Moguće, vjerojatno bi Seba kažnjavali za nešto što Leclerca ne bi.CrashOverride je napisao/la: 09.09.2019., 12:12Osobno mislim da je kod sudaca rangiran kao Ham i Max..senna66 je napisao/la: 09.09.2019., 12:09 Ni ja ne vjerujem da nije kaznjen zbog domaćeg terena.
Ili je štićen poput Hamiltona i Maxa ili su suci drugačijih kriterija zbog VN Kanade.
Nekako sam siguran da bi Seb za ono pobrao 5 sek.
VN Italije (Monza) 6.-8. rujna 2019.
- Vettel-Ferrari
- Formula 1
- Postovi: 6170
- S nama već: 10 god
- Navija za: Vettel, Sainz, Ferrari
- senna66 Verified
- Formula 1
- Postovi: 7778
- S nama već: 10 god 1 mj
- Navija za: Ferrari
Ako ulazimo polako u doba malo žešćeg utkrivanja neka se onda toga drže u vezi svih, ne samo odabranih.
Budu li dozvoljavali ovakve stvari samo kada su u pitanju Max i Charles onda to čine zbog showa, a ne žestokog utrkivanja. Jedva su čekali 2 mlada lava koji ne jebu živu silu.
Nekako mi naginje na tu teoriju, nadam se da griješim.
Budu li dozvoljavali ovakve stvari samo kada su u pitanju Max i Charles onda to čine zbog showa, a ne žestokog utrkivanja. Jedva su čekali 2 mlada lava koji ne jebu živu silu.
Nekako mi naginje na tu teoriju, nadam se da griješim.

- F12000
- Formula 1
- Postovi: 2967
- S nama već: 7 god 1 mj
- Navija za: Ferrari, Leclerc
Ne miješajte Leclercovo kračenje jučer s onim Vettela u Kanadi, jer Vettelov prijestup je bio u tome što je ugrozio Hamiltona (nesigurno vračanje na stazu), a ne isključivo kračenje.
Vettelova ekipa ponovno nadmašuje samu sebe
Vettelova ekipa ponovno nadmašuje samu sebe


- Ferrari
- Formula 1
- Postovi: 8143
- S nama već: 10 god
- Navija za: Ferrari, Seb, Max, Lec
"Nesigurno vraćanje na stazu" je bio samo izraz...jer ako možeš objasni mi razliku između Leclercovog vraćanja na stazu i Vettelovog?F12000 je napisao/la: 09.09.2019., 13:24 Ne miješajte Leclercovo kračenje jučer s onim Vettela u Kanadi, jer Vettelov prijestup je bio u tome što je ugrozio Hamiltona (nesigurno vračanje na stazu), a ne isključivo kračenje.
Vettelova ekipa ponovno nadmašuje samu sebe![]()
Koje su tu točno razlike? Zapravo ih nema...suci su zamjerili Vettelu to što je "bio u mogućnosti okrenuti volan jer je na milisekundu pogledao u desno"...i što "nije gledao kada se vraćao na stazu"...u tom trenutku ni Leclerc jučer ne gleda kako da se "sigurno" vrati na stazu jer NEMAŠ vremena već se samo vratiš gdje se vratiš...pa ovaj iza mora paziti.
Realno nema razlike između dva incidenta...još je u opasci stalo Vettelu "da nije ostavio širinu bolida Hamiltonu kada se vraćao na stazu"...dok je eto jučer Leclerc u onom dvoboju ostavi prostora u zavoju 4 Hamiltonu? Bilo je više prostora Hamiltonu u Kanadi nego jučer u Italiji, Hamiltonu...
Uostalom da su suci htjeli mogli su kazniti Leclerca zbog 3 promjene smjera nakon tog incidenta...
Nisu i zato sam rekao jučer da su nam malo progledali kroz prste...jer REALNO mi bi se SVI žalili da je ovo npr. Hamilton ili Max napravili prema zavoju 4 u onoj prvoj ili ovoj drugoj situaciji.
Što se tiče kraćenja staze, gledao sam dan prije F2 pa sam vidio ono što se dogodilo Sete Camari zbog iste situacije gdje je dobio 5 sec kazne, zato sam odmah i rekao da sam malo iznenađen što nije bilo ničega oko onog kraćenja jer su tada suci gledali da je ovaj dobio na vremenu kada je to napravio.
We fight together. We win together. We lose together. Forza Ferrari



