
Sebastian Vettel
- hattrick
- Formula 1
- Postovi: 3913
- S nama već: 10 god 4 mj
- Navija za: Vettel
- Lokacija: Topusko
- Kontakt:

https://twitter.com/ScarbsTech/status/777477082938871808 https://twitter.com/NobleF1/status/777135321628631040


[youtube]https://www.youtube.com/watch?v=T8Ky7EnVs68[/youtube]
Bolje pet do dvanaest nego ni jednu poslje jedan. 

- karte_m0lim
- Karting
- Postovi: 35
- S nama već: 10 god
- Navija za: MSC
- Lokacija: Dubrovnik
- Kontakt:
možda je povrat :phattrick je napisao/la: https://twitter.com/ScarbsTech/status/777477082938871808
what a little star ...
- hattrick
- Formula 1
- Postovi: 3913
- S nama već: 10 god 4 mj
- Navija za: Vettel
- Lokacija: Topusko
- Kontakt:
Ako je povrat, to je očiti način prednosti.. možda je čak i u sivoj zoni legalnosti. Sva sreća da nije netko od timova pokrenuo to pitanje.
https://twitter.com/Gianludale27/status/777840008506052608

https://twitter.com/Gianludale27/status/777840008506052608

Bolje pet do dvanaest nego ni jednu poslje jedan. 

- hattrick
- Formula 1
- Postovi: 3913
- S nama već: 10 god 4 mj
- Navija za: Vettel
- Lokacija: Topusko
- Kontakt:
F1 Racing - Vettelove kacige:




::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::





::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::

Bolje pet do dvanaest nego ni jednu poslje jedan. 

- Ferrari
- Formula 1
- Postovi: 8145
- S nama već: 10 god 1 mj
- Navija za: Ferrari, Seb, Max, Lec
http://www.motorsport.com/f1/news/analy ... ng-830289/
Motorsport otkriva koliko se Vettel posvetio testiranju guma za 2017. i koliko želi sudjelovati i utjecati za slijedeću sezonu.
Motorsport otkriva koliko se Vettel posvetio testiranju guma za 2017. i koliko želi sudjelovati i utjecati za slijedeću sezonu.
We fight together. We win together. We lose together. Forza Ferrari



-
mzf1
- F1puls vozački prvak
- Postovi: 370
- S nama već: 10 god 4 mj
Stari vitrovi opet pušu, nabrijan je, samo da ga kvalitetno podrže u Ferrariju s relativno kompetitivnom šasijom, motor je već sad dosta blizu Mercedesa i ko zna možda već iduće sezone vidimo borbu za 1. misto i utrke kakvih smo lišeni već godinama.Ferrari je napisao/la:http://www.motorsport.com/f1/news/analy ... ng-830289/
Motorsport otkriva koliko se Vettel posvetio testiranju guma za 2017. i koliko želi sudjelovati i utjecati za slijedeću sezonu.
- Explorer
- F1puls suradnik
- Postovi: 2507
- S nama već: 10 god 5 mj
- Navija za: Vettel
- Kontakt:
Daj Bože da se ponove 2007. i 2008., pa da imamo barem dvije ravnopravne momčadi.
U razumnu srcu mudrost počiva, a što je u bezumnom, to se i pokaže.
- f1zd
- F1puls konstruktorski prvak
- Postovi: 4872
- S nama već: 9 god 6 mj
- Navija za: Vettel,Ferrari
- Lokacija: Zadar
Čisto sumnjam, nažalost..Explorer je napisao/la:Daj Bože da se ponove 2007. i 2008., pa da imamo barem dvije ravnopravne momčadi.
Očekujem dominaciju ili Red Bulla (aero) ili Mercedesa (snaga)...
- Explorer
- F1puls suradnik
- Postovi: 2507
- S nama već: 10 god 5 mj
- Navija za: Vettel
- Kontakt:
Ja se samo nadam 
Iako je vrlo izvjesno da će upravo te dvije momčadi biti u vrhu sljedeće godine. Jbg. imaju puno više para od McLarena i Ferrarija.

