Stranica: 316/383.

Re: F1 Vijesti

Postano: 08.08.2022., 13:21
Postao Cale od Lewisa

Re: F1 Vijesti

Postano: 09.08.2022., 08:59
Postao zekohonda
mafia ne odustaje od novih pravila protiv poskakivanja za 2023.: :bang:
https://www.racefans.net/2022/08/08/fia ... this-week/

Re: F1 Vijesti

Postano: 09.08.2022., 09:25
Postao Cale od Lewisa
Na kraju ce ispast da su Ferrari i Red Bull zajedno slabiji politicki u F1 od Mercedesa.Sto je jako bezobrazno zato sta je Mercedes samo od 2010 u F1 sa bolidom i vjerovatno vec sad ucjenjuju da ce otici ca cim ne pobjeduju pa ovi brze bolje mjenjaju pravila.

Re: F1 Vijesti

Postano: 09.08.2022., 13:16
Postao GP2Engine
Cale od Lewisa je napisao/la: 09.08.2022., 09:25 Na kraju ce ispast da su Ferrari i Red Bull zajedno slabiji politicki u F1 od Mercedesa.Sto je jako bezobrazno zato sta je Mercedes samo od 2010 u F1 sa bolidom i vjerovatno vec sad ucjenjuju da ce otici ca cim ne pobjeduju pa ovi brze bolje mjenjaju pravila.
Zato što i jesu. Jer Torger ima kontrolu nad cijelom FIA-om nažalost.

Re: F1 Vijesti

Postano: 11.08.2022., 18:36
Postao Cale od Lewisa

Re: F1 Vijesti

Postano: 11.08.2022., 21:39
Postao vlado
Toto je upravu.

Re: F1 Vijesti

Postano: 11.08.2022., 22:00
Postao vlado
Nacin na koji je motorsport odradio post (sta god da je) je zalosno ili odvratno.

Naravno da se ne slazem sa jednom titulom pored broja na racun mercedasa koji samo ferrarijev fan zna. Nisu u istoj kategoriji.

Mario, samo vi polako.

Hvala cale sto djelis zabokrecinu. :pivo:

Re: F1 Vijesti

Postano: 12.08.2022., 00:00
Postao Frantic
Apsolutno se ne slažem sa Totom.
Neki dan, u vijesti kako Toto gleda na potencijalne 11. ekipu, @wapi fino napisa, citiram
....ove Torgerove izjave predstavljaju sve ono što ne valja s danšnjom Formulom 1.
Prednost ulaska Audija u F1 bi trebao biti novi PU na "tržištu".
Ali, ukoliko bi Audi, kao što se pominje, kupio Alfu (Sauber), opet ostajemo na 20 bolida.

Andrettijev ulazak znači 2 bolida više (iako su i oni htjeli kupiti Alfu, ali sad je priča o potpuno novoj ekipi). Zatim imamo činjenicu da je Andretti američka ekipa, što povlači dodatnu popularizaciju F1 u SAD (za čim, mene lično, kao klasičnog evropskog "hard-core / old school" fana, zaboli chuna, ali ako Torger priča o biznisu, eto biznisa, brate mili).
Ne vidim razlog zašto bi se Andretti ekipa "po defaultu" vucarala po dnu grida, sad kad imamo ograničenje budžeta, imaju ime (prezime), vjerujem da mogu privući kvalitetan kadar, priča se da bi uložili brdo novaca u tvornicu, zračni tunel, itd....

Kao što i ja napisah, Audi je korporacija. Mogu ući, ali isto tako mogu kroz par godina izaći, kad vide da nije to TO (iz ovog ili onog razloga). Samo board glavonja odluči na sastanku i saopšte to, sretno, prijatno.

Ekipe poput Andrettija su "esencija" F1, na takvim ekipama se izgradio sport (Ferrari, Lotus, Brabham, Mclaren, Tyrrell, March, Ligier, Williams, Arrows, ....., na žalost, samo 3 su preživile i voze i danas pod istim imenom, a Tyrell je upravo današnja ekipa Mercedesa :prcnjau: ). Dalje, pored toga što bi neko rekao "od toga se više ne živi", mislim da je Andretti daleko ozbiljnija priča od Caterhama, Virgina, Manora, Marussie, HRTa...., ozbiljnija čak i od Haasa (u odnosu na to kada je Haas ulazio).

