VN Australije (Albert Park Staza) 15.-17. ožujak 2019.
- _bataziv_0809
- Formula 1
- Postovi: 1747
- S nama već: 7 god 1 mj
- Navija za: McLaren
Empirijski je ipak potvrdjeno da je Mercedes spreman promijesati prvu i drugu violinu ako druga pocne ljepse da zvuci. To sa Ferrarijem i nije bas bio slucaj u recentnoj istoriji.

- f1zd
- F1puls konstruktorski prvak
- Postovi: 4872
- S nama već: 9 god 5 mj
- Navija za: Vettel,Ferrari
- Lokacija: Zadar
Da, jer da je Leclerc na svakoj utrci pola sekunde brži oni bi i dalje gurali Vettela jer eto, on im je draži_bataziv_0809 je napisao/la:Empirijski je ipak potvrdjeno da je Mercedes spreman promijesati prvu i drugu violinu ako druga pocne ljepse da zvuci. To sa Ferrarijem i nije bas bio slucaj u recentnoj istoriji.

Vettel je bio brži tokom cijelog vikenda i više je zaslužio da bude ispred, tj. strategija ga je shebala. Da je Kimi bio na njegovom mjestu i da ga je Leclerc (u tom slučaju) Vettel predtigao, ljudi bi kmečali kako je SF ponovo Kimiju zayebao strategiju..
- Ferrari
- Formula 1
- Postovi: 8145
- S nama već: 10 god 1 mj
- Navija za: Ferrari, Seb, Max, Lec
Živa istina.f1zd je napisao/la: 17.03.2019., 15:10Da, jer da je Leclerc na svakoj utrci pola sekunde brži oni bi i dalje gurali Vettela jer eto, on im je draži_bataziv_0809 je napisao/la:Empirijski je ipak potvrdjeno da je Mercedes spreman promijesati prvu i drugu violinu ako druga pocne ljepse da zvuci. To sa Ferrarijem i nije bas bio slucaj u recentnoj istoriji.
Vettel je bio brži tokom cijelog vikenda i više je zaslužio da bude ispred, tj. strategija ga je shebala. Da je Kimi bio na njegovom mjestu i da ga je Leclerc (u tom slučaju) Vettel predtigao, ljudi bi kmečali kako je SF ponovo Kimiju zayebao strategiju..
We fight together. We win together. We lose together. Forza Ferrari



- LH44
- Formula 1
- Postovi: 4508
- S nama već: 6 god 8 mj
- Navija za: McLaren, HAM, RIC, NOR
- Lokacija: Woking
Nije niko glup da favorizuje sporijeg vozača_bataziv_0809 je napisao/la: 17.03.2019., 14:53 Empirijski je ipak potvrdjeno da je Mercedes spreman promijesati prvu i drugu violinu ako druga pocne ljepse da zvuci. To sa Ferrarijem i nije bas bio slucaj u recentnoj istoriji.



- senna66 Verified
- Formula 1
- Postovi: 7779
- S nama već: 10 god 1 mj
- Navija za: Ferrari
Meni je nevjerojatno da se ljudi prave glupi i govore da je Leclerc brži.
Nije bio brži u kvalama, nije bio ni u utrci sve do onog trenutka kad je Seb zapao u patnje zbog strategije.
Ferrari je napravio ispravnu stvar. Nagrađen je vozač koji je bio brži cijeli vikend + isprika za zajeb.
Svi koji tvrde da je Leclerc zasluzio da ga se pusti su obični Vettel hejteri i od Leclera će sad skupa s britanskim medijima od njega napraviti novog Kimija. Prema kojem je Ferrari nepošten, ne vole ga, sabotiraju ga i bičuju.
Nije bio brži u kvalama, nije bio ni u utrci sve do onog trenutka kad je Seb zapao u patnje zbog strategije.
Ferrari je napravio ispravnu stvar. Nagrađen je vozač koji je bio brži cijeli vikend + isprika za zajeb.
Svi koji tvrde da je Leclerc zasluzio da ga se pusti su obični Vettel hejteri i od Leclera će sad skupa s britanskim medijima od njega napraviti novog Kimija. Prema kojem je Ferrari nepošten, ne vole ga, sabotiraju ga i bičuju.

