakle bitna je konstantnost u bodovima, nadam se da ce je biti kao i prosle godine.
Sve u svemu ovaj bolid ima potencijala, sa sigurnoscu najvise od svih da malo napati Mercedes, a Mercedes ce i dalje biti favorit za titulu i to je svima jasno.