VN Azerbejdžana (Baku Street Circuit) 26.-28. travnja 2019.
-
zelot
- Formula 1
- Postovi: 2622
- S nama već: 9 god 8 mj
Cini se i da je filozofija prednjeg krila bolja kod mercedesa nego kod ferrarija.
Mozda tu lezi zec takodjer jer prednje krilo je prakticki najbitnij dio aerodinamike. Sada to mijenjati nema danse, ne bi stigli ji do kraja sezone jer to je cijeli novi bolid..
Poslano sa mog Redmi Note 6 Pro koristeći Tapatalk
Mozda tu lezi zec takodjer jer prednje krilo je prakticki najbitnij dio aerodinamike. Sada to mijenjati nema danse, ne bi stigli ji do kraja sezone jer to je cijeli novi bolid..
Poslano sa mog Redmi Note 6 Pro koristeći Tapatalk
- CrashOverride Verified
- Formula 1
- Postovi: 9677
- S nama već: 8 god 11 mj
- Navija za: Ferrari
- Lokacija: AlfaQuadrant
@zelot mislim da je sve jasnije da je ferrari promasio aero
Fino Alla Fine
- Ferrari
- Formula 1
- Postovi: 8143
- S nama već: 10 god
- Navija za: Ferrari, Seb, Max, Lec
Ne. Mercedes je odradio odličan posao, ali gume su smeće.Har Kl je napisao/la: 28.04.2019., 17:10@Ferrari pa šta ćemo sad. Da skinemo gume Mercedesu?Ferrari je napisao/la: 28.04.2019., 16:52Nije nikakav X Files...ako je netko lobirao za gume, super...imaju to pravo. No aj mi sada reci da im ovakve gume ne odgovaraju?Dani je napisao/la: 28.04.2019., 16:47 Haha opet kreće x files formula 1 sa urotama i teorijama zavjere. Nevjerovatno. Ferrari je mjenjao koncept prednjeg krila. Tko mu je kriv? Očito je i rb imao prste u zavjeri jer su blizu ferrariju i imaju najbolji menadžment guma od svih ekipa.
Opet kažem, pogledaj prošlu godinu sa tim gumama...sjećaš li se Austrije gdje su spalili gume i dobili blistere na njima? Unutar 10-ak krugova kada su počeli pritiskati?
Očito je da sve radi kako treba u Mečki, pogotovo na polju guma...jer kažem di da su oni jedina ekipa koja se uopće ne žali na gume i upravlja najbolje sa njima.
Pogledaj kako je Max pao nakon VSC-a jer nije mogao vratiti gume u "prozor"...Vettel iznenađujuće dobro upalio gume nakon VSC-a.
U prvom stintu Vettel je gubio hladno oko 7-8 desetinki po krugu, sada je rekao nakon utrke da se mučio sa temperaturama guma, nikako u pravu temperaturu...očito da je problem.
Russel jučer govori da su ove gume napravljene za top ekipe, a ne za ostale...on vozi, čovjek zna što govori...
Menagement guma je sastavni dio aero koncepta bolida. Obično je linearno povezano.
Mercedes ima jedinstven aero koncept ove godine. Samim tim imaju i jedinstvene probleme i benefite od njega.
Sem toga ne vidim neku razliku u trajanju guma Mercedesa i Ferrarija ni na jednoj utrci.
U Bakuu ste završili sa 11 sec zaostataka, u utrci u kojoj nije bilo SC. Bilo bi i manje da se Vettel nije isključio iz utrke zadnja tri kruga.
A ne može se reći da se Mercedes štedio.
Bezveze pušete u prazno. Činjenica je da se opet nakon promjene pravila, Mercedes najbolje snašao. I da još gore bude, ne možete se više ni na PU vaditi. Ove godine je snaga na vašoj strani.
Činjenica.
Kako je normalno da evo Leclerc uzme Soft gumu zadnjih 17 krugova, lagan bolid...i on SPORIJI od ekipe na Medium gumi koji su još i pritiskali čitavo vrijeme u tom stintu...to meni nije normalno.
Isto tako evo opet ću se vratiti na Španjolsku 2018 gdje je Soft i Supersoft bio nevjerojatno idiotska guma u kvalama, RBR i Ferrari su svoj zadnji krug u Q3 odradili na tvrđem Softu, a Mercedes na Supersoftu...vremena su bila tu negdje. Kakva logika stoji iza toga?
Ako vozači i ekipe kažu da su gume smiješne, ne možeš ih držati u pravoj temperaturi...i onda vozač na u teoriji bržoj gumi bude sporiji od ovih na tvrđoj i 30 krugova starijoj gumi...ne znam. Meni je to užasno loša guma onda.
Što se tiče menadženta guma...opet se treba vratiti na 2018 pa pogledati zašto su se točno gume mijenjale u 3 utrke...sigurnosni razlozi? Da...ok.
Ali neću se vraćati na to.
We fight together. We win together. We lose together. Forza Ferrari



