Re: Scuderia Ferrari
Postano: 20.07.2020., 13:32
Znači čistačica Monica Prego leti iz Ferrarija jer je sve s*ebala!?
Negde sam pročitao da su samo Mercedes i Honda iskoristili tokene za motor za ovu godinu, a Ferari i Renault još nisureso20 je napisao/la: 20.07.2020., 09:34 Ono sto vise manje i znamo potvrduje i Piola
Zbog tokena ce se tesko moci vratiti u borbu ove i sljedece godine. Mogu se mjenjati kljucne komponente ali tek za sljedecu sezonu... Tako da smo u qurcu
https://www.motorsport.com/f1/news/ferr ... alue%5D=23
Ovo sam ja prije dva dana napisao u temi Vettel i strategijeF12000 je napisao/la: 20.07.2020., 19:41 Amen, za ovo se i ja zalažem.
https://twitter.com/Tangangbusiness/status/1285258172576432129
Ferrari-ju treba neko svijez, neko ko nikako nije radio kod njih, kakvi GT direktori ili sefovi drugih sportskih serija, njima treba potpuno novo lice, potpuno nova filozofija, nove ideje koje ce motivisati okolinu.
Binotto se je jednostavno istrosio, ne mozemo reci da je nesposoban, ali ocigledno nije covjek za promjene, on je mozda neko ko ce implementirati iste, tj tudje ideje provesti u djela, bolje receno dobar je radnik, ali kao poslovodja nikako. I isto tako Ferrari bi trebao da se kloni Italijanske filozofije, jer njima Britanci najbolje posao rade!
svi imaju pravo u ovoj sezoni na jedan upgrade sljedećih komponenti: mgu-k, ce, es.gjoko-mkd je napisao/la: 20.07.2020., 19:49Negde sam pročitao da su samo Mercedes i Honda iskoristili tokene za motor za ovu godinu, a Ferari i Renault još nisureso20 je napisao/la: 20.07.2020., 09:34 Ono sto vise manje i znamo potvrduje i Piola
Zbog tokena ce se tesko moci vratiti u borbu ove i sljedece godine. Mogu se mjenjati kljucne komponente ali tek za sljedecu sezonu... Tako da smo u qurcu
https://www.motorsport.com/f1/news/ferr ... alue%5D=23
Nije mi sasvim jasno ima li Ferari još jednu šansu za pojačanje motora ili ne
Pre prve trke bila je priča da će Ferari doneti 20...po nekim pričama 30 Ks snažniji motor, a po većinu izvora motor motor je isti kao iz Barselone
Zeko, spada li Mercedesov upgrade što su donijeli prije prve utrke u taj jedan upgrade, ili imaju pravo na još jedan?zekohonda je napisao/la: 21.07.2020., 09:22 svi imaju pravo u ovoj sezoni na jedan upgrade sljedećih komponenti: mgu-k, ce, es.
imaju pravo na još jedan...ali što će im?
Nema ti ovo smisla. Prvo Ferrari je uhvačen s prstima u pekmezu još lani, a zabrana razvoja i ograničavanje je nastupilo iza uskrsa ove godine. Kao što sam ranije pisao, jasno je da su odlučili pojes govno i svjesno pretrpit smanjenje snage, računajuči na razvoj i moguće vraćanje tog u drugom obliku...no došla je korona i sve zamrznula. Isto to sa šasijom, pa nisu oni baš tak ludi, samo su računali izgubiti 2020 bez velikog okretanja filozofije, ali uletila je i gratis 2021. Realno bolid im je skoro kao lanjski, sve je to sitna kozmetika.reso20 je napisao/la: 20.07.2020., 20:36 Po meni je Ferrari nastavio nadogradnju proslogodisnjeg motora sa tim tokenima za 2020 godinu i onda se dogodila FIA. Jer ocigledno nije samo motor bio tu "problematican" nego i drugi dijelovi koji su uz motor davali to sto su davali. I onda su se morali nagoditi i pojest govno.. Zataskali, ostali bez PU za cijelu 2020 jer ocigledno bi veci fijasko bio da se obznanilo sto su radili... cim su pristali jesti govna za 2020 i 2021... A tad je bilo kasno za major promjene...
Znam momčad koja je sa slika kopirala jedan bolid na gridu i sve im se to isplatilo. Neka mi netko objasni kako firma koja uloži 500 milijuna eura sa svom mogućom tehnologijom nije u stanju napraviti slično. Pa barem jebeni prednji ovjes promjeni no oni nisu ni to u stanju da promjene toliko o sposobnosti. Da mi je samo znati čemu svi mogući zračni tuneli i virtualne simulacije ako vidiš to smeće da ne funkcionira i onda dovezes isti bolid kao prošlogodišnji. Panjevi.renato2107 je napisao/la:Nema ti ovo smisla. Prvo Ferrari je uhvačen s prstima u pekmezu još lani, a zabrana razvoja i ograničavanje je nastupilo iza uskrsa ove godine. Kao što sam ranije pisao, jasno je da su odlučili pojes govno i svjesno pretrpit smanjenje snage, računajuči na razvoj i moguće vraćanje tog u drugom obliku...no došla je korona i sve zamrznula. Isto to sa šasijom, pa nisu oni baš tak ludi, samo su računali izgubiti 2020 bez velikog okretanja filozofije, ali uletila je i gratis 2021. Realno bolid im je skoro kao lanjski, sve je to sitna kozmetika.reso20 je napisao/la: 20.07.2020., 20:36 Po meni je Ferrari nastavio nadogradnju proslogodisnjeg motora sa tim tokenima za 2020 godinu i onda se dogodila FIA. Jer ocigledno nije samo motor bio tu "problematican" nego i drugi dijelovi koji su uz motor davali to sto su davali. I onda su se morali nagoditi i pojest govno.. Zataskali, ostali bez PU za cijelu 2020 jer ocigledno bi veci fijasko bio da se obznanilo sto su radili... cim su pristali jesti govna za 2020 i 2021... A tad je bilo kasno za major promjene...