alonso5 je napisao/la:Nis se ne sikiraj za moje kocnice one su ispravne sve ja pratim.
Pa i sam kazes da kocis motornom kako ga onda spustas u 5 a trebo bi recimo u 3 gdje upravo motor sam koci odnosno dolazi do izrazaja.
Da vozim benzinca mogao bi ga slušat nizastranu a pošto je dizel ono njegovo kmečanje ne mogu slušat.
alonso5 je napisao/la:Nis se ne sikiraj za moje kocnice one su ispravne sve ja pratim.
Pa i sam kazes da kocis motornom kako ga onda spustas u 5 a trebo bi recimo u 3 gdje upravo motor sam koci odnosno dolazi do izrazaja.
Da vozim benzinca mogao bi ga slušat nizastranu a pošto je dizel ono njegovo kmečanje ne mogu slušat.
Kupi benzinca, ali Japanca k'o ja, i neš slušat kmečanje
Jutros pročitah slijedeće, pa umalo ne upadoh na pod od smijeha
"Prodajem Ladu, trula višnja. Više trula nego višnja"
Yeah, it's on purpose!
Jedan je Leclerc!!
► Prikaži “Spoiler”
Odgovor na pitanje @dmj-a, koji je jedan od dvojice vozača sa preko 100 nastupa, za čije pisanje prezimena ne trebamo koristiti nijedno slovo koje mu se već ne nalazi i u imenu.
Kakva je to osoba koja prodaje Ladu? Prošle godine sam u Karlovcu vidio "Tristaća" i nisam mogao vjerovati da to netko još vozi . E to je ljubav prema autu . Je da sad troši, vjerojatno, 18-20 litara zbog starosti, ali šteta ga baciti. Prodat se ne može, ali ide
Nije bio oglas, bila je zayebancija u jutarnjem program pod "vic dana".
Kad smo već kod "tristaća", prije nekih mjesec dana viđoh jedan u Tuzli, picnut k`o bombona, bijeli, sa bijelim ratkapama, motor fino prede.
Nisam mu mogao pogledati unutrašnjost, jer je prošao pored mene, ali je izvana bio kao da je sad izašao iz fabrike.
Nešto poput ovoga (doduše ovo je Zastava 1300) [ link do slike ]
Yeah, it's on purpose!
Jedan je Leclerc!!
► Prikaži “Spoiler”
Odgovor na pitanje @dmj-a, koji je jedan od dvojice vozača sa preko 100 nastupa, za čije pisanje prezimena ne trebamo koristiti nijedno slovo koje mu se već ne nalazi i u imenu.
Ah ta nezaboravna iskustva vožnje "pravih" automobila. Moje iskustvo sa Yu auto industrijom je bio Yugo 45 mjenjač kad je u brzini ima vise lera nego kad nije, a u kojoj si brzini e to nacis kroz iskustvo jedino 4. brzina je bila sigurna da znaš da si u njoj jednostavno mjenjač propadne. Auto se propinjao kad stisnes papučicu gasa... predivno iskustvo sreća preživio sam to razdoblje
Ovaj vikend imao sam iskustvo da provozam Mercedes C coupé iz ove godine. Dojmovi su blago receno podjeljeni. Kao suvozac auto je super sve pet uzivancija. Voznja uhhh... Toliko funkcija ima da sigurno nisam sve ni isprobao. Najvise me se dojmilo sto sam cijelo vrijeme vozio sa dugim svijetlima a auto sam lomi svijetli ako ide auto iz suprotnog smijera i ako se priblizavam autu ispred sebe. Ako se ide negdje na duze putovanje po onome sto sam zakljucio je da te auto sam odvede na desrinaciju a input vozaca su minimalni. Auto sam koci I prati promet vozac samo treba da drzi ruke na volanu I koji puta da stisne gas kad se auto ugasi na semaforu kad je crveno.
Neki moj zaključak auto mi je ostavio gorak okus u ustima onak nije me se dojmio, a uz ono sve sto ima i taj wooow efekt jednostavno neznam nije auto za voziti nema ono nešto da kad ga upalis da respektiras stroj koji ćeš da vozis.
Inače kad se već hvalimo s autima koje smo vozili, onda bih vam želio pokazati zvjerku koju sam vozio prije neka tri tjedna. Ugl. bratić i ja se već duže vremena dogovaramo kako bi iznajmili neki sportski auto i malo ga prođirali, ili otiću na neku stazu pa tamo nešto uzeti. U planu je bio i Nurburgring, ali cijene su stvarno bezobrazno visoke (nedam 300€ za sat vremena s Clijom RS + platiti još neke gluparije kao da je 300€ malo). Bratić poslije nekog vremena naišao na novo otvoreni rent a car gdje imaju zaista bijesne aute. I vidimo Mustanga novog za 1000kn dnevno. Prodano!
A što reći o autu, osim da je to stvarno jedna druga dimenzija od auta koje svakodnevno vozimo. 320KS, zadnji pogon, ručni mjenjač, sve sam namještaš (isključi se gotovo sve, pravi trkaći auto), Pirelli P zero gume i onaj ugođaj pravog sportskog automobila. Vozili smo ga po Istri (dosta gužve) i uopće nismo prebacivali dalje od treće brzine (inače u njoj može potegnuti 180km/h). Pretjecanja su smiješna. Auto ispred prijeđete za doslovno dvije sekunde, i dalje ga ostavljate kao da je iza vas bicikl. I da, ne treba se nešto puno namještati za pretjecanje, samo daš gas i ispališ se.
Odgovor na pitanje @dmj-a, koji je jedan od dvojice vozača sa preko 100 nastupa, za čije pisanje prezimena ne trebamo koristiti nijedno slovo koje mu se već ne nalazi i u imenu.
@Frantic - Je, taj je motor. Ide ko gluha svinja. Čak je i zvuk dobar za jednog četverocilindraša. Iako bi to bilo barem dvostruko bolje da je 6 ili 8 cilindara.
U razumnu srcu mudrost počiva, a što je u bezumnom, to se i pokaže.
Slavenowsky je napisao/la:Ima li ovdje neki genije da mi desifruje iedan code za radio!!!!
U pitanju je Ford Fiesta 2003 god serijski broj kasetofona je M002794!!!
Hvala za trud ako ima
to ti mora bit na onoj kartici od auta, na njoj imas kod od radia, a da bi ga ukucao, treba kombinaciju nekih tipki na radiu pritisnuti da bi se na ekranu pojavilo da ukucas ta 4 broja... barem je tako kod mog starog na Opel Astri istog godista
Slavenowsky je napisao/la:Ima li ovdje neki genije da mi desifruje iedan code za radio!!!!
U pitanju je Ford Fiesta 2003 god serijski broj kasetofona je M002794!!!
Hvala za trud ako ima
to ti mora bit na onoj kartici od auta, na njoj imas kod od radia, a da bi ga ukucao, treba kombinaciju nekih tipki na radiu pritisnuti da bi se na ekranu pojavilo da ukucas ta 4 broja... barem je tako kod mog starog na Opel Astri istog godista
Bilo je nekad, al se izgubilo, nasao sam to juce na jednog Eng forumu.