- F12000
- Formula 1
- Postovi: 2967
- S nama već: 7 god 1 mj
- Navija za: Ferrari, Leclerc
Ajde pokaži mi kako je Leclerc jučer s kračenjem ugrozio Hamiltona i šaljem ti 100€...Ferrari je napisao/la: 09.09.2019., 13:34"Nesigurno vraćanje na stazu" je bio samo izraz...jer ako možeš objasni mi razliku između Leclercovog vraćanja na stazu i Vettelovog?F12000 je napisao/la: 09.09.2019., 13:24 Ne miješajte Leclercovo kračenje jučer s onim Vettela u Kanadi, jer Vettelov prijestup je bio u tome što je ugrozio Hamiltona (nesigurno vračanje na stazu), a ne isključivo kračenje.
Vettelova ekipa ponovno nadmašuje samu sebe![]()
Koje su tu točno razlike? Zapravo ih nema...suci su zamjerili Vettelu to što je "bio u mogućnosti okrenuti volan jer je na milisekundu pogledao u desno"...i što "nije gledao kada se vraćao na stazu"...u tom trenutku ni Leclerc jučer ne gleda kako da se "sigurno" vrati na stazu jer NEMAŠ vremena već se samo vratiš gdje se vratiš...pa ovaj iza mora paziti.
Realno nema razlike između dva incidenta...još je u opasci stalo Vettelu "da nije ostavio širinu bolida Hamiltonu kada se vraćao na stazu"...dok je eto jučer Leclerc u onom dvoboju ostavi prostora u zavoju 4 Hamiltonu? Bilo je više prostora Hamiltonu u Kanadi nego jučer u Italiji, Hamiltonu...
Uostalom da su suci htjeli mogli su kazniti Leclerca zbog 3 promjene smjera nakon tog incidenta...
Nisu i zato sam rekao jučer da su nam malo progledali kroz prste...jer REALNO mi bi se SVI žalili da je ovo npr. Hamilton ili Max napravili prema zavoju 4 u onoj prvoj ili ovoj drugoj situaciji.
Što se tiče kraćenja staze, gledao sam dan prije F2 pa sam vidio ono što se dogodilo Sete Camari zbog iste situacije gdje je dobio 5 sec kazne, zato sam odmah i rekao da sam malo iznenađen što nije bilo ničega oko onog kraćenja jer su tada suci gledali da je ovaj dobio na vremenu kada je to napravio.
Vettel je s onom greškom u Kanadi doslovno izgubio poziciju, i uspio ju je "spasiti" isključivo kamikaze potezom, dok je Leclerc jučer napravio grešku i bio kažnjen s tim da je izgubio nešto vremena. Kraj priče.

