Uskoro na sajtu Sport kluba interviju sa malim Dinom Beganovicem. Cisto da se pohvalim da sam ja zasluzan za taj interviju. Jer sam spojio Dina i Srdjana Ercega.
Stavljam link interviji kada izadje na sajt.
Ok tekst ali kad se već netko uhvatio prepričavanja neke utrke iz tamo 2013 mogao je i malo opširnije opisati stanje prije te utrke te samu utrku malo bolje .
Što znamo? Najbolji start u povijesti,degradacija guma i to je to. Zašto je Hamilton završio 12. ? Felipe je treći,dakle,Ferrari je bio top bolid toga dana .
Re: Konkurentski portali i ostali mediji
Postano: 12.05.2020., 14:31
Postao Alen13ASC
Prijavi se na GP1 pa ostavi taj komentar, Yesus.
Re: Konkurentski portali i ostali mediji
Postano: 12.05.2020., 15:44
Postao avetma
Povodom odlaska SV iz Ferrarija, eto prigodne kolumne o FA. Neke rane stvarno nikad ne zacijele
Re: Konkurentski portali i ostali mediji
Postano: 20.05.2020., 16:08
Postao Vettel-Ferrari
Odličnu su paralelu povukli između Ricciarda i Schumachera
Kao što je netko komentirao na jednoj kolumni, bilo bi NEPRAKTIČNO da odsutanu, ako već imaju spreman bolid za 2021./2022.
Re: Konkurentski portali i ostali mediji
Postano: 25.05.2020., 16:13
Postao Har Kl
Imala je i Honda spreman bolid 2009.
Također se nadam da neće otići. Svi su problemima. Zaista nezgodna situacija za bilo kakvo dugoročno planiranje.
Sent from my Redmi Note 8 Pro using Tapatalk
Re: Konkurentski portali i ostali mediji
Postano: 25.05.2020., 16:33
Postao pigmalion
Toyota ( moćnija od Renaulta na globalnoj razini ) je imala bolid za 2010. I to dobar bolid, pa su otišli.....
Naravno, trenutna nezavidna situacija za Renault..... možda ostanu bar kao dostavljač motora, za 2021., 2022?
Re: Konkurentski portali i ostali mediji
Postano: 26.05.2020., 10:57
Postao dmj
Pitanje je želi li itko u ovom trenutku njihove motore, obzirom na priličnu bliskost većine ekipa s dobavljačima motora.
I ja se nadam da se to što sam napisao u članku neće ostvariti, ali pokušao sam dati uvid izvan konteksta same F1.
Stavimo li se u poziciju onih koji imaju presudnu riječ, francuske vlade, treba li im optužba oporbe da proračunskim, državnim novcem financiraju momčad Formule 1, kronično neuspješnu i lociranu izvan Francuske? A ako mi to iz Hrvatske možemo vidjeti, sumnjam da u samoj Francuskoj oporba ne vidi...
Nažalost, osim Ferrarija i McLarena, čija proizvodnja automobila jest utemeljena na imidžu koji im donosi F1, svi ostali proizvođači tu su samo privremeno, dok im paše. Nije tajna da i untar Daimlera postoji jaka struja koja želi povlačenje zbog rezanja troškova, a oni dominiraju.
Neovisno o tome koliko su već uložili u razvoj za sljedeće sezone, dojma sam da je ostanak u F1 u ovom trenutku za Renault kao proizvođača potpuno kontraproduktivan, u baš svakom aspektu. Jedino se nadam da će si opet napraviti odstupnicu kakvu su imali pri prošlom odlasku i time osigurati kontinuitet momčadi. Samo me prokleto plaši ova situacija oko korone, koja im de dozvoljava dugoročno planiranje, nego se rješenja i rezanja troškova traže odmah.