- _bataziv_0809
- Formula 1
- Postovi: 1747
- S nama već: 7 god 1 mj
- Navija za: McLaren
Osvrnuo sam se na "Valteri It's James" komentare.f1zd je napisao/la: 17.03.2019., 15:10Da, jer da je Leclerc na svakoj utrci pola sekunde brži oni bi i dalje gurali Vettela jer eto, on im je draži_bataziv_0809 je napisao/la:Empirijski je ipak potvrdjeno da je Mercedes spreman promijesati prvu i drugu violinu ako druga pocne ljepse da zvuci. To sa Ferrarijem i nije bas bio slucaj u recentnoj istoriji.
Vettel je bio brži tokom cijelog vikenda i više je zaslužio da bude ispred, tj. strategija ga je shebala. Da je Kimi bio na njegovom mjestu i da ga je Leclerc (u tom slučaju) Vettel predtigao, ljudi bi kmečali kako je SF ponovo Kimiju zayebao strategiju..
A dobro znao je Ferari Kimija fino razduzit, recimo Monako i Belgija ovako na prvu


- DaveGilmour
- Formula 2
- Postovi: 1318
- S nama već: 9 god 3 mj
- Navija za: Sve driven by Verstappen
- Lokacija: Zagreb
Sada kad su se dojmovi malo slegli, moram reći da sam jako zadovoljan prvom ovosezonskom utrkom. Dao bih joj 8/10 (ocjena je malo viša zbog toga što je riječ o prvoj utrci sezone, inače bih vjerojatno udijelio 7/10). Čini mi se da su nova pravila uspijela postići ono što se od njih i očekivalo. Stekao sam dojam da se bolidi lakše prate nego posljednje dvije godine što možda danas i nije najbolje došlo do izražaja, ali vjerujem da ćemo na nekim više ''overtake friendly'' stazama vidjeti veliki napredak.
O vodećem trojcu se nema više što pametno za reći pa bih se malo osvrnuo na donji dio poretka.
Vidim da se na portalu u dosta komentara hvali Kvyat i da su već krenule spekulacije o tome na kojoj utrci će zamijeniti Gaslya. Ovakve komentare je sigurno potaknula činjenica da Gasly cijelu utrku nije uspijevao proći pored Kvyata, no nisam siguran u kojoj mjeri je sam Kvyat za to zaslužan. Prije bih rekao da mu je u toj misiji puno pomogao Gasly svojom bojažljivom vožnjom danas. Vozio je kao da je zaboravio da vozi u Red Bullu koji bi trebao biti znatno brži od Kvyatovog Toro Rossa.
Nadalje, ne znam zašto se toliko hvali Kvyat, a nitko ne spominje Albona. Po meni je Albon ovaj vikend pokazao možda i više od Kvyata. Kvalificirao se ispred njega i u utrci je također bio ispred, no onda su ga loša strategija Toro Rossa (prerani odlazak u boks) i Giovinazzijev vlakić koštali pozicije u odnosu na Kvyata. Mene je Daniil čak i malo razočarao ovaj vikend jer sam očekivao da će mu Albon biti lagan zalogaj (barem u prvoj polovici sezone).
Također, nekako je ispod radara prošao i stravičan Kubičin vikend. Žao mi ga je gledati kako se ovako muči
Njegov comeback je jedna sjajna priča o ljudskoj ustrajnosti i volji, no ako se ovakve predstave zaredaju, mislim da je za njega najbolje da se samoinicijativno povuče i prepusti mjesto u Williamsu nekom drugom.
I za kraj, što se dešavalo s Giovinazzijem danas? Nije ga bilo nigdje cijelu utrku nakon relativno solidnih kvalifikacija jučer.
O vodećem trojcu se nema više što pametno za reći pa bih se malo osvrnuo na donji dio poretka.
Vidim da se na portalu u dosta komentara hvali Kvyat i da su već krenule spekulacije o tome na kojoj utrci će zamijeniti Gaslya. Ovakve komentare je sigurno potaknula činjenica da Gasly cijelu utrku nije uspijevao proći pored Kvyata, no nisam siguran u kojoj mjeri je sam Kvyat za to zaslužan. Prije bih rekao da mu je u toj misiji puno pomogao Gasly svojom bojažljivom vožnjom danas. Vozio je kao da je zaboravio da vozi u Red Bullu koji bi trebao biti znatno brži od Kvyatovog Toro Rossa.
Nadalje, ne znam zašto se toliko hvali Kvyat, a nitko ne spominje Albona. Po meni je Albon ovaj vikend pokazao možda i više od Kvyata. Kvalificirao se ispred njega i u utrci je također bio ispred, no onda su ga loša strategija Toro Rossa (prerani odlazak u boks) i Giovinazzijev vlakić koštali pozicije u odnosu na Kvyata. Mene je Daniil čak i malo razočarao ovaj vikend jer sam očekivao da će mu Albon biti lagan zalogaj (barem u prvoj polovici sezone).
Također, nekako je ispod radara prošao i stravičan Kubičin vikend. Žao mi ga je gledati kako se ovako muči