- Ferrari
- Formula 1
- Postovi: 8143
- S nama već: 10 god
- Navija za: Ferrari, Seb, Max, Lec
Po čemu ti to zaključuješ?zelot je napisao/la: 28.04.2019., 17:20 Cini se i da je filozofija prednjeg krila bolja kod mercedesa nego kod ferrarija.
Mozda tu lezi zec takodjer jer prednje krilo je prakticki najbitnij dio aerodinamike. Sada to mijenjati nema danse, ne bi stigli ji do kraja sezone jer to je cijeli novi bolid..
Poslano sa mog Redmi Note 6 Pro koristeći Tapatalk
U Ferrariju su već rekli da im najviše štekaju gume i općenito podešavanje bolida i pronalska balansa...mislim da to nema tolike veze sa konceptom prednjeg krila, koje su svi hvalili kada su ga prvi put vidjeli...tada su bili "genijalci".
We fight together. We win together. We lose together. Forza Ferrari



-
zelot
- Formula 1
- Postovi: 2622
- S nama već: 9 god 8 mj
A kako je normalno da leclerc na tvrdjim gumama bude brzi od svih ispred sebe na meksim par sekundi?Ferrari je napisao/la:Ne. Mercedes je odradio odličan posao, ali gume su smeće.Har Kl je napisao/la: 28.04.2019., 17:10@Ferrari pa šta ćemo sad. Da skinemo gume Mercedesu?Ferrari je napisao/la: 28.04.2019., 16:52
Nije nikakav X Files...ako je netko lobirao za gume, super...imaju to pravo. No aj mi sada reci da im ovakve gume ne odgovaraju?
Opet kažem, pogledaj prošlu godinu sa tim gumama...sjećaš li se Austrije gdje su spalili gume i dobili blistere na njima? Unutar 10-ak krugova kada su počeli pritiskati?
Očito je da sve radi kako treba u Mečki, pogotovo na polju guma...jer kažem di da su oni jedina ekipa koja se uopće ne žali na gume i upravlja najbolje sa njima.
Pogledaj kako je Max pao nakon VSC-a jer nije mogao vratiti gume u "prozor"...Vettel iznenađujuće dobro upalio gume nakon VSC-a.
U prvom stintu Vettel je gubio hladno oko 7-8 desetinki po krugu, sada je rekao nakon utrke da se mučio sa temperaturama guma, nikako u pravu temperaturu...očito da je problem.
Russel jučer govori da su ove gume napravljene za top ekipe, a ne za ostale...on vozi, čovjek zna što govori...
Menagement guma je sastavni dio aero koncepta bolida. Obično je linearno povezano.
Mercedes ima jedinstven aero koncept ove godine. Samim tim imaju i jedinstvene probleme i benefite od njega.
Sem toga ne vidim neku razliku u trajanju guma Mercedesa i Ferrarija ni na jednoj utrci.
U Bakuu ste završili sa 11 sec zaostataka, u utrci u kojoj nije bilo SC. Bilo bi i manje da se Vettel nije isključio iz utrke zadnja tri kruga.
A ne može se reći da se Mercedes štedio.
Bezveze pušete u prazno. Činjenica je da se opet nakon promjene pravila, Mercedes najbolje snašao. I da još gore bude, ne možete se više ni na PU vaditi. Ove godine je snaga na vašoj strani.
Činjenica.
Kako je normalno da evo Leclerc uzme Soft gumu zadnjih 17 krugova, lagan bolid...i on SPORIJI od ekipe na Medium gumi koji su još i pritiskali čitavo vrijeme u tom stintu...to meni nije normalno.
Isto tako evo opet ću se vratiti na Španjolsku 2018 gdje je Soft i Supersoft bio nevjerojatno idiotska guma u kvalama, RBR i Ferrari su svoj zadnji krug u Q3 odradili na tvrđem Softu, a Mercedes na Supersoftu...vremena su bila tu negdje. Kakva logika stoji iza toga?
Ako vozači i ekipe kažu da su gume smiješne, ne možeš ih držati u pravoj temperaturi...i onda vozač na u teoriji bržoj gumi bude sporiji od ovih na tvrđoj i 30 krugova starijoj gumi...ne znam. Meni je to užasno loša guma onda.
Što se tiče menadženta guma...opet se treba vratiti na 2018 pa pogledati zašto su se točno gume mijenjale u 3 utrke...sigurnosni razlozi? Da...ok.
Ali neću se vraćati na to.
Danas je tako funkcioniralo i to je to... Nije sako guma guma guma. To su smjese koje zbig vanjskih cimbenika ne moraju biti takve da je meksa brza od tvrdje.
Poslano sa mog Redmi Note 6 Pro koristeći Tapatalk
- LH44
- Formula 1
- Postovi: 4505
- S nama već: 6 god 7 mj
- Navija za: McLaren, HAM, RIC, NOR
- Lokacija: Woking
Gume su se na te 3 utrke opravdano mjenjale, jer bi inače one gume koje su se na ostalim trkama koristile raspadale. Mislim Vettel je potvrdio posle VN Španije da je promjena guma opravdana, jer su se standardne gume imale još manji vijek trajanja.
Što se Singapura tiče, tad je ako se dobro sjećam Mercedes donio one felge i zadnji ovjes bješe i s te dvije nadogradnje su napravili razliku u iduće 3 trke.
Što se Singapura tiče, tad je ako se dobro sjećam Mercedes donio one felge i zadnji ovjes bješe i s te dvije nadogradnje su napravili razliku u iduće 3 trke.


