Kako ćeš i znat s njima, kad na ovom prikazu daju kao prvu strategiju (najbrža) onu sa "S" gumom 26-29 krugova, pa onda na "H" gumu do kraja, a kao četvrtu (najsporiju) je ona sa "M" gumom 24-27 krugova, pa onda "H" do kraja!!
Koja logika je voziti prvi stint na "S" gumi 2-3 kruga više nego na "M" gumi!?
Mislim, i ako ima logike, zašto uopšte stavljati ovu četvrtu opciju kao "četvrtu", tj. zašto je uopšte uvoditi u računicu i kalkulaciju??
Pogotovo zbog činjenice što uopšte nemamo opcije (potencijalna Leclercova strategija) npr. "M" nekih 38-40 krugova, pa prelazak "S" do kraja, jer je bolid je ipak lakši, pa bi "S" trebao biti manje opterećen i mogao bi odraditi 31-32-33 kruga, što uostalom potvrđuje i druga najbrža strategija (po kojoj "S" treba voziti 34-37 krzgova prvog stinta, sa težim bolidom).
Naravno, ako je vjerovati Pirelliju

.