Scuderia Ferrari

🏎️ Svaki aktualni F1 vozač i momčad zaslužuju ovdje svoju temu.

Post

Ibarac00
GP3
GP3
Postovi: 889
S nama već: 7 god 8 mj
Navija za: Sergio Perez, FI, SF.
Lokacija: Split
Sve mi se čini da Ferrari ima neku arhaičnu rigidnu strukturu kompletne F1 momčadi, gdje nastaje usko grlo u vidu Binotta, a ne da su ovlasti raspršene na više ljudi i da ti ljudi ogovaraju u nedjelju popodne na propuste.
Alisson kad zajebe javi se na team radio i kaze da je sjeba. RB i Mercedes imaju veliku fleksibilnost, dok kod Ferrarija je sve tromo sporo, we are cheking itd...

Binotto je na pogrešnom mjestu, čovjek je napredovao do svoje nesposobnosti. Jednostavno ga ne vidim na čelu ekipe.
Bolid je dobar, motor je dobar, vozači su dobri, pa na račun strategije su izgubili gomilu bodova.

Post

Grah0 Verified
Avatar
Formula 1
Formula 1
Postovi: 1743
S nama već: 9 god 10 mj
Navija za: KMag, Seb
Lokacija: 48.196667, 16.380861
Kico je napisao/la: 01.08.2022., 14:02 Ne znam koliko pratite auto industriju,Ferrari radi fuserska. Auta,katastrofa! I vi ocekivate neku kvalitetu u bilo cemu,svi u obitelji mi navijaju za Ferrari,i onda đe sprdaju sto navijam za Hondu,ja kazem da Honda proizvodi teretna vozila za Europu ne bi vozio Fiata,Ferrari je krama,nije to vise to,kad si klinac i neko ti spomene ,brzi crveni auto,prosao je njima voz,Nadam se da ce za par godina doci Max u Ferkana,a i s njime jedno pola njegove garaze pa da vec osvojite tu titulu,ako ne onda nam Leclerca pustite u RB!
E moj Bože, pretpostavljam po tebi Honda radi najbolja auta? Ha?

Post

Ferrari
Avatar
Formula 1
Formula 1
Postovi: 8145
S nama već: 10 god 1 mj
Navija za: Ferrari, Seb, Max, Lec
dmj je napisao/la: 01.08.2022., 18:56
Ferrari je napisao/la: 01.08.2022., 16:57 Ferrari je u svijetu super automobila Rolex (znači referenca za sve druge), a Honda i Lexus su ono...Casio i Seiko.

Dosta solidno, ali smiješno za usporedbe.

Ne kužim kako uopće netko može uspoređivati te marke. Svašta...
Ako proizvode i automobile iste klase, zašto ih ne uspoređivati? Ne govorimo o cjelokupnim gamama, nego o kategoriji vrhunskih sportskih modela i superautomobila.
Zato što ne možeš usporediti Nissan GTR i Ferrari 488, jedan ima motor na sredini (Ferrari), a drugi ima motor naprijed i pogon na sva četiri.

Ajmo jedino usporediti sa 812 Superfast, i tu usporedbe prestaju jer Nissan ne može ni u jednoj kategoriji biti bolji od 812.

Koji Lexus? Koja Honda se mogu usporediti s nekim Ferrarijevim modelom? Slušam.
We fight together. We win together. We lose together. Forza Ferrari
slika slika

Post

zekohonda Verified
Avatar
Formula 1
Formula 1
Postovi: 7167
S nama već: 10 god 4 mj
Navija za: sve powered by honda
Lokacija: dubrovnik
Prebacite ovu raspravu u ot chat, tema autoindustrija.
The FIA will take all necessary action to protect the sport and its role and reputation as regulator of the FIA Formula One World Championship.