- Slavenowsky
- Formula 1
- Postovi: 2554
- S nama već: 10 god 3 mj
- Navija za: Ferrari
- Lokacija: ŠveCka
To sto je Bottas na startu imao malu borbu sa Hamiltonom, je njegova losa reakcija. Imo je losiji start od Hamiltona, al Hamilton mi nije izgledao previse agresivno, kakav inace zna da bude. Nakon toga je samo krstario. Ako cemo gledati da je Leclerc imao dobre gume, onda Bottas ima bolji bolid! Ne treba malom uzimati ono sto najvise se trazi u utrkama, a to je preticanje. Izgledao je citav vikend dobro, vidjelo se da zeli vise, ali mogucnosti nisu takve i ono izlijetanje je bio produkt velike zelje. Ferrari je na mediumu bio dobar, ali na softu ocajan, opet za to nije Leclerc kriv, vec Ferrari. Da je Ferrari 10 krugova ranije zvao Leclerca u box, gdje je jos imao finu prednost, opet bi izgubio svu zbog Softa, tako da je mali odradio ono sto se je moglo.
Mercedesovi vozaci u ovoj utrci su mi bili totalno oprezni i moglo bi se reci sahovski postavljeni. Onaj koji zadrzi prednost na startu, taj ce da i zavrsi utrku. Hamilton je tek pri kraju utrke vrsio mali pritisak, ali to je izgledalo totalno bezopasno, vise je sebi mogao naskoditi nego Bottasu.
Danasnja utrka je bila i vise nego dosadna, najmanje incidenata na stazi, bez nekih velikih strateskih odluka u boxu, Leclerc, Max - Perez su dali najvise ubudljivosti, ostalo je bilo za spavanje.
I ovo ne govorim da umanjim pobjedu Mercedesa, njima svaka cast, rade svoj posao kako treba, ali generalno utrka je bila dosadna
Mercedesovi vozaci u ovoj utrci su mi bili totalno oprezni i moglo bi se reci sahovski postavljeni. Onaj koji zadrzi prednost na startu, taj ce da i zavrsi utrku. Hamilton je tek pri kraju utrke vrsio mali pritisak, ali to je izgledalo totalno bezopasno, vise je sebi mogao naskoditi nego Bottasu.
Danasnja utrka je bila i vise nego dosadna, najmanje incidenata na stazi, bez nekih velikih strateskih odluka u boxu, Leclerc, Max - Perez su dali najvise ubudljivosti, ostalo je bilo za spavanje.
I ovo ne govorim da umanjim pobjedu Mercedesa, njima svaka cast, rade svoj posao kako treba, ali generalno utrka je bila dosadna
Zadnja izmjena: Slavenowsky, dana/u 28.04.2019., 17:32, ukupno mijenjano 1 put.
🏎 1961, 1964, 1975, 1976, 1977, 1979, 1982, 1983, 1999, 2000, 2001, 2002, 2003, 2004, 2007, 2008...
-
zelot
- Formula 1
- Postovi: 2622
- S nama već: 9 god 8 mj
Pa ono, vise je da pitam mada bi se dalo i zakljuciti...Ferrari je napisao/la:Po čemu ti to zaključuješ?zelot je napisao/la: 28.04.2019., 17:20 Cini se i da je filozofija prednjeg krila bolja kod mercedesa nego kod ferrarija.
Mozda tu lezi zec takodjer jer prednje krilo je prakticki najbitnij dio aerodinamike. Sada to mijenjati nema danse, ne bi stigli ji do kraja sezone jer to je cijeli novi bolid..
Poslano sa mog Redmi Note 6 Pro koristeći Tapatalk
U Ferrariju su već rekli da im najviše štekaju gume i općenito podešavanje bolida i pronalska balansa...mislim da to nema tolike veze sa konceptom prednjeg krila, koje su svi hvalili kada su ga prvi put vidjeli...tada su bili "genijalci".
Evo, dvije spec prednjih krila. Vamo dva bolida bez problema na svim vrstama staze p1 i p2 dok ona druga dva nigdje u toj pricii jos ih rbr stize koji ima kao i merc koncepciju ako se ne varam.
A od krila sve krece. I gume, i lezanje, i hladjenje i sve sve sve...
Ne kazem da je to ali vrlo lako bi moglo biti. Nije totalno fulana prica aki sve je puno kad se hoce pobjediti...
Poslano sa mog Redmi Note 6 Pro koristeći Tapatalk
- F12000
- Formula 1
- Postovi: 2967
- S nama već: 7 god 1 mj
- Navija za: Ferrari, Leclerc
Da je sve unutar nekakvog zdravog razuma Leclerc je trebao biti sporiji nešto od vrha u prvom stintu (ali ipak očistiti midfield) i onda sa lakim bolidom i bržim gumama (koje su mu ostale radi Q2 na tvrđima) napasti sam vrh.