- Ferrari
- Formula 1
- Postovi: 8143
- S nama već: 10 god
- Navija za: Ferrari, Seb, Max, Lec
Gdje sam to rekao? Samo sporim isto "nesigurno" vraćanje na stazu...F12000 je napisao/la: 09.09.2019., 13:44Ajde pokaži mi kako je Leclerc jučer s kračenjem ugrozio Hamiltona i šaljem ti 100€...Ferrari je napisao/la: 09.09.2019., 13:34"Nesigurno vraćanje na stazu" je bio samo izraz...jer ako možeš objasni mi razliku između Leclercovog vraćanja na stazu i Vettelovog?F12000 je napisao/la: 09.09.2019., 13:24 Ne miješajte Leclercovo kračenje jučer s onim Vettela u Kanadi, jer Vettelov prijestup je bio u tome što je ugrozio Hamiltona (nesigurno vračanje na stazu), a ne isključivo kračenje.
Vettelova ekipa ponovno nadmašuje samu sebe![]()
Koje su tu točno razlike? Zapravo ih nema...suci su zamjerili Vettelu to što je "bio u mogućnosti okrenuti volan jer je na milisekundu pogledao u desno"...i što "nije gledao kada se vraćao na stazu"...u tom trenutku ni Leclerc jučer ne gleda kako da se "sigurno" vrati na stazu jer NEMAŠ vremena već se samo vratiš gdje se vratiš...pa ovaj iza mora paziti.
Realno nema razlike između dva incidenta...još je u opasci stalo Vettelu "da nije ostavio širinu bolida Hamiltonu kada se vraćao na stazu"...dok je eto jučer Leclerc u onom dvoboju ostavi prostora u zavoju 4 Hamiltonu? Bilo je više prostora Hamiltonu u Kanadi nego jučer u Italiji, Hamiltonu...
Uostalom da su suci htjeli mogli su kazniti Leclerca zbog 3 promjene smjera nakon tog incidenta...
Nisu i zato sam rekao jučer da su nam malo progledali kroz prste...jer REALNO mi bi se SVI žalili da je ovo npr. Hamilton ili Max napravili prema zavoju 4 u onoj prvoj ili ovoj drugoj situaciji.
Što se tiče kraćenja staze, gledao sam dan prije F2 pa sam vidio ono što se dogodilo Sete Camari zbog iste situacije gdje je dobio 5 sec kazne, zato sam odmah i rekao da sam malo iznenađen što nije bilo ničega oko onog kraćenja jer su tada suci gledali da je ovaj dobio na vremenu kada je to napravio.
Vettel je s onom greškom u Kanadi doslovno izgubio poziciju, i uspio ju je "spasiti" isključivo kamikaze potezom, dok je Leclerc jučer napravio grešku i bio kažnjen s tim da je izgubio nešto vremena. Kraj priče.
Dajem ti primjer u zavoju 4 gdje je Leclerc dobio "žuti karton"...zbog TOGA je Vettel bio kažnjen u Kanadi...jer "nije ostavio dovoljno prostora drugom bolidu, a mogao je"...to je bilo objašnjenje.
https://www.motorsport.com/f1/news/reas ... a/4461461/
Znači čovjeku su doslovno gledali najmanji pokret volana...i to dok je išao preko klizave trave i vratio se na stazu.But a split moment later, rather than keeping to the left, Vettel is shown to release the steering wheel which allows his car to drift to the right – cutting off the route that Hamilton would have taken had he had clear space.
The movement to straighten the wheel, which put Vettel into the path of Hamilton, is believed to be key to the unanimous decision by the stewards to punish Vettel.
Čak i pokret glave...ej glave! I sad ti to objasni.A further reason the stewards established was through the use of an extra CCTV camera view of the incident, which was not broadcast on the international feed, showing Vettel's head looking in the mirrors at where Hamilton was during these moments when he was releasing the wheel to the right.
Ja ti samo kažem za onaj T1 kada je izletio..ista situacija kao u Kanadi, Leclerc nema punu kontrolu kada ide preko onih pasica, vraća se na sam rub staze kao i Vettel u Kanadi, samo što nema Hamiltona koji se gura tu. Govorim da su iste situacije što se toga tiče...a prostorno onaj potez u zavoju 4 gdje je Hamilton na kraju išao obilaznom rutom. Zbog takve stvari je kažnjen Vettel u Kanadi, samo što tamo Vettel nije imao kontrolu nad tim, dok je Leclerc sa namjernom to napravio Hamiltonu u wheel-to-wheel situaciji bez izlaska na stazu.
We fight together. We win together. We lose together. Forza Ferrari