Post

MSC
Avatar
Formula 1
Formula 1
Postovi: 1662
S nama već: 9 god 8 mj
Navija za: Ferrari
Lokacija: Kutina
Kontakt:
Kico je napisao/la: 01.08.2022., 14:02 Ne znam koliko pratite auto industriju,Ferrari radi fuserska. Auta,katastrofa! I vi ocekivate neku kvalitetu u bilo cemu,svi u obitelji mi navijaju za Ferrari,i onda đe sprdaju sto navijam za Hondu,ja kazem da Honda proizvodi teretna vozila za Europu ne bi vozio Fiata,Ferrari je krama,nije to vise to,kad si klinac i neko ti spomene ,brzi crveni auto,prosao je njima voz,Nadam se da ce za par godina doci Max u Ferkana,a i s njime jedno pola njegove garaze pa da vec osvojite tu titulu,ako ne onda nam Leclerca pustite u RB!
Ferrari trenutno radi svoje najbolje automobile valjda ikad. Fuš je bila Modena 360. Imao sam priliku vozit je par kilometara, a onda par mjeseci kasnije vidjet istu tu Modenu rastavljenu nakon manjeg karambola. VW Polo je daleko urednije složen auto ispod tepiha, tapacirnuga vrata nego Modena... A opet, sva nikakva, ne možeš razgovarat sa suvozačem ako se voziš preko 80 kmh, a ima ono nešto.

Probao sam GTR, dok je u Slavonskom Brodu bio jedini ovlašteni servis za njih. Probao sam 911 iz 2008. Sve sam ih vozio po par kilometara, nedovoljno za stvorit neki iole realan dojam i daleko je to bilo od bilo kakve gaserske vožnje.

911 možeš vozit svaki dan, pa i na duže bez problema. Lijep unutra, dobro opremljen, fino pregledan, ima dosta više mjesta naprijed, rekao bih. Za dvoje baš komotan putni auto.

GTR je dojam kao da vozi sam i da moraš biti konj da ga slupaš. Interijer nije na razini koju očekuješ od auta te klase i cijene.

Kod današnjeg Ferrarija je problem nekome tko površno prati nabrojat sve modele koje imaju. Ali realno, to su najbolji Ferrkani ikad. Ferrari u ostalom je rijetko kad bio najbrži. Nisam siguran, ali moguće je da rekord najbržeg serijskog auta kod Ferrarija još uvijek drži F40 u svoje doba.

Ferrari je u svijetu auta Ferrari. Pojavom novih skupih lica, bržih od njega, kod prosječnog poznavaoca se stvorio dojam kako Ferrari nije više najbrži. Ne mora ni bit, skoro nikad nije ni bio, ali je i takav uvijek nosio strast i bio auto s kojim su se najbolji auti uspoređivali. Jer on u prosjek ionako nit je pripadao nit pripada.

Vremena na Nordsu okačite mačku o rep. Po tome je Civic Type R car. A eto, odite pa onda vi složite to vrijeme. Krajnja brzina je isto tako samo pitanje prestiža, ništa drugo. Zapravo, ne važan faktor. Ne postoji spor supercar i danas ih postoji bezbroj, ne možeš ih ni nabrojat, ali uvijek znaš koji je crveni.
"What a little star." May 26, 2012.

Post

dmj
GP3
GP3
Postovi: 975
S nama već: 5 god 3 mj
Ferrari je napisao/la: 01.08.2022., 20:40
dmj je napisao/la: 01.08.2022., 18:56
Ferrari je napisao/la: 01.08.2022., 16:57 Ferrari je u svijetu super automobila Rolex (znači referenca za sve druge), a Honda i Lexus su ono...Casio i Seiko.

Dosta solidno, ali smiješno za usporedbe.

Ne kužim kako uopće netko može uspoređivati te marke. Svašta...
Ako proizvode i automobile iste klase, zašto ih ne uspoređivati? Ne govorimo o cjelokupnim gamama, nego o kategoriji vrhunskih sportskih modela i superautomobila.
Zato što ne možeš usporediti Nissan GTR i Ferrari 488, jedan ima motor na sredini (Ferrari), a drugi ima motor naprijed i pogon na sva četiri.

Ajmo jedino usporediti sa 812 Superfast, i tu usporedbe prestaju jer Nissan ne može ni u jednoj kategoriji biti bolji od 812.

Koji Lexus? Koja Honda se mogu usporediti s nekim Ferrarijevim modelom? Slušam.
Honda NSX, Lexus LC i nekadašnji LFA su auti iz istog segmenta tržišta na kojem je i Ferrari. Ne govorimo o usporedbi model za model nego o tržišnom segmentu.
I meni je Ferrari draži od tih marki, zbog priče i nasljeđa koje nosi, ali ne postoji razlog zašto ih se ne bi uspoređivalo.