- Ferrari
- Formula 1
- Postovi: 8143
- S nama već: 10 god
- Navija za: Ferrari, Seb, Max, Lec
To je logično jer su Medium gume puno otpornije na temperaturu i općenito su tvrđe...u utrci sa 105 kg goriva na početku, biti ćeš brži za par krugova...zapamti da je Leclerc zapravo izgubio 2 pozicije i tek je od kruga 5 počeo da stiže ostale.zelot je napisao/la: 28.04.2019., 17:27A kako je normalno da leclerc na tvrdjim gumama bude brzi od svih ispred sebe na meksim par sekundi?Ferrari je napisao/la:Ne. Mercedes je odradio odličan posao, ali gume su smeće.Har Kl je napisao/la: 28.04.2019., 17:10
@Ferrari pa šta ćemo sad. Da skinemo gume Mercedesu?
Menagement guma je sastavni dio aero koncepta bolida. Obično je linearno povezano.
Mercedes ima jedinstven aero koncept ove godine. Samim tim imaju i jedinstvene probleme i benefite od njega.
Sem toga ne vidim neku razliku u trajanju guma Mercedesa i Ferrarija ni na jednoj utrci.
U Bakuu ste završili sa 11 sec zaostataka, u utrci u kojoj nije bilo SC. Bilo bi i manje da se Vettel nije isključio iz utrke zadnja tri kruga.
A ne može se reći da se Mercedes štedio.
Bezveze pušete u prazno. Činjenica je da se opet nakon promjene pravila, Mercedes najbolje snašao. I da još gore bude, ne možete se više ni na PU vaditi. Ove godine je snaga na vašoj strani.
Činjenica.
Kako je normalno da evo Leclerc uzme Soft gumu zadnjih 17 krugova, lagan bolid...i on SPORIJI od ekipe na Medium gumi koji su još i pritiskali čitavo vrijeme u tom stintu...to meni nije normalno.
Isto tako evo opet ću se vratiti na Španjolsku 2018 gdje je Soft i Supersoft bio nevjerojatno idiotska guma u kvalama, RBR i Ferrari su svoj zadnji krug u Q3 odradili na tvrđem Softu, a Mercedes na Supersoftu...vremena su bila tu negdje. Kakva logika stoji iza toga?
Ako vozači i ekipe kažu da su gume smiješne, ne možeš ih držati u pravoj temperaturi...i onda vozač na u teoriji bržoj gumi bude sporiji od ovih na tvrđoj i 30 krugova starijoj gumi...ne znam. Meni je to užasno loša guma onda.
Što se tiče menadženta guma...opet se treba vratiti na 2018 pa pogledati zašto su se točno gume mijenjale u 3 utrke...sigurnosni razlozi? Da...ok.
Ali neću se vraćati na to.
Danas je tako funkcioniralo i to je to... Nije sako guma guma guma. To su smjese koje zbig vanjskih cimbenika ne moraju biti takve da je meksa brza od tvrdje.
Poslano sa mog Redmi Note 6 Pro koristeći Tapatalk
To je bila razlika u gumi, jer može više pritiskati, dok ostali moraju voziti unutra limita.
Soft je u brzom krugu brža guma...ali ne u utrci.
We fight together. We win together. We lose together. Forza Ferrari



