KrBoy93 je napisao/la:neznam. auto je drugaciji onda na gasu startniji je i drugacije salta
Vjerovatno on onda dobije jos konja a brzine mjenja prvi vecem broju okretaja a onda automatski vise i trosi ali ne treba zalit to je zvijer od auta i pomalo s gasom
"postoje 22 pilota,šest od njih su dobri,tri su izuzetna,ali postoji samo genije,to je Alonso" #JackieStewart
Odgovor na pitanje @dmj-a, koji je jedan od dvojice vozača sa preko 100 nastupa, za čije pisanje prezimena ne trebamo koristiti nijedno slovo koje mu se već ne nalazi i u imenu.
@kiseli6 - Odličan autić, sviđa mi se Fordov dizajn, posebno ta Fiesta. Ono što kod Forda ne volim su te puste tipkice po armaturi, jednostavno ne vidim smisao toliko broju kad se sve lakše rješi s kontrolerima.
U razumnu srcu mudrost počiva, a što je u bezumnom, to se i pokaže.
Ovi iz Autostarta su se stvarno prodali do kraja, članci su im teško dno dna. Čisti senzacionalizam i priglupi članci. Ovaj zadnji o štednji goriva je zbilja bezuman, a savjeti su koma. Dosta bitnijih stvari nisu naveli, što puno više štedi gorivo, nego ovi njihovi nazovi iz savjeti.
E sad... U pravu su kad kažu o potrošnji vezano za papučicu gasa. U pravu su kad vele za nizbrdicu da može bez gasa, ali glupost je da to radi gravitacija. Prije bi se reklo da je to inercija. Što se kočenja tiče, ja kočim motorom više da bi sačuvao kočnice, nego što želim uštedjeti gorivo. Stoji i to za otvoren prozor, pa i klimu.Ni meni nije jasno kako se ne ubrizgava gorivo u cilindre, osim ako se ne vozi u leru,a možda ni tada. U biti, dobar dio toga i sam primjenjujem već duži niz godina i ima smisla. Iskreno, ja mijenjam u veću brzinu i na 1600-700 o/min. Vjerojatno ima veze i nepotrebna kilaža, iako ja to nisam primjetio,jer kad sam nedavno krenuo na put, pun rezervoar od 65l, pun gepek i još kofer na zadnjem zicu te prijatelj od cca100kg i na pređenih 300km, potrošnja je bila na kompjutoru 5,9 što i sam u autu bez prtljage,trošim. Oduvjek govorim da potrošnju ne stvara auto, već vozač
Pa dobro, za papučicu gasa zna svaki idiot, to stvarno ne treba niti pisati, pa ne troši auto gorivo pritiskom na kvačilo valjda...
Zato kažem, pišu gluposti, naravno da auto troši kad je u brzini, prvotno zato jer je upaljen, i tada troši oko 1L na sat vremena.
Kilaža nema prevelike veze, jedino ako je auto natovaren do ibera, onda potrošnja raste jer treba dosta više gasa.
Što se mene tiče, a u praksi se pokazalo jako dobro, najviše goriva uštedim kroz zavoje, korištenjem druge trake kad se dobro vidi ima li koga iz drugog smjera te davanjem manje količine gasa na višim okretajima nego gaženje do poda na nižim okretajima dok auto ne dođe do snage.
U razumnu srcu mudrost počiva, a što je u bezumnom, to se i pokaže.
Kak misliš auto u brzini? Nadam se da ne prakticiras vožnju pod kvačilom odnosno odvajanje motora od pogonskih kotača. Takva vožnja je jako jako opasna kako za tebe tako i za druge sudionike u prometu.
Najmanje će te potrošiti goriva kad vam auto ide na plin.. gorivo faktički trošite samo za paljenje. Iz osobnog iskustva vam mogu reći da najmanje trošite goriva kad vam je vać dobrano načeta 'rezerva'.. manje goriva u autu, pa ga imate i manje za potrošit, drugim riječima manje će te potrošit goriva kad vam je na rezervi nego kad je pun. Dokazano je da atomobili troše namanje u garaži, stoga treba imat neku garažu, a u nedostatku garaže dobro posluži i parking.
hattrick je napisao/la:Najmanje će te potrošiti goriva kad vam auto ide na plin.. gorivo faktički trošite samo za paljenje. Iz osobnog iskustva vam mogu reći da najmanje trošite goriva kad vam je vać dobrano načeta 'rezerva'.. manje goriva u autu, pa ga imate i manje za potrošit, drugim riječima manje će te potrošit goriva kad vam je na rezervi nego kad je pun. Dokazano je da atomobili troše namanje u garaži, stoga treba imat neku garažu, a u nedostatku garaže dobro posluži i parking.
haha
Jbga, najmanje troši goriva onda kad ga nemaš.
Ali naučno je dokazano i to da auto ne troši gorivo onda kad/ako vozaš službeno auto.
Yeah, it's on purpose!
Jedan je Leclerc!!
