Gold!!!Ferrari je napisao/la: 30.04.2019., 13:05 Tema je VN Azerbejdžana, a ne VN Kine i "Kako sam još uvijek frustriran Vettelom zbog 2010-2013"
VN Azerbejdžana (Baku Street Circuit) 26.-28. travnja 2019.
- Ferrari
- Formula 1
- Postovi: 8143
- S nama već: 10 god
- Navija za: Ferrari, Seb, Max, Lec
#UnderdogsMr.Spaceguy je napisao/la: 30.04.2019., 13:48 https://twitter.com/MBrundleF1/status/1122780511376744453![]()
![]()
Da ne povjeruješ ovoj propagandi.
P.S pogledaj komentare ispod


Zadnja izmjena: Ferrari, dana/u 30.04.2019., 14:32, ukupno mijenjano 1 put.
We fight together. We win together. We lose together. Forza Ferrari



- f1zd
- F1puls konstruktorski prvak
- Postovi: 4872
- S nama već: 9 god 4 mj
- Navija za: Vettel,Ferrari
- Lokacija: Zadar
Ne postoji staza u F1 kalendaru na kojoj onaj koji slijedi bolid ima prednost....
Znate kad neki vozač reče nešto tipa "na toj i toj stazi trebate biti 2 sekunde brži po krugu da biste prestigli"....to sve govori. Vrijeme koje se gubi kroz zavoje je puno veće od onog koji se nadoknadi na pravcu, pogotovo ako prije pravca ide zavoj kao što je u Kini.
Znate kad neki vozač reče nešto tipa "na toj i toj stazi trebate biti 2 sekunde brži po krugu da biste prestigli"....to sve govori. Vrijeme koje se gubi kroz zavoje je puno veće od onog koji se nadoknadi na pravcu, pogotovo ako prije pravca ide zavoj kao što je u Kini.
- f1zd
- F1puls konstruktorski prvak
- Postovi: 4872
- S nama već: 9 god 4 mj
- Navija za: Vettel,Ferrari
- Lokacija: Zadar
Ferrari je napisao/la:
P.S pogledaj komentare ispod![]()

[ link do slike ]
- f1zd
- F1puls konstruktorski prvak
- Postovi: 4872
- S nama već: 9 god 4 mj
- Navija za: Vettel,Ferrari
- Lokacija: Zadar
Ma rješit će to Lujo relativno lagano..a i ako ne bude išlo lagano, mišljenja sam da će ga Toto & co. pogurati...njihov vozač ima priliku dostići Schumachera po naslovima i to neće htjeti propustiti. A i uostalom vidjeli smo Totov izraz lica nakon što je Bottas prošao ciljem.
- Ferrari
- Formula 1
- Postovi: 8143
- S nama već: 10 god
- Navija za: Ferrari, Seb, Max, Lec
Evo analiza sa F1AT stranice:

Tek zadnjih 10 krugova smo vidjeli njihov pravi ritam, gdje su se odvajali po 4-5 desetinki po krugu.
Također Vettel je zadnjih 5 krugova morao štedjeti gorivo jer smo mi počeli utrku sa nešto manje goriva (10 kg = 0.3 sec) u anticipaciji SC-a...nije baš došao pa smo ipak morali prilagoditi ritam pred kraj.
Maximum za Leclerca je bio P5 kako god da okrenemo jer RBR je bio brz...jedino sretan SC (što je Ferrari opravdano čekao, ako je moguće) bi spasio situaciju. Ovako ništa...dosta je sebe shebao u kvalama.
Prvi stint:

Drugi:

Vettel got the maximum by bringing third place to Maranello, but the worrying thing is that he has never been able to trouble Mercedes . This is mainly due to the first stint with soft tires where Ferrari suffered a lot, accusing an average gap of 0.8s from Bottas and Hamilton .
Mercedes managed to make the difference in the first part of the race and this allowed him to manage the second part to his liking as they pushed hard only in the last 10 laps as you can see from the chart below.In the early laps the German driver could not bring the tires into the right window and, subsequently, his tires went into "overheating" . The serious thing is that, with the exception of Bahrain, Ferrari has always suffered from the tires and does not seem to be able, for now, to find a remedy. Is it also due to the front suspension as the SF90 is the only top team to use a very traditional suspension system? Will he succeed in Barcelona where he collected so much data during the winter? Will they help the developments they bring to Spain?
It is amazing how, within a few months, the strength of the SF71H has become the Achilles heel for the SF90 while, in the Anglo-German home, the handicap of the W09 (tires) has become a point on the W10 power.