Iako je vrlo izvjesno da će upravo te dvije momčadi biti u vrhu sljedeće godine. Jbg. imaju puno više para od McLarena i Ferrarija.
U razumnu srcu mudrost počiva, a što je u bezumnom, to se i pokaže.
- Iceman
- Formula 1
- Postovi: 2460
- S nama već: 10 god 4 mj
- Navija za: Ferrari, KR7
Hm Ferrarija? Ok ulažu popriličnu sumu novaca, ali da imaju puno više.... Nezz možda imaš info, ali koliko znam top tri momčadi (Merc, RB i Ferrari) se kreću oko 300 milijuna eura godišnje. Na kraju krajeva pogledaj si aktualni inside grand prix Malesia, baš je tema raspodjela novaca u F1 (pogodi tko dobiva najviše). Pa nekako računam kada se sve zbroji i oduzme rekao bih da su tu negdje.
Mislim da je kod Ferrarija ne šteka novac, budimo iskreni nikad nije i to je zadnja stvar na koju se možemo/loviti zbog kojih Ferrari nije osvajao naslove niti će tako skoro. Nešto je drugo problem....
Mislim da je kod Ferrarija ne šteka novac, budimo iskreni nikad nije i to je zadnja stvar na koju se možemo/loviti zbog kojih Ferrari nije osvajao naslove niti će tako skoro. Nešto je drugo problem....
- Explorer
- F1puls suradnik
- Postovi: 2507
- S nama već: 10 god 5 mj
- Navija za: Vettel
- Kontakt:
Uff da imaju, itekako puno više para imaju. Da, Ferrari je jak brend, što ne znači da imaju puno novca. Realno, Ferrari je beba za Mercedes po pitanju zarade, kao i za Red Bull, tako da se tu ne trebamo zavaravati.
Nisam ni mislio vaditi Ferrari uopće, pogotovo ne na financije
Momčad je ove godine trula, tu se nema šta za reći. Ne ide mi u glavu što je tako krivo pošlo u odnosu na 2015., što se to moralo tako pomutiti.
Nisam ni mislio vaditi Ferrari uopće, pogotovo ne na financije

U razumnu srcu mudrost počiva, a što je u bezumnom, to se i pokaže.
- Iceman
- Formula 1
- Postovi: 2460
- S nama već: 10 god 4 mj
- Navija za: Ferrari, KR7
Ma na stranu prodaja Actros kamiona ili C klase, pitanje je samo proračuna Mercedes AMG Petronas F1 momčadi (ili RB u drugom slučaju vs. Ferrari)... Sad druga je stvar što momčadi prezentiraju, a što je realnost. Ako je tako naravno da mogu i 600 milijuna eura potrošiti, kao što može i Ferrari u svrhu razvoja xy komponente sa xy firmom u Švicarskoj za novi "xy auto", a to što će onda Ferrari prezentirati na završnom računu da su potrošili daleko manje novaca u razvoju bolida je druga stvar. Tko zna koliki su troškovi suradnje između Ferrarija i austrijske firme za razvoj hibridnog pogona....
No sad smo otišli u nekom drugom smjeru....
No sad smo otišli u nekom drugom smjeru....

- Iceman
- Formula 1
- Postovi: 2460
- S nama već: 10 god 4 mj
- Navija za: Ferrari, KR7
Evo dva izvora: http://www.forbes.com/pictures/emdm45em ... e346593467
http://www.cityam.com/237030/f1-team-bu ... their-buck
Kao što se vidi iz drugog linka, tu su negdje. Čak i McLaren visoko kotira (Honda jel?). Kažem još jednom, druga je stvar realan proračun svakog tima, pogotovo proizvođača automobila. Mislim ono.... pod istim krovom se nalazi Ferrari 458 i SF16T, kao i SLS AMG i W07 s posebnim naglaskom na AMG. Ajde dokaži da u Brixworthu troše 50 milja za razvoj PU, a prikazuju ti 25?!?!?! Isto vrijedi i za Maranello.
Ili npr novoosnovani Red Bull Advanced Technologies. Dakle nije dio RB Racing-a, ali tamo radi jedan ili više zaposlenika Red Bull firme ili Red Bull F1 momčadi na xy projektima. Pa sad jesu li ta istraživanja za xy projekte (xy projekti koji se odnose na racing) dio istog proračuna ili ? Možda sam malo zakomplicirao, ali nadam se da shvaćate što hoću reći. Svaki od velikih timova ima svoju računicu i svi oni imaju način kako zaobići stručno oko FIA-e. Teško je kontrolirati timove koji pod istim krovom imaju proizvodnju auta i bolida. Zato koliko god da se Williams žalio nepreostaje mu ništa drugo osim da se baci na proizvodnju automobila, jer F1 je sve samo ne pošteno mjesto.
Btw moglo bi se ovih par postova preseliti u prikladniju temu.
http://www.cityam.com/237030/f1-team-bu ... their-buck
Kao što se vidi iz drugog linka, tu su negdje. Čak i McLaren visoko kotira (Honda jel?). Kažem još jednom, druga je stvar realan proračun svakog tima, pogotovo proizvođača automobila. Mislim ono.... pod istim krovom se nalazi Ferrari 458 i SF16T, kao i SLS AMG i W07 s posebnim naglaskom na AMG. Ajde dokaži da u Brixworthu troše 50 milja za razvoj PU, a prikazuju ti 25?!?!?! Isto vrijedi i za Maranello.
Ili npr novoosnovani Red Bull Advanced Technologies. Dakle nije dio RB Racing-a, ali tamo radi jedan ili više zaposlenika Red Bull firme ili Red Bull F1 momčadi na xy projektima. Pa sad jesu li ta istraživanja za xy projekte (xy projekti koji se odnose na racing) dio istog proračuna ili ? Možda sam malo zakomplicirao, ali nadam se da shvaćate što hoću reći. Svaki od velikih timova ima svoju računicu i svi oni imaju način kako zaobići stručno oko FIA-e. Teško je kontrolirati timove koji pod istim krovom imaju proizvodnju auta i bolida. Zato koliko god da se Williams žalio nepreostaje mu ništa drugo osim da se baci na proizvodnju automobila, jer F1 je sve samo ne pošteno mjesto.
Btw moglo bi se ovih par postova preseliti u prikladniju temu.
- Ciki-F1
- Formula 2
- Postovi: 1198
- S nama već: 10 god 4 mj
- Navija za: Raikkonen Vettel Rosberg
- Lokacija: Istra (vajku srcu)
Samo što RB ima prednost, oni cijeli budžet imaju za šasiju i aero dok PU ne moraju razvijati, a ostali imaju kompletan bolid. MclH je kao jedan tim, jedan budžet bez obzira što u praksi odvojeno razvijaju. Možda griješim, ispravite me.Ferrari je napisao/la:Merc, Ferrari ,RBR i McLaren imaju približno iste budžete.
Mislim kako smo debelo otišli u off topic. Neka netko otvori temu "financije u f1" ili nešto sl. pa se može o ovim stvarima raspravljati, plačama vozača, koliko staze plačaju............
Kimi, zadnji Ferrarijev prvak......
- Ferrari
- Formula 1
- Postovi: 8145
- S nama već: 10 god 1 mj
- Navija za: Ferrari, Seb, Max, Lec
Da to je RBR-u prednost. Njima je u fokusu samo šasija.Ciki-F1 je napisao/la:Samo što RB ima prednost, oni cijeli budžet imaju za šasiju i aero dok PU ne moraju razvijati, a ostali imaju kompletan bolid. MclH je kao jedan tim, jedan budžet bez obzira što u praksi odvojeno razvijaju. Možda griješim, ispravite me.Ferrari je napisao/la:Merc, Ferrari ,RBR i McLaren imaju približno iste budžete.
Mislim kako smo debelo otišli u off topic. Neka netko otvori temu "financije u f1" ili nešto sl. pa se može o ovim stvarima raspravljati, plačama vozača, koliko staze plačaju............
Ali ne treba zaboraviti da oni kupuju svoje PU dok Ferrari i Merc razvijaju to "in house" i još zarađuju na njima jer ih prodaju drugim timovima (pola grida) tako da i od tu kapaju novci za njih.
Treba i to uzeti u obzir.
Ali da otišli smo u off.
We fight together. We win together. We lose together. Forza Ferrari



