Ja jesam za kaznu ukoliko vozac dobije na vremenu i/ili se vrati na stazu ugrozavajuci druge vozace.
Re: VN Italije (Monza) 6.-8. rujna 2019.
Postano: 11.09.2019., 23:49
Postao MSC
Ma Hamilton nije ni pokušao ništa u Kanadi. Sve što je napravio je da se priljepio Sebu na mjenjač i stisnuo tipku za team radio. U svakom trenutku je Seb bio ispred, Lewis ga je vidio, znao gdje dolazi i nije u opasnosti ni jedan djelić sekunde bio. Oduzeli mu pobjedu preko politike i to je to.
Re: VN Italije (Monza) 6.-8. rujna 2019.
Postano: 12.09.2019., 15:15
Postao Ferrari
F12000 je napisao/la: 11.09.2019., 19:37
Ja jesam za kaznu ukoliko vozac dobije na vremenu i/ili se vrati na stazu ugrozavajuci druge vozace.
Pa Leclerc je nakon toga promijenio smjer 3 puta do zavoja broj 4...mogli su kazniti da su htjeli.
Budimo realni sve je to bilo na skroz drugoj razini "opasnosti" od onoga u Kanadi...ali eto.
F12000 je napisao/la: 11.09.2019., 19:37
Ja jesam za kaznu ukoliko vozac dobije na vremenu i/ili se vrati na stazu ugrozavajuci druge vozace.
Pa Leclerc je nakon toga promijenio smjer 3 puta do zavoja broj 4...mogli su kazniti da su htjeli.
Budimo realni sve je to bilo na skroz drugoj razini "opasnosti" od onoga u Kanadi...ali eto.
Savršeno je odvozio tu rutu od 1. do 4. zavoja. Izgledalo je kao da mijenja smjer zato što je to sve jedan veliki zavoj kojim voziš malo s jedne, malo s druge strane.
Re: VN Italije (Monza) 6.-8. rujna 2019.
Postano: 12.09.2019., 19:38
Postao Vettel-Ferrari
Ferrari je napisao/la: 12.09.2019., 18:46
Analiza Lorda Palmera
Dobro je sve pojasnio i mislim da je u pravu.
Palmer mi se inače uvijek doimao jako inteligentan i drago mi je da je ostao vezan za Formulu 1. Nije pokazao baš vozačke sposobnosti dostojnih Formule 1, budimo realni, ali drugih mjesta u kojem bi mogao dat dobar doprinos vjerujem da ima i volio bih da neko mjesto vrijedno njegovih kvaliteta u vudućbosti i zauzme. Sjećam se onih kvizova za vozače, u kojem je pobjedio i pokazao zavidnu razinu poznavanja povijesti i šire slike Formule 1, što se od vozača ne viđa čestom.
I za razliku od Rosberga dosta mi je draže njega slušat, jer se osjeća da to radi s entuzijazmom jer ima šta štošta pametnog za reč, dok kad slušam Rosberga ne mogu se oteti dojma da to radi da se što više čujem, odnosno da mu je kvantitet prioritet, a ne kvalitet.
Što se tiče Leclerca i ovih situacija s Hamiltonom u Italiji, pogotovo one u 23. krugu, mislim da je prešao granicu optimalne agresivnosti, a da je i bez tog mogao sačuvati poziciju. Ovako će ta situacija ostat uvijek kontraverzna.
Ja sam bio ubjeđen da će ga kazniti, a kad sam vidio da nisu moram priznati da mi nije bilo krivo jer je to bilo u duelu s Hamiltonom, kojeg su nemali broj puta sudci znali poštediti i osigurat mu lagan put do plasmana, najčešće pobjede. Ali, zbog Leclerca samog ne bih volio da mu ovo uđe u naviku i vjerojatno mi ne bih bilo krivo da ga idući put kazne i zbog manje kontraverze situacije, kao što je to bilo i slučaj s Maxom, jer njegovo ponašanje protiv Kimija u Mađarskoj i Belgiji 2016-te teško da se nadmaši, a to je ostalo nekažnjeno.
