LH44 je napisao/la:Kroz krivine redovno brži 5-10kmh, ali džaba kad motor ne ide preko 12300rpm, dok je SF90 redovno na 12800-12900 i 10-20kmh bolji top speed uz puno bolje ispaljivanje iz krivina.
Navodno sekundu ipo gube na gasu, a kroz krivine nadoknade oko pola sekunde.
Sent from my ATU-L21 using Tapatalk
Odakle te brojke u Austriji prošle godine SF90 samo jednom ide preko 12000 ili točnije 12400rpm na jednom dijelu staze, a većinom je mijenjanje brzina bila na ~11780rpm. Ovogodišnji ima 500rpm manje na istom dijelu staze je išao preko 12000rpm ili točnije 12100rpm.
Fundamentalno bolid je žešće smeće ili nisu u stanju otključati potencijal bolida. Na kočenjima bolid je kriminalan.
LH44 je napisao/la:Kroz krivine redovno brži 5-10kmh, ali džaba kad motor ne ide preko 12300rpm, dok je SF90 redovno na 12800-12900 i 10-20kmh bolji top speed uz puno bolje ispaljivanje iz krivina.
Navodno sekundu ipo gube na gasu, a kroz krivine nadoknade oko pola sekunde.
Sent from my ATU-L21 using Tapatalk
Odakle te brojke u Austriji prošle godine SF90 samo jednom ide preko 12000 ili točnije 12400rpm na jednom dijelu staze, a većinom je mijenjanje brzina bila na ~11780rpm. Ovogodišnji ima 500rpm manje na istom dijelu staze je išao preko 12000rpm ili točnije 12100rpm.
Fundamentalno bolid je žešće smeće ili nisu u stanju otključati potencijal bolida. Na kočenjima bolid je kriminalan.
Sent from my GM1913 using Tapatalk
Hiljadu manje, očito tipfeler, uglavnom poenta ostaje da motor ima 500-600rpm manje.
LH44 je napisao/la:Kroz krivine redovno brži 5-10kmh, ali džaba kad motor ne ide preko 12300rpm, dok je SF90 redovno na 12800-12900 i 10-20kmh bolji top speed uz puno bolje ispaljivanje iz krivina.
Navodno sekundu ipo gube na gasu, a kroz krivine nadoknade oko pola sekunde.
Sent from my ATU-L21 using Tapatalk
Odakle te brojke u Austriji prošle godine SF90 samo jednom ide preko 12000 ili točnije 12400rpm na jednom dijelu staze, a većinom je mijenjanje brzina bila na ~11780rpm. Ovogodišnji ima 500rpm manje na istom dijelu staze je išao preko 12000rpm ili točnije 12100rpm.
Fundamentalno bolid je žešće smeće ili nisu u stanju otključati potencijal bolida. Na kočenjima bolid je kriminalan.
Sent from my GM1913 using Tapatalk
Hiljadu manje, očito tipfeler, uglavnom poenta ostaje da motor ima 500-600rpm manje.
Sent from my ATU-L21 using Tapatalk
Slažem se s time da je 500-600rpm manje, još je više problem koliko se bolid muči da barem donekle bude relevantan. Jednostavno kao da nemaju party mod. Aero paket neću komentirati tu su daleko najlošiji od top momčadi.
Ovaj vikend će nam više pokazati na čemu je Ferrari ako vremenski uvjeti budu slični i ako se bolid bude isto ponašao trebale bi letiti glave. No dati ću im šansu da se iskupe.
Ne verujem da je razlika snage manja od 60 Ks nego prošle godine, a možda i više. kada je Honda zaostajala oko 80 Ks iza Mercedesa, otprilike ovolika je bila razlika u brzinama
Gilles je napisao/la: 08.07.2020., 12:28
Vizuelno lep poster, mada mi okruzenje izgleda previse zuckasto.
Slažem se da vizuelno dobro izgleda, ali ovo okruženje mi je kao da je bolid na nekom od površinskih kopova u okolini Tuzle, u sastavu Rudnika Kreka ili Rudnika Banovići ....
Na posteru fale samo bager i damper.
Doduše, s obzirom na brzinu bolida.....
Možda opet bude (igrom slučaja) neki dobar plasman.
Yeah, it's on purpose!
Jedan je Leclerc!!
► Prikaži “Spoiler”
Odgovor na pitanje @dmj-a, koji je jedan od dvojice vozača sa preko 100 nastupa, za čije pisanje prezimena ne trebamo koristiti nijedno slovo koje mu se već ne nalazi i u imenu.
Sarma je napisao/la: 09.07.2020., 15:10
https://twitter.com/autosport/status/1281212466492563457
Pa što oni misle ko im još puši ove priče o fulanom dizajnu bolida?
Alo momci, nestalo vam je 80-ak konja od prošle godine, praktički imate najgori motor na gridu a oni donose nova krilca i što već...
"If everything seems under control, you're not going fast enough." Mario Andretti