Frantic je napisao/la: 04.04.2019., 08:52
Nisi dobro razumio
pojasni jbmu
Jel' ti to mene zayebavaš?
Ili stvarno nisi dobro pročitao i razumio?
Ako me zayebavaš, ok
Ako nisi dobro pročitao i razumio, de opet pročitaj, da sad ne citiram @wapijev post
Re: VN Bahreina (Bahrain International Circuit ), 29.-31. ožujka 2019.
Postano: 04.04.2019., 19:42
Postao LH44
EXC se mogu mjenjati, kontam sad... Valjda
Re: VN Bahreina (Bahrain International Circuit ), 29.-31. ožujka 2019.
Postano: 04.04.2019., 20:29
Postao wapi
Tablica je kopirana iz tehničkog pravilnika i označava što je included ili excluded od ograničenja popravka. Zato ima ovu naopaku logiku. Zeleno se ne smije dirati, a žuto smije....
Re: VN Bahreina (Bahrain International Circuit ), 29.-31. ožujka 2019.
Postano: 04.04.2019., 21:43
Postao gjoko-mkd
glupo...zeleno svetlo uvjek znači prolazak....dozvoljeno..
PS.aj malo vic oko bojama....
-policajac zaustavlja pijanog vozača koji je prošao kroz crveno svetlo na raskrsnicu...i mu kaže-,,gospodine-prešli ste na crveno,,
na to če pijanac: ,,pa......nije bilo više belog...pa morao sam da pređem na crveno
vino....
Re: VN Bahreina (Bahrain International Circuit ), 29.-31. ožujka 2019.
Postano: 04.04.2019., 21:49
Postao Ferrari
Ja mislim da gospon Binotto...laže.
Nije cilindar tj injector otišao, jer da je otišao onda bi se to jasno vidjelo na telemetriji.
O čemu govorim? Pa pogledajte:
To je telemetrija koja pokazuje normalni krug Leclerca u krugu broj 43 kada je sve radilo kako treba (crvena boja) i onda vidimo u 51. krugu kada se PU tj. po meni MGU-H ili hibridni sustav pokvario.
Možete primjetiti da u oba grafa, ubrzanje do 200 km/h je indetično, prije i poslije kvara...gdje se razlika vidi je iznad 200 km/h kada se očito hibrid tj. energija iz MGU-H uključuje i daje tu finalnu brzinu tj. snagu.
Jer da je injector otišao tj. cilindar i poslijedično MGU-H i hibridni sustav, što bi ostavilo PU isključivo na rad agregata na 5 cilindara, to ubrzanje ne bi bilo ni približno jednako ovome koje možemo vidjeti na grafu tj. telemetriji.
I ovo je vrlo konstantno...iznad 200 km/h brzina pada značajno u odnosu na 43. krug, što po meni predstavlja problem sa hibridom i MGU-H radije nego sa nekakvim cilindrom.
Re: VN Bahreina (Bahrain International Circuit ), 29.-31. ožujka 2019.
Postano: 04.04.2019., 21:51
Postao Multi 21
Svaka ti čast @Ferrari
Saznat ćemo u Kini
Re: VN Bahreina (Bahrain International Circuit ), 29.-31. ožujka 2019.
Postano: 04.04.2019., 22:18
Postao Har Kl
Hvala @Ferrari.
I sam sam tako razmišljao, ali nisam imao "dokaza".
Uglavnom ubjeđen sam da bi se turbo motor u sporom zavoju možda čak i ugasio bez jednog cilindra.
E sad pitanje svih pitanja glasi, zašto laže?
Re: VN Bahreina (Bahrain International Circuit ), 29.-31. ožujka 2019.
Postano: 04.04.2019., 22:33
Postao F12000
Znači ono što su govorili novinari i sami Leclercovi inženjeri preko radija je istina.
Binotto mulja zato da zakamuflira iste probleme koje su imali i u Australiji.
Re: VN Bahreina (Bahrain International Circuit ), 29.-31. ožujka 2019.
Postano: 04.04.2019., 23:02
Postao Multi 21
Da ne bude panika. Kvar MGU-H je velika stvar.
