Alonso king je napisao/la: 20.04.2025., 13:07
Cini se iduci tjedan slijedi sastanak sefova o promjeni regulacija za motore za 2026.
Sta je tocno cilj sastanka?
Koliko sam ja shvatio razmatra se o tome hoce li mijenjati omjer (ili potpuno koncept PU) elektrike i klasicnog motora. Do sada je svaki proizvodac spomenuo odredene probleme u simulacijama. Ferrari nije optimistican, pozdravili su povratak V10, Ford navodno muku muci uopce s kombiniranjem elektricnog dijela, Honda takoder ima svoje gremline, a Mercedes (koji je najglasniji uz Hondu o tome da ne zele promjenu prije nego bolidi izadu na stazu) spominje da u simulaciji Monze motor na pola distance utrke ostane bez elektricne snage i preostalu polovicu bi to znacilo da su F1 bolidi sporiji od F2. Tko zna je li ista od toga uopce istina. Slazem se da je opcenito takva promjena i omjer 50-50 bila potencijalan korak unazad i jos veca komplikacija vec trenutno kompliciranih motora, ali potpuno pozdravljam odluke Mercedesa da se sada nista ne mijenja. Navodno se negdje spominjalo i da je opcija produziti trenutne regulacije po pitanju motora ili smanjiti omjer 80-20/70-30. Tko zna sta ce sve od toga biti. Samo znam da oni proizvodaci koji su vec debelo ulozili u razvoj mogu opasno izvisiti.
Re: F1 Vijesti
Postano: 20.04.2025., 17:26
Postao CrashOverride
Aha. Tenk ju.
Jedini korak naprijed je izbacivanje elektricne energije. Sve ostalo je kompromis
Re: F1 Vijesti
Postano: 23.04.2025., 13:14
Postao senna66
Eto ništa od v10. Bio je to naravno samo PR trik da malo skrene pažnju sa diktature.
Sve se glasnije priča o promašenim pravilima za 2026.
Re: F1 Vijesti
Postano: 23.04.2025., 15:25
Postao blown diffuser
senna66 je napisao/la: 23.04.2025., 13:14
Eto ništa od v10. Bio je to naravno samo PR trik da malo skrene pažnju sa diktature.
Sve se glasnije priča o promašenim pravilima za 2026.
Promašena pravila su za one koji neznaju napraviti dobar motor.
Re: F1 Vijesti
Postano: 23.04.2025., 16:42
Postao Osella
GM bi trebao svoju pogonsku jedinicu imati od 2029. godine.
Do tad stignu izaći iz F1. Šalu na stranu, nadam se ulasku još kojeg velikog automobilskog imena kroz koju godinu...
A da oni konačno naprave bolid, čini mi se da im je glavni produkt organizacijska shema momčadi i da se na to troši najviše energije.
Re: F1 Vijesti
Postano: 06.05.2025., 09:10
Postao zekohonda
-suljo sproću ograničenja budžeta. znam da je to vrlo zajebano za provodit, ali potpuno podržavam ograničenje.
-zak predlaže plaćanje svakog prigovora, pa ako prigovor bude uspješan vrati se novac, ako ne bude ostaje...podržavam.
-i tire water boca.
Evo jedno offtopic pitanje, ali mozda je netko popratio. Zna li se sto ce biti od iduce sezone sa zvukom bolida? Sjecam se da se prije nekoliko godina najavljivao puniji, agresivniji i jaci zvuk, ali iskreno ne ocekujem neke drasticne promjene u odnosu na ovo sto trenutno imamo. Ovaj omjer pogonske jedinice 50-50 (ili koliko god da bude na kraju) mi isto ne djeluje optimisticno po tom pitanju. Ipak, pocetkom prosle godine naisao sam na video nekog inzenjera iz Forda pa se cuo i zvuk, tada receno, F1 motora kojeg ce Red Bull koristiti. Zvucao je malo agresivnije, ali to niti je bila zavrsna faza razvoja niti te snimke i audiozapise treba uzimati kao relevantne. U to vrijeme negdje, prosle godine, na Youtubeu mi je iskocio i onboard Russella iz Brazila 2017., ali bez onih mikrofona koji su do dana danasnjeg (barem mislim) izmijenili zvuk F1 bolida kada gledamo onboard snimke. Bas me zanima kolika ce biti razlika u odnosu na ovo sada i s najiskrenijom nadom ulazim u nove regulacije da nece biti nista nalik onoj 2014. (kako po pitanju zvuka, tako i po pitanju odnosa snaga).