- Ferrari
- Formula 1
- Postovi: 8143
- S nama već: 10 god
- Navija za: Ferrari, Seb, Max, Lec
Ideš u boks jednostavno?LH44 je napisao/la: 28.04.2019., 17:30 Gume su se na te 3 utrke opravdano mjenjale, jer bi inače one gume koje su se na ostalim trkama koristile raspadale. Mislim Vettel je potvrdio posle VN Španije da je promjena guma opravdana, jer su se standardne gume imale još manji vijek trajanja.
Što se Singapura tiče, tad je ako se dobro sjećam Mercedes donio one felge i zadnji ovjes bješe i s te dvije nadogradnje su napravili razliku u iduće 3 trke.
Gume se nisu raspadale...pojavili bi se blisteri, ali to je bilo sve.
Ne bi se sigurno raspadale i bile opasne...ako smo mogli koristiti regularne gume u Spa onda smo mogli i u Silverstoneu, Španjolskoj i Francuskoj.
Još su u Spa gume bile mekše nego u Barceloni i Silverstoneu. Nisam vidio da gume pucaju i da se raspadaju.
We fight together. We win together. We lose together. Forza Ferrari



- LH44
- Formula 1
- Postovi: 4505
- S nama već: 6 god 7 mj
- Navija za: McLaren, HAM, RIC, NOR
- Lokacija: Woking
Nije asfalt svugdje isti niti su temperature svugdje iste, i to je se uzimalo u obzir. Uostalom ne znam zašto se drugi nisu žalili na tu odluku, nego su svi prihvatili, Mercedes je obrazložio svoju primjedbu i ovi su uvidjeli problem koji se dao spriječiti ovim gumama. To što ih je Mercedes bolje skontao je problem ostalih, ne Mercedesa, otuda ni nema žaljenja Mercedesa, jer što bi se žalio kad uzimaš maximalan broj bodova iz 4 utrke, minus bodovi za najbrži krug.


