
44 bodova prednosti u prvenstvu, prvi pratitelj Evans tek 16., Sims se kvalificirao na 15. mjesto i ima kaznu od 20 mjesta, Vandoorne 13., Gunther 11., Bird deveti...Da Costi je teže izgubiti nego dobiti ovo prvenstvo.
Vidjećemo kad bude kakva veća promjena pravila.Alen13ASC je napisao/la: 06.08.2020., 21:54 Ono što JEV radi je meni u rangu Vettela, nešto garantovano ne štima s bolidom u smislu da ga to nazaduje i ne može se privići. S druge strane DAC lomi sve.
A Mečkina inauguralna sezona jezivo podseća na onu iz F1 u 2010 (samo što HWA nije osvojio naslov lane). Par podija i sigurno mesto u F1.5, mogli bi biti opasni mnogo kasnije.
Jaguar i BMW, jujuju![]()
Meni to ne pije vodu, jer mi opet nema smisla zašto Buemiju i Lottereru nije aktiviran AM. Onaj lik što je juče postavio onu sliku na FB-u, je zaustavljao svaki od ona tri bolida u nekoliko trenutaka tokom prolaska kroz AM zonu. I svi su bili tik uz liniju koja označava kraj staze u većini AM zone. Jedina je razlika ulazak u AM zonu, a najgori ulazak ubjedljivo je bio kod da Coste. Što se vidjelo na onim slikama... Meni je ovo čisto varanje. A i ovi što reguliraju ovaj sport nemaju pojma. Jebli ih senzori, kad je stvar tako jednostavna. Moraš da voziš preko obje one linije i nema greške.croatic f1 je napisao/la: 06.08.2020., 19:01 Upravo su u uvodnoj emisiji na YT-u objasnili zašto je da Costi jučer uključen AM iako uopće nije prešao prvu liniju - prvi senzor se ne nalazi na toj liniji, već je negdje na sredini puta do druge linije.
Na 31:11 pričaju o tome:
https://www.youtube.com/watch?v=FfBlk99a6Bk