Dalje, zašto ne bi mogli ući i Audi i Andretti? Bez obzira da li Audi kupio nekoga ili ušao kao zasebna ekipa (pa da možda imamo 24 bolida).
Pravilnik dozvoljava 26 bolida, koliko znam.
Je l' ima neka caka da mora ulaziti 1 po 1 ekipa ili šta već?

Na kraju, koji je ba Toto qratz da on "određuje" ko će ući, a ko neće?
Naravno, možda ima otpora i kod drugih, ali niko nije toliko glasan kao on. Možda samo nisam upratio šta drugi pričaju o tome. :neznam:
Ako i drugi imaju ovakav stav kao Toto, kritika se odnosi i na njih, da se razumijemo.

Uostalom, uvjeren sam da bi Toto prvi počeo kmečati kad (ako) bi ih Audi počeo dobijati, naravno, pod uslovom da Audi uđe u F1 i da Mercedes (ekipa) do tada ostane u F1. Ili ako im to počne raditi Porsche kad (ako) uđu....

Re: F1 Vijesti

Postano: 12.08.2022., 12:01
Postao Cale od Lewisa
Normalno da je Toto u krivu i zato tu odluku ne moze donositi Horner ili Toto logicno.Jer upravo i da nije do para niko ne zeli konkurenciju.Neznam koji k+rac bi se uopce pitalo momcadi.Ali posto Stefano krstari sa Totom na jahti logicno je ko je tu bog i batina ;)

Re: F1 Vijesti

Postano: 12.08.2022., 12:16
Postao Osella
@Frantic dobro napisano, u globalu se slažem s gotovo svim! :thumbs:

Malo mi idu na živce ove priče Tota i njemu sličnih u posljednje vrijeme kao da Andretti ne izgleda ozbiljno. Ej, on se pita što Andretti može donijeti F1!? :bonk:

Po svemu što sam popratio, Andretti izgleda stvarno kao ozbiljnija priča. Novca očito imaju više nego dovoljno, veliko su ime u utrkivanju, američko tržište... Dva bolida više na gridu je odlična stvar, a očito je da ova priča ne bi trebala biti kao već nabrojani HRT, Virgin i slične momčadi.

Mislim kužim ja da određeni ljudi ne žele dijeliti kolač na još više dijelova, ali tko su oni da odlučuju hoće li još tko uletjeti u igru. Bolje da ništa ne govore medijima, nego da prodaju ovu maglu da Andretti ne može pridonijeti Formuli...

Re: F1 Vijesti

Postano: 12.08.2022., 13:37
Postao Frantic
Ja se slažem da se pita i ekipe.
Valjda je tako u (novom) ugovoru.
Da i ekipe daju pristanak.
Ali mislim da bi FIA trebala biti taj faktor koji će "prelomiti".
Kao i da ima neki "mehanizam" za dozvolu ulaska nove ekipe, čak i u slučaju neslaganja nekoliko ekipa.....

Re: F1 Vijesti

Postano: 12.08.2022., 13:48
Postao CrashOverride
Ma samo je do love... Bas niti jedan drugi razlog ne postoji za kocenje Andrettija...

https://www.gpfans.com/en/f1-news/89210 ... -f1-entry/

Re: F1 Vijesti

Postano: 12.08.2022., 14:17
Postao Frantic
CrashOverride je napisao/la: 12.08.2022., 13:48 Ma samo je do love... Bas niti jedan drugi razlog ne postoji za kocenje Andrettija...

https://www.gpfans.com/en/f1-news/89210 ... -f1-entry/
Money talks...

Znači da je idealan scenario u kojem Audi kupuje Alfu.
Imamo "novu" PU u mixu, a ostaje 10 ekipa i niko neće biti oštećen za novce.
Dvije muhe jednim udarcem.