Mercedes je stvorio veliku prednost u prvom stintu sa dominantim ritmom, a onda su na Mediumu više - manje vozili koliko su trebali.Leclerc's race was certainly good and he managed to bring home fifth place. The Ferrari wall was much criticized for having left the Monegasque on the track for too long in the first stint and this made him lose precious time on the other pilots who had the cooler tires. This choice, personally, I found it correct because they tried to dare and wait as much as possible to look for a possible Safety Car. Safety Car that would bring Leclerc back into the lead position.
With a more conservative strategy, seeing how the race went, they could certainly anticipate the break and this would have allowed Leclerc to come out in front of Gasly and look for a possible attack on Verstappen. Seeing the pace with the reds, I think there would have been no chance of getting fourth place and for this reason I think it was a good risk.
Tek zadnjih 10 krugova smo vidjeli njihov pravi ritam, gdje su se odvajali po 4-5 desetinki po krugu.
Također Vettel je zadnjih 5 krugova morao štedjeti gorivo jer smo mi počeli utrku sa nešto manje goriva (10 kg = 0.3 sec) u anticipaciji SC-a...nije baš došao pa smo ipak morali prilagoditi ritam pred kraj.
Maximum za Leclerca je bio P5 kako god da okrenemo jer RBR je bio brz...jedino sretan SC (što je Ferrari opravdano čekao, ako je moguće) bi spasio situaciju. Ovako ništa...dosta je sebe shebao u kvalama.
Prvi stint:

Drugi:

We fight together. We win together. We lose together. Forza Ferrari



- f1_zg
- Formula 4
- Postovi: 400
- S nama već: 7 god 9 mj
- Navija za: Charles Leclerc
Reci ti Massi da kad ti u SF narede da pustiš svog suvozača ispred da ga možeš ponovo pretećiavetma je napisao/la: 30.04.2019., 14:11Dobio je naredbu da ga pusti, a ne da bude sporiji. Ako je lakše voziti kad si iza - kako to da ga nije pratio kao Vettel njega?f1_zg je napisao/la: 30.04.2019., 13:40 Pa dobio je naredbu da ga pusti i pustio ga je da čovjek lijepo vozi bez pritiska![]()
Vidiš, Ferrari ima sporiji bolid od Mercedesa i ponekad moraju izvoditi čudne stvari da bi ih pratili. Samo, tolika je vojska antivettelovaca da se stvara narativ da je Leclerc dosad dominantan vozač. Ako je sporiji - onda je Ferrari kriv i zeznuli su mu taktiku. Kako to da nitko ne spominje taktiku u Australiji kad su Vettela prerano pozvali u boks i na kraju vozi očajna vremena na očajnim gumama? Ne, to nije taktika nego je Leclerc brzi. A ako pogledamo Azerbajdzan - Leclerc je vozio očajna vremena na kraju stinta na mediumu - ali u ovom slučaju je Ferrari kriv.
Drugi primjer dvostrukih mjerila. Kažeš da je u Kini Vettel kukao na team radio. Ne, ekipa ga je pitala može li voziti brže na što im je odgovorio da misli da može. To je "kukanje". A s druge strane, hvališ Leclerca kad na team radio ironicno pita ekipu "i što sad" - ali to nije kukanje.
Ja sam od Leclerca očekivao puno više (i još očekujem jer mu je i u Sauberu trebalo par utrka da se složi sam sa sobom), ali zasad se svelo na to da je u kvalama Vettel jači 3:1 (Bottas Ham su 2:2 recimo, ali taj duel je manje interesantan, zar ne?) te da su u utrkama 3:1 po brzini. Australija, Kina i Azer Vettelu, Bahrein Leclercu. To govorim čisto po dojmu jer je i Ferrari zbrljao dosta toga pa se ne može jasno procijeniti.
Ove fore da je Leclerc bio brži u Azer, "ali je nažalost udario u zid" možeš objesiti mačku o rep. Sport se doslovno sastoji od toga da budeš maksimalno brz koliko je to moguće s opremom koju imaš. Biti brz pa se zabiti u zid kad je to najmanje potrebno svjedoci da nemaš kontrolu nad onime što radiš. Verstappen zna ponešto o tome, a i Vettel.

