A nez, nekako ne vjerujem da je Vettel tako nešto izjavio. Samo mi zbilja nije jasno zašto ga je pretekao ako je 100 m prije toga na semaforima blicala crvena boja. Weirdhattrick je napisao/la:Koja glupa greška.. fakat neznam gdje mu je bila pamet.. ovaj vikend je očito katastrofalan za neke. Da bude bolja stvar, Vettelova izlika kako je prestigao Manor zbog toga što je Merhi neobično usporio pa je mislio da mu se pokvario bolid (ako je vjerovati medijima) je totalni apsurd.. jer ga je prestigao pod DRS-om i to 300-tinjak na sat, dok je Manor išao neznatno sporije. Totalan gaf, i totalno nepotreban, i to prije samog boksa. Neka, tako mu treba, da se malo opameti, očito mu nisu bile sve na broju.![]()
VN KANADE (5.-7. lipnja)
- Explorer
- F1puls suradnik
- Postovi: 2507
- S nama već: 10 god 7 mj
- Navija za: Vettel
- Kontakt:
U razumnu srcu mudrost počiva, a što je u bezumnom, to se i pokaže.
- hattrick
- Formula 1
- Postovi: 3913
- S nama već: 10 god 6 mj
- Navija za: Vettel
- Lokacija: Topusko
- Kontakt:
xKRgirl01 je napisao/la:Vettel ima jedan od loših vikenda, takav vikend bi došao prije ili kasnije.
Super sam sretna zbog Kimija, KONAČNO je odvozio kvalifiakcije kako spada, vidjelo se da je vozio agresivnije u svim izlaznim krugova. Strah me samo da sutra ne bi bio neki kvar.
[youtube]https://www.youtube.com/watch?v=8Q2GFS6sn5c[/youtube]
Ma takav vikend .."ne dolazi", na njega fakat moraš nabasat, nemože se to baš svakom dogodit.
Dobiješ novu mašinu kako bi upravo na ovoj stazi mogao po pravi ispitati njezine performanse i ode ti neka žičica, i povrh toga napraviš grešku za tuć glavom o zid.. ..i još izgubiš od Kimija na stolnom hokeju 5-0 na intervjuu tako da cijeli svijet to vidi..

Bolje pet do dvanaest nego ni jednu poslje jedan. 

- Ferrari1345
- Formula 1
- Postovi: 1708
- S nama već: 10 god 5 mj
- Navija za: Glasniju F1
- Lokacija: Crikvenica
Opaska, cini mi se da Vettel ipak startati ispred Maxa---hattrick je napisao/la:
_______
Ovako će na kraju izgledati grid sutra:
[ link do slike ]
[ link do slike ]
Znaci kazna nije tolko drasticna, gurnuli su ga samo iza williamsa i 2 Manora
FIA confirms starting grid #CanadaGP: 18th: Vettel, 19th: Verstappen, 20th: Button. Max will take a 10s time penalty at his 1st stop.

"Formula 1 je jedini sport čiji problem rješavaju tako što naprave još jedan problem"
- hattrick
- Formula 1
- Postovi: 3913
- S nama već: 10 god 6 mj
- Navija za: Vettel
- Lokacija: Topusko
- Kontakt:
Jes.. Evo finalni rep grida koji je odnedavno postao popularniji na forumu nego prednji dio.

Max Versappen je dobio nevjerovatnih 15 mjesta penala u natrag.. 5 zbog Monaka, a 10 zbog pete mašine (ICE). No nekužim zašto je opet Button zadnji?
_____
CANADA GP: Vettel, bad luck or is there more?



Max Versappen je dobio nevjerovatnih 15 mjesta penala u natrag.. 5 zbog Monaka, a 10 zbog pete mašine (ICE). No nekužim zašto je opet Button zadnji?
_____
CANADA GP: Vettel, bad luck or is there more?
Bolje pet do dvanaest nego ni jednu poslje jedan. 

- Felipe
- F1puls suradnik
- Postovi: 2071
- S nama već: 10 god 6 mj
- Navija za: Massa, Bastianini
- Lokacija: Derventa
- Kontakt:
Koji k?
Vratio se s mature i imam šta za vidjeti.... Zašto je Massa među zadnjim?
Vratio se s mature i imam šta za vidjeti.... Zašto je Massa među zadnjim?