I za kraj, što se dešavalo s Giovinazzijem danas? Nije ga bilo nigdje cijelu utrku nakon relativno solidnih kvalifikacija jučer.
- avetma
- Administrator
- Postovi: 5731
- S nama već: 10 god 5 mj
- Lokacija: Zagreb
- Kontakt:
Odmah nakon utrke krenuo žestoki damage limitation, najprije naslovi o tome kako je podnica oštećena, a onda naslovi o Ferrarijevim momčadskim odredbama.senna66 je napisao/la: 17.03.2019., 16:23 Meni je nevjerojatno da se ljudi prave glupi i govore da je Leclerc brži.
Nije bio brži u kvalama, nije bio ni u utrci sve do onog trenutka kad je Seb zapao u patnje zbog strategije.
Ferrari je napravio ispravnu stvar. Nagrađen je vozač koji je bio brži cijeli vikend + isprika za zajeb.
Svi koji tvrde da je Leclerc zasluzio da ga se pusti su obični Vettel hejteri i od Leclera će sad skupa s britanskim medijima od njega napraviti novog Kimija. Prema kojem je Ferrari nepošten, ne vole ga, sabotiraju ga i bičuju.

- Clark
- F1puls suradnik
- Postovi: 376
- S nama već: 10 god 4 mj
Korektna utrka za početak prvenstva. Nije bila pretjerano uzbudljiva, ali je ipak bilo par zanimljivih situacija.
Red je prvo čestitati pobjediniku. Bottas je odvezao odličnu utrku. Jedini upitnik je kako bi se razvio drugi dio utrke da su on i Hamilton bili na identičnim strategijama. Nadam se da će mu ovaj nastup biti ohrabrenje za naredne utrke.
Naizgled ispodprosječan nastup za vozača Hamiltonovog kalibra. U biti je on svoj dio posla obavio OK. Može mu se prigovoriti za loš start i anemičnost u drugom dijelu utrke, ali to je više posljedica neoptimalne strategije.
Odličan početak partnerstva između Red Bulla i Honde. Još imaju dosta zaostatka do samog vrha, no nema sumnje da će na pojedinim utrkama biti uz bok najbržima.
Lijep nastup Verstappena.Treće mjesto je maksimum koji je mogao ostvariti.
Teško je ocijeniti Gaslyjev debi za Red Bull. Njegov krug u kvalifikacijama je zapravo bio korektan (čini mi se desetinka od Verstappena) i nije kriv za ispadanje u Q1. Ali u utrci završiti izvan bodova vozeći Red Bull i uzimajući u obzir da su odustala dva vozača koja su na gridu bila ispred njega... E, pa to nije dobro, koliko god staza u Melbourneu bila teška za pretjecanje.
Ferrari, Ferrari... Iskreno, nakon kvalifikacija nisam bio nešto pretjerano zabrinut. OK, sedam desetinki izgleda ružno, ali utrka je nešto drugo. Nakon utrke, moram promijeniti mišljenje. Možda je samo do staze i promašenog setupa, no ovakav početak sezone nije ohrabrujuć. Treba pričekati još par utrka i vidjeti kako će se stvari razvijati. Još je prerano za otpisivati sezonu, mada sad napamet, ne sjećam se kad je bolid koji je završio skoro minutu iza pobjednika na prvoj utrci bio u konkurenciji za naslov.
Vettel je odradio OK GP vikend, ništa više, ništa manje.
Leclerc je imao dobar debi za Ferrari. Par greškica, ali ništa strašno.
Također, unatoč tomu što su daleko od prve tri momčadi, veseli činjenica što su zasad sve momčadi u sredini poretka (izuzetak Williams) relativno blizu po performansama.
Red je prvo čestitati pobjediniku. Bottas je odvezao odličnu utrku. Jedini upitnik je kako bi se razvio drugi dio utrke da su on i Hamilton bili na identičnim strategijama. Nadam se da će mu ovaj nastup biti ohrabrenje za naredne utrke.