Vojska antivettelovaca. Pa kako je to moguće kad je tako sjajan vozač. Hm da nije neka zavjera? Možda ga netko sabotira, možda je Vlada, možda su srbi, možda masoni

A što se tiče Leclerca i Azera, jasno sam napisao kad si je uništio utrku, kad se zabio u zid. Pa nema smisla da polemiziramo o ovo malo stvari u kojima se slažemo.
I koristim ovu priliku da svim kolegama/kolegicama s foruma, a pogotovo onima koji odgovaraju na moje postove sa


"There are two things no man will admit he cannot do well: drive and make love."
- avetma
- Administrator
- Postovi: 5730
- S nama već: 10 god 4 mj
- Lokacija: Zagreb
- Kontakt:
Do maloprije si imao ispod avatara da navijaš za Alonsa, jel ova ista pitanja postavljaš i u tom slučaju?f1_zg je napisao/la: 30.04.2019., 21:34 Vojska antivettelovaca. Pa kako je to moguće kad je tako sjajan vozač. Hm da nije neka zavjera? Možda ga netko sabotira, možda je Vlada, možda su srbi, možda masoni![]()
f1_zg je napisao/la: 30.04.2019., 21:34 A što se tiče Leclerca i Azera, jasno sam napisao kad si je uništio utrku, kad se zabio u zid. Pa nema smisla da polemiziramo o ovo malo stvari u kojima se slažemo.

- f1_zg
- Formula 4
- Postovi: 400
- S nama već: 7 god 9 mj
- Navija za: Charles Leclerc
Ja ti navijam za vozače, ne za momčadi, mada McLaren mi je najviše prirastao srcu. Onog trena ako/kad se Fernando vrati to će opet pisati ispod avatara, dok ne vidim kako će voziti.avetma je napisao/la: 30.04.2019., 21:50Do maloprije si imao ispod avatara da navijaš za Alonsa, jel ova ista pitanja postavljaš i u tom slučaju?f1_zg je napisao/la: 30.04.2019., 21:34 Vojska antivettelovaca. Pa kako je to moguće kad je tako sjajan vozač. Hm da nije neka zavjera? Možda ga netko sabotira, možda je Vlada, možda su srbi, možda masoni![]()
f1_zg je napisao/la: 30.04.2019., 21:34 A što se tiče Leclerca i Azera, jasno sam napisao kad si je uništio utrku, kad se zabio u zid. Pa nema smisla da polemiziramo o ovo malo stvari u kojima se slažemo.![]()
Do tada #goleclerc (i to ne zato što je suvozač Vettelu, vjerovao ili ne).
"There are two things no man will admit he cannot do well: drive and make love."
- F12000
- Formula 1
- Postovi: 2967
- S nama već: 7 god 1 mj
- Navija za: Ferrari, Leclerc
Načelno se slažem s tobom Ante, ja isto uvijek vrednujem više vozače koji nam ne priređuju neki poseban vatromet ali na kraju bolid dovedu do cilja s maksimalnim bodovima, odnosno izvuču najviše moguće iz svake situacije. Baš zato mi nije bilo drago vidjeti Leclerca u zidu u subotu jer me je podsjetio na Maxa i njegovu strašnu brzinu ali i manjak taktičnosti. Kao navijač ne želim da se u to pretvori.
No ne očajavam, mlad je i tek stasa, a uz sve pokude (većinom na ovom forumu) mislim da je opet održao malu školu Formule 1 u Azerbajdžanu.
No ne očajavam, mlad je i tek stasa, a uz sve pokude (većinom na ovom forumu) mislim da je opet održao malu školu Formule 1 u Azerbajdžanu.

