Stranica: 5/17.
Re: VN SAD-a (COTA), 1.-3. studenog 2019.
Postano: 02.11.2019., 22:53
Postao f1zd
Ufff blizuu
Re: VN SAD-a (COTA), 1.-3. studenog 2019.
Postano: 02.11.2019., 22:54
Postao Mr.Spaceguy
Napeto

Re: VN SAD-a (COTA), 1.-3. studenog 2019.
Postano: 02.11.2019., 23:02
Postao Vettel-Ferrari
E jbt, onih 12 tisućinki presudi na kraju. Imao sam neki osjećaj da se neće ni poboljšat krugovi...
Čestitke Bottasu!
Totalno je neobično vidjeti Lewisa na P5, pogotovo jer je Mercedes na PP, ali jbg, greška ga koštala...
Re: VN SAD-a (COTA), 1.-3. studenog 2019.
Postano: 02.11.2019., 23:03
Postao Ferrari
Usporila staza na kraju.
Ajde bit će zanimljivo. JAKO blizu u kvalama.
Re: VN SAD-a (COTA), 1.-3. studenog 2019.
Postano: 02.11.2019., 23:05
Postao Multi 21
nemamo pp, znači sutra gubimo 0.5 po krugu

Re: VN SAD-a (COTA), 1.-3. studenog 2019.
Postano: 02.11.2019., 23:05
Postao senna66
steta, jako blizu....
Poslano sa mog Redmi Note 7 koristeći Tapatalk
Re: VN SAD-a (COTA), 1.-3. studenog 2019.
Postano: 02.11.2019., 23:06
Postao Vettel-Ferrari
Mislim da bi bez grešaka Max bio na PP, u oba kruga je napravio lock up, ako se ne varam...
Re: VN SAD-a (COTA), 1.-3. studenog 2019.
Postano: 02.11.2019., 23:06
Postao f1_zg
Bit ce kaos sutra na startu

Re: VN SAD-a (COTA), 1.-3. studenog 2019.
Postano: 02.11.2019., 23:08
Postao Vettel-Ferrari
Jbt, prva PP za Mercedes još od Njemačke

Re: VN SAD-a (COTA), 1.-3. studenog 2019.
Postano: 02.11.2019., 23:09
Postao renato2107
To sigurno

Re: VN SAD-a (COTA), 1.-3. studenog 2019.
Postano: 02.11.2019., 23:12
Postao f1_zg
Iceman je napisao/la:f1_zg je napisao/la: 02.11.2019., 22:46
Hm, kaj mislite jesu Ferre jednako postimane?
Nope, favoriziraju vozaca broj 1
Ma nisam to mislio...
Re: VN SAD-a (COTA), 1.-3. studenog 2019.
Postano: 02.11.2019., 23:27
Postao Ferrari
f1_zg je napisao/la: 02.11.2019., 23:12
Iceman je napisao/la:f1_zg je napisao/la: 02.11.2019., 22:46
Hm, kaj mislite jesu Ferre jednako postimane?
Nope, favoriziraju vozaca broj 1
Ma nisam to mislio...
Svatko ima drugačiji stil vožnje (pogotovo razlike između Seba i Leclerca su ogromne)...tako da svatko podesi bolid kako mu odgovara.
Re: VN SAD-a (COTA), 1.-3. studenog 2019.
Postano: 02.11.2019., 23:28
Postao klikerbgd
Drugo mesto je verovatno najbolje za start na ovoj stazi tako da smo u dobroj situaciji do prve krivine ali bice duga trka ,sporiji smo u trci i gume nam prave problem ,ali idealno je da prodjemo na vrh posle prve krivine i pokusaju da diktiraju tempo ,zanimljivo ce biti .....
Re: VN SAD-a (COTA), 1.-3. studenog 2019.
Postano: 02.11.2019., 23:56
Postao Pastor
Iceman je napisao/la: 02.11.2019., 22:50
f1_zg je napisao/la: 02.11.2019., 22:46
Hm, kaj mislite jesu Ferre jednako postimane?
Nope, favoriziraju vozaca broj 1
Ma jok. Favoriziraju domaći Haas. Vidio si da su im dali prednje krilo što su koristili na početku sezone...
Re: VN SAD-a (COTA), 1.-3. studenog 2019.
Postano: 03.11.2019., 07:21
Postao AlkY
Sainz ispod sekunde. Not bad at all.

