Stranica: 40/145.
Re: Mercedes
Postano: 14.05.2019., 20:34
Postao zekohonda
o jebemti, na prvu sam mislio da je nekakva zajebancija...

Re: Mercedes
Postano: 14.05.2019., 22:55
Postao Har Kl
Čarolija
Ali navodno nije tu kraj. Toto Wolf kaže da još ima potencijala za napredak što se tiče šasije, a očekuju manji napredak što se tiče snage sa novom PU.
https://www.motorsport.com/f1/news/merc ... s/4388206/
Re: Mercedes
Postano: 15.05.2019., 00:42
Postao F12000
Ako se uistinu radi o "rear wheel steeringu" koji se spominjao prošle godine, ostaje samo pitanje kako im to prolazi pored FIA-e? Odgovor je vjerojatno u tome što se aktivira pasivno.
https://it.motorsport.com/f1/news/sorpr ... i/3186153/
Re: Mercedes
Postano: 15.05.2019., 09:05
Postao zekohonda
na f1techincal korisnik stavio link, tr iz 2013., isto se spominje magic diff.
https://www.racefans.net/2013/10/09/201 ... ranscript/
Re: Mercedes
Postano: 18.05.2019., 00:59
Postao smr201
F12000 je napisao/la: 15.05.2019., 00:42
Ako se uistinu radi o "rear wheel steeringu" koji se spominjao prošle godine, ostaje samo pitanje kako im to prolazi pored FIA-e? Odgovor je vjerojatno u tome što se aktivira pasivno.
Nema puno napisano o tome, ali ono što sam čitao kažu da su jako puno vremena potrošili na razvoj i da je dosta teško podesiti taj rear wheel steering da radi kako spada, ali svakako se pasivno aktivira.
Evo ono što sam našao:
Mercedes has been experimenting for some time with simulating the effects of rear-wheel steering – either in the tolerances allowed within the suspension geometry and/or in the brake-by-wire software. It was very apparent last year through the final turn at Austin, in the car’s enhanced rotation upon turn in. It looked like the beginnings of a rear slide, only then to straighten itself up once it was pointed at the apex. It’s the sort of trait a driver can amplify by how and where he comes off the brakes, but the car needs to be responsive to this – and the Mercedes was visibly so at that place last year. But it wasn’t always so obvious – and the W10 hasn’t always looked like this in the early part of 2019. The suggestion is that the feature has been tricky to set up. A breakthrough of sorts may have been made in understanding at Baku – between the practices of Friday evening and Saturday morning. Certainly at Barcelona, the W10 had the responsive slow corner reactions of a much smaller car even while enhancing its massive high-speed aero performance.
Znači razvijaju ga debelo od prošle sezone i tek su u Bakuu skužili kako podesiti sve da štima kako žele.
Re: Mercedes
Postano: 18.05.2019., 17:59
Postao Har Kl
Radni dan mehaničara Mercedesa.
Re: Mercedes
Postano: 19.05.2019., 11:30
Postao renato2107
Ma to je trebalo prošle godine zabranit, tj u zimi. Sad će to za 2-3 utrke zabranit jer će skužit da time imaju dobru prednost, al će svi do kraja sezone pokušat isto raditi i trošit hrpu love da bi to 1.12. bacili u smeće

Re: Mercedes
Postano: 20.05.2019., 12:45
Postao Har Kl
Re: Mercedes
Postano: 20.05.2019., 14:40
Postao senna66
drž se Niki
Re: Mercedes
Postano: 21.05.2019., 03:38
Postao raca
McLaren Team Fan· 10 min ·
We are in big shock as Niki Lauda has sadly passed away due to his illness.



What a great man and driver, he will be hugely missed from the F1 world.
RIP Niki. 1949 - 2019.
Still cannot believe i
Re: Mercedes
Postano: 22.05.2019., 07:56
Postao Har Kl
Imao sam neku nelagodu kad sam pročitao da se stanje opet pogoršalo.
RIP Niki

Re: Mercedes
Postano: 23.05.2019., 23:42
Postao Har Kl
Re: Mercedes
Postano: 24.05.2019., 00:06
Postao LH44
Prejako

Re: Mercedes
Postano: 24.05.2019., 15:03
Postao LH44
https://twitter.com/Motorsport/status/1131900942335578112
Re: Mercedes
Postano: 29.05.2019., 19:36
Postao Sarma
Mercedes će donijeti u Kanadu novi motor koji će biti jači za preko 20 KS i probiti preko 1000 KS...
Motosport piše o "zastrašujućoj nadogradnji"
Moguće da će ova sezona biti jedna od najgorih - za ostale.
https://as.com/motor/2019/05/29/formula ... 96247.html
https://www.motorsport.com/f1/news/daun ... e/4398527/
Re: Mercedes
Postano: 29.05.2019., 20:38
Postao Ferrari
"Probiti 1000 konja"...to je već probiveno odavno...samo što su ovi polumediji katastrofalni.
Govori se o 1000 konja već od 2016...gluparije.
20 konja sigurno neće biti, jer nitko ne nalazi tolike konjaže sa novim motorima i gorivom. Uvrh glave 10 konja više, bolja pouzdanost da se mogu duže koristiti jače mape motora itd.
Standardna stvar.
Re: Mercedes
Postano: 29.05.2019., 20:51
Postao Sarma
Ma znam da su probili odavno, ali pišu da ove sezone još nisu da će tek nakon nadogradnji...
Kažu da Mercedes i Ferrari imaju cca. 990 KS
Kao što je izvijestio 'Motorsport', prvo veliko otkriće je da niti jedan motor ne doseže brojku od 1.000 konjskih snaga , što je korak natrag od 2018. godine, što je opravdano iscrpnom kontrolom koju je ove godine provela FIA na jednosjedima kako bi se izbjeglo korištenje ulja kao dodatka za gorivo.
Re: Mercedes
Postano: 30.05.2019., 10:21
Postao Dani
Re: Mercedes
Postano: 01.06.2019., 20:26
Postao zekohonda
Re: Mercedes
Postano: 24.06.2019., 21:03
Postao croatic f1
Ako ništa, u ovako dominantnoj sezoni se barem možemo zabavljati rekordnim brojkama. Mercedes je Hamiltonovom pobjedom na VN Francuske stigao do 10. uzastopne pobjede i treći se put dosad nalazi u prilici za izjednačiti rekordan broj uzastopnih pobjeda koji drži McLaren s 11 pobjeda iz 1988. Dvije dosadašnje prilike - Španjolsku i Maleziju 2016. - nisu iskoristili, vidjet ćemo hoće li im biti treća sreća.