Scuderia Ferrari
- Osella
- GP3
- Postovi: 753
- S nama već: 3 god 3 mj
- Navija za: Minardi, Andrea Moda
Tako će biti sve dok ne dođe opet koja titula ili era dominacije. Koliko nam god išlo na živce, uvijek će netko izvući slične poveznice...
Lasciatemi guidare...
"By my calculations, we win the championship by 1 point!"
"By my calculations, we win the championship by 1 point!"
- Unwoken European
- Karting
- Postovi: 163
- S nama već: 2 god 10 mj
- Navija za: Scuderia Ferrari
- Lokacija: BBŽ
Schumacher je uteg Ferrarijeve budućnosti. Era koja je postavila standarde, a ti standardi su skok za skok na podium, pobjeda za pobjedom. "Michael Schumacher wins yet again, he is the five times world formula 1 champion." Najgore je što mu svi vidimo lice kao da je vozio jučer.
-
nelinjo
- Formula 2
- Postovi: 1049
- S nama već: 7 god 3 mj
- Navija za: Ferrari
https://www.formu1a.uno/s-duct-ferrari- ... iarimenti/
Krenuli upiti kod FIA za Ferrarijev S-Duct! Dugo je trajalo!
Krenuli upiti kod FIA za Ferrarijev S-Duct! Dugo je trajalo!

Bivši navijač Juventusa, a ubrzo i Ferrarija!
- Mr.Spaceguy Verified
- Formula 1
- Postovi: 4543
- S nama već: 10 god 2 mj
- Navija za: Fernando Alonso
- Testarossa
- Karting
- Postovi: 222
- S nama već: 7 god
- Navija za: Ferrari
Navodno ekipu napušta i Gino Rosatto
"I am who I am. I don't try to be anybody else or act in any way. I've always been the same idiot." - S.V.
-
nelinjo
- Formula 2
- Postovi: 1049
- S nama već: 7 god 3 mj
- Navija za: Ferrari
"SF-23: problem ravnoteže, odnosno balansa, povezan je s nivoom opterećenja i razmakom od tla, aerodinamičke nadogradnje dolaze uskoro.
Tokom ova tri dana testiranja, tehničari na stazi Shakir proveli su neke prilično ekstremne testove u smislu krutosti vješanja, udaljenosti od tla, itd… . Takozvano 'skeniranje' tada je počelo uroditi plodom, sugerišući koje su najbolje opcije za dobru osnovnu postavku kako bi novi Ferrari SF-23 bio najbolji. Izvor nam je potvrdio da je Ferrari SF-23 povećao visinu kako bi ograničio štetno poskakivanje. Nije idealan, ali prilično konzervativan pristup koji se očekuje da će biti puno agresivniji do slobodnih treninga. Automobil sigurno može biti puno brži od F1-75, no čini se da je teže doći do krajnjih granica zbog aerodinamičkog ograničenja na prednjem dijelu koje su otkrili tehničari. Automobil je patio od podupravljanja, naročito sa slabijim prijanjanjem zbog viših temperatura na stazi. Nešto neočekivano što je Leclerca stavilo u veće poteškoće nego Sainza. Ograničenje koje treba ispraviti za aerodinamičare; dugi razgovor između Leclerca i Davida Sancheza ticao se ove nelagode.
Najpozitivniji čimbenik, s druge strane, povezan je s povećanjem učinkovitosti, koje je bilo značajno. Prema jednom protivničkom inženjeru, GPS Ferrarija SF-23 pokazao je da je potencijalno brži od F1-75 za 10 km/h pri istom opterećenju. Suprotno 2022., stoga je moguće da ćemo vidjeti SF-23 u boljem stanju u Jeddai nego u Bahreinu. U međuvremenu, novo stražnje krilo - s većom potisnom silom - biće dostupno za sledeci vikend, prednje s ažuriranim dizajnom elemenata očekuje se da će stići do Melbournea..."
Tokom ova tri dana testiranja, tehničari na stazi Shakir proveli su neke prilično ekstremne testove u smislu krutosti vješanja, udaljenosti od tla, itd… . Takozvano 'skeniranje' tada je počelo uroditi plodom, sugerišući koje su najbolje opcije za dobru osnovnu postavku kako bi novi Ferrari SF-23 bio najbolji. Izvor nam je potvrdio da je Ferrari SF-23 povećao visinu kako bi ograničio štetno poskakivanje. Nije idealan, ali prilično konzervativan pristup koji se očekuje da će biti puno agresivniji do slobodnih treninga. Automobil sigurno može biti puno brži od F1-75, no čini se da je teže doći do krajnjih granica zbog aerodinamičkog ograničenja na prednjem dijelu koje su otkrili tehničari. Automobil je patio od podupravljanja, naročito sa slabijim prijanjanjem zbog viših temperatura na stazi. Nešto neočekivano što je Leclerca stavilo u veće poteškoće nego Sainza. Ograničenje koje treba ispraviti za aerodinamičare; dugi razgovor između Leclerca i Davida Sancheza ticao se ove nelagode.
Najpozitivniji čimbenik, s druge strane, povezan je s povećanjem učinkovitosti, koje je bilo značajno. Prema jednom protivničkom inženjeru, GPS Ferrarija SF-23 pokazao je da je potencijalno brži od F1-75 za 10 km/h pri istom opterećenju. Suprotno 2022., stoga je moguće da ćemo vidjeti SF-23 u boljem stanju u Jeddai nego u Bahreinu. U međuvremenu, novo stražnje krilo - s većom potisnom silom - biće dostupno za sledeci vikend, prednje s ažuriranim dizajnom elemenata očekuje se da će stići do Melbournea..."
Bivši navijač Juventusa, a ubrzo i Ferrarija!
-
nelinjo
- Formula 2
- Postovi: 1049
- S nama već: 7 god 3 mj
- Navija za: Ferrari
Nadajmo se...Iceman je napisao/la: 27.02.2023., 13:02 Znaci nije takva katastrofa. Ak su detektirali problem i imaju ideje kako ga rijesiti onda imamo konja za prvenstvo

Mene više interesuje razlika sa RBom... ako nije prevelika, to je pozitivno... I ono što svakako moraju riješiti je podupravljanje i što mi se čini da im je najtezi problem za riješiti... više želite da vam bjezi zadnji kraj, nego prednji, upravljacki... tako da... vidjecemo... jedva čekam petak! Nadam se da se neću mnogo razocarati...

Bivši navijač Juventusa, a ubrzo i Ferrarija!
- CrashOverride Verified
- Formula 1
- Postovi: 9688
- S nama već: 8 god 11 mj
- Navija za: Ferrari
- Lokacija: AlfaQuadrant
Sebastian Vettel disagrees
Fino Alla Fine
- avetma
- Administrator
- Postovi: 5730
- S nama već: 10 god 4 mj
- Lokacija: Zagreb
- Kontakt:
Oni kao da se trude biti tupavi 

- CrashOverride Verified
- Formula 1
- Postovi: 9688
- S nama već: 8 god 11 mj
- Navija za: Ferrari
- Lokacija: AlfaQuadrant
Ne trude se.
Njima je to prirodno.
Fino Alla Fine
- pero iz bukurešta
- Formula 1
- Postovi: 2846
- S nama već: 10 god 1 mj
- Navija za: Ferrari
Naspram lani, ovaj auto izgleda užasno