Post

Frantic
Avatar
Formula 1
Formula 1
Postovi: 18197
S nama već: 10 god
Navija za: Ferrari
Lokacija: Tuzla
Ovo bi trebalo prebaciti u temu o auto industriji.
Stoji ovo o tržišnom segmentu (ali samo da se auta nalaze u istom tržišnom segmentu i ništa više), slažem se, ali nije rasprava počela od (zbog) toga.
Počela je od mišljenja kako Ferrari pravi nekvalitetna i fušerska auta (što po meni, nije istina), te kako ta, navodna, nekvaliteta i taj navodni fušeraj imaju veze sa F1 ekipom (i kako to jedno ide uz drugo) što je, ono, niđe veze, što bi rekli.
Yeah, it's on purpose!

Jedan je Leclerc!! :gandalf:
► Prikaži “Spoiler”

Post

Iceman
Avatar
Formula 1
Formula 1
Postovi: 2458
S nama već: 10 god 4 mj
Navija za: Ferrari, KR7
Ferrari je napisao/la: 01.08.2022., 20:40
dmj je napisao/la: 01.08.2022., 18:56
Ferrari je napisao/la: 01.08.2022., 16:57 Ferrari je u svijetu super automobila Rolex (znači referenca za sve druge), a Honda i Lexus su ono...Casio i Seiko.

Dosta solidno, ali smiješno za usporedbe.

Ne kužim kako uopće netko može uspoređivati te marke. Svašta...
Ako proizvode i automobile iste klase, zašto ih ne uspoređivati? Ne govorimo o cjelokupnim gamama, nego o kategoriji vrhunskih sportskih modela i superautomobila.
Zato što ne možeš usporediti Nissan GTR i Ferrari 488, jedan ima motor na sredini (Ferrari), a drugi ima motor naprijed i pogon na sva četiri.

Ajmo jedino usporediti sa 812 Superfast, i tu usporedbe prestaju jer Nissan ne može ni u jednoj kategoriji biti bolji od 812.

Koji Lexus? Koja Honda se mogu usporediti s nekim Ferrarijevim modelom? Slušam.
Pa GTR i 488 su sportski automobili, kako ih ne mozes usporedjivati? Nema veze gdje je pozicioniran motor i kakav je pogon. To je kao da kazes da ne mozes usporedjivati Audi R8 i F488 i Mercedes ANG GT-R i Lexus LFA i Porsche 911. Sportski auti jedan do drugog i to je polazna tocka.
-
Nevezano uz tvoj post. Ako je Ferrari ikad radio fuserske automobile to je onda od pocetka postojanja do 2000 godine, nakon toga rade jedne od najboljih i najkvalitetnijih sportski, supersportskih i hyperautomobila na trzistu. Sto god izbace ti automobili imaju svoje kupce.
Recimo McLaren je naglo htio postati Ferrari pa u zadnjih 10tak godina izbacili su dosta modela koji bi mogli reci da su fuserki odradjeni, vjerojatno ce s vremenom i to biti rjeseno.

Post

nelinjo
Formula 2
Formula 2
Postovi: 1049
S nama već: 7 god 3 mj
Navija za: Ferrari
Ferrari je Ferrari u svakom smislu. Sinonim za brzinu i eleganciju! Pitaj djete od dvije godine da nabroji automobile koje zna, 90% njih će prvo reci Ferrari! Zaista su talijani napravili svijetski brend i što je najbitnije sada proizvode takve automobile da se ne zna koji je od kojeg ljepsi...

Ono što je kod tih automobila bitno je da su brži na stazama, aerodinamika je brutalna, motori jedu! Ne znam, za mene porediti Ferrari sa bilo kojim drugim "superautom" je bez veze. Prije 3 dana su izbacili 296GT3... strašan auto!

Samo da još hoće F1 tim biti kao ovi u fabrici! 😀
Bivši navijač Juventusa, a ubrzo i Ferrarija!

Post

Iceman
Avatar
Formula 1
Formula 1
Postovi: 2458
S nama već: 10 god 4 mj
Navija za: Ferrari, KR7
F1 tim izgleda kao politicki kupleraj, nazalost.... Takvo razocaranje nisam dugo dozivio. Kad su imali problema sa pouzdanosti bilo mi je zao, ali mislio sam si barem su dali sve od sebe da naprave masinu koju ce s vremenom ustimati i rijesiti. Nesposobnost i cak bih rekao potkapacitiranost su ukorijenjeni u Maranellu i krivi ljudi su konstantno na pozicijama koje ne zasluzuju.