- kimmi_iceman
- Karting
- Postovi: 38
- S nama već: 6 god 3 mj
- Navija za: Ferrari
- Lokacija: Sinj
-
Har Kl
- Formula 1
- Postovi: 4105
- S nama već: 7 god 11 mj
- Navija za: Mercedes
Bezveze ... Žuti karton je uveden u SPA ove godine. I izgleda da će biti praksa od sada.Ferrari je napisao/la: 09.09.2019., 13:53Gdje sam to rekao? Samo sporim isto "nesigurno" vraćanje na stazu...F12000 je napisao/la: 09.09.2019., 13:44Ajde pokaži mi kako je Leclerc jučer s kračenjem ugrozio Hamiltona i šaljem ti 100€...Ferrari je napisao/la: 09.09.2019., 13:34
"Nesigurno vraćanje na stazu" je bio samo izraz...jer ako možeš objasni mi razliku između Leclercovog vraćanja na stazu i Vettelovog?
Koje su tu točno razlike? Zapravo ih nema...suci su zamjerili Vettelu to što je "bio u mogućnosti okrenuti volan jer je na milisekundu pogledao u desno"...i što "nije gledao kada se vraćao na stazu"...u tom trenutku ni Leclerc jučer ne gleda kako da se "sigurno" vrati na stazu jer NEMAŠ vremena već se samo vratiš gdje se vratiš...pa ovaj iza mora paziti.
Realno nema razlike između dva incidenta...još je u opasci stalo Vettelu "da nije ostavio širinu bolida Hamiltonu kada se vraćao na stazu"...dok je eto jučer Leclerc u onom dvoboju ostavi prostora u zavoju 4 Hamiltonu? Bilo je više prostora Hamiltonu u Kanadi nego jučer u Italiji, Hamiltonu...
Uostalom da su suci htjeli mogli su kazniti Leclerca zbog 3 promjene smjera nakon tog incidenta...
Nisu i zato sam rekao jučer da su nam malo progledali kroz prste...jer REALNO mi bi se SVI žalili da je ovo npr. Hamilton ili Max napravili prema zavoju 4 u onoj prvoj ili ovoj drugoj situaciji.
Što se tiče kraćenja staze, gledao sam dan prije F2 pa sam vidio ono što se dogodilo Sete Camari zbog iste situacije gdje je dobio 5 sec kazne, zato sam odmah i rekao da sam malo iznenađen što nije bilo ničega oko onog kraćenja jer su tada suci gledali da je ovaj dobio na vremenu kada je to napravio.
Vettel je s onom greškom u Kanadi doslovno izgubio poziciju, i uspio ju je "spasiti" isključivo kamikaze potezom, dok je Leclerc jučer napravio grešku i bio kažnjen s tim da je izgubio nešto vremena. Kraj priče.
Dajem ti primjer u zavoju 4 gdje je Leclerc dobio "žuti karton"...zbog TOGA je Vettel bio kažnjen u Kanadi...jer "nije ostavio dovoljno prostora drugom bolidu, a mogao je"...to je bilo objašnjenje.
https://www.motorsport.com/f1/news/reas ... a/4461461/
Znači čovjeku su doslovno gledali najmanji pokret volana...i to dok je išao preko klizave trave i vratio se na stazu.But a split moment later, rather than keeping to the left, Vettel is shown to release the steering wheel which allows his car to drift to the right – cutting off the route that Hamilton would have taken had he had clear space.
The movement to straighten the wheel, which put Vettel into the path of Hamilton, is believed to be key to the unanimous decision by the stewards to punish Vettel.
Čak i pokret glave...ej glave! I sad ti to objasni.A further reason the stewards established was through the use of an extra CCTV camera view of the incident, which was not broadcast on the international feed, showing Vettel's head looking in the mirrors at where Hamilton was during these moments when he was releasing the wheel to the right.