Obrigado Felipe
-
OggY
- Karting
- Postovi: 34
- S nama već: 10 god 3 mj
- Navija za: Alonso
Bogme moglo bi biti gusto na startu prvi zavoj je uzak Lotusovci 5 i 6 krecu mozda bi Kimi mogao nesto i na startu napravit da mu olaksa utrku.Iza cemo gledat probijanja Seba i Masse a Alonso ce vodit borbu za bodove bar se nadam.Nadam se dobroj utrci kao i lani i neka Iceman pobijedi.
Biti drugi znaci biti prvi medju gubitnicima



- josip123
- GP3
- Postovi: 879
- S nama već: 10 god 6 mj
- Navija za: Raikkonen,Vettel,Leclerc
- Lokacija: F1 Paddock
Kimi je pobjednik iz sjene..... ima dobro startno mjesto, a i ono sto smo vidjeli na drugom treningu, imao je bolji race-pace od Mercedesa. I to me tjesi za ovu utrku.
Zanima me Vettel. Probit ce se on. Nema sumnje u to. Ali hoce li stici Lotuse i Williamse, tesko.... Dosta su brzi. No ostaje nam za vidjeti.
Radije sutiti i pustiti da odrade svoj posao. Ipak oni znaju bolje.
Zanima me Vettel. Probit ce se on. Nema sumnje u to. Ali hoce li stici Lotuse i Williamse, tesko.... Dosta su brzi. No ostaje nam za vidjeti.
Radije sutiti i pustiti da odrade svoj posao. Ipak oni znaju bolje.

Being second is to be the first of the ones who lose.
Ayrton Senna
Ayrton Senna
- Ferrari
- Formula 1
- Postovi: 8155
- S nama već: 10 god 3 mj
- Navija za: Ferrari, Seb, Max, Lec
Nevjerojatan peh jučer...bemti te elektronske gluposti.
Prije bi samo promjenili svjećicu, malo puhnuli u blok motora i šutnili nogom i sve bi radilo, a sada moraš zvati malog Kineza da ti petlja po motoru.
Barem je Kimi treći...Seb će se pošteno naraditi, ali hej Canada 2011 enyone?
Prije bi samo promjenili svjećicu, malo puhnuli u blok motora i šutnili nogom i sve bi radilo, a sada moraš zvati malog Kineza da ti petlja po motoru.
Barem je Kimi treći...Seb će se pošteno naraditi, ali hej Canada 2011 enyone?

We fight together. We win together. We lose together. Forza Ferrari



- Ferrari
- Formula 1
- Postovi: 8155
- S nama već: 10 god 3 mj
- Navija za: Ferrari, Seb, Max, Lec
[youtube]https://www.youtube.com/watch?v=OIwSqgqsaJ8[/youtube]
We fight together. We win together. We lose together. Forza Ferrari