- croatic f1
- F1puls suradnik
- Postovi: 6034
- S nama već: 10 god 3 mj
- Navija za: najstarijeg i najmlađeg
- Lokacija: Zaprešić
Još jedna poprilično dosadna utrka, možda ne tako strašno kao u Kini, ali nije bilo puno bolje.
Čestitke Bottasu na novoj pobjedi, sad su on i Lewis na 2-2 ove sezone, a upravo onaj najbrži krug iz Australije pravi razliku u korist Bottasa. Rekao je Lewis da je bio previše prijateljski nastrojen na startu utrke, ali vidi se iskustvo, zna Lewis da je prvenstvo dugačko i da ne mora ništa forsirati, pogotovo s obzirom na ovu Mercedesovu formu. Svaka čast obojici na korektnosti, kroz one uske zavoje su vozili kotač uz kotač bez naznake kontakta, a Bottasu svaka čast na držanju putanje i zadržavanju vodstva. Onom Williamsu koji je Bottasu dao DRS u predzadnjem krugu nemam ništa lijepo za reći, ukrao nam smrad direktnu borbu za pobjedu u zadnjem krugu
Činjenica je da Mercedes u ovom trenutku nema pravu konkurenciju, možemo biti sretni što je Bottas u ovakvoj formi. Ferrari jednostavno kasni korak za njima. Možemo se pitati bi li Leclerc bio išta konkurentniji da je startao naprijed, ali sumnjam. Bahrein daje kakvu-takvu nadu za Ferrarijev nastavak sezone, zaostatak nije ogroman, stoga ih ja i dalje ne bih u potpunosti otpisao. Ovih 4/4 u dvostrukim pobjedama ne izgleda dobro, ali kažem, zaostatak nije toliko zastrašujuć.
Mislim da Leclerc ne zaslužuje DOTD, zanemarimo jučerašnje razbijanje, ali jednostavno nije pokazao ništa spektakularno, odradio je ono što smo najmanje očekivali od njega danas. Ne kažem da je bio loš, ali nije za DOTD. Naravno, ne treba previše raspravljati o tom glasanju, ionako je to presubjektivno. Inače, baš me zanima bi li se Ferrari sjetio poslati Leclerca po FL da Mercedes to nije spomenuo na radiju
Čestitke svakako Perezu, očito njemu, ali i RP-u odgovara ova staza. Checo sjajan tijekom cijelog vikenda, a Lance na kraju također dobar nastup u bodovima. Pohvale i za McLarenove vozače, no ista stvar kao i kod RP-a, ova staza im je i prošle godine bila jako dobra, znamo da je Alonso nakon što mu je falilo pola bolida uspio do kraja doći do P7, a mislim da je Vandoorne uspio do P9 ili 10. Svejedno, obećavajuć početak sezone za McLaren, trenutno su na P4 u prvenstvu, iako su u Kini izgubili potencijalne bodove
Kimiju pohvale na bodu nakon starta iz pitlanea, na kraju opet ispred Giovinazzija koji jedini uz Grosjeana i Williamse nema bod ove sezone.
Šteta zbog Kvjata, vozio je solidnu utrku, a onda je Ricci sve uprskao inače Kvjatovim stilom. Onaj dive je još prihvatljiva greška, ali udarac u rikvercu je čista glupost, kazna naravno zaslužena. Renault zasad najveće razočaranje sezone. Taman sam uzeo Riccija u Manageru, sreća pa sam uzeo i Sainza i imam McLaren Hondu otprije pa se ovako poluaktivan držim na P14
Od VN Španjolske nemam velika očekivanja po pitanju zanimljivosti, možda onda iznenadi.
Čestitke Bottasu na novoj pobjedi, sad su on i Lewis na 2-2 ove sezone, a upravo onaj najbrži krug iz Australije pravi razliku u korist Bottasa. Rekao je Lewis da je bio previše prijateljski nastrojen na startu utrke, ali vidi se iskustvo, zna Lewis da je prvenstvo dugačko i da ne mora ništa forsirati, pogotovo s obzirom na ovu Mercedesovu formu. Svaka čast obojici na korektnosti, kroz one uske zavoje su vozili kotač uz kotač bez naznake kontakta, a Bottasu svaka čast na držanju putanje i zadržavanju vodstva. Onom Williamsu koji je Bottasu dao DRS u predzadnjem krugu nemam ništa lijepo za reći, ukrao nam smrad direktnu borbu za pobjedu u zadnjem krugu