F12000 je napisao/la: 11.09.2019., 19:37
Ja jesam za kaznu ukoliko vozac dobije na vremenu i/ili se vrati na stazu ugrozavajuci druge vozace.
Pa Leclerc je nakon toga promijenio smjer 3 puta do zavoja broj 4...mogli su kazniti da su htjeli.
Budimo realni sve je to bilo na skroz drugoj razini "opasnosti" od onoga u Kanadi...ali eto.
Savršeno je odvozio tu rutu od 1. do 4. zavoja. Izgledalo je kao da mijenja smjer zato što je to sve jedan veliki zavoj kojim voziš malo s jedne, malo s druge strane.
A može biti...gledajući Hamiltonov onboard izgleda kao da su bila dva poteza...svakako je bio kasni potez tj. reakcija na ono što je Hamilton napravio (ono što smo vidjeli od Maxa u Spa 2016 ili ove godine u Silverstoneu od Leclerca protiv Maxa).
Ne znam...meni osobno nije baš drago takvo utrkivanje...sličnog sam razmišljanja kao Palmer u videu oko toga.
Po meni moraš ostaviti prostora u onoj situaciji za koju je Leclerc dobio crno-bijelu zastavicu...pogotovo mi je bizarno objašnjenje Massija koji kaže da je slučajno došlo do kontakta da bi ONDA Leclerc dobio kaznu. Mislim ono...što je Lewis trebao napraviti? Udariti u Leclerca i sebi uništiti utrku iako REALNO nije on izazvao tu situaciju?
Jer ovako ćemo raspravljati i buduće događaje koji će se sigurno dogoditi i ja opet kažem da bi mi svi Ferrarijevci digli halabuku ovdje da to Max ili Hamilton naprave na Leclercu ili Vettelu.
Iskreno bio sam baš začuđen kada sam vidio da nije dobio kaznu za po meni ne baš korektan potez. Mislim briga me dobili smo i ono ajde na Hamiltonu je bilo koji je ranije ove sezone dobio pobjedu na lijepe oči, ali ono...ovo gledam čisto neutralno za ubuduće.
Ja sam za slobodnije utrkivanje, ali mislim da je onakva vrsta utrkivanja kontraproduktivna i ne pruža dobro utrkivanje. Treba naći balans.
Re: VN Italije (Monza) 6.-8. rujna 2019.
Postano: 12.09.2019., 21:59
Postao Multi 21
Ma nema Hamilton tu šta tražiti, da ga je pustio desilo bi mu se isto kao Vettelu godinu prije, ako ideš s drugim bolidom u taj zavoj - samo može doć do sranja.
Re: VN Italije (Monza) 6.-8. rujna 2019.
Postano: 12.09.2019., 22:12
Postao LH44
Multi 21 je napisao/la: 12.09.2019., 21:59
Ma nema Hamilton tu šta tražiti, da ga je pustio desilo bi mu se isto kao Vettelu godinu prije, ako ideš s drugim bolidom u taj zavoj - samo može doć do sranja.
Ne znaš ti da li bi Lewis na izlazu iz šikane pretekao Charlesa sa boljim izlazom, da li bi ga otjerao sa idealne putanje za Lesmo čime bi ovaj grijao gume. Ovo na Curva grande što je uradio, istu stvar je napravio tamo i na pravcu kad su Renault obilazili, mada manje opasno i genijalnije, davao je zavjetrinu Renaultu do zadnjeg momenta, čime je Hamilton probijao zrak, a onda pred samo kočenje pokrio unutrašnju stranu.
Ne znam šta da kažem stvarno, želim žestoke trke, ali radije bih da je to na milimetar sve, a ne izbijanje sa staze i ulijetanje u putanje pri 320kmh, pogotovo ne da ako vozač izbjegne kontakt, nikom ništa, a da je bilo kontakta, bilo bi i kazne, jer ispade idući put samo žešće idi i ovaj ispred će kaznu ispušit', a ti prolaziš naprijed.