- Mr.Spaceguy Verified
- Formula 1
- Postovi: 4558
- S nama već: 10 god 4 mj
- Navija za: Fernando Alonso
Uz malo sreće i poneki safety car može daleko dogurati.
- JFK
- Formula 4
- Postovi: 433
- S nama već: 10 god 6 mj
- Navija za: No.7
Za utrku, (a i naredne - ako nisu upjeli riješiti) ostaje veliko pitanje dali je sa (sigurnosnim) preinakama na motoru Mercedes uspio riješiti problem koji rezultira smanjenjem broja okretaja u race-modu. Iako mi to nekako zvuči da su preinake moguće jedino uz potrošnju tokena upravo na području na kojem je i Ferrari napravio izmjene, nekako me kopka dali se Mercedes mogao provući na foru sigurnosti tj. da ne potroši tokene (sve zavisi što su promijenili).
Zaostaci u kvalama ako su se smanjili onda je to jako malo, ipak važnije je ono vezano za utrku, a to me nekako jedino i drži da su Ferrariji bili brži čak i 1s od Mercedesa u race-pace-u. Uzmimo u obzir da su Mercedes imali više goriva, ali komponente guma, top speed, a moguće i različita strategija daju Kimiju šansu u jednoj krajnosti čak i za pobjedu, dok u drugoj krajnosti (ako je Mercedes unaprijedio motor) onda je - moglo bi se reći - čak i prvenstvo izgubilo i zadnji tračak nade za neizvjesnost, a Ferrariju natovario na vrat Williamse pa čak i Lotus za koje su ove kvalifikacije rezultat sezone.
Zaostaci u kvalama ako su se smanjili onda je to jako malo, ipak važnije je ono vezano za utrku, a to me nekako jedino i drži da su Ferrariji bili brži čak i 1s od Mercedesa u race-pace-u. Uzmimo u obzir da su Mercedes imali više goriva, ali komponente guma, top speed, a moguće i različita strategija daju Kimiju šansu u jednoj krajnosti čak i za pobjedu, dok u drugoj krajnosti (ako je Mercedes unaprijedio motor) onda je - moglo bi se reći - čak i prvenstvo izgubilo i zadnji tračak nade za neizvjesnost, a Ferrariju natovario na vrat Williamse pa čak i Lotus za koje su ove kvalifikacije rezultat sezone.
- Iceman
- Formula 1
- Postovi: 2463
- S nama već: 10 god 6 mj
- Navija za: Ferrari, KR7
Samo bih podsjetio na katastrofalni treći sektor u Barceloni (+ izjavu Arrivabene-a kako imaju riješenje za Monako, ali da im se takva katastofa ne smije dogoditi u Kanadi). E sad, s obzirom na izjave kako je SF15-T limitiran bolid onda možda i ne čudi to da su neki drugi bolidi puno bliže Ferrariju nego što je to inače. Također Kimi je cijeli vikend bio tik do Vettela, ali s obzirom da Vettelu bolje idu kvale 0.1-0.2 sec manji zaostatak za Mercom nije tako nemoguć.
I još jedna krajnja mogučnost. Možda Je Merc svojim customer momčadima malo odvrnuo snagu. Na kraju dana bit ćemo puno pametniji.
I još jedna krajnja mogučnost. Možda Je Merc svojim customer momčadima malo odvrnuo snagu. Na kraju dana bit ćemo puno pametniji.
- Slavenowsky
- Formula 1
- Postovi: 2554
- S nama već: 10 god 6 mj
- Navija za: Ferrari
- Lokacija: ŠveCka
Ja ne znam odakle su izvukli ovu brzinu, mislim da su je krili (kako se prica), onda ne znam sto bi to skrivao Lotus, FI da ne givorim Williams? Ova staza je brza, ali brza je i Barcelona i Malezija, tu se nisu bas ostali konzumenti isticali kao juce u Kanadi. Ali opet ova velika koncentracija Mercedesa me ne brine, vec me brine pouzdanost Ferrarija! Inace Vettel je u kvalama mnogo bolji od Kimija, da je imao "zdrav" bolid mozda bi se ugurao sa Kimijem na vrhu!?
Ferrari je i dalje slab u kvalama, taj jedan leteci krug im ne ide od ruke, dok me malo tjesi forma u utrci, Kimi mi izgleda nabrijano, kad mi kroz vikende ovako izgleda, onda od njega ocekujem postolje, samo da ne bude nesto nepredvidjeno.
I btw kakav drift Kimija, ovo je odlicno!
Ferrari je i dalje slab u kvalama, taj jedan leteci krug im ne ide od ruke, dok me malo tjesi forma u utrci, Kimi mi izgleda nabrijano, kad mi kroz vikende ovako izgleda, onda od njega ocekujem postolje, samo da ne bude nesto nepredvidjeno.
I btw kakav drift Kimija, ovo je odlicno!
🏎 1961, 1964, 1975, 1976, 1977, 1979, 1982, 1983, 1999, 2000, 2001, 2002, 2003, 2004, 2007, 2008...
- Felipe
- F1puls suradnik
- Postovi: 2071
- S nama već: 10 god 6 mj
- Navija za: Massa, Bastianini
- Lokacija: Derventa
- Kontakt:
Vidim i ja sada... Koji malerjosip123 je napisao/la:Imao je problema sa motorom. Imao je manjak snage koliko sam razumio.


Obrigado Felipe
- croatic f1
- F1puls suradnik
- Postovi: 6109
- S nama već: 10 god 6 mj
- Navija za: najstarijeg i najmlađeg
- Lokacija: Zaprešić
JB-u definitivno ne ide ovog vikenda, problemi mu se samo nižu...
https://twitter.com/RachelBrookesTV/status/607542426916528128
Malo brojki s Twittera
https://twitter.com/f1fanatic_co_uk/status/607475854470356992 https://twitter.com/F1/status/607461514308517889 https://twitter.com/F1/status/607428037596962818