Ja ti samo kažem za onaj T1 kada je izletio..ista situacija kao u Kanadi, Leclerc nema punu kontrolu kada ide preko onih pasica, vraća se na sam rub staze kao i Vettel u Kanadi, samo što nema Hamiltona koji se gura tu. Govorim da su iste situacije što se toga tiče...a prostorno onaj potez u zavoju 4 gdje je Hamilton na kraju išao obilaznom rutom. Zbog takve stvari je kažnjen Vettel u Kanadi, samo što tamo Vettel nije imao kontrolu nad tim, dok je Leclerc sa namjernom to napravio Hamiltonu u wheel-to-wheel situaciji bez izlaska na stazu.
Ne znam zašto porediš utrke prije toga? Sem toga u Italiji je LeClerc nije izašao odmah ispred Hamiltona. Dok Vettel jeste.
Vjerovatno ideja za ovaj žuti karton je bila upravo situacija u Kanadi, koja je bila kažnjiva po pravilniku koji opisuje "sigurno vraćanje na stazu nakon izlaska sa iste". Pretpostavljam da je većini jasno da je kazna bila prestroga.
Sad kad bi vraćali filmove unazad, našli bi 100xxx slučajeva koji su bili kažnjavani različito, a sad bi se kaznili sa "black and white flag"
- Vettel-Ferrari
- Formula 1
- Postovi: 6170
- S nama već: 10 god
- Navija za: Vettel, Sainz, Ferrari
Ne miješaj ti ljude na forumu u jedan koš, kako je tebi ćeif.F12000 je napisao/la: 09.09.2019., 13:24 Ne miješajte Leclercovo kračenje jučer s onim Vettela u Kanadi, jer Vettelov prijestup je bio u tome što je ugrozio Hamiltona (nesigurno vračanje na stazu), a ne isključivo kračenje.
Vettelova ekipa ponovno nadmašuje samu sebe![]()
Osobno, kad sam pisao ono gore da bi Vettela kaznjavali za nesto sto Hamiltona, Verstappena ili Leclerca ne bi, nisam ni pomislio na tu situaciju. Po meni nije isto, jer u Kanadi je na potpuno drugačijem mjestu se desilo, pa je Lewis bio dosta bliži Vettelu u Kanadi već Leclercu u Italiji, zbog čega je Vettel i dobio kaznu, samo ja za to u Kanadi ne bih rekao da je Vettel s namjerom uradio, a sudci su to tako okarakterizirali.
Leclercu se progledalo kroz prste nesigurno puštanje u boksu, a sve do tad se vozače kažnjavalo za to, nisam siguran da bi velik broj vozača prošlo nekažnjeno u toj situaciji, ako bi itko.
Nije da je meni bilo krivo tad zbog odluke, ali je bila neočekivana jer nije slijedila raniju praksu i vjerujem da je donesena zbog okolnosti na utrci, što ne bi trebalo da ima ikakve veze kod suđenja.
- Ferrari
- Formula 1
- Postovi: 8143
- S nama već: 10 god
- Navija za: Ferrari, Seb, Max, Lec
@LH44
Jesi gledao jučer onu analizu sa Michael Massijem na Sky nakon utrke? (Normalno čim se radilo o Hamiltonu doveli su DIREKTORA utrke da im objasni
)
Kaže jučer Massi kod one situacije kada je Leclerc stisnuo Hamilton u zavoju 4 da bi Leclerc dobio kaznu da je slučajno došlo do kontakta?
Mislim se...pa što je Hamilton trebao napraviti? Ne izbjeći tu situaciju i napraviti kontakt sa Leclercom? I tek TADA bi ovaj dobio kaznu?
Jer baš me zanima kako će ovo biti u budućim utrkama...jer onda postoji argument iz Austrije gdje je bio kontakt između Leclerca i Maxa gdje po tome što je ovaj sad objasnio trebalo biti kazne? Čudno...
Neka lijepo utvrde pravilnik javno za 2020 i ubuduće jer ovako sve zbunjuju.
Jesi gledao jučer onu analizu sa Michael Massijem na Sky nakon utrke? (Normalno čim se radilo o Hamiltonu doveli su DIREKTORA utrke da im objasni

