Ja se samo nadam da ce Max, u slucaju da nema bolid za pobjedu u AD, primjeniti Lewisov recept iz Silverstona. Pa kud puklo da puklo.
Ovo vise nema smisla koliko se podilazi Lewisu i Mercedesu. Trebaju dobiti po prstima da bi dosao kraj njihovim pizdarijama.
Frantic je napisao/la: 06.12.2021., 10:08
Slažem se da Max nije trebao dobiti kaznu i da je veća odgovornost za sudar na Lewisu i njegovoj ekipi.
Bez obzira što nije imao informaciju i što je vjerovatno posmislio da se možda radi opet o nekom SCu, VSCu,..... (mada imaju i za takve stvari signali u bolidu....).
Možemo mi sad ovdje laprdat o 2.4G (Max je lupio u barijeru u Silverstoneu sa 51G, pa ovih 2,4G mi ne izgleda nešto strašno, Veyron pri ubrzanju od 0-100 km od 2,9s, pravi silu 1,6 G, bla bla, bla,.....), ali meni ne treba nikakva telemetrija, meni su moje oči dovoljne, a snimak koji je @Vetma stavio dovoljno govori.
Ko hoće da vidi i shvati, vidjeće i shvatiće.
Ko neće, Bože moj
avetma je napisao/la: 05.12.2021., 22:41
Evo da se sve lijepo vidi iz visine:
Malo je reći da je smiješno
Ali sve ovo mi stvara dojam da su Maxu opleli 10s kazne zbog toga što mu se "nakupilo" na jučerašnjoj trci, iako je dobio naredbu za propuštanje, kao i 5s kazne.
Ali da su baš pazili da to bude ispod Bottasovog zaostatka.
Pa bas se na videu vidi da je dodatno usporio nakon sto mu je lewis bio na guzici i to je zakocio dok je isao dodatno desno, kao da se makne. I sasvim je jasno da je htio posto poto da bude iza na drs detectionu. Kao i lewis. No to nije propustanje. I onda je opet to napravio pa ga je morao propustati 3. put.
I to dost jako, to nije vise bio lifting. 2.4g je jako kocenje, a usporedjivati to s udarom....
F1 bolid jako teško koči bez kočnica, odnosno motorno kočenje je jako slabo. Zašto? Ležajevi, rukavci i glavčine su sa toliko niskim koeficijentom trenja urađeni da na tim mjestima imaš jako malo konverzije energije.. Dalje hod klipa V6 motora koji koriste je oko 28mm, dakle nije to 2.0 dizelaš sa 96mm hodom klipa i glavčinom iz diferencijala staron 10 godina pa da imaš potrebu pritisnuti kočnicu samo kada potpuno staješ...
Re: VN Saudijske Arabije 3.-5. prosinca 2021.
Postano: 06.12.2021., 11:41
Postao Cale od Lewisa
Da mi je znati sta bi Crofty radio da bude sudar i obadva dnf. pa to bi bilo epic
Frantic je napisao/la: 06.12.2021., 10:08
Slažem se da Max nije trebao dobiti kaznu i da je veća odgovornost za sudar na Lewisu i njegovoj ekipi.
Bez obzira što nije imao informaciju i što je vjerovatno posmislio da se možda radi opet o nekom SCu, VSCu,..... (mada imaju i za takve stvari signali u bolidu....).
Možemo mi sad ovdje laprdat o 2.4G (Max je lupio u barijeru u Silverstoneu sa 51G, pa ovih 2,4G mi ne izgleda nešto strašno, Veyron pri ubrzanju od 0-100 km od 2,9s, pravi silu 1,6 G, bla bla, bla,.....), ali meni ne treba nikakva telemetrija, meni su moje oči dovoljne, a snimak koji je @Vetma stavio dovoljno govori.
Ko hoće da vidi i shvati, vidjeće i shvatiće.
Ko neće, Bože moj
Malo je reći da je smiješno
Ali sve ovo mi stvara dojam da su Maxu opleli 10s kazne zbog toga što mu se "nakupilo" na jučerašnjoj trci, iako je dobio naredbu za propuštanje, kao i 5s kazne.
Ali da su baš pazili da to bude ispod Bottasovog zaostatka.
Pa bas se na videu vidi da je dodatno usporio nakon sto mu je lewis bio na guzici i to je zakocio dok je isao dodatno desno, kao da se makne. I sasvim je jasno da je htio posto poto da bude iza na drs detectionu. Kao i lewis. No to nije propustanje. I onda je opet to napravio pa ga je morao propustati 3. put.