Naizgled ispodprosječan nastup za vozača Hamiltonovog kalibra. U biti je on svoj dio posla obavio OK. Može mu se prigovoriti za loš start i anemičnost u drugom dijelu utrke, ali to je više posljedica neoptimalne strategije.
Odličan početak partnerstva između Red Bulla i Honde. Još imaju dosta zaostatka do samog vrha, no nema sumnje da će na pojedinim utrkama biti uz bok najbržima.
Lijep nastup Verstappena.Treće mjesto je maksimum koji je mogao ostvariti.
Teško je ocijeniti Gaslyjev debi za Red Bull. Njegov krug u kvalifikacijama je zapravo bio korektan (čini mi se desetinka od Verstappena) i nije kriv za ispadanje u Q1. Ali u utrci završiti izvan bodova vozeći Red Bull i uzimajući u obzir da su odustala dva vozača koja su na gridu bila ispred njega... E, pa to nije dobro, koliko god staza u Melbourneu bila teška za pretjecanje.
Ferrari, Ferrari... Iskreno, nakon kvalifikacija nisam bio nešto pretjerano zabrinut. OK, sedam desetinki izgleda ružno, ali utrka je nešto drugo. Nakon utrke, moram promijeniti mišljenje. Možda je samo do staze i promašenog setupa, no ovakav početak sezone nije ohrabrujuć. Treba pričekati još par utrka i vidjeti kako će se stvari razvijati. Još je prerano za otpisivati sezonu, mada sad napamet, ne sjećam se kad je bolid koji je završio skoro minutu iza pobjednika na prvoj utrci bio u konkurenciji za naslov.
Vettel je odradio OK GP vikend, ništa više, ništa manje.
Leclerc je imao dobar debi za Ferrari. Par greškica, ali ništa strašno.
Također, unatoč tomu što su daleko od prve tri momčadi, veseli činjenica što su zasad sve momčadi u sredini poretka (izuzetak Williams) relativno blizu po performansama.
-
renato2107
- GP3
- Postovi: 763
- S nama već: 9 god 3 mj
Navijač Ferrarija jesam. Da su danas do kraja usrali s propuštanjem jesu, i to im nije trebalo. Da su Lecreca pustili naprijed, svašta su (možda) mogli dobiti ako nešto zezne, a Seba kao 5. baš nitko nije mogao ugroziti. Ovako su se obojica udaljila na sigurnu udaljenost od prve trojice, pa su sva tri mogli u boks bez problema. Odredbi 1-2 treba biti ali u odgovarajućem trenutku, ovo taj nije bio. I ende.
Što se tiče utrke, opet jadna. Nekako mi je sve lošija, i sve me više nervira ta neaktivnost na stazi, i onda to baš prva utrka. Postaje mi čak gora od Mađarske po tom pitanju.
I ostalo, pametni nismo, očito je da je Merc naprijed, Redbull nije jako daleko (bar u utrci) a Ferrari je nepoznanica. Ovoliko spori sigurno nisu, ali rekao bi da sigurno nisu ni ispred Merca.
Napredak bi rekao da je s ovim krilima, ali gume nešto ne štima, daj im meke gume, nema smisla da kvali guma traje više od pola utrke, to mora biti maksimalno 15 krugova, većina da nakon 10 skida.
Što se tiče utrke, opet jadna. Nekako mi je sve lošija, i sve me više nervira ta neaktivnost na stazi, i onda to baš prva utrka. Postaje mi čak gora od Mađarske po tom pitanju.
I ostalo, pametni nismo, očito je da je Merc naprijed, Redbull nije jako daleko (bar u utrci) a Ferrari je nepoznanica. Ovoliko spori sigurno nisu, ali rekao bi da sigurno nisu ni ispred Merca.
Napredak bi rekao da je s ovim krilima, ali gume nešto ne štima, daj im meke gume, nema smisla da kvali guma traje više od pola utrke, to mora biti maksimalno 15 krugova, većina da nakon 10 skida.