- hattrick
- Formula 1
- Postovi: 3913
- S nama već: 10 god 4 mj
- Navija za: Vettel
- Lokacija: Topusko
- Kontakt:
Bolje pet do dvanaest nego ni jednu poslje jedan. 

- hattrick
- Formula 1
- Postovi: 3913
- S nama već: 10 god 4 mj
- Navija za: Vettel
- Lokacija: Topusko
- Kontakt:
https://twitter.com/Gianludale27/status/782624197101092865
https://twitter.com/Aya_Shaker/status/782886095063248896
Talijani su se obrušili na Vettela:
Gazzetta dello Sport : "Sebastian plunges into crisis Perhaps his ambition is simply too large, the results are in any case quite negative Three Start accidents this season, one can almost speak of a Vettel syndrome Hamilton driving a perfect race, but... his car lets him once more in the lurch, and in his head reappear the usual ghosts. "
Corriere dello Sport : "Ferrari in a deep crisis, Vettel is a mistake after another at the end of the race he seeks excuses, and that makes it even worse, it is sad to see that he does not accept responsibility for his mistakes... Even Raikkonen was never on the podium level. "
Tuttosport : ". A disastrous race of Ferrari start of the season had Maranello a better car than Red Bull, but now Red Bull Ferrari is undeniably the second strongest force behind Mercedes ability to develop a competitive car, dwindling from year to year.."
Repubblica :..? "The black year of Sebastian Vettel, he is no longer recognizable Sebastian no longer laughs, he has become quieter Is it his fault or the fault of Ferraris Sunk Maranello the highest paid drivers in the Ferrari history, or has Vettel his talent and lost its speed? "
Gazzetta dello Sport : "Sebastian plunges into crisis Perhaps his ambition is simply too large, the results are in any case quite negative Three Start accidents this season, one can almost speak of a Vettel syndrome Hamilton driving a perfect race, but... his car lets him once more in the lurch, and in his head reappear the usual ghosts. "
Corriere dello Sport : "Ferrari in a deep crisis, Vettel is a mistake after another at the end of the race he seeks excuses, and that makes it even worse, it is sad to see that he does not accept responsibility for his mistakes... Even Raikkonen was never on the podium level. "
Tuttosport : ". A disastrous race of Ferrari start of the season had Maranello a better car than Red Bull, but now Red Bull Ferrari is undeniably the second strongest force behind Mercedes ability to develop a competitive car, dwindling from year to year.."
Repubblica :..? "The black year of Sebastian Vettel, he is no longer recognizable Sebastian no longer laughs, he has become quieter Is it his fault or the fault of Ferraris Sunk Maranello the highest paid drivers in the Ferrari history, or has Vettel his talent and lost its speed? "
Bolje pet do dvanaest nego ni jednu poslje jedan. 