I to dost jako, to nije vise bio lifting. 2.4g je jako kocenje, a usporedjivati to s udarom....
F1 bolid jako teško koči bez kočnica, odnosno motorno kočenje je jako slabo. Zašto? Ležajevi, rukavci i glavčine su sa toliko niskim koeficijentom trenja urađeni da na tim mjestima imaš jako malo konverzije energije.. Dalje hod klipa V6 motora koji koriste je oko 28mm, dakle nije to 2.0 dizelaš sa 96mm hodom klipa i glavčinom iz diferencijala staron 10 godina pa da imaš potrebu pritisnuti kočnicu samo kada potpuno staješ...
Mislim da motori imaju neke postavke kad koce,ali na Formuli 1 cim pustis malo gas,sam downforce od auta vec pocne dosta usporavati auto,sad ovisi o koliko downforca automobil ima,zanimljiv video ,nezz zasto Ham se nije samo dao lijevo ,nego je bio iza Maxa
Dosta bolid usporava. Em zbog aerodinamike em zbog toga što se pune baterije. Uglavnom, na svakom simulatoru čim pustiš gas, usporava fino.
Re: VN Saudijske Arabije 3.-5. prosinca 2021.
Postano: 06.12.2021., 13:31
Postao Cale od Lewisa
Tocno je frajer lud ko struja
Re: VN Saudijske Arabije 3.-5. prosinca 2021.
Postano: 06.12.2021., 13:52
Postao OffLiberyMedia
Nije Lewis otišao lijevo jer je htio DRS, a mogućnosti postoje i da se "zbunio".
Usporava F1 bolid bez gasa, naravno, ali ne kao što se misli. Pitanje je veliko da li je recovery upaljen ili nije, itd itd. Downforce također ne utiče na usporavanje nego drag, to su dvije različite stvari. Činjenica je da kod trenutne F1 porastom draga raste i downforce, ali to nije nužno, postoje aerodinamicki elementi poput podnice koji ne stvaraju drag a stvaraju downforce, isto tako i bočni usmjerivači na zadnjem krilu itd itd... Ugl sa videa se jasno vidi da nije riječ ni o kakvom BT-u jer naprotiv, Max je pritisnuo gas neposredno prije udara a ne kočnicu...
Re: VN Saudijske Arabije 3.-5. prosinca 2021.
Postano: 06.12.2021., 13:56
Postao f1_zg
Nisam neki ekspert za pravilnik, pa molim jedno pojašnjenje, da se nekim slučajem ustanovilo da Max nije kriv za zabijanje Hamiltona prilikom propuštanja, dali bi ga morao ponovno propustiti?
Znači propuštanje vjerojatno znači da bolid B mora doći ispred bolida A, bez obzira što recimo bolid B napravi neki manevar kojem si sam onemogući dolazak ispred bolida A?
Re: VN Saudijske Arabije 3.-5. prosinca 2021.
Postano: 06.12.2021., 14:49
Postao Ciki-F1
f1_zg je napisao/la: 06.12.2021., 13:56
Nisam neki ekspert za pravilnik, pa molim jedno pojašnjenje, da se nekim slučajem ustanovilo da Max nije kriv za zabijanje Hamiltona prilikom propuštanja, dali bi ga morao ponovno propustiti?
Znači propuštanje vjerojatno znači da bolid B mora doći ispred bolida A, bez obzira što recimo bolid B napravi neki manevar kojem si sam onemogući dolazak ispred bolida A?
U slucaju Hamiltona 100% da, ukoliko ga nebi Max propustio (čitaj, ham ne zeli preteci sporiji auto) jednostavno bi max morao u box da ovaj dr shvati.
Re: VN Saudijske Arabije 3.-5. prosinca 2021.
Postano: 06.12.2021., 14:54
Postao Ciki-F1
Najjaca je ekipa koja koristi podatke 69bara na kocenju i 2.4 gf. I onda kažu da se ne razumiju u to ali da zvuci puno.
Kao da ja napisem kako je Lewis imao 1000ks pod haubom te je mogao bez beda preteci Maxa, mislim, ne kuzim se u ks ali zvuci puno
Re: VN Saudijske Arabije 3.-5. prosinca 2021.
Postano: 06.12.2021., 15:08
Postao OffLiberyMedia
Pritisak kod dizela u commonrailu je do 2600 bar-a, kolko je to u gf, garant to mora imat mnogo konja? Bar 800?
Re: VN Saudijske Arabije 3.-5. prosinca 2021.