https://twitter.com/f1fanatic_co_uk/status/607475854470356992 https://twitter.com/F1/status/607461514308517889 https://twitter.com/F1/status/607428037596962818
- hattrick
- Formula 1
- Postovi: 3913
- S nama već: 10 god 6 mj
- Navija za: Vettel
- Lokacija: Topusko
- Kontakt:
Mercedes je imao problem sa "knocking" efektom u mašini.. što spada u probleme pouzdanosti. Zbog toga nisu dirali tokone. Naravno kako je i Renault uglavnom imao cijelu prošlu godinu upravo sa istim tim "knocking" efektom tako su kroz cijelu godinu razvijali mašinu a da nisu morali trošiti tokene. Ako su sredili taj problem odna u biti samo dobivaju ono što su si sami do sada kočili (obrtaje) kako bi im mašina ostala što duže zdrava.
Jedino što je jučer bilo bitno da Oba ferrarija budu odmah iza Mercedesa.. i to im nije uspjelo, stoga otpada mješana taktika i taj način pritiskanja sa naše strane.. Uzdam se u Kimijevo fenomenalno startanje.. da bar preskoči oba mercedesa na prvom zavoju, to bi bilo spektakularno.
A Vette, njemu preostaje red, rad i disciplina dok se gura kroz ekipu, bit će mu gusto već na samom početku jer ispred sebe ima jednog Williamsa.. te mislim da do 6.7. mjesta neće imati prevelikih problema. Znači dobar start, po mogućnosti dobivanje Masse u samom startu, i onda lagano do 6mj. pa što mu Bog da.
Slažem se da bi vjerovatno razlika između Hamiltona i Vettela bila manja od 0.600s.. možda za duplo, jer je kroz cijeli tjedan Vettel imao bolje simulacije kvala nego Kimi. Staza je kratka/brza (svega 1:14m) pa čak i ako uzmemo i to u obzir, nije tako prevelik zaostatak za Mercedesom u kvalama znavši da oni puno bolje postignu temperaturu za taj drugi lauf koji donosi kvalifikacijsko vrijeme na najfrižoj gumi. No zato je u utrci nešto drugačija situacija.Before discussing compression ratio and boost, it is important to understand engine knock, also known as detonation. Knock is a dangerous condition caused by uncontrolled combustion of the air/fuel mixture. This abnormal combustion causes rapid spikes in cylinder pressure which can result in engine damage.
Three primary factors that influence engine knock are:
[*]Knock resistance characteristics (knock limit) of the engine: Since every engine is vastly different when it comes to knock resistance, there is no single answer to "how much." Design features such as combustion chamber geometry, spark plug location, bore size and compression ratio all affect the knock characteristics of an engine.
[*]Ambient air conditions: For the turbocharger application, both ambient air conditions and engine inlet conditions affect maximum boost. Hot air and high cylinder pressure increases the tendency of an engine to knock. When an engine is boosted, the intake air temperature increases, thus increasing the tendency to knock. Charge air cooling (e.g. an intercooler) addresses this concern by cooling the compressed air produced by the turbocharger
[*]Octane rating of the fuel being used: octane is a measure of a fuel's ability to resist knock. The octane rating for pump gas ranges from 85 to 94, while racing fuel would be well above 100. The higher the octane rating of the fuel, the more resistant to knock. Since knock can be damaging to an engine, it is important to use fuel of sufficient octane for the application. Generally speaking, the more boost run, the higher the octane requirement.
This cannot be overstated: engine calibration of fuel and spark plays an enormous role in dictating knock behavior of an engine.
Jedino što je jučer bilo bitno da Oba ferrarija budu odmah iza Mercedesa.. i to im nije uspjelo, stoga otpada mješana taktika i taj način pritiskanja sa naše strane.. Uzdam se u Kimijevo fenomenalno startanje.. da bar preskoči oba mercedesa na prvom zavoju, to bi bilo spektakularno.
A Vette, njemu preostaje red, rad i disciplina dok se gura kroz ekipu, bit će mu gusto već na samom početku jer ispred sebe ima jednog Williamsa.. te mislim da do 6.7. mjesta neće imati prevelikih problema. Znači dobar start, po mogućnosti dobivanje Masse u samom startu, i onda lagano do 6mj. pa što mu Bog da.
Bolje pet do dvanaest nego ni jednu poslje jedan. 

- josip123
- GP3
- Postovi: 879
- S nama već: 10 god 6 mj
- Navija za: Raikkonen,Vettel,Leclerc
- Lokacija: F1 Paddock
Toto kaže ovako:
“If you look at [Ferrari's] corner speeds and the speeds on the straights, which were really impressive, we found that we still had a margin even on the long runs of a couple of tenths," said the Austrian.
Ma sve je ovo čudno. Tko će znati ovaj Mercedes....
Ostaje nam još dva sata, pa ćemo saznati.
“If you look at [Ferrari's] corner speeds and the speeds on the straights, which were really impressive, we found that we still had a margin even on the long runs of a couple of tenths," said the Austrian.
Ma sve je ovo čudno. Tko će znati ovaj Mercedes....



Ostaje nam još dva sata, pa ćemo saznati.
Being second is to be the first of the ones who lose.
Ayrton Senna
Ayrton Senna