-
sennacher
- Karting
- Postovi: 114
- S nama već: 9 god 11 mj
- Navija za: Seb Vettel
Australija je oduvijek bila tek polovični pokazatelj stanja na početku sezone, a ovdje svi već donose zaključke kako će ona završiti. U toj vidovitosti jedino još nitko nije rekao da li će svjetski prvak biti Bottas, Hamilton ili Verstappen, iako ja iz brojnih razloga još uvijek vjerujem da će to biti Hamilton ili Vettel.
Jedno što je sigurno nakon Australije da su prve tri ekipe još uvijek daleko ispred drugih, u sredini je jako tijesno i međusobni odnosi će se mijenjati iz utrke u utrku dok je Williams u totalnoj banani.
Ne vidim da je itko spomenuo još jednu činjenicu koju je Australija očigledno pokazala (pa čak i u onih „5 stvari koje smo naučili nakon VN Australije“), a radi se o tome da ove godine bolidi na početku sezone očigledno baš i nisu najspremniji. Krepala su dva Renaultova motora koji bi trebali izdržati dobar dio sezone, a poznato je iz mnogih izvora kako probleme ima i Ferrari što najbolje pokazuje jadan top speed.
U tom pogledu sve pohvale Hondi koja je nakon brojnih fijaska očigledno pronašla i snagu i pouzdanost pa je RB daleko brži na pravcima od Ferrarija iako je riječ o bolidu čija se koncepcija (barem do sada) uvijek zasnivala prije svega na brzim zavojima nauštrb top speeda.
Od Ferrarija valja očekivati uklanjanje trenutnih tehničkih poteškoća i vjerujem da će tada biti sasvim blizu Mercedesu te ispred Red Bulla kao što je bilo u Barceloni. Više me brinu upitne strateške odluke i neprepoznavanje mogućih ciljeva tokom same utrke koje su se u Australiji također pokazale kao činjenica.
Po meni je bilo glupo kompromitiranje strategije čitave utrke s bolidom koji očito ne funkcionira savršeno kako bi se pokušao undercut Vettela nad Hamiltonom. Mercedes je ponovio istu grešku kad je pokrivao Ferrarijevu startegiju uz razliku kako se Hamilton nije vratio na stazu iza sporijeg bolida. Ako se već Ferrari već odlučio na undercut onda je trebao pokušati s Leclercom kako bi na taj način eventualno došao ispred Verstappena dok već postojeće peto mjesto nije bilo nimalo ugroženo. Dakle, bez ikakvog rizika Leclerc je time mogao samo dobiti, a ništa izgubiti za razliku od Vettela. Ako u konačnici i ne ostao ispred Verstappena vjerojatno bi ga barem usporio, možda i toliko da Ferrari uhvati podij. I naravno, trebali su pokušati na kraju s novim gumama uhvatiti dodatni bod.
Jedno što je sigurno nakon Australije da su prve tri ekipe još uvijek daleko ispred drugih, u sredini je jako tijesno i međusobni odnosi će se mijenjati iz utrke u utrku dok je Williams u totalnoj banani.
Ne vidim da je itko spomenuo još jednu činjenicu koju je Australija očigledno pokazala (pa čak i u onih „5 stvari koje smo naučili nakon VN Australije“), a radi se o tome da ove godine bolidi na početku sezone očigledno baš i nisu najspremniji. Krepala su dva Renaultova motora koji bi trebali izdržati dobar dio sezone, a poznato je iz mnogih izvora kako probleme ima i Ferrari što najbolje pokazuje jadan top speed.
