Scuderia Ferrari
-
renato2107
- GP3
- Postovi: 761
- S nama već: 9 god 3 mj
Baš me zanima jel ima skoro kakav krug s novijim bolidima, i snimka...čisto usporedbe radi
-
wapi Verified
- GP3
- Postovi: 954
- S nama već: 8 god 2 mj
- Navija za: Ferrari
- Lokacija: Zagreb
-
Har Kl
- Formula 1
- Postovi: 4105
- S nama već: 7 god 11 mj
- Navija za: Mercedes
Lik ih navukaowapi je napisao/la: 09.10.2020., 14:16 https://www.gpblog.com/en/news/69987/fe ... olff-.html
Da i taj veto nečem dobrom posluži.

Nije nikad ni htio ići na to mjesto. Da je htio prodao bi postojeće dionice Mercedesa, a ne bi kupovao dionice Williamsa i Aston Martina.
- Ferrari
- Formula 1
- Postovi: 8145
- S nama već: 10 god 1 mj
- Navija za: Ferrari, Seb, Max, Lec
Pa da ih je i navukao, nije da veto ima ograničenje u svojoj uporabi.Har Kl je napisao/la: 09.10.2020., 14:27Lik ih navukaowapi je napisao/la: 09.10.2020., 14:16 https://www.gpblog.com/en/news/69987/fe ... olff-.html
Da i taj veto nečem dobrom posluži.![]()
Nije nikad ni htio ići na to mjesto. Da je htio prodao bi postojeće dionice Mercedesa, a ne bi kupovao dionice Williamsa i Aston Martina.
We fight together. We win together. We lose together. Forza Ferrari