Kaže jučer Massi kod one situacije kada je Leclerc stisnuo Hamilton u zavoju 4 da bi Leclerc dobio kaznu da je slučajno došlo do kontakta?
Mislim se...pa što je Hamilton trebao napraviti? Ne izbjeći tu situaciju i napraviti kontakt sa Leclercom? I tek TADA bi ovaj dobio kaznu?
Jer baš me zanima kako će ovo biti u budućim utrkama...jer onda postoji argument iz Austrije gdje je bio kontakt između Leclerca i Maxa gdje po tome što je ovaj sad objasnio trebalo biti kazne? Čudno...
Neka lijepo utvrde pravilnik javno za 2020 i ubuduće jer ovako sve zbunjuju.
We fight together. We win together. We lose together. Forza Ferrari



- senna66 Verified
- Formula 1
- Postovi: 7778
- S nama već: 10 god 1 mj
- Navija za: Ferrari
A i ovaj mijenja izjave kako vjetar puhne.
Ugl. potreban je jasno definirani pravilnik od dummy pitstopa do ovog jučer sa Leclercom.
Ako ništa ne poduzmu znači da će gledati kroz prste Leclercu i Maxu čisto zbog showa, a drugima štap po prstima.
Ili imamo hard racing ili neka bude kao što je bilo, ostavljaj prostor i gotovo.
Bit će zanimljivo vidjeti kako ce reagirati kada u slicnim situacijama ne budu Leclerc ili Max. Ako se ne budu držali ovog kriterija od jučer onda je sve jasno.
[ link do slike ]
Ugl. potreban je jasno definirani pravilnik od dummy pitstopa do ovog jučer sa Leclercom.
Ako ništa ne poduzmu znači da će gledati kroz prste Leclercu i Maxu čisto zbog showa, a drugima štap po prstima.
Ili imamo hard racing ili neka bude kao što je bilo, ostavljaj prostor i gotovo.
Bit će zanimljivo vidjeti kako ce reagirati kada u slicnim situacijama ne budu Leclerc ili Max. Ako se ne budu držali ovog kriterija od jučer onda je sve jasno.
[ link do slike ]

- Explorer
- F1puls suradnik
- Postovi: 2507
- S nama već: 10 god 4 mj
- Navija za: Vettel
- Kontakt:
Britanci su uvijek objektivni, ne vidim problem 

U razumnu srcu mudrost počiva, a što je u bezumnom, to se i pokaže.
- _bataziv_0809
- Formula 1
- Postovi: 1747
- S nama već: 7 god 1 mj
- Navija za: McLaren
Postaje pomalo naporno ovo analiziranje izjava vozača, kao da smo na forumu o španskim sapunicama. Ali i forsiranje članaka koji jesu (Vetma nemoj se ljutiti, ali je tako) clickbait.
Suštinski meni nema pretjerane razlike između "Nećete vjerovati šta je Hamilton izjavio, a onda je Leclerc uradio ovo" i prenaglašavanja Hamiltonovih izjava iz određene perspektive, jer rezultat je isti-more klikova.
Ako su nam team radio i instagram story zanimljiviji od dešavanja na stazi, onda je nešto debelo trulo u državi Danskoj.
Suštinski meni nema pretjerane razlike između "Nećete vjerovati šta je Hamilton izjavio, a onda je Leclerc uradio ovo" i prenaglašavanja Hamiltonovih izjava iz određene perspektive, jer rezultat je isti-more klikova.
Ako su nam team radio i instagram story zanimljiviji od dešavanja na stazi, onda je nešto debelo trulo u državi Danskoj.