Postano: 06.12.2021., 15:18
Postao STULE
Inace gledam sada ovu svu lakrdiju od fie i masija, a sjetimo se prije 15-20g
Nije bilo kazni 5,10,15sec, asvaltiranih izletnih zona i granica staze, vracanja pozicije.
ALI ZATO
Je bilo kazna prolaska kroz box
Stop and go 10sec bez diranja bolida!!
Ako nesto klapa visi otpada sa bolida
(Vettel, Lewis) to mijenaš, popravljaš u 5 krugova ili si diskvalificiran!!!
Nesječam se baš da su alonso, schumi ili hakinen gurali se i lupali po stazi ko ham i ver
Napravi sranje pa vidi gdje ces biti poslje kazne, a sve sto se događalo na stazi se tamo i riješavalo i kažnjavalo!
Van staze se riješavala legalnost bolida, spygate, crashgate itd...
Stave ocona da starta prvi, mogli smo tako stavit i đuru na biciklu da se vozi po stazi cik-cak
To se prije nebi dogodilo ni u najluđim snovima
Re: VN Saudijske Arabije 3.-5. prosinca 2021.
Postano: 06.12.2021., 15:51
Postao AMG
Na seminaru o "ABS, ESP and co." sam gledao usporedbu kako osobni automobili zahvaljujući vakum/hidrauličkom pojačivaču postižu pritisak i preko 150 bari, a da Formula 1 bolidi (čini mi se da je bio prikazan Williams BMW FW26 iz 2004) i takav sistem radi pritisak od 40-70 bari", e sad kolika je maximala danas je dobro pitanje? Mislim da nije velika razlika, nije se sistem toliko drastično promjenio da možemo pričati o nekim znatno većim pritiscima?
Koliko je 2.4G najbolje će te saznati ako pogledate neki onboard s gforce grafikonom ...
Re: VN Saudijske Arabije 3.-5. prosinca 2021.
Postano: 06.12.2021., 15:55
Postao senna66
Nije ga brake testao, Hamilton se zbunio, čista slučajna situacija. Pustite vi fiziku i G sile, da je stvarno brake testao oba bi bila u 1000 dijelova.
Radi se drama od apsolutno ničega.
Re: VN Saudijske Arabije 3.-5. prosinca 2021.
Postano: 06.12.2021., 16:02
Postao senna66
senna66 je napisao/la:Nije ga brake testao, Hamilton se zbunio, čista slučajna situacija. Pustite vi fiziku i G sile, da je stvarno brake testao oba bi bila u 1000 dijelova.
Radi se drama od apsolutno ničega.
Evo i videa sa telemetrijom. Ja ovdje vidim konstantni pad brzine, ništa naglo.
Hamilton je čak i da se radi o brake testu imao i vremena i prostora da izmakne bez problema.
Zbunio se, prošao sa nešto malo štete i bok.
PreCjednik Udruge oboljelih od Michaela Masija
Re: VN Saudijske Arabije 3.-5. prosinca 2021.
Postano: 06.12.2021., 16:52
Postao AMG
Ciki-F1 je napisao/la: 06.12.2021., 11:00
Ja se samo nadam da ce Max, u slucaju da nema bolid za pobjedu u AD, primjeniti Lewisov recept iz Silverstona. Pa kud puklo da puklo.
Ovo vise nema smisla koliko se podilazi Lewisu i Mercedesu. Trebaju dobiti po prstima da bi dosao kraj njihovim pizdarijama.
Kakvo odlično i pošteno rješenje bi to bilo
Srećom siguran sam da se Lewis neće postaviti onako kao Max u Brazilu pa isto sigurno biti neće. Iskreno malo ste dosadni sa ovim konstantnim prizivanjem Maxa da se zabije u Lewisa...
Re: VN Saudijske Arabije 3.-5. prosinca 2021.
Postano: 06.12.2021., 17:02
Postao Pastor
Majko mila, koje kukanje o Maxu.
Šta je to opasno uradio? Dva puta je kratio stazu u prvom zavoju. I za oba puta bio kažnjen, i to prestrogo (puštanje i +5s). Prvo kod drugog restarta prepustio poziciju. I onda kasnije kada ga je puštao, ovaj se zabije u njega (još jedna obrnuta kazna, koju ni u kom slučaju nije zaslužio). Kasnije ga opet pusti, i ipak dobije 5 sekundi... Vidim neki Mercedesovci kažu kako ga je zbog toga morao opet pustiti. Zašto bi ga opet puštao kada su mu svakako dali kaznu?