U tom pogledu sve pohvale Hondi koja je nakon brojnih fijaska očigledno pronašla i snagu i pouzdanost pa je RB daleko brži na pravcima od Ferrarija iako je riječ o bolidu čija se koncepcija (barem do sada) uvijek zasnivala prije svega na brzim zavojima nauštrb top speeda.
Od Ferrarija valja očekivati uklanjanje trenutnih tehničkih poteškoća i vjerujem da će tada biti sasvim blizu Mercedesu te ispred Red Bulla kao što je bilo u Barceloni. Više me brinu upitne strateške odluke i neprepoznavanje mogućih ciljeva tokom same utrke koje su se u Australiji također pokazale kao činjenica.
Po meni je bilo glupo kompromitiranje strategije čitave utrke s bolidom koji očito ne funkcionira savršeno kako bi se pokušao undercut Vettela nad Hamiltonom. Mercedes je ponovio istu grešku kad je pokrivao Ferrarijevu startegiju uz razliku kako se Hamilton nije vratio na stazu iza sporijeg bolida. Ako se već Ferrari već odlučio na undercut onda je trebao pokušati s Leclercom kako bi na taj način eventualno došao ispred Verstappena dok već postojeće peto mjesto nije bilo nimalo ugroženo. Dakle, bez ikakvog rizika Leclerc je time mogao samo dobiti, a ništa izgubiti za razliku od Vettela. Ako u konačnici i ne ostao ispred Verstappena vjerojatno bi ga barem usporio, možda i toliko da Ferrari uhvati podij. I naravno, trebali su pokušati na kraju s novim gumama uhvatiti dodatni bod.
IL DITTO DI VETTEL
- Dani Verified
- Formula 1
- Postovi: 2332
- S nama već: 10 god
- Navija za: Hamilton, Leclerc, Ricci
“Ultimately I didn’t do a good enough job,” was Hamilton's assessmnent of his afternoon in Albert Park. “Once we got through the first corner, it was pretty much done and dusted, so it was about bringing the car home and bagging the points really. Naturally I had to pit a lot earlier, so I had a long, long stint, so I just drove super, super under par to try and make sure I had tyres left at the end of the race.”avetma je napisao/la: 17.03.2019., 21:15Odmah nakon utrke krenuo žestoki damage limitation, najprije naslovi o tome kako je podnica oštećena, a onda naslovi o Ferrarijevim momčadskim odredbama.senna66 je napisao/la: 17.03.2019., 16:23 Meni je nevjerojatno da se ljudi prave glupi i govore da je Leclerc brži.
Nije bio brži u kvalama, nije bio ni u utrci sve do onog trenutka kad je Seb zapao u patnje zbog strategije.
Ferrari je napravio ispravnu stvar. Nagrađen je vozač koji je bio brži cijeli vikend + isprika za zajeb.
Svi koji tvrde da je Leclerc zasluzio da ga se pusti su obični Vettel hejteri i od Leclera će sad skupa s britanskim medijima od njega napraviti novog Kimija. Prema kojem je Ferrari nepošten, ne vole ga, sabotiraju ga i bičuju.![]()
Pa reklo bi se da te izjave ipak demantiraju za razliku od ferrarijevih ispreznih izgovora.