► Prikaži “Spoiler”
Odgovor na pitanje @dmj-a, koji je jedan od dvojice vozača sa preko 100 nastupa, za čije pisanje prezimena ne trebamo koristiti nijedno slovo koje mu se već ne nalazi i u imenu.
hattrick je napisao/la:Najmanje će te potrošiti goriva kad vam auto ide na plin.. gorivo faktički trošite samo za paljenje. Iz osobnog iskustva vam mogu reći da najmanje trošite goriva kad vam je vać dobrano načeta 'rezerva'.. manje goriva u autu, pa ga imate i manje za potrošit, drugim riječima manje će te potrošit goriva kad vam je na rezervi nego kad je pun. Dokazano je da atomobili troše namanje u garaži, stoga treba imat neku garažu, a u nedostatku garaže dobro posluži i parking.
haha
Jbga, najmanje troši goriva onda kad ga nemaš.
Ali naučno je dokazano i to da auto ne troši gorivo onda kad/ako vozaš službeno auto.
Isto je i za vožnju po makadamu nema boljeg od službenog
Explorer je napisao/la:Pa dobro, za papučicu gasa zna svaki idiot, to stvarno ne treba niti pisati, pa ne troši auto gorivo pritiskom na kvačilo valjda...
Zato kažem, pišu gluposti, naravno da auto troši kad je u brzini, prvotno zato jer je upaljen, i tada troši oko 1L na sat vremena.
Kilaža nema prevelike veze, jedino ako je auto natovaren do ibera, onda potrošnja raste jer treba dosta više gasa.
Što se mene tiče, a u praksi se pokazalo jako dobro, najviše goriva uštedim kroz zavoje, korištenjem druge trake kad se dobro vidi ima li koga iz drugog smjera te davanjem manje količine gasa na višim okretajima nego gaženje do poda na nižim okretajima dok auto ne dođe do snage.
A i ti šaraš lijevom stranom. Dok sam, donedavno, živio u Baškoj na otoku Krku, bilo mi je dosadno ne voziti se lijevom stranom . Naravno, van sezone
Sto se tice potrosnje samo znam sto si vise u gradu veca je i potrosnja isto tako starije auto vise potrosi od novoga.
Za ovaj podatak da auto najmanje trosi na rezervi je tocan ali isto tako nikad ne drzim auto na rezervi jer moze povuc mulj odozdo i zacepit dizne a onda ode sve kvragu a pogotovo jos ako je starije auto.
@raca kako mislis kocis vise motorom negom kocnicom jel to kad ides nizbrdo pa ga u manju vratis ili!?
Ja recimo dok sam vozio kamion sam jako puno koristio motornu kocnicu koja se nalazi pored kvacila samo da bi sacuvao kocnice.
"postoje 22 pilota,šest od njih su dobri,tri su izuzetna,ali postoji samo genije,to je Alonso" #JackieStewart
alonso5 je napisao/la:Sto se tice potrosnje samo znam sto si vise u gradu veca je i potrosnja isto tako starije auto vise potrosi od novoga.
Za ovaj podatak da auto najmanje trosi na rezervi je tocan ali isto tako nikad ne drzim auto na rezervi jer moze povuc mulj odozdo i zacepit dizne a onda ode sve kvragu a pogotovo jos ako je starije auto.
@raca kako mislis kocis vise motorom negom kocnicom jel to kad ides nizbrdo pa ga u manju vratis ili!?
Ja recimo dok sam vozio kamion sam jako puno koristio motornu kocnicu koja se nalazi pored kvacila samo da bi sacuvao kocnice.
Pa da, ubacim u nižu brzinu i motor sam koči. I ne samo na nizbrdici. Znam tako postepeno i do druge brzine doći, pa ako treba, onda još malo stisnem kočnicu. Kad se prijatelji voze samnom, znaju pitati jel uopće imam kočnice, jer po zvuku motora osjete kočenje
Ja to slabo radim pa skoro nikako uvijek ga na kocnici drzim i pri manjim brzinama pa cakbi do stepena da kvacilo moram stisnit i vratit ga u manju dok pri vecim brzinama samo kocnica radi i po potrebi ako trwba mjenjat brzine.
Dok sam kamion vozio jako sam puno koristio motornu jer je ona specijalno napravljena za kamion ali to vecinom kad se spustam nizbrdo.
"postoje 22 pilota,šest od njih su dobri,tri su izuzetna,ali postoji samo genije,to je Alonso" #JackieStewart
Auu brate alonso5, kad si zadnji put pogledao pločice na kočnicam i diskove? Baci krug do prvog mehaničara, neka samo pogleda.
Ja isto motorno kočim, ako sam u prevelikoj brzini malo pipnem kočnicu da mi obrtaža ne ode u 5 ako je krivina blizu. Mrzim nizastranu ić, ja ga pustim u petoj a on 90 iđe ograničenje 50 pu! Tu moram trošit kočnice.
c0bra01 je napisao/la:Auu brate alonso5, kad si zadnji put pogledao pločice na kočnicam i diskove? Baci krug do prvog mehaničara, neka samo pogleda.
Ja isto motorno kočim, ako sam u prevelikoj brzini malo pipnem kočnicu da mi obrtaža ne ode u 5 ako je krivina blizu. Mrzim nizastranu ić, ja ga pustim u petoj a on 90 iđe ograničenje 50 pu! Tu moram trošit kočnice.
Nis se ne sikiraj za moje kocnice one su ispravne sve ja pratim.
Pa i sam kazes da kocis motornom kako ga onda spustas u 5 a trebo bi recimo u 3 gdje upravo motor sam koci odnosno dolazi do izrazaja.
"postoje 22 pilota,šest od njih su dobri,tri su izuzetna,ali postoji samo genije,to je Alonso" #JackieStewart