Re: VN SAD-a (COTA), 1.-3. studenog 2019.
Postano: 03.11.2019., 08:12
Postao CrashOverride
Re: VN SAD-a (COTA), 1.-3. studenog 2019.
Postano: 03.11.2019., 10:05
Postao f1_zg
Ferrari je napisao/la:f1_zg je napisao/la: 02.11.2019., 23:12
Iceman je napisao/la:
Nope, favoriziraju vozaca broj 1
Ma nisam to mislio...
Svatko ima drugačiji stil vožnje (pogotovo razlike između Seba i Leclerca su ogromne)...tako da svatko podesi bolid kako mu odgovara.
Netko je napisao za GP Meksika da su Vettel i Leclerc imali skoro isti setting, osim visine prednjeg krila. Moj komentar se odnosio na to posto je razlika u vremenu u q2 bila minorna.
Meni i dalje nije jasno kako to dva bolida mogu biti isto podesena (ovjes, tlak u gumama, krila itd...), al to je netko suvereno tvrdio, jer kao Meksiko je staza za drag setting i bok...
Ne kuzim dovoljno podesavanje bolida da bi polemizirao, al mogu valjda pitati?
Re: VN SAD-a (COTA), 1.-3. studenog 2019.
Postano: 03.11.2019., 10:42
Postao Ferrari
f1_zg je napisao/la: 03.11.2019., 10:05
Ferrari je napisao/la:f1_zg je napisao/la: 02.11.2019., 23:12
Ma nisam to mislio...
Svatko ima drugačiji stil vožnje (pogotovo razlike između Seba i Leclerca su ogromne)...tako da svatko podesi bolid kako mu odgovara.
Netko je napisao za GP Meksika da su Vettel i Leclerc imali skoro isti setting, osim visine prednjeg krila. Moj komentar se odnosio na to posto je razlika u vremenu u q2 bila minorna.
Meni i dalje nije jasno kako to dva bolida mogu biti isto podesena (ovjes, tlak u gumama, krila itd...), al to je netko suvereno tvrdio, jer kao Meksiko je staza za drag setting i bok...
Ne kuzim dovoljno podesavanje bolida da bi polemizirao, al mogu valjda pitati?
Naravno da možeš pitati...ko ti brani?
Ja sam rekao da su imali iste postavke downforcea...no to nije isto kao ovjes, kočnice itd.
Vrlo se lako vidi ko je na koliko downforcea (u većini slučajeva kolege voze sa istim krilima, ali samo sa prednjim se više manje igraju, ali to ne utječe na top speed)
Leclerc i Vettel su obojica na speed trapu bili na 326 km/h.. znači da su na istoj razini downforcea.
Znači ekipe u većini slučajeva voze s istim krilima i aero paketima na oba auta. Vozači se najviše igraju sa prednjim krilom (nebitno za top speed), balastom i ovjesom/kočnicama. To je individualna stvar.
Re: VN SAD-a (COTA), 1.-3. studenog 2019.
Postano: 03.11.2019., 11:26
Postao LH44
AlkY je napisao/la:Sainz ispod sekunde. Not bad at all.

Norris je mogao ali opet forsira u Q3, koji puta da se pogubi u zadnjoj rundi od Belgije...
Sent from my ATU-L21 using Tapatalk
Re: VN SAD-a (COTA), 1.-3. studenog 2019.
Postano: 03.11.2019., 11:29
Postao Vettel-Ferrari
Sinoć sam sanjao da je Vettel opako nastradao, ali mislim da nije bilo u Americi. S onom scenom vozačeve glave koja ukazuje da vozač u najmanju ruku nije pri svijesti :S Ali pri vađenju iz bolida svijest mu se kao na trenutke vraćala...
Nadam se da će mu ovaj moj san donijeti sreću u današnjoj utrci