- LH44
- Formula 1
- Postovi: 4505
- S nama već: 6 god 7 mj
- Navija za: McLaren, HAM, RIC, NOR
- Lokacija: Woking
Nisam to vidjeo, ali s obzirom koliko je argument apsurdan, baš bih volio vidjeti, jer upravo kako kažeš, po tome je Maxovo preticanje u Austriji kazna od 5 sekundi, a svo ovo žestoko utrkivanje od tada koje proizvode Charles i ekipa je za kaznuFerrari je napisao/la: 09.09.2019., 15:31 @LH44
Jesi gledao jučer onu analizu sa Michael Massijem na Sky nakon utrke? (Normalno čim se radilo o Hamiltonu doveli su DIREKTORA utrke da im objasni)
Kaže jučer Massi kod one situacije kada je Leclerc stisnuo Hamilton u zavoju 4 da bi Leclerc dobio kaznu da je slučajno došlo do kontakta?
Mislim se...pa što je Hamilton trebao napraviti? Ne izbjeći tu situaciju i napraviti kontakt sa Leclercom? I tek TADA bi ovaj dobio kaznu?
Jer baš me zanima kako će ovo biti u budućim utrkama...jer onda postoji argument iz Austrije gdje je bio kontakt između Leclerca i Maxa gdje po tome što je ovaj sad objasnio trebalo biti kazne? Čudno...
Neka lijepo utvrde pravilnik javno za 2020 i ubuduće jer ovako sve zbunjuju.

Jbte lik je show koji su napravili od Austrije nazvao kršenjem pravila, pa đe si ti onda bio zadnjih par utrka da prijaviš te kažnjive duele DIREKTORU utrke? Šta ćemo sad sa Charlesovom prvom pobjedom, jel Austrija ili je Belgija

Bolje da je jednostavno rekao da je trkaći incident, ali su pokazali crno-bijelu zastavu da Charles malo pažljivije vozi i kraj priče, ovakva izjava je brukanje obično



- croatic f1
- F1puls suradnik
- Postovi: 6036
- S nama već: 10 god 3 mj
- Navija za: najstarijeg i najmlađeg
- Lokacija: Zaprešić
Mislim da je problem suđenja (jedan od njih) to što FIA ni sama ne zna što želi. Ako dopuste veću agresivnost - prigovarat će se, pogotovo iz tabora oštećenih. Ako pak kažnjavaju sve - opet će biti prigovora na prevelik broj kazni, pogotovo će biti prigovora ako sudačka odluka odluči pobjednika kao što je bilo u Kanadi ili kao što je moglo biti u Austriji. Tu su naravno i ostali faktori poput nekonzistentnosti i mogućeg favoriziranja određenih vozača, tj. dvostrukih mjerila.
O tome je bilo govora u Hamiltonovoj temi, ja također preferiram čisto utrkivanje po Alonsovom poučku "you have to leave a space, all the time" i ne sviđa mi se ovo seljačko guranje poput Maxa u Austriji ili Sainza sad u Italiji. Ne sviđa mi se kad vremenska kazna odluči poziciju ili pogotovo pobjednika, ali isto tako mi se ne sviđa nepravda. Na FIA-i je da odluči što želi, ali i da sredi i pošteno definira svoj pravilnik (sad već pričam o Utopiji, ali teoretski je to ono što bi trebalo napraviti).
O tome je bilo govora u Hamiltonovoj temi, ja također preferiram čisto utrkivanje po Alonsovom poučku "you have to leave a space, all the time" i ne sviđa mi se ovo seljačko guranje poput Maxa u Austriji ili Sainza sad u Italiji. Ne sviđa mi se kad vremenska kazna odluči poziciju ili pogotovo pobjednika, ali isto tako mi se ne sviđa nepravda. Na FIA-i je da odluči što želi, ali i da sredi i pošteno definira svoj pravilnik (sad već pričam o Utopiji, ali teoretski je to ono što bi trebalo napraviti).