jenson je napisao/la: 22.11.2024., 18:18
Teško mi je zamisliti neku kombinaciju s Hondom, kad se GM spominje kao bitan faktor.
Ako uđu, a očito hoće kad su apsolutno svi bitni mediji prenijeli to, morat će biti nekakav Frankenstein u svakom slučaju. Zahvaljujući Red Bullu i njihovoj toksičnoj zadnjoj fazi veze s Renaultom postoji ono pravilo da nitko ne smije ostati bez motora i da oni s najmanje kupaca moraju dati motor onom tko nema dogovorenu suradnju. U jednom od članaka je pisalo da su novi proizvođači izuzeti iz toga, tako da bi po tome Honda bila jedina opcija.
Svakako se nadam da će Andretti ući u F1, barem kao dio imena ekipe.
Sve si dobro objasnio.
Prema pravilniku Honda ih ne moze odbit jer su jedini proizvodac koji opskrbljuje jednu ekipu (Aston Martin).
Znaci Honda im mora dat motor, a ostali mogu, ali ne moraju.
Re: F1 Vijesti
Postano: 22.11.2024., 22:35
Postao zekohonda
A Aston je potpiso ekskluzivni ugovor s hondom.
Re: F1 Vijesti
Postano: 23.11.2024., 13:08
Postao majic13
zekohonda je napisao/la: 22.11.2024., 22:35
A Aston je potpiso ekskluzivni ugovor s hondom.
U smislu postojecih ekipa, ali novoj ekipi moraju dat.
Re: F1 Vijesti
Postano: 23.11.2024., 14:29
Postao Cale od Lewisa
DAS radi punom parom vidi se odma na kocenju za prvi zavoj koliko se volan pomice prema Russelu.
Re: F1 Vijesti
Postano: 23.11.2024., 18:16
Postao zjurina
Cale od Lewisa je napisao/la: 23.11.2024., 14:29
DAS radi punom parom vidi se odma na kocenju za prvi zavoj koliko se volan pomice prema Russelu.
... interesantno.
Pregledao taj video više puta & primjetio da je to uradio više puta - privlači volan prema sebi.
Barem koiko sam ja primjetio i to na
0,08 sec - 0,26 sec i 1,21 sec
Re: F1 Vijesti
Postano: 23.11.2024., 20:52
Postao Gilles
Čitam da su ovi iz RB bukvalno sklepali krilo za Mada jer su poneli površno...zna li neko više o tome?
Sent from my Redmi Note 9 Pro using Tapatalk
Re: F1 Vijesti
Postano: 23.11.2024., 22:38
Postao wapi
Nisu ponijeli pogrešno, mislim da se radi o cost capu…
Re: F1 Vijesti
Postano: 23.11.2024., 23:38
Postao gjoko-mkd
Gilles je napisao/la: 23.11.2024., 20:52
Čitam da su ovi iz RB bukvalno sklepali krilo za Mada jer su poneli površno...zna li neko više o tome?
Sent from my Redmi Note 9 Pro using Tapatalk
Nisu imali zadnje krilo za low DF staze, pa su uzeli testeru i smanjili profil gornjeg djela zadnjeg krila....
Re: F1 Vijesti
Postano: 25.11.2024., 10:53
Postao zekohonda
zekohonda je napisao/la: 22.11.2024., 22:01
Honda i Ferrari bi bile opcije.
A Andretti surađuje s hondom u indyu, i onomad u imsa-i.
ovdje se spominje ferrari, ali ne znam koliko je pouzdana 'informacija'.
Samo Ferrari pa makar i uz rok trajanja. Kakva Honda
Re: F1 Vijesti
Postano: 25.11.2024., 19:20
Postao Sarma
BREAKING: F1 announces it has "reached an agreement in principle with General Motors (GM) to support bringing GM/Cadillac as the eleventh team to the Formula 1 grid in 2026"
F1 says that over the past year "they have achieved operational milestones and made clear their commitment to brand the eleventh team GM/Cadillac, and that GM will enter as an engine supplier at a later time"
Re: F1 Vijesti
Postano: 25.11.2024., 20:00
Postao zekohonda
Fala kurcu.
Andretti niti jednom spomenut u izjavi.
Re: F1 Vijesti
Postano: 25.11.2024., 20:10
Postao Sarma
Andretti bude direktor u upravnom odboru.
Re: F1 Vijesti
Postano: 25.11.2024., 20:13
Postao jenson
Sjajna vijest
Zanimljivo da sad nema nikakvih komentara o nagradnom fondu
Re: F1 Vijesti
Postano: 25.11.2024., 21:26
Postao zekohonda
jenson je napisao/la: 25.11.2024., 20:13
Sjajna vijest
Zanimljivo da sad nema nikakvih komentara o nagradnom fondu
Horner je odma komentiro. Đubre.
Re: F1 Vijesti
Postano: 25.11.2024., 21:40
Postao Osella
Odlična vijest!
E sad, dajte još jednu ekipu. Nekako bi mi na trenutno stanje bilo idealno 12 momčadi.
čovjek se zajebava na tragu iste stvari što sam i ja gore primijetio - u objavi se ne spominje andretti ni jednom riječju.
Re: F1 Vijesti
Postano: 26.11.2024., 09:24
Postao zekohonda
@adamcooperF1
Worth noting that the Andretti/Cadillac aero guys have been busy for months working in Toyota's Cologne tunnel on a car for the 2026 regs - which current teams can't do until Jan 1 2025. A useful head start...
i nek odjebu timovi sa bilo kakvim kmečanjem više:
According to Andrew Benson, GM will pay a $450 million anti-dilution fee to race in 2026.