Kako god okreneš, opasno je i ako dođe do kontakta, nemaš pojma hoće li kazniti ili progledati.
Re: VN Italije (Monza) 6.-8. rujna 2019.
Postano: 12.09.2019., 22:25
Postao croatic f1
Multi 21 je napisao/la: 12.09.2019., 21:59
Ma nema Hamilton tu šta tražiti, da ga je pustio desilo bi mu se isto kao Vettelu godinu prije, ako ideš s drugim bolidom u taj zavoj - samo može doć do sranja.
Ova dvojica gospodina se ne bi složila
A isti je dvojac i dvije godine ranije pokazao da se uz dozu respekta može pretjecati i u Eau Rougeu.
Re: VN Italije (Monza) 6.-8. rujna 2019.
Postano: 12.09.2019., 23:29
Postao Frantic
Pretekao je i Massa sa Sauberom Montoyu u Eau Rougeu
Re: VN Italije (Monza) 6.-8. rujna 2019.
Postano: 13.09.2019., 10:52
Postao CrashOverride
Za mene to nije utrkivanje..
Re: VN Italije (Monza) 6.-8. rujna 2019.
Postano: 13.09.2019., 10:52
Postao F12000
Ferrari je napisao/la: 12.09.2019., 18:46
Analiza Lorda Palmera
Pa da je došlo do kontakta, kao između Verstappena i Bottasa godinu prije, popio bi kaznu ko' kuća. Ovako je stvar odradio u rukavicama i na rubu pa mu je prošlo.
Ferrari je napisao/la: 12.09.2019., 18:46
Analiza Lorda Palmera
Pa da je došlo do kontakta, kao između Verstappena i Bottasa godinu prije, popio bi kaznu ko' kuća. Ovako je stvar odradio u rukavicama i na rubu pa mu je prošlo.
Gledaj, ali poanta je da nije došlo do kontakta zato što je Hamilton izbjegao kontakt...a nije da nije mogao ostaviti.
Jer da je tu bio npr Max došlo bi do kontakta 100%
Ferrari je napisao/la: 12.09.2019., 18:46
Analiza Lorda Palmera
Pa da je došlo do kontakta, kao između Verstappena i Bottasa godinu prije, popio bi kaznu ko' kuća. Ovako je stvar odradio u rukavicama i na rubu pa mu je prošlo.
Gledaj, ali poanta je da nije došlo do kontakta zato što je Hamilton izbjegao kontakt...a nije da nije mogao ostaviti.
Jer da je tu bio npr Max došlo bi do kontakta 100%
Sve stoji, da je i Ham išao agresivnije riskirao bi okretanje. Ovako je Leclerc išao riskantno, ali sve su ovce ostale na broju pa ga nisu kaznili.
Re: VN Italije (Monza) 6.-8. rujna 2019.
Postano: 13.09.2019., 14:05
Postao LH44
Nije uopšte bitno da li bi Lewis išao obilaziti Charlesa kao što je prošle godine išao Vettela obići, nego je stvar u tome da mu nije ostavio prostora. Uostalom ne mora ga preći, bitno je da ga je izbacio sa idealne putanje, čime se griju gume, a uz bolju liniju ima priliku do prvog Lesma, ako ništa opet ga izbaciti iz idealne linije, a to je utrkivanje, ako već ne možeš proći, tjeraj ga sa idealne putanje da pregrije gume.
Također je opasno bilo ono na Curva Grande kad mu je uletio u putanju gdje je Lewis digao gas.
To smo imali 2016. kad je Kimi na Kemmelu napadao Maxa, a ovaj mu uletio u putanju gdje je Kimi, kao i Lewis, morao dizat gas na PRAVCU. Tad ste svi Ferrarijevci poludili, jer to nije utrkivanje, a sad to niko nije ni spomenuo. Kimi je poslije utrke spomenuo nešto u smislu "ako ćemo dizat' gas i kočit na pravcu pri punoj brzini, biće neko sranje".