


[ link do slike ]
[ link do slike ]
Kimi: "Auto drivable, good impressions on the front"
Dakle revolucija je u tome što je sve konvencionalnije nego prijeSuch a wholesale change in aero and power unit set-up could be a double-edged sword. Yes, the design is now far more conventional compared to the rest of the field so the ideas are well-proven, but equally with change comes risk in pace and reliability.
pa jesi li pročitao thread sa scarbsovim analitičkim člankom, na koji smo diskutirali, i diskusije s razumijevanjem?fap je napisao/la:Kod Mercedesa nista novo sto vec nije vidjeno ,a kod Ferrarija sve ne vidjeno pocev odnosa ist Willijams .Bas na protiv Ferrari nista novo za takav tim samo kopije drugih.
Da ne duzim na ovoj stranici po cemu to TR ima najbolju sasiju Pa imali su isti motor kao RB a bili su mnogo losiji od njih .Znaci ako RB pravi stvarno dobre sasije onda po tebi ostali nemaju pojma da prave sasije ako je TR medju boljima a bio je dosta iza RB ..Ferrari je napisao/la:Ma pusti ga...tip kaže da Toro Rosso ne zna napraviti bolid...a oni jedni od najjačih po šasiji.
Let it go...
Postujem ovo sto pises jer vidim da sa tobom moze da se komunicira a ne ko neki da te odmah prozivajuza trolanje cim nesto lose spomenes o Ferrariju.Sto se tice TR posto si spomenuo Ferrarijev motor mozemo i u ovoj temi.Kazes da Ferrari nije hteo da da TR ovogodisnji motor zbog njihove dobre sasije ,da li to onda znaci da TR ima bolju sasiju od Ferrarija pa bi mogao da ih ugrozi .Ja licno ne verujem .Kao sto ne verujem da imaju bolju sasiju ni od Ferrarija ni od Mercedesa,RBa,Mclarena ,a ako je ona peta sesta pa kako je onda odlicnaKush je napisao/la:@fap
ova logika iz zadnjeg posta je na nivou školskih debata u nižim razredima, ali kužim da se sa @ferrari često sukobljavaš u stavovima, pa nebih u to ulazio.
što se tiče TR-a "oduvijek" su imali dobru šasiju, bar od sebovog doba, a i ranije možda, iz razloga što je tada i nju u svim glavnim stvarima dizajnirao adrian, u sebovo doba specifično za ferrari, a i RB je imao kratku aferu s njihovim pogonom.
kako su rasli i glavi i razvojni tim, malo su se razišli pošto je RB dobio renault za webbera, ali TR je imao neku osnovu i njihovi inžinjeri su učili i rasli pomalo sa timom (zasluga f. tosta - po meni najboljeg team bossa), zadnja, ova turbo era je donijela i TR-u renault, pa su već stasali inžinjeri mogli direktno kopirati RB, a i oni su sami izjavili početkom te ere bližu suradnju sa b timom, tako da kada razmisliš, nije neobično da TR ima dobru šasiju, najlošiju je imao u doba vladavine RB-a, kada je silom prilika TR bio malo zapostavljen, jer je većina resursa bila okrenuta održanju prednosti RB-a, a TR je i takav bio dostatan da procijene mlade vozače, dakle, nije bez veze ta šasija takva, da je na nivou saubera dao bi im ferrari ovogodišnji motor, a za to nije bilo šanse.. (navijam za ferrari i seba, ali kao što vidiš od manjih timova za TR, pa mislim da sam objektivan).
što se tiče merca i ferkana, poanta je bar u šasiji (dakle aeru i pakiranju) da su ta dva tima na suprotnim razvojnim putanjama, koje se sad približavaju jer se i ferrari okreno u većini stvari sličnim rješenjima kao i drugi timovi, naravno uz svoje specifičnosti, i da je zbog toga teško nešto tu predvidjeti, pogotovo što oba tima ono bitno još skrivaju - tako da i kada bi htjeli na tom polju nebi nikome trenutno mogli dati prednost, a vjerojatno će i biti blizu..
stoga je logično da će odlučivati potrošnja guma i dobro hlađenje i disanje motora, dakle razlike od staze do staze, pa je i tu teško biti kategoričan i dati nekome prednost - što niti nismo, eto!
OK?