Post

Pastor
Avatar
Formula 1
Formula 1
Postovi: 3812
S nama već: 7 god 2 mj
Navija za: Seb
Da se vratim na onu raspravu prije fušeraja... Ne znam kako neko i dalje može tvrditi da je Leclerc bio najbrži na stazi. I to neko reče ubjedljivo... Evo ako izbacimo taj dio sa hardom, prije toga u 38. krugu koliku je prednost imao nad Maxom koji je startao deseti? Do tada je imao idealnu startegiju. A prednost nad Maxom je bila tolika da ga je Max samo za jedan krug umalo undercutao (Max otišao u box u 38. krugu, on u 39.). Max je undercutao Russella, i izašao odmah iza Leclerca. Pa nebitno na kojim je gumama, do tada dok je imao idealnu startegiju nije imao neku bitniju prednost nad Maxom, koji je startao 7 pozicija iza njega... A u tom 39. krugu nije mogao na soft, što znači da je trebao ostati na mediumu još barem 10 krugova, čak i više. Za to vrijeme bi mu Max skinuo bruku prednosti. Na kraju, ne vjerujem da bi ga i sa idealnom strategijom, od nekih 17, 18 zadnjih krugova na softu uspio stići. A i da ga stigne u zadnjim krugovima, pitanje je koliko bi ostalo života u tim gumama da išta pokuša. Ali čak i da je dobio Maxa za nekoliko sekundi na kraju, opet se ne može reći da je imao brži tempo od Maxa, jer jedan je startao treći, a drugi deseti...

A u vezi ove gore priče, čekajte dok dođe Porsche, pa ćete onda vidjeti šta je kvaliteta. :cool:

Post

nelinjo
Formula 2
Formula 2
Postovi: 1049
S nama već: 7 god 3 mj
Navija za: Ferrari
U redu je... shvatili smo da je Max bio najbrži! Telemetrija ne laže. U ostalom, pobjedio je... 😀

Ubjedio si nas! 😀
Bivši navijač Juventusa, a ubrzo i Ferrarija!

Post

MSC
Avatar
Formula 1
Formula 1
Postovi: 1662
S nama već: 9 god 8 mj
Navija za: Ferrari
Lokacija: Kutina
Kontakt:
Ma možemo pričat o tempu kakvom hoćemo. Činjenica je da je Leclerc dugo ganjao Russella, rješio to, a po drugom izlasku iz boxa, Max je već bio blizu. Jednostavno, nisu bili brzi koliko su mislili da će bit, a drugo, na hardu su bili sitting ducks.

Pa Max je pretekao Charlesa, izvrtio se i odmah ga prestigao ponovo. Jel to je govori dovoljno?

Na kraju, taj smrdljivi hard, pa svaki sim racer zna ako ima stint na hardu, a vani je hladno, da nece dobro bit. Nemozes ni na simu nadoknadit manjak temperature staze pritiscima i setupom, a kamoli i u zivo.
"What a little star." May 26, 2012.

Post

Frantic
Avatar
Formula 1
Formula 1
Postovi: 18197
S nama već: 10 god
Navija za: Ferrari
Lokacija: Tuzla
https://en.mclarenf-1.com/2022/gp/s9033 ... s/833-821/

Ajmo redom
Prva tri kruga zanemari, prvi zbog tog što je prvi, drugi zbog VSCa i treći jer se u njega krenulo nakon VSCa.
U 5. i 7. krugu Max ima preticanja (ima i u 12.), ali sve do 15. kruga (na kraju 16. Max je ušao u box), Čarli je uredno brži na sporijim gumama, iza Sainza. Prednost, skoro 10 sekundi, Čarlijeva P3, Max P5.
Nakon Maxovog boxa 3 kruga bolji Max, logično.
Čarli ulazi u box i puši 3,5s u odnosu na Maxa (poredim samo 2 Maxova plava kruga i 2 Čarlijeva plava kruga).
Ajmo dalje.
Nakon Čarlijevog boxa on je brži 4 kruga, dok nije naletio na Russella, potom je Max brži 4 kruga, dok Čarli nije riješio Russella, onda opet Čarli brži 7 krugova do Maxovog ulaska u box.
Ma hajte molim vas, o čemu pričamo?