- avetma
- Administrator
- Postovi: 5731
- S nama već: 10 god 5 mj
- Lokacija: Zagreb
- Kontakt:
Ne pričam o Hamiltonu nego o medijskoj mašineriji koja je pohitala objasniti svojim čitateljima gdje je nestao Lewis i prebaciti fokus na "kontroverzni Ferrari".Dani je napisao/la: 18.03.2019., 09:17 Pa reklo bi se da te izjave ipak demantiraju za razliku od ferrarijevih ispreznih izgovora.
- Ferrari
- Formula 1
- Postovi: 8145
- S nama već: 10 god 1 mj
- Navija za: Ferrari, Seb, Max, Lec
Leclerc je bio skoro 9 sekundi od Maxa...ne možeš nikakav undercut tu raditi.sennacher je napisao/la: 18.03.2019., 08:55 Australija je oduvijek bila tek polovični pokazatelj stanja na početku sezone, a ovdje svi već donose zaključke kako će ona završiti. U toj vidovitosti jedino još nitko nije rekao da li će svjetski prvak biti Bottas, Hamilton ili Verstappen, iako ja iz brojnih razloga još uvijek vjerujem da će to biti Hamilton ili Vettel.
Jedno što je sigurno nakon Australije da su prve tri ekipe još uvijek daleko ispred drugih, u sredini je jako tijesno i međusobni odnosi će se mijenjati iz utrke u utrku dok je Williams u totalnoj banani.
Ne vidim da je itko spomenuo još jednu činjenicu koju je Australija očigledno pokazala (pa čak i u onih „5 stvari koje smo naučili nakon VN Australije“), a radi se o tome da ove godine bolidi na početku sezone očigledno baš i nisu najspremniji. Krepala su dva Renaultova motora koji bi trebali izdržati dobar dio sezone, a poznato je iz mnogih izvora kako probleme ima i Ferrari što najbolje pokazuje jadan top speed.
U tom pogledu sve pohvale Hondi koja je nakon brojnih fijaska očigledno pronašla i snagu i pouzdanost pa je RB daleko brži na pravcima od Ferrarija iako je riječ o bolidu čija se koncepcija (barem do sada) uvijek zasnivala prije svega na brzim zavojima nauštrb top speeda.
Od Ferrarija valja očekivati uklanjanje trenutnih tehničkih poteškoća i vjerujem da će tada biti sasvim blizu Mercedesu te ispred Red Bulla kao što je bilo u Barceloni. Više me brinu upitne strateške odluke i neprepoznavanje mogućih ciljeva tokom same utrke koje su se u Australiji također pokazale kao činjenica.
Po meni je bilo glupo kompromitiranje strategije čitave utrke s bolidom koji očito ne funkcionira savršeno kako bi se pokušao undercut Vettela nad Hamiltonom. Mercedes je ponovio istu grešku kad je pokrivao Ferrarijevu startegiju uz razliku kako se Hamilton nije vratio na stazu iza sporijeg bolida. Ako se već Ferrari već odlučio na undercut onda je trebao pokušati s Leclercom kako bi na taj način eventualno došao ispred Verstappena dok već postojeće peto mjesto nije bilo nimalo ugroženo. Dakle, bez ikakvog rizika Leclerc je time mogao samo dobiti, a ništa izgubiti za razliku od Vettela. Ako u konačnici i ne ostao ispred Verstappena vjerojatno bi ga barem usporio, možda i toliko da Ferrari uhvati podij. I naravno, trebali su pokušati na kraju s novim gumama uhvatiti dodatni bod.
Vettel je bio na oko 3.5-4 sec od Hamiltona.
We fight together. We win together. We lose together. Forza Ferrari