Činjenica je da Mercedes u ovom trenutku nema pravu konkurenciju, možemo biti sretni što je Bottas u ovakvoj formi. Ferrari jednostavno kasni korak za njima. Možemo se pitati bi li Leclerc bio išta konkurentniji da je startao naprijed, ali sumnjam. Bahrein daje kakvu-takvu nadu za Ferrarijev nastavak sezone, zaostatak nije ogroman, stoga ih ja i dalje ne bih u potpunosti otpisao. Ovih 4/4 u dvostrukim pobjedama ne izgleda dobro, ali kažem, zaostatak nije toliko zastrašujuć.
Mislim da Leclerc ne zaslužuje DOTD, zanemarimo jučerašnje razbijanje, ali jednostavno nije pokazao ništa spektakularno, odradio je ono što smo najmanje očekivali od njega danas. Ne kažem da je bio loš, ali nije za DOTD. Naravno, ne treba previše raspravljati o tom glasanju, ionako je to presubjektivno. Inače, baš me zanima bi li se Ferrari sjetio poslati Leclerca po FL da Mercedes to nije spomenuo na radiju

Čestitke svakako Perezu, očito njemu, ali i RP-u odgovara ova staza. Checo sjajan tijekom cijelog vikenda, a Lance na kraju također dobar nastup u bodovima. Pohvale i za McLarenove vozače, no ista stvar kao i kod RP-a, ova staza im je i prošle godine bila jako dobra, znamo da je Alonso nakon što mu je falilo pola bolida uspio do kraja doći do P7, a mislim da je Vandoorne uspio do P9 ili 10. Svejedno, obećavajuć početak sezone za McLaren, trenutno su na P4 u prvenstvu, iako su u Kini izgubili potencijalne bodove

Šteta zbog Kvjata, vozio je solidnu utrku, a onda je Ricci sve uprskao inače Kvjatovim stilom. Onaj dive je još prihvatljiva greška, ali udarac u rikvercu je čista glupost, kazna naravno zaslužena. Renault zasad najveće razočaranje sezone. Taman sam uzeo Riccija u Manageru, sreća pa sam uzeo i Sainza i imam McLaren Hondu otprije pa se ovako poluaktivan držim na P14

Od VN Španjolske nemam velika očekivanja po pitanju zanimljivosti, možda onda iznenadi.
- Multi 21
- Formula 1
- Postovi: 2423
- S nama već: 7 god 11 mj
- Navija za: Ferrari, Vet, Max
Vadit se na gume je krajnje glupo iz par razloga:
1. Gume su davno prije početka sezone najavljene, svi imaju istu priliku da slože dobar bolid za njih. Nitko ne nosi nikakvu prednost od prošle godine jer su bolidu potpuno drugačiji.
2. Te iste gume su bile u Barceloni i u Bahreinu gdje je Ferrari radio ko urica. (Riječi vozača)
Evo mogućnosti, možda stvarno Ferrari nema ultra dominantan bolid , a Bahrein je bio Mercedesov off?
Više vjerujem Red Bullu i Maxu da zapapre za naslov do kraja godine, nego Ferrariju...
1. Gume su davno prije početka sezone najavljene, svi imaju istu priliku da slože dobar bolid za njih. Nitko ne nosi nikakvu prednost od prošle godine jer su bolidu potpuno drugačiji.
2. Te iste gume su bile u Barceloni i u Bahreinu gdje je Ferrari radio ko urica. (Riječi vozača)
Evo mogućnosti, možda stvarno Ferrari nema ultra dominantan bolid , a Bahrein je bio Mercedesov off?
Više vjerujem Red Bullu i Maxu da zapapre za naslov do kraja godine, nego Ferrariju...
"If everything seems under control, you're not going fast enough." Mario Andretti
- LH44
- Formula 1
- Postovi: 4505
- S nama već: 6 god 7 mj
- Navija za: McLaren, HAM, RIC, NOR
- Lokacija: Woking
Baku mu je Russelom otplatio dug od prošle sezonecroatic f1 je napisao/la: 28.04.2019., 18:12Onom Williamsu koji je Bottasu dao DRS u predzadnjem krugu nemam ništa lijepo za reći, ukrao nam smrad direktnu borbu za pobjedu u zadnjem krugu![]()
Šteta zbog Kvjata, vozio je solidnu utrku-

A Kvyat... uvijek mi je bio drag vozač i nekako sam navijao za njega, ali baksuz je da ga nema većeg, baš sam pogledao njegov onboard replay na F1TV, neće zadnja lijeva na početku da se upali i kraj, jednostavno hladna, remetila balans i još se derala/graining, sreća medium je bila dobra guma, pa je dosta vremena na njoj vratio dok ostali nisu otišli u box mjenjati soft. Kasnije odličan tempo, neki bodovi su bili na pomolu i onda Ricciardo napravi ovaj zajeb, čovjeku neće na dobro i kraj...