@MSC, pogledaj Čarlijev izlazni krug nakon drugog boxa, kad su mu stručnjaci stavili hard. Cijelih 6 (ŠEST) sekundi sporiji od Maxovog izlaznog kruga nakon drugog boxa!! :facepalm:
I ponovno preticanje Maxa, nakon izvrtanja je vezano za hard. Sve što pominješ je vezano za taj hard.

Zanimljivo je da Čarli i nije bio toliko spor na hardu, koliko sam ja, i većina nas mislio da jeste (vidi u narednom pasusu). Mislio sam da je gubio po 2 sekunde, a ustvari je bilo oko sekunde, malo iznad, malo ispod.
Nakon što je uzeo soft, do 3 kruga prije kraja skinuo je Maxu 10-ak sekundi.

@Pastore, vratimo se na period od 41. do 53. kruga.
Max je nakon drugog boxa na mediumu od zaostatka 1,5sec došao na prednost od 8sec.
Kako možeš tvrditi da bi Max Čarliju (Čarliju na mediumu) skinuo bruku prednosti, ako mu je, dok je ovaj bio na hardu skinuo 9-9,5 sec.
Znači da ni Max nije bio nešto extra na tom mediumu, na početku stinta.
Kasnije nije ni mogao biti, jer mu je medium "ostario".

Dalje, da ne računamo jedan ulazak Čarlija manje u box.
On bi sa MMS strategijom, sa 2 x 27 krugova mediuma +16 krugova softa, bio nakon drugog boxa u najgorem slučaju nekoliko sekundi iza Maxa, stigao bi ga do 60. kruga (Max već 22 kruga na mediumu), imali bi lijep fight i potom Čarlijevo preticanje (kao i sa Russellom).
Dobro to je ŠBBKBB.
Uporediti i sa Hamiltonom krugove od 56. do 67. pa ćete vidjeti da je i Hamiltonu (koji je "letio" tada stazom i postavio FL) skinuo 4 sekunde.

To da je Čarli bio najbrži na stazi nije ŠBBKBB već činjenica.
Kao i to da mu je ekipa upropastila čistu pobjedu.
Yeah, it's on purpose!

Jedan je Leclerc!! :gandalf:
► Prikaži “Spoiler”

Post

nelinjo
Formula 2
Formula 2
Postovi: 1049
S nama već: 7 god 3 mj
Navija za: Ferrari
Frantic je napisao/la: 02.08.2022., 10:08 https://en.mclarenf-1.com/2022/gp/s9033 ... s/833-821/

Ajmo redom
Prva tri kruga zanemari, prvi zbog tog što je prvi, drugi zbog VSCa i treći jer se u njega krenulo nakon VSCa.
U 5. i 7. krugu Max ima preticanja (ima i u 12.), ali sve do 15. kruga (na kraju 16. Max je ušao u box), Čarli je uredno brži na sporijim gumama, iza Sainza. Prednost, skoro 10 sekundi, Čarlijeva P3, Max P5.
Nakon Maxovog boxa 3 kruga bolji Max, logično.
Čarli ulazi u box i puši 3,5s u odnosu na Maxa (poredim samo 2 Maxova plava kruga i 2 Čarlijeva plava kruga).
Ajmo dalje.
Nakon Čarlijevog boxa on je brži 4 kruga, dok nije naletio na Russella, potom je Max brži 4 kruga, dok Čarli nije riješio Russella, onda opet Čarli brži 7 krugova do Maxovog ulaska u box.
Ma hajte molim vas, o čemu pričamo?

@MSC, pogledaj Čarlijev izlazni krug nakon drugog boxa, kad su mu stručnjaci stavili hard. Cijelih 6 (ŠEST) sekundi sporiji od Maxovog izlaznog kruga nakon drugog boxa!! :facepalm:
I ponovno preticanje Maxa, nakon izvrtanja je vezano za hard. Sve što pominješ je vezano za taj hard.

Zanimljivo je da Čarli i nije bio toliko spor na hardu, koliko sam ja, i većina nas mislio da jeste (vidi u narednom pasusu). Mislio sam da je gubio po 2 sekunde, a ustvari je bilo oko sekunde, malo iznad, malo ispod.
Nakon što je uzeo soft, do 3 kruga prije kraja skinuo je Maxu 10-ak sekundi.