- 1883
- Karting
- Postovi: 248
- S nama već: 9 god 5 mj
- Lokacija: Nederland
Lewis je uvijek kriv za debakl Ferrarijaavetma je napisao/la: 17.03.2019., 21:15 Odmah nakon utrke krenuo žestoki damage limitation, najprije naslovi o tome kako je podnica oštećena, a onda naslovi o Ferrarijevim momčadskim odredbama.![]()

Lewisov loš start i drugo mjesto moralna je utjeha za debakl Ferrarija, makar to bilo samo trenutno jer se od surove stvarnosti ne može pobjeći

@avetma, nakon prve iduće Sebove piruete očekujem nastavak spinerskih tekstova na naslovnici. One iz drugog dijela prošle sezone baš je bio gušt čitati.
Pomno, švindlerski birane riječi posložio si na savršen način

Nastavi li Sebastian sa svojom tradicijom red je i ti da nastaviš

- avetma
- Administrator
- Postovi: 5731
- S nama već: 10 god 5 mj
- Lokacija: Zagreb
- Kontakt:
Mislim da si krivo shvatio moju poruku. Ja sam rekao da je Ferrarijeva momčadska odredba i podnica alibi za damage limitation koji britanska mašinerija radi da objasni zašto je Bottas pobijedio Lewisa onako kako je Lewis prošle godine pobjeđivao njega. Naravno da neću učiti Autosportove urednike o uredničkoj politici, to oni znaju puno bolje od mene. Meni je samo komično kad naiđem na takve bedastoće, a u britanskim medijima ih definitivno ne fali. Recimo, ova mi je ostala najdraža od svih:1883 je napisao/la: 18.03.2019., 10:49Lewis je uvijek kriv za debakl Ferrarijaavetma je napisao/la: 17.03.2019., 21:15 Odmah nakon utrke krenuo žestoki damage limitation, najprije naslovi o tome kako je podnica oštećena, a onda naslovi o Ferrarijevim momčadskim odredbama.![]()
![]()
Lewisov loš start i drugo mjesto moralna je utjeha za debakl Ferrarija, makar to bilo samo trenutno jer se od surove stvarnosti ne može pobjeći![]()
Ovaj drugi dio tvoje poruke ja nisam shvatio, pa molim da mi i ti pošalješ koji screenshot s Pulsa ili neki članak za kojeg misliš da nije bio korektan?
- Dani Verified
- Formula 1
- Postovi: 2332
- S nama već: 10 god
- Navija za: Hamilton, Leclerc, Ricci
Niti je Lewis ušao u trku kako treba, niti je strategija pomogla, jer do ulaska je imao nešto slabija vremena , a ponekad i brža od Bottasa. zaostatak je bio nekih3-4 sekunde. Opravdanja za Seba i nedozvoljavanje napada nema. Po tome principu je i merceds mogao reći Bottasu da ni slučajno ne napada Hamiltona na startu. Dapače Leclerc je izgubio dobiveni dvoboj sa Maxom zbog Sebovog laktarenja u prvome zavoju.

- avetma
- Administrator
- Postovi: 5731
- S nama već: 10 god 5 mj
- Lokacija: Zagreb
- Kontakt:
Pa tko govori da nije tako? Lewis je ušao možda malo nonšalantno, a Bottas odlučno. U prvom stintu je Bottas imao 12 krugova bolje vrijeme od Lewisa, a Lewis 2 kruga bolja od Bottasa.Dani je napisao/la: 18.03.2019., 11:14 Niti je Lewis ušao u trku kako treba, niti je strategija pomogla, jer do ulaska je imao nešto slabija vremena , a ponekad i brža od Bottasa. zaostatak je bio nekih3-4 sekunde.
A gdje sam ih pokušao opravdati za nedozvoljavanje napada?
-
Har Kl
- Formula 1
- Postovi: 4105
- S nama već: 7 god 11 mj
- Navija za: Mercedes
Ante, zamisli slučajno da Martin Kodrić potpiše za Ferrari i osvoji titulu svjetskog prvaka, pritom natjera Lewisa Hamiltona na seriju grešaka. ...
Na ovom portalu bi gorilo. Bukvalno.
Neke stvari se ne mogu posmatrati globalno. Autosport je britanski portal tako da je meni to razumiljivo.
Ja se nikad ne bih požalio što italijanski mediji glorificiraju Ferrari i njegove uspjehe.
A @1883 hoće da kaže, da vodstvo i navijači Ferrarija trebaju prvo počistiti u svom dvorištu pa tek onda gledati smeće u tuđem dvorištu. Jer koliko god tuđe smeće bilo uočljivo, tvoje opet ostane tu gdje jeste,
BTW. Podnica jeste oštećena, u 4.krugu. Tako da niko nije pisao oštećenje podnice kao opravdanje za poraz, kao što si ti naveo.
Eventualno kao opravdanje za prevelik zaostatak.
LH je poražen nakon prvog zavoja.
Na ovom portalu bi gorilo. Bukvalno.
Neke stvari se ne mogu posmatrati globalno. Autosport je britanski portal tako da je meni to razumiljivo.
Ja se nikad ne bih požalio što italijanski mediji glorificiraju Ferrari i njegove uspjehe.
A @1883 hoće da kaže, da vodstvo i navijači Ferrarija trebaju prvo počistiti u svom dvorištu pa tek onda gledati smeće u tuđem dvorištu. Jer koliko god tuđe smeće bilo uočljivo, tvoje opet ostane tu gdje jeste,
BTW. Podnica jeste oštećena, u 4.krugu. Tako da niko nije pisao oštećenje podnice kao opravdanje za poraz, kao što si ti naveo.
Eventualno kao opravdanje za prevelik zaostatak.
LH je poražen nakon prvog zavoja.