-
wapi Verified
- GP3
- Postovi: 954
- S nama već: 8 god 2 mj
- Navija za: Ferrari
- Lokacija: Zagreb
Ako nije imao problema da kao CEO WIlliamsa sa nekim % dionica prijeđe u Mercedes. Misliš li da bi ga ista pozicija i dionice spriječile da napravi nešto drugo.Osim toga nije sad kupio Williams nego mu se vratilo 5% jer kupac nije uplatio zadnju ratu.... Vjerujem da je sad to prodao zajedno s familijom Williams. A Aston Martin je buduća pozicija. Mercedes nije presretan sa njegovom kupovinom Aston Martina, ali ga još trpi jer tu su rezultati.....Har Kl je napisao/la: 09.10.2020., 14:27Lik ih navukaowapi je napisao/la: 09.10.2020., 14:16 https://www.gpblog.com/en/news/69987/fe ... olff-.html
Da i taj veto nečem dobrom posluži.![]()
Nije nikad ni htio ići na to mjesto. Da je htio prodao bi postojeće dionice Mercedesa, a ne bi kupovao dionice Williamsa i Aston Martina.
Frajer je s onu stranu morala. Nešto kao Briatore samo nije hedonist nego stoik.
- Gilles
- GP3
- Postovi: 833
- S nama već: 9 god 8 mj
- Navija za: Ferrari
Bravo za poređenje, pljunuti Briatore samo iskovan u germanskom stilu.wapi je napisao/la:Ako nije imao problema da kao CEO WIlliamsa sa nekim % dionica prijeđe u Mercedes. Misliš li da bi ga ista pozicija i dionice spriječile da napravi nešto drugo.Osim toga nije sad kupio Williams nego mu se vratilo 5% jer kupac nije uplatio zadnju ratu.... Vjerujem da je sad to prodao zajedno s familijom Williams. A Aston Martin je buduća pozicija. Mercedes nije presretan sa njegovom kupovinom Aston Martina, ali ga još trpi jer tu su rezultati.....Har Kl je napisao/la: 09.10.2020., 14:27Lik ih navukaowapi je napisao/la: 09.10.2020., 14:16 https://www.gpblog.com/en/news/69987/fe ... olff-.html
Da i taj veto nečem dobrom posluži.![]()
Nije nikad ni htio ići na to mjesto. Da je htio prodao bi postojeće dionice Mercedesa, a ne bi kupovao dionice Williamsa i Aston Martina.
Frajer je s onu stranu morala. Nešto kao Briatore samo nije hedonist nego stoik.
Sent from my Redmi Note 3 using Tapatalk
-
Har Kl
- Formula 1
- Postovi: 4105
- S nama već: 7 god 11 mj
- Navija za: Mercedes
Nigdje veze. Definitvno pošteniji lik i od Hornera i od Binotta.
Sa Britatoreom se nije ni u putu sreo.
Druga je stvar, što vas nervira njegovo prcanje i dvosmislene rečenice.
Njegova metodologija rada bi mogla postati reper budućim generacijama kako organizovati neki tim.
Što se tiče njegovih dionica u Aston Martinu, prvi put čujem da Mercedes nije presretan sa njegovom kupovinom, kao ni da ga Mercedes trpi.
Ako ga i trpi to sigurno nije zbog rezultata, nego zbog 30% Wolfovog vlasništva koje bi trebali isplatiti.
Sa Britatoreom se nije ni u putu sreo.
Druga je stvar, što vas nervira njegovo prcanje i dvosmislene rečenice.
Njegova metodologija rada bi mogla postati reper budućim generacijama kako organizovati neki tim.
Što se tiče njegovih dionica u Aston Martinu, prvi put čujem da Mercedes nije presretan sa njegovom kupovinom, kao ni da ga Mercedes trpi.
Ako ga i trpi to sigurno nije zbog rezultata, nego zbog 30% Wolfovog vlasništva koje bi trebali isplatiti.
-
wapi Verified
- GP3
- Postovi: 954
- S nama već: 8 god 2 mj
- Navija za: Ferrari
- Lokacija: Zagreb
Zašto bi ga isplatili. Može dobiti otkaz i ostati suvlasnik. Nema preko 50%.Har Kl je napisao/la: 09.10.2020., 21:22 Ako ga i trpi to sigurno nije zbog rezultata, nego zbog 30% Wolfovog vlasništva koje bi trebali isplatiti.
- Ferrari
- Formula 1
- Postovi: 8145
- S nama već: 10 god 1 mj
- Navija za: Ferrari, Seb, Max, Lec
Talijani pišu o neslaganju/frikciji između Binotta i Simone Reste
Ništa čudno s obzirom što je Binotto navodno radio 2018.
https://www.f1sport.it/2020/10/f1-in-fe ... ssion=true
The Ferrari crisis does not stop talking not only to fans, but also to many of the experts within motorsport. This is the case of Alberto Sabbatini, sports journalist former director of Autosprint and Auto, who gave his opinion to PitTalk n.240 . And from his point of view , an unprecedented element also emerges ...
Episode 240 of PitTalk, in which Alberto Sabbatini , former director of Autosprint and Auto , is a guest . One of the voices that have described over the years Ferrari's failures and triumphs in F1 expresses its opinion on the “Ferrari case”.
The Ferrari of the 2020 crisis is heavily affected by infighting which could only be supposed to exist. In particular, between two of the leading exponents of the Modena technical staff: Mattia Binotto and the F1 project leader Simone Resta.
"Ferrari would need a man of weight from abroad, because there are complicated situations in Maranello." declared Sabbatini “It is said that there is friction between Binotto and Simone Resta who is the chief designer. Those internal cracks that we saw many years ago several times have been recreated in Ferrari. With the difference that once they were created even when things went well while now they are created when the results are scarce ".
The one painted by Sabbatini in PitTalk is a decidedly alarming picture of the situation.
In addition to the manifest inability in the competitive field, of the top leaders of the Prancing Horse, which has been dealt with several times , we would be faced with an organizational chaos worthy of the worst amateurism.
A chaos, that all 'interest of the team puts the defensive interests of someone who by many F1 GP in this part reminds us that "... must evaluate the data ..." or "... we have to understand ..." . Yes but what ???
Ništa čudno s obzirom što je Binotto navodno radio 2018.
https://www.f1sport.it/2020/10/f1-in-fe ... ssion=true
The Ferrari crisis does not stop talking not only to fans, but also to many of the experts within motorsport. This is the case of Alberto Sabbatini, sports journalist former director of Autosprint and Auto, who gave his opinion to PitTalk n.240 . And from his point of view , an unprecedented element also emerges ...
Episode 240 of PitTalk, in which Alberto Sabbatini , former director of Autosprint and Auto , is a guest . One of the voices that have described over the years Ferrari's failures and triumphs in F1 expresses its opinion on the “Ferrari case”.
The Ferrari of the 2020 crisis is heavily affected by infighting which could only be supposed to exist. In particular, between two of the leading exponents of the Modena technical staff: Mattia Binotto and the F1 project leader Simone Resta.
"Ferrari would need a man of weight from abroad, because there are complicated situations in Maranello." declared Sabbatini “It is said that there is friction between Binotto and Simone Resta who is the chief designer. Those internal cracks that we saw many years ago several times have been recreated in Ferrari. With the difference that once they were created even when things went well while now they are created when the results are scarce ".
The one painted by Sabbatini in PitTalk is a decidedly alarming picture of the situation.
In addition to the manifest inability in the competitive field, of the top leaders of the Prancing Horse, which has been dealt with several times , we would be faced with an organizational chaos worthy of the worst amateurism.
A chaos, that all 'interest of the team puts the defensive interests of someone who by many F1 GP in this part reminds us that "... must evaluate the data ..." or "... we have to understand ..." . Yes but what ???
We fight together. We win together. We lose together. Forza Ferrari



- Slavenowsky
- Formula 1
- Postovi: 2554
- S nama već: 10 god 4 mj
- Navija za: Ferrari
- Lokacija: ŠveCka
Previse je politike u Ferrariju, nimalo zdrava okolina... Davno sam pisao, previse su upećeni kao ekipa, bez imalo elana, sva na zor.
F1 bi trebala biti jedan vid zabave, dok Ferrari to sve gleda kroz biznis, kao vojna kompanija su!
Zbog toga će Ferrari dugo biti u krizi, jer kako stvari stoje, svi rade samo zbog interesa, a ne zbog ljubavi...
F1 bi trebala biti jedan vid zabave, dok Ferrari to sve gleda kroz biznis, kao vojna kompanija su!
Zbog toga će Ferrari dugo biti u krizi, jer kako stvari stoje, svi rade samo zbog interesa, a ne zbog ljubavi...
🏎 1961, 1964, 1975, 1976, 1977, 1979, 1982, 1983, 1999, 2000, 2001, 2002, 2003, 2004, 2007, 2008...
- Testarossa
- Karting
- Postovi: 222
- S nama već: 7 god
- Navija za: Ferrari
Nešto kontam i skontam da bi se Ferrari mogao preporoditi sledeće sezone jer je prilično izgledno da im se u simulator vraćaju Kvjat i Giovinazzi 

"I am who I am. I don't try to be anybody else or act in any way. I've always been the same idiot." - S.V.