- avetma
- Administrator
- Postovi: 5730
- S nama već: 10 god 4 mj
- Lokacija: Zagreb
- Kontakt:
Prvi put u povijesti imamo sezonu koja je započela sa četiri 1-2, a nakon toga se postavlja pitanje "možda Ferrari stvarno nema ultradominantan bolid"Multi 21 je napisao/la: 28.04.2019., 18:30 Evo mogućnosti, možda stvarno Ferrari nema ultra dominantan bolid , a Bahrein je bio Mercedesov off?

-
Har Kl
- Formula 1
- Postovi: 4105
- S nama već: 7 god 11 mj
- Navija za: Mercedes
Evo druge mogućnosti. Ferrari je ipak ultra dominantan i namjerno fula taktike jer:Multi 21 je napisao/la: 28.04.2019., 18:30 Evo mogućnosti, možda stvarno Ferrari nema ultra dominantan bolid , a Bahrein je bio Mercedesov off?
Više vjerujem Red Bullu i Maxu da zapapre za naslov do kraja godine, nego Ferrariju...

- MSC
- Formula 1
- Postovi: 1662
- S nama već: 9 god 8 mj
- Navija za: Ferrari
- Lokacija: Kutina
- Kontakt:
Činjenica je da je lakše biti vozač Mercedesa nego Ferrarija... Prvo, Mercedes je stabilniji, brži, kompletniji i bolji bolid. Ferrari mora biti na rubu da bi došao Mercedesu na par desetinki zaostatka, a voziti stalno na rubu bez pogreške, da paziš na gume, gorivo, pogonsku jedinicu, njene elemente i sve ne może nitko, pa tako ne mogu ni Seb ni Charles... Bolid je jednostavno sporiji, teži za voziti.
S druge strane, Lewis i Valtteri mogu imati poptuno povjerenje u odluke momčadi, bolji su u podešavanju boljeg bolida, taktičke odluke u utrci se ne moraju preispitivati. E sad zamislite kad Sebu i Charlesu kažu da idu u box, 80% šanse je da je taktika loša i sigurno im nije mirno koliko je Lewisu i Valtteriju.
Sve u svemu, Mercedes je bolji i po pitanju bolida i po pitanju pit walla.
EDIT: A još nismo došli do one stavke "razvoja kroz sezonu" gdje je Ferrari tradicionalno najgori od prve tri momčadi.
I definitnvo mi se sviđa ovakav pristup Bottasa kakav ima ove godine. Jako slično Rosbergu i pokazuje da Lewis s isitim oružjem u rukama nije nepobjediv ni u kvalifikacijama ni u utrci.
S druge strane, Lewis i Valtteri mogu imati poptuno povjerenje u odluke momčadi, bolji su u podešavanju boljeg bolida, taktičke odluke u utrci se ne moraju preispitivati. E sad zamislite kad Sebu i Charlesu kažu da idu u box, 80% šanse je da je taktika loša i sigurno im nije mirno koliko je Lewisu i Valtteriju.
Sve u svemu, Mercedes je bolji i po pitanju bolida i po pitanju pit walla.
EDIT: A još nismo došli do one stavke "razvoja kroz sezonu" gdje je Ferrari tradicionalno najgori od prve tri momčadi.
I definitnvo mi se sviđa ovakav pristup Bottasa kakav ima ove godine. Jako slično Rosbergu i pokazuje da Lewis s isitim oružjem u rukama nije nepobjediv ni u kvalifikacijama ni u utrci.
"What a little star." May 26, 2012.
- Multi 21
- Formula 1
- Postovi: 2423
- S nama već: 7 god 11 mj
- Navija za: Ferrari, Vet, Max
Ovo je najstrašniji dio svegaMSC je napisao/la: 28.04.2019., 21:16
EDIT: A još nismo došli do one stavke "razvoja kroz sezonu" gdje je Ferrari tradicionalno najgori od prve tri momčadi.

"If everything seems under control, you're not going fast enough." Mario Andretti