- croatic f1
- F1puls suradnik
- Postovi: 6034
- S nama već: 10 god 3 mj
- Navija za: najstarijeg i najmlađeg
- Lokacija: Zaprešić
Možda sama utrka u Azerbajdžanu nije bila zanimljiva, ali neki zaključci nakon iste su vrlo zanimljivi. Izdvojio bih tri:
1) Ljudi koji rade na pravilniku za 2021. nemaju pojma i samo će dodatno pogoršati utrkivanje. Umjesto da povećaju utjecaj prljavog zraka kako bi pomogli u praćenju bolida, oni ga drastično smanjuju. Ako se sad bolidi teško prate, sve se bojim kako će biti sa smanjenim utjecajem prljavog zraka.
2) Isključivi krivac za Leclercov kvalifikacijski sudar je Ferrari koji ga je poslao na mediumu, a zatim mu je i utrci dao katastrofalnu strategiju. Usudio bih se reći da je riječ o sabotaži, tj. pomaganju Vettelu.
3) Možda i najbolji od svih zaključaka: nakon 4 dvostruke pobjede, od kojih su 3 bile čiste, evidentno je da Mercedes nema najbolji bolid. Ferrari vjerojatno ima najdominantniji bolid ikad, ali momčad je nesposobna to iskoristiti. Svaka čast gospodinu Brundleu na tweetu.
1) Ljudi koji rade na pravilniku za 2021. nemaju pojma i samo će dodatno pogoršati utrkivanje. Umjesto da povećaju utjecaj prljavog zraka kako bi pomogli u praćenju bolida, oni ga drastično smanjuju. Ako se sad bolidi teško prate, sve se bojim kako će biti sa smanjenim utjecajem prljavog zraka.
2) Isključivi krivac za Leclercov kvalifikacijski sudar je Ferrari koji ga je poslao na mediumu, a zatim mu je i utrci dao katastrofalnu strategiju. Usudio bih se reći da je riječ o sabotaži, tj. pomaganju Vettelu.
3) Možda i najbolji od svih zaključaka: nakon 4 dvostruke pobjede, od kojih su 3 bile čiste, evidentno je da Mercedes nema najbolji bolid. Ferrari vjerojatno ima najdominantniji bolid ikad, ali momčad je nesposobna to iskoristiti. Svaka čast gospodinu Brundleu na tweetu.
- CrashOverride Verified
- Formula 1
- Postovi: 9676
- S nama već: 8 god 11 mj
- Navija za: Ferrari
- Lokacija: AlfaQuadrant
Bilo bi nam malo dosadno da nema ovakvih3) Možda i najbolji od svih zaključaka: nakon 4 dvostruke pobjede, od kojih su 3 bile čiste, evidentno je da Mercedes nema najbolji bolid. Ferrari vjerojatno ima najdominantniji bolid ikad, ali momčad je nesposobna to iskoristiti. Svaka čast gospodinu Brundleu na tweetu.

Fino Alla Fine
- Iceman
- Formula 1
- Postovi: 2458
- S nama već: 10 god 3 mj
- Navija za: Ferrari, KR7
Brundle što je stariji to je veći mamlaz.
Možda cu ostaviti komentar kroz narednih par dana u Scuderijinom topicu o situaciji Ferrariland-u, ali samo mozda ako me lijepo zamolite, jer samo moje mišljenje je jedino ispravno. Bog s Vama djeco, kraljica Vas pozdravlja. xx
Možda cu ostaviti komentar kroz narednih par dana u Scuderijinom topicu o situaciji Ferrariland-u, ali samo mozda ako me lijepo zamolite, jer samo moje mišljenje je jedino ispravno. Bog s Vama djeco, kraljica Vas pozdravlja. xx