Eto, što se tiče kazni, kažnjen i prestrogo. Što se tiče neke opasne vožnje, oba puta kada je sijekao, bilo je iskontrolirano, bez neke prevelike drame. I gdje su sada oni što kažu kako se na startu gleda kroz prste? Ova dvojica su uglavnom prezaštićena, ali je juče Max bio prestrogo kažnjavan bez ikakve sumnje. Pogledajte šta se na tim startovima dešavalo iza vodećih. Pola je bolida sjeklo prvu krivinu. I samo Max da najebe, i to dva puta.
Što se tiče Hamiltonovog udaranja Maxa, sve je već prikazano, za one koji žele vidjeti. Ništa FiA nije dokazala, što je i priloženo u njihovom obrazloženju kazne. Pričaju nekakva sranja koja nemaju smisla, ali nigdje ne pišu te 2.4G gluposti i slično. U toj odluci nigdje nisu rekli da ga je brake testao, nego nekakva sranja o DRS liniji, i kako ni jedan ne želi da prođe prvi. I kako je to Maxova krivica? Nigdje ne piše gdje ga treba pustiti, to je na Maxu da odluči. A ovi su mu rekli da ga pusti. Tako da je retardirano kažnjavati Maxa za ispunjavanje FiA-inog zahtjeva. Na kraju krajeva, Hamilton je taj koji se zabio u Maxa, a ne obrnuto. I pri tom mu oštetio gume. Poslije toga je i Ocon vozio brže od Maxa...
S jedne strane, Maxu su sudije naplatile i više nego je skrivio. S druge strane, za čitav vikend Mercedesu se progledalo (opet) kroz prste više puta. Hamilton je bio u nekoliko kažnjivih situacija, uključujući i ovo udaranje u utrci. Bottas je isto imao nekoliko situacija koje se nisu ni pogledale. Kontakt sa Kimijem, usporavanje pod SC-om, pa i nekoliko je puta i sam sjekao prvu krivinu.
Ne krivim Maxa nimalo za ovakvu vožnju, jer to mu je bila jedina šansa da se bori protiv ovakvog Mercedesa. Možda je bila greška preći na medium, ali da nije možda nebi ni imao onako dobar onaj treći start. Ali ga je na kraju koštalo. Trebao je bolje odraditi onaj prvi restart, kada mu je crvena zastava poklonila prvo mjesto. To, i greška na kvalifikacijama su mu jedine greške ovog vikenda.
Drugo, toliko se oplelo po stazi, a sama staza ima malo veze sa svime što se desilo. Staze je po meni ubjedljivo najbolja ulična koju smo do sada imali. Brza, odlično urađena, odlično izgleda, sigurna. Ima akcije na njoj, a i prestizanja su sasvim izvodljiva. A kako je FiA vodila utrku to je druga priča...
Re: VN Saudijske Arabije 3.-5. prosinca 2021.
Postano: 06.12.2021., 17:04
Postao senna66
Re: VN Saudijske Arabije 3.-5. prosinca 2021.
Postano: 06.12.2021., 17:10
Postao f1_zg
Ciki-F1 je napisao/la:
f1_zg je napisao/la: 06.12.2021., 13:56
Nisam neki ekspert za pravilnik, pa molim jedno pojašnjenje, da se nekim slučajem ustanovilo da Max nije kriv za zabijanje Hamiltona prilikom propuštanja, dali bi ga morao ponovno propustiti?
Znači propuštanje vjerojatno znači da bolid B mora doći ispred bolida A, bez obzira što recimo bolid B napravi neki manevar kojem si sam onemogući dolazak ispred bolida A?
U slucaju Hamiltona 100% da, ukoliko ga nebi Max propustio (čitaj, ham ne zeli preteci sporiji auto) jednostavno bi max morao u box da ovaj dr shvati.
Može neki manje šeretski odgovor?
Re: VN Saudijske Arabije 3.-5. prosinca 2021.
Postano: 06.12.2021., 17:27
Postao Boris_CRO
Također Max nikad nije imao namjeru pustiti samo tako, ideja mu je od prve bila da ga pusti negdje samo na pola metra pa da ga prestigne natrag. Očigledno je Vuk mislio da će Maxonja pustiti na početku ravnice i dati da se Lewis odmah odvoji 30 metara.
Zapravo malo smiješno mi je što se Mercedes čudi kao pura glisti kada se Max brani agresivno i veoma gladijatorski. Činjenica je da fair play borba koja uključuje tko ima brži bolid na ravnome znači da Max nema nikakve šanse. I na zadnjoj utrci će Max ići nogom gdje Lewis bude išao nosom.