Bome, kod tebe ručak traje 3 dana. Dobro si mog'o.
Yeah, it's on purpose!
Jedan je Leclerc!!
► Prikaži “Spoiler”
Odgovor na pitanje @dmj-a, koji je jedan od dvojice vozača sa preko 100 nastupa, za čije pisanje prezimena ne trebamo koristiti nijedno slovo koje mu se već ne nalazi i u imenu.
Oteli mu punicu i traže otkupninu, pa većina muškaraca bi platili samo da je ne vrate Doduše, Bernijeva punica je skoro 20 godina mlađa od njega, pa tko zna možda ju i otkupi
Pirelli objavio odabir guma za sve utrke do kraja sezone:
Zašto? Ako nije za harda, onda neće ni voziti na njemu. Imaju soft i medium. A hard je svakako glupost, ako kraće traje od mediuma ko na prošloj stazi na kojoj je "korišten" (donešen na trkaći vikend).
senja je napisao/la:Zašto? Ako nije za harda, onda neće ni voziti na njemu. Imaju soft i medium. A hard je svakako glupost, ako kraće traje od mediuma ko na prošloj stazi na kojoj je "korišten" (donešen na trkaći vikend).
Bolje bi bilo da su donijeli Supersoft umjesto Harda, utrkivanje i strategije bi bile zanimljivije (kvalificirali bi se na SS i brzo bi morali u boks te bi zapeli iza ovih koji su krenuli na Softu pa bi utrka bila zanimljivija.) Slično kao u Kini
Ništa od haloa
Također, radio restrikcije bit će ukinute za vrijeme utrke i više neće biti praćenja granica staze
https://twitter.com/tgruener/status/758701987269578752
Ne sjećam se kad sam zadnji put bio zadovoljan svakom odlukom koju je donijelo neko tijelo Formule 1
Meni je glupo što neće kažnjavati izlaske sa staze. Mislim, glupo mi je da se kažnjava u utrci, pogotovo ako nisi imao od toga koristi. Ali u kvalifikacijama se mora to kažnjavati, ako se stekne prednost. Ili da na svim stazama u takvim krivinama stave neki materijal koji će spriječavati da steknu prednost. Na primjer, ovdje u Hockenheimu ima tepih iza pasica, a kako kažu vožnja po njemu ti neće donijeti prednost. A tamo gdje je asfalt ili beton normalno da će vozači pokušati iskoristiti. Šta će tek raditi ako se to ne bude kažnjavalo.
A ovo što je u Mađarskoj se nešto gledalo u utrci mi je glupo. U utrci se treba kažnjavati samo ako se stekne pozicija izlaskom sa staze. A to što će neko malo izletiti prateći bolid ispred sebe ne mijenja ništa. Ako su samo to ukinuli što su imali na prošloj utrci onda je u redu.
Baš to. U kvalama se treba pratiti track limits. Ali vjerojatno misle na ovo kažnjavanje u utrci sa ovim.
Što je sa team radio banom? Nije valjda da će opet vozačima sve govoriti? Slažem se u slučaju nekog kvara, buga u sustavu, nejasnoće itd. , ali ne želim slušati kako treba kočiti, balans, kako će startati i zagrijati kvačilo itd.
We fight together. We win together.We lose together. Forza Ferrari
Ferrari je napisao/la:Što je sa team radio banom? Nije valjda da će opet vozačima sve govoriti? Slažem se u slučaju nekog kvara, buga u sustavu, nejasnoće itd. , ali ne želim slušati kako treba kočiti, balans, kako će startati i zagrijati kvačilo itd.
Start će i dalje biti isključivo u rukama vozača, tijekom kruga zagrijavanja i samog starta komunikacija će biti zabranjena. Nakon toga će sva komunikacija biti dozvoljena.
Što se tiče granica staze, ja podržavam ukidanje praćenja. Kad su već asfaltirali svaku moguću izletnu zonu, onda nek dopuste vozačima da pritišću do maksimuma do kojeg stječu određenu prednost.
Ferrari je napisao/la:Što je sa team radio banom? Nije valjda da će opet vozačima sve govoriti? Slažem se u slučaju nekog kvara, buga u sustavu, nejasnoće itd. , ali ne želim slušati kako treba kočiti, balans, kako će startati i zagrijati kvačilo itd.
Start će i dalje biti isključivo u rukama vozača, tijekom kruga zagrijavanja i samog starta komunikacija će biti zabranjena. Nakon toga će sva komunikacija biti dozvoljena.
Što se tiče granica staze, ja podržavam ukidanje praćenja. Kad su već asfaltirali svaku moguću izletnu zonu, onda nek dopuste vozačima da pritišću do maksimuma do kojeg stječu određenu prednost.
Mislim da bi u warm up krugu trebala biti samo ograničena komunikacija, a ne potpuno zabranjena. Jer može se i tada desiti neki kvar koji vozači ne mogu sami riješiti.
Ovo sa izlaskom sa staze mi se ne sviđa. Izgleda da se rješavaju svega što ne mogu jasno odrediti. Još samo da riješe i ovo oko promjena pravca.
Ali treba vidjeti na šta se sve odnosi ovo sa ukidanjem praćenja izlaska sa staze. Neće valjda sada dozvoliti i prestizanje van staze. Za što smo prije vidjeli mnogo kazni. To mi nebi imalo smisla.
@senja, neće biti potpuno zabranjena komunikacija niti u formacijskom krugu, u FIA-inom pojašnjenju je navedeno što je dozvoljeno (ovo što si spomenuo je među tim):
In the document, Whiting said the following messages will be allowed on the formation lap.
* Indication of a problem with the car, any message of this sort must include an irreversible instruction to enter the pits at the end of the lap.
* Information concerning damage to the bodywork of the car.
* Instructions to select driver defaults, this must be for the sole purpose of mitigating loss of function of a sensor, actuator or controller whose degradation or failure was not detected and handled by the on-board software.
* Indication of a problem with a competitor’s car.
* Marshalling information (race start aborted or other similar instructions or information from race control).
* Passing on messages from race control (this would include telling a driver that the last car has taken up position on the grid at the end of the formation lap).
* Oil or debris in certain corners.
____________________
Strateška grupa jučer je (začuđujuće) bila puno dobrih ideja, a ovo je još jedna od njih:
Samsung u pregovorima da kupe Magneti Marelli
Ako ih kupe treba vidjeti kako ce se to odraziti na Ferrari i dijelove koje MM isporucuje. Ocekujem samo bolje ukoliko dodje do akvizicije.