@Pastore, vratimo se na period od 41. do 53. kruga.
Max je nakon drugog boxa na mediumu od zaostatka 1,5sec došao na prednost od 8sec.
Kako možeš tvrditi da bi Max Čarliju (Čarliju na mediumu) skinuo bruku prednosti, ako mu je, dok je ovaj bio na hardu skinuo 9-9,5 sec.
Znači da ni Max nije bio nešto extra na tom mediumu, na početku stinta.
Kasnije nije ni mogao biti, jer mu je medium "ostario".

Dalje, da ne računamo jedan ulazak Čarlija manje u box.
On bi sa MMS strategijom, sa 2 x 27 krugova mediuma +16 krugova softa, bio nakon drugog boxa u najgorem slučaju nekoliko sekundi iza Maxa, stigao bi ga do 60. kruga (Max već 22 kruga na mediumu), imali bi lijep fight i potom Čarlijevo preticanje (kao i sa Russellom).
Dobro to je ŠBBKBB.
Uporediti i sa Hamiltonom krugove od 56. do 67. pa ćete vidjeti da je i Hamiltonu (koji je "letio" tada stazom i postavio FL) skinuo 4 sekunde.

To da je Čarli bio najbrži na stazi nije ŠBBKBB već činjenica.
Kao i to da mu je ekipa upropastila čistu pobjedu.
Najbolje uzmi i nacrtaj im... :lolz:

I ptice na grani znaju da su oni majstori zeznuli stvar! Onaj još ima obraza za ovakvu izjavu! Po svim parametrima Charles je bio najbrži na stazi... da nije bilo harda možda bi i ubjedljivo slavio na kraju...

A što se Sainza tiče... on ili je imao probleme ili je prespor! On me je razočarao u nedelju. Čak je imao i bolju strategiju, ali je bio osjetno sporiji od Charlesa!
Bivši navijač Juventusa, a ubrzo i Ferrarija!

Post

Pastor
Avatar
Formula 1
Formula 1
Postovi: 3812
S nama već: 7 god 2 mj
Navija za: Seb
Sainz je imao kesu:

A što se tiče strategije, prerano prvo stajanje, zbog toga je i drugo bilo prerano za prelazak na soft, i dva preduga zaustavljanja. Poprilično loša strategija, rekao bih.

Post

Slavenowsky
Avatar
Formula 1
Formula 1
Postovi: 2554
S nama već: 10 god 4 mj
Navija za: Ferrari
Lokacija: ŠveCka
"Look Mattia, give me your job until Abu Dhabi and I'll make Ferrari f***ing champions!"

slika
👤 1952, 1953, 1956, 1958, 1961, 1964, 1975, 1977, 1979, 2000, 2001, 2002, 2003, 2004, 2007...
🏎 1961, 1964, 1975, 1976, 1977, 1979, 1982, 1983, 1999, 2000, 2001, 2002, 2003, 2004, 2007, 2008...

Post

Iceman
Avatar
Formula 1
Formula 1
Postovi: 2458
S nama već: 10 god 4 mj
Navija za: Ferrari, KR7
Iskreno dao bih priliku i Steineru da vodi momcad nego ovom klaunu koji ima obraza ici na godisnji

Post

Slavenowsky
Avatar
Formula 1
Formula 1
Postovi: 2554
S nama već: 10 god 4 mj
Navija za: Ferrari
Lokacija: ŠveCka
👤 1952, 1953, 1956, 1958, 1961, 1964, 1975, 1977, 1979, 2000, 2001, 2002, 2003, 2004, 2007...
🏎 1961, 1964, 1975, 1976, 1977, 1979, 1982, 1983, 1999, 2000, 2001, 2002, 2003, 2004, 2007, 2008...

Post

Grah0 Verified
Avatar
Formula 1
Formula 1
Postovi: 1743
S nama već: 9 god 10 mj
Navija za: KMag, Seb
Lokacija: 48.196667, 16.380861
Iceman je napisao/la:Iskreno dao bih priliku i Steineru da vodi momcad nego ovom klaunu koji ima obraza ici na godisnji
Ma i Steiner je obični, da se ne izražavam. Kočijaš. Autoritet je jedino na Netflixu, ovako jedino ima samo jezičinu dugu. Kad bi se mogao dovesti Tost, mislim da bi radio dosta bolji posao. Matu nazad u fabriku, neka radi ono što najbolje zna.
Odgovori
👀 Registriraj se Prijavi se ⚡