Re: VN Bahreina (Bahrain International Circuit ), 29.-31. ožujka 2019.
Postano: 04.04.2019., 23:15
Postao gjoko-mkd
Biće jasno ako stave novi MGU elemenat....dali H ili K....
Ako bude svugde jedinica...znači da su popravili neki deo.
Ipak očekujem da Ferari malo smanji snagu motora na sledećim trkama i na tom polju da bude ili egal ili malo slabiji od Mercedesa
Re: VN Bahreina (Bahrain International Circuit ), 29.-31. ožujka 2019.
Postano: 05.04.2019., 00:12
Postao Gilles
@ferrari odakle ti ovaj grafikon. I meni se cini da ste u pravu i da su i preko radija rekli da nemaju h recovery ili tako nesto.
Sent from my Redmi Note 3 using Tapatalk
Re: VN Bahreina (Bahrain International Circuit ), 29.-31. ožujka 2019.
Postano: 05.04.2019., 08:43
Postao Har Kl
Ne mora značiti da im MGU-H ne radi nikako.
Mislim da im ne radi samo u nekim određenim uslovima.
Ne mora značiti da se mora promijeniti MGU-H.
Re: VN Bahreina (Bahrain International Circuit ), 29.-31. ožujka 2019.
Postano: 05.04.2019., 08:58
Postao zelot
Kako ono ide. Bolje brz i nepouzdan bolid nego spor i pouzdan. Jedini je mclaren zadnjih par godina imao i spor i nepouzdan
Ferr si sa brzinim iz bahraina moze dopustiti do pjetne pauze da radi na pouzdanosti pod uvjetom da drugi dio sezone mogu poodvrtati sve do ibera i biti brzi kao u bahrainu. Kad je jedini problem pouzdsnost, to se da rijesiti.
Kad je problem spor bolid, mos se jebat...
Poslano sa mog Redmi Note 6 Pro koristeći Tapatalk
Re: VN Bahreina (Bahrain International Circuit ), 29.-31. ožujka 2019.
Postano: 05.04.2019., 09:15
Postao wapi
@ferrari Možeš li nabaviti grafikon onog kruga u kojem je počeo problem. U ovom 51 su već prebacili mapu motora i nešto odhandlali, tako da je komad problema možda sakriven u ovom grafu 51. kruga.
Re: VN Bahreina (Bahrain International Circuit ), 29.-31. ožujka 2019.
Postano: 05.04.2019., 09:30
Postao Har Kl
zelot je napisao/la: 05.04.2019., 08:58
Jedini je mclaren zadnjih par godina imao i spor i nepouzdan
Ludnica
Re: VN Bahreina (Bahrain International Circuit ), 29.-31. ožujka 2019.
Postano: 05.04.2019., 11:18
Postao Facooo
Ko sa nestrpljene ceka utrka u kini....
Re: VN Bahreina (Bahrain International Circuit ), 29.-31. ožujka 2019.
Postano: 05.04.2019., 12:56
Postao Ferrari
wapi je napisao/la: 05.04.2019., 09:15
@ferrari Možeš li nabaviti grafikon onog kruga u kojem je počeo problem. U ovom 51 su već prebacili mapu motora i nešto odhandlali, tako da je komad problema možda sakriven u ovom grafu 51. kruga.
Mapa motora nema veze s ovim...nisu svakako imali ERS.
Vidi se da je ubrzanje do 200 km/h više manje jednako onome iz kruga kada je sve radilo kako treba. Znači da jr hibrid podbacio.
Ako misliš da su mijenjali mape motora da sami motor više radi...nema šanse. Morali su štediti gorivo jer bez hibrida gorivo se više troši jer nema pomoći baterije.
Re: VN Bahreina (Bahrain International Circuit ), 29.-31. ožujka 2019.
Postano: 05.04.2019., 13:03
Postao F12000
Evo ovdje se može čuti kako inženjeri aludiraju na elektronski kvar i paniku koja je nastala zbog goriva. Po ovome meni izgleda čak da Charles (skoro) ne bi mogao završiti utrku da nije bilo SC-a.