Aferim, dobro su dogurali. :chill:

I opet slijedi pitanje?
Šta ako Benz ne bude par godina imao rezultate koji zadovoljavaju glavonje iz Stuttgarta, pa odluče izaći?
Ili Alpine (Renault), koji su nekoliko godina unutra, pa nekoliko van (ne pričam o motorima, već o ekipi).
18 bolida na gridu?
Odlično. :facepalm:

Re: F1 Vijesti

Postano: 12.08.2022., 15:16
Postao Cale od Lewisa
CrashOverride je napisao/la: 12.08.2022., 13:48 Ma samo je do love... Bas niti jedan drugi razlog ne postoji za kocenje Andrettija...

https://www.gpfans.com/en/f1-news/89210 ... -f1-entry/
Horner i Toto jadni se brinu o mali momcadima da ne izgube 5-10-15 miliona haha dobar vic bas su oni tako dobre dusice pa im je samo radi malih momcadi :rofl: Ako cemo tako sta se ne bore da bude 5 momcadi maksimalno to im je odmah duplo para,koje gluposti.Ali da ocigledno se ide u tom smjeru da natjeraju F1 da ona da Andrettiju pare od svog kolaca a ne od njihovog.Zato kazem nikad druge momcadi ne mogu biti objektivne po tom pitanju.

Re: F1 Vijesti

Postano: 16.08.2022., 16:55
Postao Testarossa
Mislim da ce ekipa mercedaa jos dugo biti tu. Mercedes, Ineos i Toto posjeduju po 1/3 F1 ekipe Mercedes GP. Kako ce se ekipa zvati u budućnosti ne znam ali aiguran sam da ce biti jos dugo tu cak iako mercedes ostane samo kao dobavljač motora. Ocigledno je ta ekipa profitabilna u konacnici. Nazalost toto ce jos dugo drmati osim ako novi predsjednik fie ne skrese mu krila

Re: F1 Vijesti

Postano: 16.08.2022., 17:14
Postao pigmalion
Ma jasna stvar,...... igre i još finije političke igrice.
Što bi naši Slavonci rekli....... "sitan vez"...... :rofl: :rofl:

Re: F1 Vijesti

Postano: 16.08.2022., 19:00
Postao Sarma
https://twitter.com/fia/status/1559572141934317569
2022 Formula 1 Technical Regulations

Central Floor Flexibility – changes to re-define the stiffness requirements of plank and skids around the thickness measurement holes.

2023 Formula 1 Technical Regulations

The floor edges will be raised by 15mm.
The Diffuser throat height will be raised, while care has been taken to avoid any impact on the teams’ designs of the mechanical components.
The diffuser edge stiffness will be increased.
An additional sensor will be mandated to monitor the phenomenon more effectively.

Re: F1 Vijesti

Postano: 16.08.2022., 19:53
Postao zekohonda
-što se tiče pu, pozdravljam micanje mgu h, ne pozdravljam smanjenje fuel flowa. znači ostaje isti dizanj v6 -1,6 l. općenito mi je na prvu ok, sa cost capom, više standardnih komponenti. radije bi je da je više obujma, cilindara, buke, ali previše sanjam.
-što se tiče promjena za 2023. što se tiče poskakivanja...hm...mislim da je nepotrebno. kažu da neće utjecati na dizajn, ali skeptičan sam...
više o novim pu:
https://mcusercontent.com/d2e7b24d2c1e6 ... cument.pdf

Re: F1 Vijesti

Postano: 17.08.2022., 18:18
Postao Ferrari
Meni je ovaj tehnički pravilnik ogromno, ali ogromno razočaranje. Toliko se toga moglo napraviti, da bi na kraju dobili bolide tj. motore koji će 90% kruga voziti s 550-600 konja, umjesto dosadašnjih 900-injak.

Isti, dosadni V6...od pustih obećanja, kurčina. Baš me razočaralo i uopće nisam uzbuđen za budućnost F1.

Re: F1 Vijesti

Postano: 18.08.2022., 08:27
Postao zelot
Moramo se pomiriti sa time. Svijet ide u zeleni smijer pa tako i f1. Mislim da f1 nikad vise nece ni milimetar u nazad napravit korak i vratiti nesto sto je nekada bilo (po pitanju pu) nego samo nove tehnologije uvodit a one podrazumjevaju manje co2 i eletrifikaciju itd...

Sad bi bio pun pogodak da se nadje novi BE i pokrene svoje natjecanje po pravilima 80ih i 90ih.

V8-12, bez djidja midja.. manualni mjenjac... i tako to. Bolidi do 600 kg i utrke iskljucivo na povjesnim stazama...

Nasao bi bez problema 10ak timova i hrpu fanova ove f1 bi preuzeo pa tko se osjeca lose sto skure 1000kg goriva po bolidu za vikend nek ne gleda..