Jutroo, nije se sinoć moglo izdržati dugo, zato sam žrtvovao nekoliko sati po noći da ustanem ranije i gledam kao čovjek. I izgleda da bi moglo biti zanimljivo, nešto se naoblačuje izgleda, a #6 i #2 su počeli ozbiljnu bitku, evo čujem od druga koji je ostao cijelu noć, odavno se koškaju i bore.
Toyote kao Peugeot nekada, manje stajanja, a slabiji tempo, i opet radi. Čuo sam da su ove godine uzeli druga podešavanja u odnosu na standardna na Le Mansu, i spremili novi aero paket koji nije kao inače ovdje. Sinoć su komentatori spomenuli da zbog toga imaju manju potrošnju, što je naravno logično, aerodinamička efikasnost direktno diktira potrošnju. LMP1 je dosta efikasniji koncept od F1 po tom pitanju, iako F1 bolid ima veću potisnu silu.
Doro jutro svima spavao ko bebica ni sanjao nisam lololo
Evo ostalo još malo pa šest sati. Toyote dobro stoje i smiješi im se kanta, Porsche i Audi nisu predaleko, a u Pro kolko vidim Ferrari vodi a novi Ford blizu ...
na početku prijenosa su spominjali kako audi ne smije ić maksimalno jako preko rubnika zbog ers-a i gubitka kontakta...zna li neko više o tome?
a što se tiče guma, nisu ih mogli pravilino istestirat zbog loših vremenskih uvjeta na treninzima i kvalama, pa su prvo svi krenuli sa 3 stinta, pa su vidili da mogu izdržat i 4... koliko ono u f1 izdrže?
The FIA will take all necessary action to protect the sport and its role and reputation as regulator of the FIA Formula One World Championship.
prošle godine u le mansu je bio posebni paviljon 'le duel' o borbi ferrarija i forda u šezdesetima. naravno, i brad pitt je u le mansu jer bi trebo snimit film o tome baziran na knjizi 'go like hell'.
The FIA will take all necessary action to protect the sport and its role and reputation as regulator of the FIA Formula One World Championship.